web
web

نقاشي بازيافت/نقاشي هفت سين/وولك

 

در دنياي امروزي كه همه مسائل سنتي و آداب و رسوم رو به فراموشي هستند، فرهنگ و آموزش به كودكان از اهميت بالايي برخوردار است. يكي از مواردي كه نياز به فرهنگ سازي از سن و سال كم دارد، فرهنگ آموزش بازيافت است. بسياري از بزرگسالان هستند كه به اين موضوع بي توجه هستند، اما بازيافت از جمله مسائلي است كه در زندگي ما بسيار تاثير گذار است. پدر و مادرهايي كه به اين مسائل اهميت مي دهند و سعي دارند كودكي با فرهنگ و با سواد تحويل جامعه دهند از روش هاي مختلفي براي آموزش و تربيت كودك خود استفاده مي كنند. شما بعنوان پدر و مادري امروزي مي توانيد با كشيدن نقاشي بازيافت و توضيح مراحل و مزاياي او به كودك خود، او را تشويق كنيد تا زباله هاي خود را در مكان مناسب بازيافت قرار دهند.

همان قدر كه فرهنگ بازيافت مهم است، حفظ رسوم قديمي و سنتي نيز مهم هستند. يكي از اين رسوم زيبا و جذاب كه هر سال در تمامي خانه هاي ايراني شاهد آن هستيم، چيدن سفره هفت سين است. ما ايرانيان هر سال در روز اول بهار، سفره هفت سين پهن كرده و آغاز بهار را جشن مي گيريم. اما شايد براي كودكاني كه اولين بار بهار را تجربه مي كنند، يا در واقع اولين بهاري است كه متوجه آن مي شوند همچين رسمي ناآشنا و غريب باشد. شما مي توانيد با كشيدن نقاشي هفت سين براي كودك خود، او را با تمامي لوازم سفره هفت سين و معناي هر كدام از آنها آشنا كنيد. از سبزي اي كه معناي رسيدن بهار است تا سكه اي كه به معناي رزق و روزي فراوان در سال جديد است. تمامي اين مسائل را مي توان با رسم طرح آن و به زبان ساده به صورت تصويري به كودك خود آموزش دهيد.

سايت وولك، ويديوهاي آموزشي فراواني را در اختيار شما قرار مي دهد كه مي توانيد از آنها نهايت استفاده را ببرد. نقاشي هفت سين و همچنين بازيافت از جمله ويديوهاي آموزشي اي است كه مي توانيد در اين سايت پيدا كنيد. با جستجويي ساده مي توانيد طرح هاي جذاب و متنوع تري كه مناسب رويكرد تربيتي و آموزشي شما نسبت به كودكتان است، پيدا كرده و به شيوه دلخواه خود استفاده كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۳:۳۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی