web
web

نقاشي نان/نقاشي آب نبات/نقاشي كودكانه ساده

 

نقاشي كشيدن از خاطره انگيزترين و لذتبخش ترين دوره هاي كودكي است. نقاشي كودكانه ساده اي كه تا بزرگسالي براي شما به يادگار مي ماند و با مشاهده ي آن مي توانيد ياد دوران شيرين كودكي بيافتيد. نقاشي كشيدن براي كودكان از مزايا و فوايد زيادي برخوردار است. علاوه بر اينكه سرگرمي سالم و مفيدي براي وقت گذراني است، يك روش توسعه و بهبود مهارت هاي مختلف كودك نيز به شمار مي رود. شما به عنوان پدر و مادر كودك نوپا، كه زماني اين دوره را سپري كرده ايد به خوبي از مزايا و فوايد نقاشي كشيدن مطلع هستيد و مي توانيد اين دانش خود را براي پيشرفت و شكوفايي استعداد و خلاقيت كودك خود نيز به كار ببريد.

شما مي توانيد از طريق نقاشي به كودك خود در امور تحصيلي و آموزشي نيز كمك هاي زيادي كنيد. از همان كلاس اول از جمله اولين كلماتي كه به كودك آموزش داده مي شود نان است. شما مي توانيد در حين كمك تحصيلي به كودك خود با كشيدن نقاشي نان براي او در يادگيري و نوشتن حروف الفبا به او كمك كنيد. مسلما آموزش تصويري از تاثير بسيار بالايي برخوردار است. ذهن كودك علاوه بر ديدن شكل و ظاهر حروف، با ديدن ظاهر آن  بهتر مي تواند هنگام نوشتن، حروف را به خاطر آورده و بنويسد. بنابراين سعي كنيد با كشيدن نقاشي نان يا نقاشي آب نبات در حين آموزش و كمك به كودك خود در زمان يادگيري الفبا، كار را براي يادگيري آنها آسان و راحت تر كنيد.

كاربرد و مزاياي نقاشي كشيدن براي كودكان بسيار فراوان است و تنها شامل موارد آموزشي نمي شود. از ديرباز روانشناسان نقاشي كشيدن كودكان را روش كودك براي برقراري ارتباط با اطرافيان خود دانسته اند و هميشه از والدين خواسته اند كه به نقاشي و طرح ها و همچنين رنگ هايي كه كودك در نقاشي هاي خود از آنها استفاده مي كند توجه ويژه اي داشته باشند. والدين مي توانند از طريق نقاشي هاي كودكان خود با كودك خود بيشتر آشنا شده و از درون او با خبر شوند. كودكان با توجه به حال و هوايي كه دارند، نقاشي هاي خود را رنگ آميزي مي كنند در نتيجه رنگي كه در نقاشي ها به كار مي رود نشان دهنده از حال رواني كودك است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۰۴:۵۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی