web
web

نام دختر / اسم پسر امروزي / وولك

 

خبر اضافه شدن عضوي كوچك به خانواده، براي همگان خبري خوش و مفرح است. كودكان داراي نيازها و مايحتاج هاي منحصر به فرد خود هستند كه برخي از آنها بايد پيش از به دنيا آمدن آنها محيا شوند. دكوراسيون اتاق كودك، انتخاب يك دكتر كودك مطمئن براي رسيدگي به نيازهاي پزشكي كودك در طي مراحل رشد  و... از جمله احتياجات ضروري اي هستند كه بايد پيش از تولد كودكان به طور كامل آماده و فراهم شوند. اما در كنار تمامي اين مسائل، هويت كودك و نحوه خطاب كردن او نيز يك نگراني هاي هر پدر و مادري است. انتخاب اسم براي كودك، كاري چالش بر انگيز است كه حتي ممكن است تا بعد به دنيا آمدن كودك نيز همچنان به نتيجه مورد نظر خود نرسيده باشد. اما در اكثر مواقع پدران و مادران حتي پيش از مشخص شدن جنسيت كودك اقدام به انتخاب اسامي مختلف براي دختر و پسر مي كنند. بدين ترتيب زماني كه جنسيت كودك مشخص شد، اسم او نيز آماده خواهد بود.

امروزه همه به دنبال اسامي خاص و پر طرفدار هستند. نام دختر  و اسم پسر امروزي از جمله عباراتي هستند كه داراي درصد بالايي از جستجوي آنلاين مي باشند. احتمالا به همين دليل است كه اسامي مشابه، بسيار بيش از گذشته به گوش مي خورد. بسياري از اسامي جديد نيز همانند سابق خاص به شمار نمي روند. براي آشنايي با اسامي منحصر به فرد، بسياري از پدران و مادران از اسامي قوميت هاي ديگر كشور و يا حتي استفاده از اسامي خارجي، استفاده مي كنند. اما بسياري از معاني آن را به طور دقيق نمي دانند. استفاده از جستجوي آنلاين و يافتن معني و ريشه اسم، ساده ترين و راحت ترين راه ممكن است كه پدران و مادران مي توانند از آن استفاده كنند.

با توجه به اينكه كودكان داراي نيازها و احتياجات فراواني هستند، سايت هاي متعددي در زمينه فراهم كرد اين احتياجات مشغول به كار شده اند. از جمله يكي از فعال ترين سايت هاي كودك در كشور مي توان به سايت وولك اشاره كرد. سايت وولك با چندين سال تجربه در زمينه توليد محتواهاي كودكان و نوجوانان و مطالب پزشكي، آموزشي و مفيد براي والدين و كودكان يكي از پر سابقه ترين و مطمئن ترين سايت ها در زمينه كودك و نوجوان مي باشد كه مي توان در زمينه هاي مختلف از مطالب آن، استفاده كرد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۴۳:۱۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی