web
web

 

 

 

يكي از سرگرمي هاي كودكان ساخت كاردستي است . آنان تقريبا از دوسالگي با ابزار مختلف مثل كاغذ ، مقوا ، چسب و قيچي شروع به ساخت كاردستي زيبا مي كنند . گاهي اين كاردستي جديد را از فيلم آموزش كاردستي ياد مي گيرند و گاهي از خلاقيت خود براي ساخت كاردستي آسان در خانه بهره مي گيرند و درست كردن كاردستي براي آنان لذت بسياري دارد و به نوعي با ساخت كاردستي ، خود را به ديگران ثابت مي كنند و در ذهن خود مي گويند من هم مي توانم . كودكان براي داشتن سرگرمي نيز به سراغ كاغذ و قيچي مي روند و بريدن كاغذ يا دادن شكل به آن براي كودكان جذابيت بسياري به همراه دارد. بعضي وقت ها در مهدكودك يا مدرسه از آن ها كاردستي هاي مختلفي خواسته مي شود و شما براي كمك به ساخت كاردستي با كاغذ براي كودكان نياز به آموزش كاردستي داريد. ساخت كاردستي جديد ، استفاده از ابزار را به كودكان مي آموزد و كودك با خلاقيت خود و با سرهم كردن وسايل مختلف كاردستي بسازد. يك كاردستي ساده و آسان ، مانند اريگامي كه تنها با تا كردن كاغذ انجام مي شود براي كودكاني كه به تازگي مي خواهند درست كردن كاردستي با كاغذ ها را آغاز كنند مناسب است .در سايت وولك نمونه هاي ساده و زيادي از نقاشي و كاردستي وجود دارد.

كودكان با نقاشي كردن ، احساسات و تخيلات خود را تخليه مي كنند. كودكان تقريبا از سن يك سالگي نقاشي كودكانه ساده مي كشند و همان نقاشي هاي ساده براي كودكان موجب برقراري ارتباط مي شود . درواقع آن ها در اين سن، دركي كه از اطراف و اجسام آن دارند را مي كشند و همان نقاشي كودكانه ساده و آسان كه از نظر ما خط خطي است ، بخش مهمي از فرايند رشد ذهني و ادراكي اوست . به طور كلي كودكان از كشيدن نقاشي جديد كودكانه در هر جايي ، روي كاغذ ، روي بدن خود ، روي ديوار و … لذت بسياري مي برند و به نوعي با اين كار ارتباطات برقرار مي كنند .نشان دادن يا كشيدن نقاشي زيبا براي كودكان، آن ها را ترغيب به امتحان و تجربه اين فعاليت پرخلاقيت مي كند. اگرچه ممكن است طرح نقاشي كودكانه براي شما آسان يا بي معني به نظر بيايد، اما همين فيلم نقاشي كودكانه ساده، نشانه هاي بزرگي است از آن چه در ذهن كودك مي گذرد و دركي كه او از اطراف دارد. در ادامه اين مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثيرات متعدد نقاشي كودكانه صحبت خواهيم كرد. همراه ما باشيد!

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۵۳:۱۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی