web
web

ويرگول / داستان كودكانه / سايت دلبرانه

 

براي داشتن فرزنداني صحيح و سالم ، بايد از همان دوره كودكي بر تمامي مراحل رشد و تكامل آنها نظارت لازم صورت گيرد. اين وظيفه پدر و مادر است كه خواسته هاي معقول كودكان خود را برآورده كنند و مقابل درخواست هاي غير معقول آنها از منطق و روشي كه براي كودك قابل درك باشد ، جواب منفي دهند. تمامي اين رفتارهاي پدر و مادر بر شخصيت سازي كودك تاثير مستقيم مي گذارد. مقالات و مطالب پزشكي و روانشناسي متعددي در سايت هايي همانند سايت ويرگول در رابطه با روش هاي تربيتي كودكان منتشر شده است كه پدران و مادران مي توانند از آنها در تربيت و پرورش كودكان خود كمك بگيرند.

تربيت كودكاني كه از نظر جسمي و رواني سالم هستند كار دشواري است ، حال اگر كودك با مشكلات و اختلالات پزشكي نيز درگير باشند ، كار را بسيار دشوارتر مي كند. به همين دليل است كه توصيه مي شود براي شناخت و آشنايي بهتر با دنياي كودكان و درك بهتر افكار و احساسات آنها از دكتر روانشناس كودك و مهارت هاي او كمك گرفته شود. اكثر روانشناسان كودك در رابطه با سرگرمي ها و فعاليت هايي كه والدين كودك ، آنها را به انجام آن تشويق مي كنند ، توصيه هاي بسيار مهم و سازنده اي انجام داده اند. همانند استفاده از نقاشي براي دانستن افكار و شناخت احساسات بهتر كودك و يا خواندن مرتب داستان كودكانه وولك براي توسعه مهارت هاي گفتاري و حافظه اي كودك از جمله راهنمايي هايي هستند كه اكثر روانشناسان كودك در رابطه با تربيت و توسعه مهارت هاي كودكان به والدين آنها ، مي دهند.

داستان كودكانه يكي از مهم ترين و بهترين شيوه هاي آموزشي است كه پدران و مادران مي توانند براي آموزش نكات مهم و عادات پسنديده به كودكان ، از آن استفاده كنند. داستان هاي متنوعي كه در دلبرانه قرار دارند ، از جمله داستان هاي مخصوص كودكان و همچنين داستان هاي مخصوص نوجوانان همگي متناسب با سن و سال و حاوي مسائلي است كه كودكان و نوجوانان در آن برهه زماني بايد ياد بگيرند. كودكان هنگام شنيدن داستان كودكانه بهتر مي توانند با مسائل و نكات مهم زندگي آشنا و آنها را درك كنند. به همين دليل است كه روانشناسان كودك به پدران و مادران توصيه مي كنند تا تمامي مسائلي كه قصد آموزش آن را به كودكان خود دارند ، در قالب داستان و قصه به آنها آموزش دهند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۴۴:۰۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی