web
web

اسم پسر جديد / اسم پسرونه محلي / voolak.com

 

تمامي اسم هاي ايراني داراي اصالت خاصي هستند كه به يك قوم منسوب مي شوند. هر اسم پسرونه محلي را مي تواند در گويش هاي مختلف و به مرور زمان، دچار تغييرات فراواني شود. حتي برخي مواقع ممكن است يك اسم پسرونه محلي را با يك اسم پسر جديد اشتباه بگيرند. اين امر به دليل نا آشنايي با فرهنگ ها و قوميت هاي مختلف كشور ايران، به دفعات زياد رخ مي دهد.  به همين دليل است كه راه هاي مختلفي براي آشنايي با اسامي پسر جديد و ديگر اسامي دخترانه و پسرانه ايراني و محلي وجود دارد. از جمله اين راه ها مي توان به استفاده از كتاب هاي اسم و همچنين سايت هايي كه در زمينه كودك و نوجوان فعاليت مي كنند، اشاره كرد. هر دو روش داراي مزايا و معايب خاص خود هستند.

در روش استفاده از كتاب اسامي و معاني، تمامي اسامي براساس حروف الفبا ليست شده اند. معني و ريشه هر اسم نيز مقابل آن ذكر شده اند. اما در اين روش، حوصله و زمان زيادي لازم است. به همين دليل است كه اكثر افراد از روش دوم، يعني جستجوي اينترنتي و مراجعه به سايت هاي كودك و نوجوان استفاده مي كنند.

در اين روش، كافي است پدر يا مادر اسم مورد نظر خود را جستجو كنند تا با ريشه و معني آن آشنا شوند. يا اگر قصد انتخاب اسم پسرونه محلي از يك قوم خاص را دارند مي توانند با جستجوي همين كلمات به آن دسترسي يابند. سايت وولك با آدرس اينترنتي http://www.voolak.com   با فعاليت و تجربه چند ساله در زمينه كودكان، از جمله گزينه هايي است كه مي توان براي انتخاب اسم پسر جديد و يا اسم پسرونه محلي به آن مراجعه كرد. در سايت وولك، در كنار مطالب آموزنده و مقالات پزشكي در رابطه با مشكلات رايج كودكان در سايت قرار دارند، آموزش هاي رايگان و همچنين قصه هاي شب به صورت متن و تصوير، نيز براي سرگرمي و يادگيري كودكان نيز در دسترس قرار دارند. در واقع مي توان گفت، سايت وولك به طور همزمان مخاطبين خود را تمامي اعضاي خانواده يعني پدر، مادر و كودكان قرار داده است. به همين دليل است كه انواع مختلف مطالب را مي توان در اين سايت پيدا كرد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۰:۳۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی