web
web

اسم دختر به روز / اسم پسرونه / voolak.com

 

پيش از انتخاب بهترين تخت خواب، بهترين دكوراسيون اتاق كودك و حتي بهترين دكتر كودكان، تمامي پدران و مادران بايد براي كودكي كه در راه دارند، يك اسم انتخاب كنند. هزاران هزار اسم زيبا و جذاب ايراني و اصيل وجود دارند كه انتخاب را براي هر پدر و مادري دشوار مي كنند. آشنايي با معاني و ريشه اسامي كار سختي است. هنگام انتخاب اسم دختر به روز و يا يك اسم پسرونه ، همه اعضاي فاميل و حتي دوستان و آشنايان سعي مي كنند اسامي مختلفي كه ممكن است شنيده باشند را به پدران و مادراني كه در انتظار به دنيا آمدن كودك خود هستند، معرفي كنند. آشنايي با ريشه و معاني مختلف اسامي كار دشواري است كه مسلما براي همه امكان پذير نمي باشد. به همين دليل است كه راه هاي مختلفي براي پيدا كردن اسامي و همچنين معاني و ريشه آن مقابل پدران و مادران قرار دارد.

از جمله قديمي ترين روش هاي انتخاب اسم استفاده از كتاب هاي اسامي و معاني آنها، مي باشد. در اين كتاب ها، تمامي اسامي را براساس حروف الفبا ليست مي كند و پدران و مادران مي توانند با خواندن آن علاوه بر آشنايي با اسامي بيشتر، معاني و ريشه هاي مختلف آن ها را نيز بشناسند. اما استفاده از كتاب هاي در عين دسترسي آساني كه دارند، داراي يك ايراد و سختي نيز مي باشد. اين ايراد را مي توان زمان بر و حوصله سر بر بودن آن، دانست. براي كساني كه اسم خاصي مد نظر دارند استفاده از كتاب براي يافتن معني آن كار سختي خواهد بود چون بايد بين كلي اسم به دنبال اسم مورد نظر خود بگردند. اما استفاده از كتاب داراي مزيت آشنايي با اسامي بيشتر، نيز مي باشد.

آسان ترين و راحت ترين شيوه براي انتخاب اسم دختر به روز و يا انتخاب يك اسم پسرونه، استفاده از سايت هايي است كه در حيطه كودك و نوجوان فعاليت مي كنند. از جمله اين سايت ها كه در زمينه كودك فعاليت مي كند سايت وولك است. سايت وولك با آدرس اينترنتي  http://www.voolak.com يك سايت با مطالب متعدد در رابطه با كودك و مسائل مرتبط با آن ها مي باشد. والدين مي توانند با مراجعه به سايت وولك، به مطالب مختلف پزشكي كودكان و همچنين آموزش هاي متعدد براي كودكان خود دسترسي پيدا كنند. تمامي اين آموزش ها و مطالب به طور رايگان در اختيار والدين و كودكان قرار مي گيرند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۱۰:۱۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی