web
web

كاردستي آتشفشان / كاردستي دريا / كاردستي با كاغذ

 

بهتر است بدانيد ساخت كاردستي آتشفشان يا هر كاردستي كودكانه ي ديگري، فوايد بسيار زيادي براي رشد بهتر شخصيتي كودكان نيز دارد. به عنوان مثال زماني كه فرزند شما ساخت كاردستي آتشفشان خود را به پايان مي رساند در واقع فعاليتي را به پايان رسانده است و اين امر باعث افزايش يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي يعني اعتماد به نفس مي شود. اعتماد به نفس كافي نقش بسيار مهمي در سلامت رواني افراد دارد و از آن جايي كه شخصيت افراد نيز در كودكي شكل مي گيرد بنابراين بايد به كافي بودن ميزان اعتماد به نفس از سن بسيار كم توجه ويژه شود.

همچنين زماني كه كودكتان در حال ساخت كاردستي دريا است مي توانيد اطلاعاتي را درباره ي دريا هاي پهناور و غيره به او منتقل كنيد و مشغول خواندن شعر ها و قصه هاي مربوط به اين موضوع شويد. همچنين بهتر است بدانيد كه ساخت كاردستي دريا يا هر كاردستي كودكانه ي ديگري به مسير رشد بهتر شخصيتي كودك شما نيز كمك مي كند چرا كه باعث تقويت و افزايش بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي مي شود.

كاردستي يكي از سرگرمي هايي است كه به كودكان اطلاعات زيادي را منتقل مي كند و باعث مي شود تا آن ها محيط اطراف خود را بهتر بشناسند. به همين دليل است كه در مهد كودك و مدارس به ويژه مدرسه هاي پايه هاي ابتدايي از شيوه ساخت كاردستي هاي متنوع و جذاب استفاده مي كنند تا اطلاعات لازم را به كودكان منتقل كنند.

در اوايل يادگيري ساخت كاردستي با كاغذ يا وسايل ديگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نيز همراه او باشيد و ابتدا خودتان انواع كاردستي براي كودكان را به او ياد بدهيد . مثلا قيچي كه براي كودكان خطرناك است و چگونگي كار با آن را نمي دانند ، بهتر است شما در دست بگيريد تا كودك با ديدن ، كار با آن را بياموزد . اين نكته را هم بدانيد كه بهتر است دسترسي كودك را بيشتر كنيد و در هنگام بازي يا انجام كار هاي هنري كه مي دانيد ريخت و پاش زيادي دارد به او امرو نهي نكنيد و از ابتدا مكاني مشخص را براي بازي كودك در نظر بگيريد تا او بداند براي ساخت كاردستي خلاقانه خود از جاي مشخص شده فراتر نرود .

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۴۱:۰۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی