web
web

ني ني سايت / داستان كودكانه / سايت دلبرانه

 

كودكان در طول روند رشد و تكامل خود با مشكلات متعددي مواجه مي شوند كه بسياري از آنها براي والدين ناشناخته و غريب مي باشند. به لطف پيشرفت هاي پزشكي كه در سال هاي اخير صورت گرفته است ، براي بسياري از رفتارهاي نامتعارف كودكان ، راهكارهاي مختلفي ارائه شده است. اكثر اين رفتارهاي نامتعارف كه همگي به نوعي اختلال شناخته مي شوند ، ناشي از شرايطي روحي و رواني است كه كودك تحت تاثير محيط و يا اطرافيان خود به آن مبتلا مي شود. اختلالاتي كه براي آشنايي با آنها بايد از يك روانشناس كودك و دكتر كودك كمك گرفت. براي شناخت بيشتر و افزايش اطلاعات نيز مي توان از مطالب سايت هاي كودك و نوجوان همانند سايت ني ني سايت هم استفاده كرد. به عنوان مثال در قديم كودكي كه بسيار پر جنب و جوش بود را كودكي فضول مي دانستند ، اما امروزه كاشف به عمل آمده است كه اين دسته از كودكان به اختلالي به اسم بيش فعالي و كمبود توجه مبتلا مي باشند. اختلالي كه به دليل آن كودكان مبتلا به آن از ثابت ماندن در يك جا و يا تمركز كردن بر يك موضوع براي مدت طولاني ، امتناع مي ورزند. به عبارتي ديگر ، كودك نمي توانند همانند ديگر همسن و سالان خود بر سر كلاس در آرام بنشيند و براي ساعات متوالي بر روي موضوع درسي كه به او گفته مي شود ، توجه و تمركز كند.

روش هاي متعددي براي كمك به اين دسته از كودكان وجود دارد. روش هاي پزشكي كه اكثر شامل استفاده از دارو مي شوند. استفاده از دارو به دليل عوارض احتمالي كه ممكن است به همراه داشته باشند ، مايه نگراني بسياري از والدين مي باشد. در نتيجه هميشه به دنبال راهي جايگزين براي استفاده از دارو مي گردند. در مقاله اي كه ميتوانيد اينجا ببينيد ، براي كمك به كودكان مبتلا به اختلال بيش فعالي و كمبود توجه ، استفاده از فعاليت هاي فيزيكي و ذهني متعددي پيشنهاد داده شده است. يكي از اين روش ها داستان كودكانه وولك است. براي كودكاني كه ثابت ماندن و تمركز كردن بر روي يك موضوع كار دشواري است ، خواندن داستان كودكانه نيز مي تواند بسيار چالش برانگيز باشد. زيرا يك داستان بايد به قدري جذاب و هيجان انگيز باشد كه كودك را وادار به ثابت ماندن و گوش دادن آن تا انتها ، كند. سايت رپرتاژ 4 مجموعه اي از داستان هاي مهيج كه براي اكثر كودكان از جذابيت فراواني برخوردار است ، در اختيار والدين قرار داده است تا به كمك آن به كودك خود كمك كنند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۱۱:۴۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی