web
web

اسم دختر مذهبي / اسم دخترانه امروزي / voolak.com

 

در اغلب موارد، پدران و مادران كشور ما دوست دارند كه براي انتخاب اسم كودك خود چه دختر و چه پسر از اسامي مذهبي استفاده كنند. با توجه به عشق و علاقه اي كه مردم ايران به ائمه اطهار و اسامي با معناي آنها دارند، به طور حتم انتخاب يك اسم دختر مذهبي نشان از شخصيت والايي است كه آن كودك در آينده مي تواند با الهام از اسم خود، كسب كند. اسم دختر مذهبي و يا اسم پسر كه از اسامي مذهبي ريشه گرفته باشند، به كودكان اين حس را مي دهد كه بايد متناسب با اسم شخصيتي كه بر اساس آن نام گذاري شده اند، رفتار و منش خود را تنظيم كنند. همين امر باعث مي شود كودك به مرور زمان بتواند شخصيت و رفتاري بسيار بزرگتر از سن و سال خود نشان دهد. اين امر نشان مي دهد كه انتخاب يك اسم صحيح تا چه ميزان بر شخصيت، عزت نفس و اعتماد به نفس كودك تاثير گذار مي باشد.

توجه به تغييراتي كه در جامعه صورت گرفته است، ممكن است استفاده از برخي اسامي دختر مذهبي به تنهايي براي يك كودك، كمي سنگين به نظر آيد. به همين دليل است كه پدران و مادران سعي مي كنند با با تركيب يك اسم دختر مذهبي با يك اسم دخترانه امروزي، حالتي امروزي و مدرن به اسم دختر مذهبي بدهند. البته اين حالت باعث مي شود كودك داراي دو اسم خاص و زيبا شود و در زندگي بزرگسالاي خود مي تواند از هر دوي آنها به طور همزمان يا اختياري از يكي از آنها استفاده كند.

انتخاب و يا نحوه تركيب اسم دخترانه امروزي با اسامي مذهبي ممكن است براي بسياري از پدران و مادراني كه براي اولين بار است حس والديني را تجربه مي كنند كار سختي باشد. مخصوصا اگر پدر و مادر هيچ گونه ذهنيتي از انواع تركيب ها و معاني احتمالي آنها نداشته باشند. به همين دليل است كه سايت وولك با آدرس اينترنتي voolak.com، با تهيه و در اختيار قرار دادن يك ليست از اسامي جديد و تركيب هاي اسم دختر با اسم دخترانه مذهبي مي تواند به طرق و روش هاي مختلفي به والدين كمك كند تا با تركيب هاي اسامي و همچنين معاني مختلف آنها، آشنا شوند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۴۹:۲۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی