web
web

مداد / قصه كودكانه / سايت روزانه

 

سايت مداد را مي توان يك پلتفرم براي مخاطبين به شمار آورد. در اين پلتفرم كاربران سايت مداد مي توانند هر مطلبي كه دوست دارند قرار دهند. در واقع مي توان گفت ، سايت مداد يك دفتر سفيد است كه كاربران از آن براي بيان احساسات و افكار خود استفاده مي كنند. در كنار تمامي مطالب و محتواهايي كه در سايت مداد پيدا مي شود ، بسياري از هنرمندان و نويسندگان وجود دارند كه اقدام به انتشار آثار خود نيز مي كنند. مطالب و محتواهايي كه مخاطبين آنها تنها كاربران نيستند. يك نويسنده ممكن است در حيطه كودك مشغول به كار باشد و قصه كودكانه وولك بنويسد. اين نويسنده با انتشار قصه كودكانه خود ، در واقع از ديگر كاربران مي خواهد كه اين قصه كودكانه را براي كودكاني كه در اطراف آنها قرار دارند بخوانند و عكس العمل كودك كه همان بازخورد نسبت به قصه كودكانه مي شود را به اطلاع آنها برسانند. بدين ترتيب يك نويسنده مي تواند در حين انتشار كار خود با كمبودها و ايرادات كار خود نيز آشنا شود.

امروزه بسياري از افراد به سمت فعاليت در حيطه كودك و نوجوان روي آورده اند. كاري دشوار و چالش بر انگيز كه در صورت موفقيت در آن بسيار دلچسب و شيرين خواهد بود. زيرا جلب رضايت كودكان و نوجوانان كار چندان آساني نخواهد بود. قصه كودكانه و يا آموزش نقاشي و ساخت كاردستي هايي كه در سايت هايي همانند سايت روزانه قرار داده مي شود ، همگي توسط كاربران آن سايت صورت گرفته است. با توجه به اينكه پدران و مادران به هر نكته كوچكي كه به كودك آنها مربوط مي شود توجه ويژه نشان مي دهند ، انتخاب فعاليت در حيطه كودك و نوجوان شايد انتخابي اشتباه به نظر آيد. زيرا يك فعال در زمينه كودك بايد پيش از جلب رضايت كودك ، بتواند توجه پدر و مادر او را جلب و آنها را به استفاده از مطالب و محتواهاي خود ترغيب كند. استفاده از مطالب كودك و نوجواني كه در سايت پرتاژ 1 قرار دارند ، اين امكان را در اختيار پدر و مادر قرار مي دهد كه با نظرات ديگر كاربران در رابطه با آن كار نيز آشنا شوند. اين امر به پدر و مادر كمك مي كند تا در انتخاب يك قصه كودكانه از سايت رپرتاژ 1 و يا سايت مداد تصميم گيري راحت تري داشته باشند. انتخاب يك قصه كودكانه كه داراي معناي عميق و آموزشي باشد ، يكي از دغدغه هاي هميشگي هر پدر و مادري مي باشد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۲:۵۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی