web
web

نقاشي دختر كفشدوزكي / نقاشي زنبور عسل / نقاشي

 

يكي از كارتون هاي جذابي كه كودكان آن را تماشا مي كنندو برايشان جذاب است و شخصيت جالب و هيجان انگيزي براي كودكان دارد، دختر كفشدوزكي است. براي همين علاقه اي كه به اين شخصيت دارند مي توانند نقاشي دختر كفشدوزكي را نيز بكشند و آموزش آن را در وولك تماشا كنند. يكي از كاراي كه كودكانم در خانه سرگرم مي كند، كشيدن نقاشي هاي جذاب و جالب است. از آنجايي كه اين شخصيت براي آن ها بسيار جالب و هيجان انگيز است، مي توانند آن را در خانه حتي اگر سخت هم باشد با كمك ويدئوي وولك بشكند.

تماشاي ويدئوي نقاشي زنبور عسل در وولك كاملا رايگان است و كشيدن آن به صورت ساده و رايگان به كودكان داده مي شود. تماشاي ويدئوي نقاشي زنبور عسل مي تواند بسياري از هزينه ها را نيز كاهش دهد و هزينه كلاس هاي آموزشي نيز حذف شود. كشيدن نقاشي زنبور عسل آنقدر ساده است كه كودك نيازي به كمك كسي براي كشيدن آن ندارد و مي تواند اين نقاشي را به راحتي بكشد و همچنين براي دوران مدرسه هم مي تواند در مورد حشرات اطلاعات داشته باشد. اطلاعاتي كه بوسيله نقاشي ها بدست مي آورد مي تواند در دوره تحصيل براي او يادگيري را آسان تر كند البته بسياري از معلمان هم اين كار را در مدرسه انجام مي دهند.

شما مي توانيد ايده نقاشي ساده به كودكان خود بدهيد؛ در حالي كه با كشيدن نقاشي ايده هاي جديد و خلاقي به ذهن كودك شما مي شود چرا كه اين كار باعث افزايش قدرت تخيل كودك شما مي شود. از هر قسمت از نقاشي كودكان مي توانيد اطلاعاتي را به دست آوريد؛ به عنوان مثال اگر كودك شما از روي عكس، عكس نقاشي ساده، نقاشي نكشيده باشيد و نقاشي او برگرفته از تصويرسازي و تخيلات ذهني كودك شما باشد، مي توانيد اطلاعاتي از نقاشي كودكان خود به دست آوريد. كودكان در ابتدا كه شروع به كشيدن نقاشي كردن مي كنند در واقع برگه را فقط خط خطي مي كنند و اين خط خطي كردن براي كودكان بسيار لذت بخش است و باعث تخليه انرژي كودك مي شود. پس از دو سالگي كودكان سعي مي كنند تا خطوط و نقش هاي معني دار رسم كنند، بنابراين در دوسالگي شروع به كشيدن خطوط دايره اي يا زاويه دار مي كنند. وقتي فرزند شما به سن دو و نيم سالگي مي رسد به علت اين كه عضلات او ورزيده تر شده است و به ثبات بيشتري رسيده است در حين كشيدن نقاشي از روي عكس نقاشي كودكانه يا از تصويرسازي ذهني خود، تلاش مي كنند تا خطوط از محدوده ي مورد نظر بيرون نرود. در سن بين دو و سه سالگي كودك شما سعي مي كند تا اشكال متفاوتي بسازد و بيشتر به تصويرسازي ذهني روي مي آورد تا كشيدن نقاشي از روي طرح نقاشي كودكانه. همچنين با استفاده از طرح نقاشي رنگي مي تواند در سن كم با رنگ ها آشنايي بيشتري پيدا كنند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۵۳:۱۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی