web
web

اسم پسرانه مازني / اسم پسر / وولك

 

كشور ايران يك كشور چند قوميتي مي باشد. در اين كشور پهناور هر قوميت داراي آداب و رسوم ، فرهنگ و لهجه شيرين و دلنشين مخصوص به خود مي باشند. گويش ها و لحجه هاي قوميت هاي ايراني هر كدام از جذابيت و زيبايي منحصر به فرد خود بهره مند مي باشند. يكي از دلنشين ترين و جذاب ترين گويش ها در ميان اقوام ايراني، گويش مازني است كه هموطنان عزيز ساكن استان مازندران به آن صحبت مي كنند. لهجه شيرين و گويش محلي مردم مازندران مي تواند به گوش هر فرد غريبه اي گوش نواز باشد. با توجه به تنوع بالاي قوميتي و سفرهايي كه ميان اين اقوام صورت مي گيرد ، بسياري از خانواده ها نيز به لطف اين ارتباطات و مسافرت ها با يكدگير وصلت مي كنند و خانواده هايي چند قوميتي را تشكيل مي دهند. به همين دليل است كه در برخي خانواده ها كه پدر از قوم كرد و يا مادر اهل مازندران باشد ، ممكن است اسم پسرانه مازني براي فرزند خود انتخاب كنند. هر پدر و مادري تلاش مي كند اصل و نسب خود را از طريق فرزندانشان حفظ و به نسل بعدي انتقال دهند. اسم كودك  نيز بخشي از اصل و نسب و نشانه اي از فرهنگي است كه كودك در آن تربيت شده است. اسم و فرهنگ كودك بر روي شخصيت و حتي هويت اصلي كودك تاثير فراواني مي گذارد. اكثر نام ها و اسامي ايراني داراي معاني زيبا و جذابي هستند. بنابراين مهم نيست كه والدين از كدام قوم و فرهنگ براي كودك خود اسم انتخاب كنند ، زيرا هر نامي انتخاب شود در نهايت يك اسم پسر با ريشه ايراني انتخاب كرده اند.  

استفاده از جستجوي اينترنتي و مطالب موجود در سايت هاي ايراني مخصوص به كودك و نوجوان يكي از راه هاي آشنايي با ريشه و معاني اسامي ايراني مي باشد. سايت هايي كه در زمينه كودك و نوجوان فعاليت مي كنند همانند سايت وولك، در كنار انتخاب اسم و آشنايي با معاني آنها از بسياري جهات ديگر نيز مي تواند مطالب مفيدي در اختيار پدران و مادران قرار دهد. مطالبي كه اكثر آنها جنبه هاي آموزشي و يا راهنمايي براي نحوه مديريت يك مشكل پزشكي مي باشند. اكثر آموزش هايي كه در سايت وولك قرار مي گيرد براي كودكان است تا از طريق انجام آن مهارت هاي فردي خود را ارتقا دهند. مطالب پزشكي نيز براي كمك به پدران و مادران است تا با مسائل و اختلالات پزشكي اي كه ممكن است كودكان در طول روند رشد با آن مواجه  شوند، آشنايي پيدا كنند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۳۱:۵۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی