web
web

شعر كودكانه زيبا / وولك

 

يكي از راه هاي ارتباط با فرزند در دوران جنيني گوش دادن به شعر كودكانه زيبا است. اما بايد بدانيد صداي زياد موجب ترسيدن كودك شما مي گردد و شايد خطراتي را به همراه داشته باشد شما مي توانيد با دانلود آهنگ كودكانه بي كلام و آرام با ا ارتباط بر قرار كنيد و يا اگر مي خواهيد كليپ آهنگ كودكانه ببينيد يا گوش دهيد صداي آن را كم كنيد تا آزاري به كودكتان نرسد . گوش دادن به ترانه كودكانه فارسي باعث مي شود در دوران كودكي كلمات را به راحتي متوجه شوند . در دوران نوزادي نيز به دانلود ترانه كودكانه بپردازيد تا هم او را با كلمات آشنا كنيد هم موجب آرامش او شويد و هم بتوانيد با شعر كودكانه صوتي با او ارتباط برقرار كنيد.

تاثير شعر و آهنگ كودكانه بر روي فرزند شما در سنين مختلف متفاوت است. كودك شما حتي زماني كه در رحم مادر بود نيز قادر به شنيدن صداي شما بود. خواندن آهنگ كودكانه قشنگ با صداي بلند براي نوزاد تازه متولد شده نيز تاثيراتي دارد. شما از زمان تولد فرزند خود مي توانيد شروع به خواندن ترانه كودكانه زيبا براي او كنيد؛ چرا كه شنيدن صداي مادر به فرزند شما آرامش را منتقل مي كند و بي شك شنيدن صداي مادر در حالي كه متن شعر كودكانه را مي خواند براي كودك شما بسيار لذت بخش است.

از حدود سه ماهگي: قدرت شنوايي كودك شما قوي تر و هوشيار تر شده است، در اين سن كودك شما با شنيدن صداي شما هنگام خواندن شعر كودكانه صوتي ممكن است به طور مستقيم به شخص شما واكنش نشان دهد و مستقيم به شما نگاه كند. در صورتي كه شما شروع به خواندن شعر هاي كودكانه كرديد و كودك شما مستقيم به شما نگاه نكرد و به اطراف نگاه كرد نگران نشويد، به احتمال زياد كودك تمركز خود را از دست داده است و يا خسته شده است. از همين امر مي توان نتيجه گرفت كه خواندن شعر كودكانه جديد براي نوزاد باعث تقويت قدرت تمركز او مي شود زيرا كودك شما هنگامي كه صداي خواندن شعر يا آهنگ كودكانه زيبا توسط مادر خود را مي شنود تلاش مي كند تا صاحب آن صدا را پيدا كند.

يكي از بهترين سايت هاي ارائه دهنده آهنگ هاي كودكانه خوب و با كيفيت سايت وولك است. وولك يك پلتفرم تخصصي براي كودكاند است كه والدين عزيز مي توانند با مراجعه به اين سايت به راحتي به سرگرمي هاي انوبه و مفيد و آموزنده براي كودكان خود دسترسي داشته باشند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۴۰:۵۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی