web
web

اسم پسرونه تركي آذري /اسم پسرانه شيك /وولك

 

انتخاب اسم كودك، يكي از دغدغه هاي فكري و ذهني بسياري از پدران و مادران است. مهم نيست چندين فرزند داشته باشيد، هميشه انتخاب اسم يكي از اولين دشواري هاي است كه حتي از پيش از به دنيا اومدن كودك، فكر پدر و مادر و حتي كل فاميل را به خود مشغول مي كند. انتخاب يك اسم پسرانه شيك يا يك اسم ك مطابق با قوميت پدر و مادر باشد همانند يك اسم پسرونه تركي آذري، شايد كاري بسيار سخت تر و چالش بر انگيزتر به شمار رود. با توجه به محدود شدن و كوچك شدن دايره جستجو شايد به نظر برسد انتخاب كار راحت تري خواهد شد، ولي هرگز اين گونه نيست.

همفكري گرفتن از اقوام و دوستان يكي از روش هاي سنتي و هميشگي براي انتخاب اسم پسرانه شيك و يا اسم پسرونه تركي آذري مي باشد. در كنار مشورت كردن در ميان اعضاي خانواده و جمع دوستان بسياري از افراد براي پيدا كردن اسم پسرانه شيك و يا اسم پسرونه تركي آذري از منابع مختلفي استفاده مي كنند. يكي از اين منابع جستجو در كتابچه هاي اسامي و ديگري جستجو به صورت آنلاين مي باشد.

در جستجو در كتابچه هاي اسامي، يك ليست از تمامي اسامي پسرانه و دخترانه در اختيار پدران و مادران قرار داده مي شود كه مي توانند با توجه به آوا و معني آن اسم، در صورت پسند آن را انتخاب كنند. اما يك ايراد كه در مورد استفاده از كتابچه هاي اسامي وجود دارد، زمان گير بودن آن است. به دليل اينكه شايد اسامي دخترانه و پسرانه دسته بندي شده باشد اما اسامي از نظر قوميتي و يا ريشه دسته بندي نشده اند. به همين دليل ممكن است براي يافتن اسم پسرونه تركي آذري زمان زيادي صرف شود تا پدر و مادر كودك بتوانند اسم مورد نظر خود را پيدا كنند.

اما در جستجوي آنلاين اين مشكل به طور كامل رفع شده است. كافي است تنها با جستجوي كلمه اسم پسرونه تركي آذري و يا اسم پسرانه شيك، مجموعه اي كامل از اسامي پسرانه با معاني آنها در اختيار آنها قرار مي گيرد. يكي از سايت هايي كه مي توانند در انتخاب اسم پسرانه شيك و اسم پسرونه تركي آذري به والدين كمك كند، سايت وولك است. سايت وولك، سايتي است كه به طور تخصصي در زمينه كودكان فعاليت مي كند و مي تواند علاوه بر اسم،در آموزش بسياري از مسائل ديگر به والدين و كودكان آنها كمك كند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۵۹:۳۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی