web
web

نام دختر / نام پسر / وولك

 

خبر اضافه شدن عضوي جديد به خانواده، براي همه افراد خانواده و نزديكان آنها، خبري خوش به شمار مي رود. همه به تكاپوي آماده سازي نيازهاي كودك ميافتند. در اين ميان همگي سعي مي كنند با نظر دادن و همفكري كردن درباره اسم كودك نيز به يك نتيجه دلخواه برسند. اگر جنسيت كودك مشخص شود، پدر و مادر با انتخاب يك اسم مي توانند خود را آماده به دنيا آمدن كودك بدانند. اما در برخي موارد امكان تشخيص جنسيت كودك مقدور نمي باشد، و يا خوده پدر يا مادر نمي خواهند جنسيت كودك خود را بدانند. به همين دليل بايد براي انتخاب يك نام دختر و يك نام پسر تصميم گيري كنند.   انتخاب يك نام دختر يا نام پسر ممكن است در عين دلنشين بود اين كار، دشوار نيز باشد. به همين دليل است كه پدر و مادر از تمامي منابع موجود در دسترس براي انتخاب اسم كودك خود كمك مي گيرند. يكي از اين منابع جستجو در كتابچه هاي اسامي و ديگري جستجو به صورت آنلاين مي باشد.

در جستجو در كتابچه هاي اسامي، يك ليست از تمامي اسامي پسرانه و دخترانه مذهبي، محلي و جديد در اختيار پدران و مادران قرار داده مي شود كه مي توانند با توجه به معني و ريشه آن،  در صورت پسند آن را انتخاب كنند. اما عيب استفاده از كتابچه هاي اسامي را مي توان زمان بر بودن آن دانست. به دليل اينكه شايد اسامي دخترانه و پسرانه دسته بندي شده باشد اما اسامي از نظر قوميتي و يا ريشه دسته بندي نشده اند. ولي براي رسيدن به حروف الفبا يا قوميت مورد نظر بايد تمامي اسامي را مرور كرد.

اما در جستجوي آنلاين همچين مشكلاتي وجود ندارد. زيرا كافي است تنها با جستجوي كلمه نام دختر و يا نام پسر، يك ليست كامل از اسامي هر دو جنسيت براساس دسته بندي اي كه انتخاب كرده ايد، در اختيار شما قرار گيرد. از جمله سايت هايي كه مي توانند در انتخاب اسم كودك دختر و يا پس به پدران و مادران كمك كند، سايت وولك است. سايت وولك، سايتي است كه به طور تخصصي در زمينه كودكان فعاليت مي كند و مي تواند علاوه بر اسم،در آموزش بسياري از مسائل ديگر به والدين و كودكان آنها كمك كند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۴۷:۰۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی