web
web

 

كودكان معمولا از سن بسيار كمك حتي از شش ماهگي شروع به در دست گرفتن قلم و كاغذ مي كنند و با كوبيدن و كشيدن قلم بر روي كاغذ سعي مي كنند تا عواطف و احساسات خود را به تصوير بكشند. از آن جايي كه علاقه به تنقاشي كشيدن به طور غريزي در هر كودكي وجود دارد شما مي توانيد با انتخاب طرح هاي جذاب او را به كشيدن نقاشي هاي بيشتر تشويق كنيد.

اگر كودك شما در مهد كودك يا مدرسه درباره ي ذره بين ها مطالعه مي كند، شما مي توانيد براي يادگيري بهتر او از نقاشي ذره بين استفاده كنيد. شما مي توانيد در حين آموزش نقاشي ذره بين به كودك خود درباره اين شيء كاربردي صحبت كنيد و نكات لازم را به طور غيرمستقيم به كودك خود آموزش دهيد. همان طور كه در ويديو بارگزاري شده در اين صفحه مي بينيد نقاشي ذره بين كشيده شده يك ذره بين بسيار بامزه و دوست داشتني است كه هر كودكي را به خود جذب مي كند.

بنابراين شما مي توانيد براي يادگيري بيشتر و بهتر مطالب درسي فرزند خود از نقاشي ذره بين يا طرح هاي ديگر استفاده كنيد زيرا همان طور كه مي دانيد آموزش همراه بازي و سرگرمي بسيار براي كودكان جذاب تر خواهد بود و آن ها آموزش هاي غيرمستقيم را سريع تر فرا مي گيرند. خوشبختانه در وبسايت وولك به سرگرمي و آموزش كودكان به صورت حرفه اي همت گماشته شده است و براي اكثر موضوعات جذاب براي كودكان براي كشيدن نقاشي آموزش ويديويي وجود دارد.

معمولا كودكان هنگامي كه مدادرنگي را در دست خود مي گيرد كنترل كامل بر روي آن ندارند اما هنگامي كه شروع به كشيدن نقاشي ميوه به يا هر نقاشي ديگري مي كنند، شروع به تجسم طرح مورد نظر خود مي كنند. به عنوان مثال پس از تماشاي ويديو آموزش نقاشي ميوه به بايد تصويري را در ذهن خود تجسم كنند و سپس با كمك هماهنگي ذهن، دست ها و چشم هاي خود شروع به كشيدن طرح نقاشي ميوه به مي كنند.

زماني كه فرزند شما از سن بسيار كم حتي شش ماهگي كه تنها قلم را بر روي كاغذ مي كوبد تلاش مي كند تا ذهن و دست ها و چشم هاي خود را يكديگر هماهنگ كند و اين امر باعث افزايش مهارت هاي حركتي كودك شما خواهد شد. همچنين تجسم كردن طرح مانند تجسم كردن نقاشي ميوه به باعث تقويت قدرت تخيل و افزايش خلاقيت فرزند شما مي شود. زماني كه كودك شما رسم نقاشي ميوه به را به پايان مي رساند و آن را به والدين خود نشان مي دهد، اين امر باعث افزايش اعتماد به نفس در شخصيت كودك شما مي شود همچنين فرزند شما ياد مي گيرد تا عقاد و انتقاد ديگران را پذيرا باشد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۳۶:۴۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی