web
web

اسم دختر امروزي / نام دخترانه مذهبي / وولك

 

انتخاب اسم كودك، يكي از شيرين ترين و در عين حال دشوار ترين كارهايي است كه پدران و مادران با آن مواجه مي شوند.هر چند بار هم كه تجربه پدر و مادر شدن داشته باشند، همچنان انتخاب اسم يك كار چالش بر انگيز است كه بايد تا پيش از به دنيا اومدن كودك، براي آن تصميم گيري شود. در برخي موارد كودك حتي تا چند روز پس از تولد همچنان يك اسم  و هويت ندارد! اين امر نشان مي دهند كه انتخاب يك اسم دخترانه امروزي براي والدين چه كار سختي مي باشد.

همفكري گرفتن از اقوام و دوستان يكي از راه هاي قديمي براي انتخاب اسم هاي جديد و امروزي بوده است. هر چند كه هنوز هم تعداد بي شماري از مردم يك نام دخترانه مذهبي را به يك اسم دختر امروزي ترجيح مي دهند. اما همچنان نظر سنجي كردن و شنيدن اسامي مختلف مي تواند به پدر و مادر كمك كند تا با اسامي كه شايد يك زماني از آن خوششان مي آمده ولي الان فراموش كرده اند، دوباره آشنا شوند.

انتخاب اسم دخترانه مذهبي كار به نسبت راحت تري از انتخاب اسم دختر امروزي است. براي آشنايي با اسامي دخترانه امروزي و مدرن، والدين به سمت جستجوي آنلاين و كمك گرفتن از سايت هاي مختلفي كه در عرصه كودك و نوجوان فعاليت مي كنند، روي مي آورند. در اكثر اين سايت ها، اسامي به ترتيب حروف الفبا، ليست شده اند. اين امر كار والدين را به طرز چشمگيري آسان تر خواهد كرد.

سايت وولك را مي توان يكي از سايت هايي دانست كه مي تواند به روش هاي مختلف به پدران و مادران و حتي خود كودكان كمك هاي فراواني كند. تنها انتخاب اسم كودك نيست كه ذهن پدر و مادر را به خود مشغول كرده است. كودكان در طول مراحل رشد خود با مشكلات متعددي مواجه مي شوند كه اكثر پدران و مادران با آن آشنايي ندارند. مطالب سايت وولك را مي توان به صورت مطالب پزشكي و آموزشي دسته بندي كرد. در بخش پزشكي مخاطب آن پدر و مادري هستند كه كودك آنها با مشكل خاص پزشكي درگير است. در بخش پزشكي به بررسي و نحوه مديريت مشكلات و مسائل رايج در دوره كودكي پرداخته شده است. اما در بخش آموزشي كودكان هدف قرار داده شده اند. آموزش نقاشي و انواع صنايع دستي از جمله آموزش هاي مفيدي هستند كه كودكان مي توانند در سايت وولك از آنها بهره ببرند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۵۵:۲۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی