web
web

نام پسر / اسم پسر شيك / وولك

 

انتخاب اسم كودك، يكي از دغدغه هاي هميشگي پدران و مادراني است كه در انتظار به دنيا آمدن كودك خود هستند. هر چند كودك نيز داشته باشند ، همچنان انتخاب اسم براي كودك جديد همانند اولين تجربه آنها دشوار و چالش بر انگيز خواهد بود. انتخاب يك نام پسر يا اسم دخترانه از ميان تنوع بالاي اسامي ايراني كاري بسياري سخت تر از آن است كه بنظر مي آيد. انتخاب يك اسم پسر شيك شايد كاري بسيار سخت تر و چالش بر انگيز به نظر آيد اما در عوض والدين مطمئن خواهند بود كه كودكشان در آينده از اسمي كه براي او انتخاب شده است رضايت كامل را دارد. راه هاي كمكي متنوعي پيش روي والدين وجود دارد كه از ميان آنها مي توانند هر كدام كه براي آنها متناسب تر است را انتخاب كنند.

يكي از اين راه ها استفاده از كتاب هاي اسم ايراني مي باشد. در اين روش قديمي كه شايد امروزه كمتر كسي از آن استفاده كند ، تمامي اسامي دختر و نام پسر به صورت ليست و همراه با معاني و ريشه آنها ذكر شده اند. اين روش به نسبت روش ديگر كه در ادامه معرفي خواهيم كرد ، داراي مزايا و معايب خاص خود مي باشد. از مزيت هاي استفاده از اين روش براي انتخاب نام پسر و نام دختر مي توان به اين مورد اشاره كرد كه در طول فرآيند جستجو ، والدين مي توانند با اسامي بيشتري آشنا شوند و شايد يكي از آنها بيش از اسمي كه مد نظر دارند نظرشان را جلب كند. اما بزرگترين عيب استفاده از اين روش ، زمان بر بودن آن است. پدران و مادران بايد زمان زيادي را صرف مرور اسامي و معاني موجود در كتاب كنند.

اما يك روش ساده تر و بسيار سريع تر نيز وجود دارد. استفاده از اينترنت و مطالب موجود در سايت هاي كودكان يك راه كمكي براي پدران و مادران است كه مي توانند در هر زمان و هر مكاني از آن استفاده كنند. يكي از سايت هايي كه مي تواند در اين مورد به پدران و مادران كمك كند ، سايت وولك است. سايت وولك را مي توان به عنوان سايت كودك و نوجوان توصيف كرد. اما در كنار مطالب و آموزش هايي كه براي كودكان در نظر گرفته شده است ، بسيار از محتواها نيز مخصوص به پدران و مادران تهيه شده اند. از جمله اين مطالب كه به پدران و مادران كمك مي كنند در زمينه اسم و معاني آنها مي باشد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۲۹:۱۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی