web
web

اسم دخترانه / اسم پسرانه / وولك

 

سايت وولك با آدرس اينترنتي voolak.com، سايتي است كه در طي سال هاي اخير به طور تخصصي در زمينه كودك و نوجوان در حال فعاليت بوده است. پدران و مادران مي توانند تمامي نيازها و آموزش هايي كه لازم است بدانند همانند آشنايي با مشكلات و مسائل مختلف دوره كودكي، پيدا كردن بهترين پزشكان كودك در هر شهر و ويژگي هاي آن ها و حتي خصوصيات مهم يك مهد كودك، از طريق مراجعه به سايت وولك پيدا مي كنند. در كنار تمامي اين گونه مطالب، سايت وولك مطالب مفيد و مستند پزشكي مختلفي در رابطه با مسائل و بيماري هاي رايج و همچنين ناشناخته دوره كودكي و نوجواني در اختيار پدران و مادراني قرار مي دهد كه با چنين مشكلاتي درگير هستند. علاوه بر موضوعات متنوعي كه در اكثر اوقات والدين را مخاطب خود قرار داده اند، سايت وولك بخش هايي مخصوص به كودكان نيز دارد. در بخش هاي كودكان، بخش هاي تفريجي و آموزشي بسيار زيادي به چشم مي خورد. آموزش نقاشي ها حيوانات و اشكال مختلف، ساخت صنايع دستي و كار دستي هاي مختلف و حتي قصه هاي شب به صورت متني و تصويري براي سرگرمي و تفريح كودكان در سايت وولك قرار دارد كه پدران و مادران مي توانند از آن ها براي آموزش به كودكان خود استفاده كنند.

علاوه بر تمامي مطالب آموزشي و راهنمايي هايي كه در سايت وولك قرار دارد، بخش هايي به صورت خدماتي و كمك رساني به پدران و مادران نيز وجود دارد. يكي از دشواري هايي كه پدران و مادران با آن مواجه هستند انتخاب اسم براي كودك هنوز متولد نشده خود، مي باشد. دغدغه فكري انتخاب يك اسم پسرانه و يا اسم دخترانه براي كودكي كه هنوز به دنيا نيامده است، ذهن بسياري از پدران و مادران را در تمام طول بارداري به خود مشغول نگه مي دارد. در برخي موارد پدر و مادر حتي پس از به دنيا آمدن كودك خود همچنان براي انتخاب يك اسم براي كودك خود به نتيجه دلخواه نرسيده اند. اسامي ايراني ريشه هاي مختلفي دارند. گاهي اسامي ريشه تركي، گاهي كرد و گاهي ممكن است يك اسم پسرانه ساده از ميان هزاران اسم، توجه پدر و مادر را به خود جلب كند. سايت وولك مي تواند با در اختيار قرار دادن يك ليست از اسامي مختلف كودكان با معني و ريشه هاي آنها، به پدران و مادران كمك كند تا هر چه سريع تر براي انتخاب اسم كودك خود، تصميم نهايي را بگيرند.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۵۹:۲۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی