web
web

نقاشي روز مادر / نقاشي گنجشك / https://www.voolak.com

 

مادر يكي از زيبا ترين و بزرگ ترين مخلوقات خداوند در زمين است. ما ايرانيان روز مادر كه در تاريخمان ثبت شده جشن ميگيريم. معمولا كودكان ذوق فراواني نسبت به اين روز از خود نشان مي دهند و به عنوان هديه در حد وسع خود برخي از كارهاي خود را به مادرشان هديه مي دهند. نقاشي روز مادر يكي از اين هدايا است. نقاشي روز مادر مي تواند بدون هيچ الگويي كشيده شود يا كودك مي تواند نقاشي براي روز مادر را از طريق مختلف الگو برداري كند. با ما همراه باشيد تا ويدئوي نقاشي رزو مادر ساده را باهم تماشا كنيم و در مورد اين روز زيبا و نقاشي كودكانه روز مادر توضيح دهيم.

نقاشي گنجشك يكي از بهترين نقاشي هايي است كه كودئك مي تواند آن را بكشد. نقاشي گنجشك از جمله نقاشي هايي است كه مي توان در آن از رنگ هاي متفاوت و جذاب استفاده كرد. نقاشي گنجشك به سادگي كشيده مي شود و نتيجه نهايي آن بسيار جذاب و زيبا است. از جمله نقاشي هاي كودكانه اي است كه مي توان در مدرسه و مهد كودك نيز ان را اموزش داد و در نهايت از كودكان بخواهيد آن را براي شما بكشند. كودكان با كشيدن نقاشي گنجشك مي توانند از برخي آموزش حيوانات و پرندگان بهره مند شوند و بهترين ها را نقاشي كنند و يا زمان ورود به مدرسه اطلاعات بيشتري به نسبت همسالان خود داشته باشند.

براي تماشاي ويدئوي نقاشي گنجشك در وولك مي توانيد از همين صفحه وارد شويد يا به بخش نقاشي ها وارد شده و همه نقاشي ها را دريافت كنيد. تماشاي نقاشي گنجشك در وولك به صورت رايگان و انلاين است و نياز به كلاس نقاشي در اين سايت از بين رفته پس با داشتن ويدئوهاي نقاشي در اين سايت ديگر نيازي به كلاس نقاشي براي كودكان وجود ندارد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۰۱:۴۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی