web
web

نقاشي آدامس/نقاشي بالن/قصه صوتي

 

روش هاي آموزشي بسياري زيادي هستند كه شما بعنوان پدر و مادر مي توانيد از آن استفاده كنيد. شايد يكي از جالب ترين، متنوع ترين و در عين حال در دسترس ترين اين روش ها، نقاشي كشيدن باشد. شما مي توانيد از طريق نقاشي هاي ساده و كودكان با كودك خود ارتباط برقرار كرده و مسائلي را كه مايل هستيد به او آموزش دهيد از طريق رسم اشكال رنگارنگ و كودكان به زبان ساده با او درميان بگذاريد. شما با كشيدن نقاشي آدامس مي توانيد به كودك خود آموزش دهيد كه هرگز آدامس خود را بر روي زمين يا ديوار و مكان هاي ديگر نندازد. در كنار قصه صوتي و داستان هاي كودكانه، نقاشي كشيدن از جمله فعاليت هايي است كه پدر و مادر مي توانند با كودك خود انجام دهند و اوقات خوشي را در كنار يكديگر سپري كنند.

شما مي توانيد وسايل نقليه هاي مختلفي كه امروزه به اندازه سابق از آنها استفاده نمي شود را با رسم و نقاشي كردن به كودك خود بشناسانيد. شما مي توانيد با نقاشي بالن براي كودك خود در كنار گفتن داستاني كوتاه از سفرهاي هوايي و جذاب دوران قديم، كودك خود را به مسائل تاريخي و در عين حال جذاب، علاقمند كنيد. شما با رسم اشكال متنوع و طرح هاي خاص مي توانيد ذهن خلاق كودك خود را پرورش دهيد. با ترغيب كودك به رسم طرح هاي ذهني خود، به او اعتماد به نفس لازم را دهيد. اين كار در شخصيت آينده كودكتان بسيار تاثير گذار خواهد بود. شخصيت كودك با توجه به استقبالي كه از رفتارهاي او در كودكي مي شود، شكل مي گيرد. بنابراين در نحوه برخورد خود با كوچولوي خود نهايت دقت را به خرج دهيد.

همانطور كه گفتيم، شخصيت و اعتماد به نفس افراد از كودكي و از نحوه برخورد پدر و مادر و اطرافيان با او شكل مي گيرد. در صورت مسخره كردن يا ناديده گرفتن نقاشي هاي و يا طرح هاي خلاقانه كودك خود، ممكن است او را از ادامه نقاشي كشيدن منصرف كنيد. مطمئنا كودك طرح يا منظور خاصي درون ذهن خود داشته است، با پرسيدن سوال از معناي نقاشي او، نه تنها نشان مي دهيد كه به نظر و سليقه او احترام مي گذاريد بلكه او را به صحبت كردن درباره عقايد و نظراتش نيز تشويق مي كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۳۲:۵۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی