web
web

ويرگول / قصه كودكانه / سايت روزانه

 

تربيت و آموزش كودكان ، اصلي ترين و مهم ترين دغدغه فكري هر پدر و مادري به شمار مي رود. در كنار تمامي ابزارها و مكان هايي كه مي توان از آنها براي آموزش كودكان كمك گرفت ، گاهي يك قصه كودكانه وولك ساده تاثير بسيار بيشتري نسبت به همه آنها خواهد داشت. روانشناسان كودك همگي بر تاثير و اهميت خواندن قصه كودكانه پيش از خواب و يا در طول روز براي كودكان تاكيد داشته اند. به همين دليل است كه قصه هاي كودكانه متنوع و جذابي در سايت روزانه قرار داده شده است. در دسترس قرار دادن اين حجم از قصه كودكان در سايت رپرتاژ 1 ، نشان از استقبال كودكان و والدين آنها از اين روش آموزشي و تربيتي است. مسلما خواندن قصه كودكانه از سايت رپرتاژ 1 و يا سايت هاي ديگر همانند سايت ويرگول ، روشي سريع و راحت براي پدر و مادر مي باشد. بسياري از كاربران سايت ويرگول نيز در اقدامي جالب ، بسياري از مطالب و قصه كودكانه هايي كه توسط خودشان نوشته شده است را در سايت منتشر مي كنند. بدين ترتيب ، پدر و مادر مي توانند با مراجعه به سايت ويرگول تعداد زيادي قصه كودكانه جديد و جذاب كه حتي خودشان نيز هيچ آشنايي اي با آن ندارند ، پيدا كنند.

گزارشات و تحقيقات فراواني در رابطه با تاثيرات خواندن قصه كودكانه براي كودكان صورت گرفته است . نتايج تمامي اين تحقيقات حاكي از آن است كه قصه كودكانه تنها يك سرگرمي سالم و ساده نيست ، بلكه يك نوع سبك آموزشي به شمار مي رود. قصه كودكانه به بچه ها درباره اخلاق هاي پسنديده و دوري كردن از عادات زشت و ناپسند ، درس هاي فراواني مي دهد. شايد كودكان از شنيدن اين حرف ها از پدر و مادر خود خسته شوند و حتي بي توجهي نشان دهند ، اما همه كودكان زماني كه برايشان قصه كودكانه خوانده مي شود با دقت و تمركز زيادي به آن توجه مي كنند. خواندن داستان هاي آموزنده و انگيزشي مي تواند براي كودكان همانند يك كلاس آموزشي پر از نكات مهمي باشد كه در زندگي نوجواني و بزرگسالي به آن نياز پيدا مي كنند. به همين دليل است كه پدر و مادران براي انتخاب يك قصه كودكان از سايت ويرگول و يا سايت رپرتاژ 1 دقت و حساسيت بسياري نشان مي دهند. قصه كودكانه ابزاري گرانبها و مهم در آموزش و تربيت كودكان مي باشد كه والدين مي توانند از آن استفاده مفيد ببرند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۵۳:۱۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی