web
web

نقاشي عطر / نقاشي شناگر / https://www.voolak.com/

 

پدر و مادر ها مي توانند با ترفند هايي ساده، تمايل و اشتياق كودكان به نقاشي كشيدن را در آن ها تقويت كنند. يكي از ترفند هاي افزايش اشتياق كودكان به نقاشي كشيدن اين است كه طرحي جذاب و هيجان انگيز كه به سلايق و علايق آن ها نزديك باشد و با روحيات آن ها سازگار باشد براي فرزندان خود انتخاب كنيد. به عنوان مثال كودكي عاشق بازي و عطر هاي خوشبو است، طرح نقاشي عطر مي تواند براي او ايده و طرحي جذاب و هيجان انگيز باشد.

همچنين فرزند شما هنگام شروع به كشيدن نقاشي عطر بايد طرح نهايي نقاشي عطر را در ذهن خود تصور كند و تصوير سازي باعث تقويت قدرت تخيل در فرزند شما مي شود و همان طور كه مي دانيد يكي از مهم ترين ويژگي هاي كودكان باهوش قدرت قوي خيال پردازي در آن ها است. همچنين كودك در حين كشيدن نقاشي عطر با الگو ها، طرح ها و رنگ هاي بسيار متفاوتي آشنا مي شود و زماني كه نقاشي عطر خود را به پايان مي رساند و آن را به اطرافيان خود نشان مي دهد در واقع در حال تقويت و افزايش ويژگي اعتماد به نفس در شخصيت خود است. حتي اگر نقاشي عطر او مورد انتقاد قرار بگيرد نيز روحيه ي انتقاد پذيري در شخصيت فرزند شما تقويت مي شود. با آموزش نقاشي عطر به فرزندان خود، آن ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.

يكي از كاربرد هاي آموزش غيرمستقيم با نقاشي را مي توان استفاده از طرح نقاشي شناگر عنوان كرد. اگر كودكتان به شنا كردن يا ورزش كردن تمايلي نشان نمي دهد. پدر و مادر ها مي توانند با ترفند هاي هوشمندانه و استفاده از يك طرح مناسب مانند طرح نقاشي شناگر، كودكان خود را به سمت ورزش كردن و شنا كردن تشويق كنند. زماني كه كودكتان در حال ترسيم نقاشي شناگر است با او درباره ي فوايد ورزش كردن و شنا كردن صحبت كنيد و اين گونه تمايل و اشتياق به ورزش كردن را با يك نقاشي شناگر ساده در شخصيت كودك خود ايجاد كنيد.

از فوايد كشيدن نقاشي شناگر يا هر طرح نقاشي ديگري در مسير رشد شخصيتي، مي توان به تقويت و افزايش يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي يعني اعتماد به نفس اشاره كرد. زماني كه كودك شما نقاشي شناگر خود را به پايان مي رساند در واقع يك فعاليتي را به پايان رسانده است و آن را به اطرافيان و بزرگ تر هاي خود نشان مي دهد. اين امر باعث افزايش و تقويت اعتماد به نفس در او مي شود و هما نطور كه مي دانيد شخصيتي افراد در كودكي شكل مي گيرد. بنابراين با آموزش نقاشي شناگر به كودكان خود، آن ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.

در سايت كودكانه وولك به نشاني اينترنتي https://www.voolak.com مي توانيد به نقاشي هاي متنوع و زيادي دسترسي داشته باشيد كه هر يك از آن ها مي توانند نكات و مهارت هاي متعددي را به كودكان شما ياد دهند.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۲:۱۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی