web
web

اسم پسر / اسم پسر امروزي / وولك

 

اسم، چيزي است كه پدر و مادر براي كودك انتخاب مي كنند و كودك نيز تا آخر عمر آن را حمل مي كند. اسم تنها يك نشان هويت و ابزاري براي خطاب كردن كودك به شمار نمي رود. بسياري از كودكان از اسامي خود براي شكل گيري شخصيت و حتي اعتماد به نفس خود استفاده مي كنند. به همين دليل است كه انتخاب اسم پسر و دختر براي كودك هنوز به دنيا نيامده و خطاب كردن او به اين اسم در دوره باداري، تاثير بسزايي بر ضمير ناخودآگاه كودك مي گذارد.

انتخاب اسم دختر و اسم پسر امروزي يكي از دغدغه ها و نگراني هايي است كه اكثر پدران و مادران و حتي دوستان و خانواده هاي آنها با آن مواجه هستند. از آنجايي كه انتخاب اسم پسر و اسم دختر يكي از دشوارترين كارهايي است كه پدر و مادر بايد انجام دهند، بسياري از اعضاي خانواده و دوستان نيز با اظهار نظر و گفتن اسامي جديد و امروز سعي مي كنند به آنها كمك كنند تا گزينه هاي بيشتري پيش روي آنها قرار دهند.

بسياري از اسامي امروزي كه اكثر آنها ريشه هاي تركي و كردي دارند از اسامي زيبا و با معنايي هستند كه پدران و مادران مي توانند براي كودكان خود انتخاب كنند. اما حتي يافتن همين اسامي جديد براي انتخاب يك اسم پسر امروزي و يا اسم دختر، نيز يك چالش است كه پيش روي پدران و مادران قرار دارد. استفاده از كتاب هاي اسامي كه يك شيوه سنتي و قديمي به شمار مي رود، مي تواند يك راه حل مناسب براي كمك به حل و رفع اين مشكل باشد. هر چند بايد توجه داشت كه در كتاب هاي اسامي و معاني، تمامي نام ها بر اساس حروف الفبا قرار گرفته اند و ممكن است پيدا كردن يك نام دختر و يا اسم پسر امروزي كه مطابق با ريشه و معيارهاي مدنظر والدين است، دشوار شود. به همين دليل است كه امروزه بسياري از پدران و مادران براي كمك به پيدا كردن اسم پسر و اسم دختر خود از خدمات سايت هاي آنلاين كمك مي گيرند. سايت وولك نيز سايتي است كه مي تواند به والدين از بسياري جهات كمك هاي بسزايي كند. در سايت وولك علاوه بر آشنايي با اسامي مختلف، بسياري مطالب آموزشي و آموزنده براي كودكان و والدين آنها قرار گرفته است كه مي توانند از آنها استفاده كنند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۵۸:۴۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی