web
web

نقاشي تلسكوپ / نقاشي عطر / وولك

 

نقاشي يكي از فعاليت هاي محبوب دوره كودكي و گاهي بزرگسالي بسياري از افراد است. در دوره اي كه انواع فعاليت ها و بازي هاي كامپيوتري جايگزين بسياري از فعاليت هاي نوستالژي و خاطره انگيز كودكي شده اند، نقاشي از جمله سرگرمي هايي است كه به مرور زمان توانسته است محبوبيت خود را در بين كودكان حفظ كند. هرچند شيوه هاي مختلف نقاشي به مرور زمان ايجاد شده اند، اما استفاده از روش كلاسيك آن يعني برگه اي سفيد در كنار مداد رنگي هاي متنوع و تراشيده شده از مواردي است كه هرگز قديمي و از مد افتاده نمي شود.

در نتيجه نقاشي يك روش ساده ولي موثر در سرگرم كردن فرزندانتان است. روشي كه در مقابل كنسول هاي بازي، بازي هاي كامپيوتري و گوشي هاي همراه سرگرمي اي سالم و مفيد محسوب مي شود. طرح هاي جذاب كودكان را به نقاشي كردن تشويق مي كنند. نقاشي نيز از جمله مسائلي است كه از محيط و اطرافيان تاثير مي گيرد، بنابراين بهتر است با قراردادن كودك خود در محيط هاي سالم به پيشرفت استعدادها و بهبود خلاقيت آنها كمك كنيد. نقاشي كردن موارد مورد علاقه، از سرگرمي ها و همچنين موضوعات هميشگي كودكان هنگام نقاشي است. عنوان مثال كودك شما وقتي شروع به كشيدن نقاشي تلسكوپ مي كند از علاقه خود به ستارگان و ديدن آنها مي گويد. كشيدن آسمان شب و ستاره هم از جمله طرح هاي مورد علاقه و ساده كودكان است.

نقاشي عطر يا طرح هاي خاص الهام گرفته از محيط اطراف نشان دهنده دقت بالا، قدرت بينايي و همچنين درك بالاي محيط او از محيط اطراف او است. تاثير نقاشي كشيدن بعنوان يك سرگرمي مفيد بر روي شكل گيري شخصيت كودكان، از مواردي است كه تمامي جنبه هاي روانشناسي كودك تاييد شده است. از آن جايي كه شخصيت افراد از دوره كودكي شروع به شكل گيري مي كند ، يكي از مهم ترين مواردي كه هر پدر و مادر بايد به آن توجه و دقت زيادي داشته باشند نحوه و چگونگي شكل گيري شخصيت فرزندشان است. براي مشاهده آموزش طرح هاي بيشتري براي نقاشي همراه با فرزندانتان، مي توانيد به سايت وولك سر بزنيد و از تنوع طرح هاي و سادگي رسم آن بهره ببريد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۰۶:۳۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی