web
web

اكثر افراد كم شنوا از سمعك براي تقويت شنوايي خود و ارتباط با محيط استفاده مي كنند. سمعك داراي يك ميكروفون است كه صدا را دريافت كرده و آن ها را به امواج صوتي تبديل مي كند. پس از اين امواج صوتي به سيگنال هاي الكتريكي در گوش شخص كم شنوا تبديل مي شوند. كودكان زيادي وجود دارند كه در نوزادي نقص شنوايي نداشته اند اما به تدريج و در دوران كودكي خود به كم شنوايي دچار شده اند.

خريد سمعك، شنوايي طبيعي را به كودك شما بر نمي گردانند. براي همين است كه تا مدتي عادت كردن به صداهاي مختلف منتقل شده از سمعك به گوش كودك براي او زمان بر است. نوع و شدت كم شنوايي هم در انتخاب نوع سمعك براي كم شنوايان تاثير گذار است. در انتخاب سمعك براي فرزندتان، توانايي كودك در گذاشتن و بيرون اوردن سمعك را نيز حتما در نظر بگيريد.

نوع و ميزان كم شنوايي در افراد مختلف متفاوت است؛ بنابراين سمعك هر فرد كم شنوا نيز بايد براي او خاص و منحصر به فرد باشد. عملكرد سمعك ها در هنگام استفاده نيز به مهارت باليني و دانش فردي كه سمعك را براي كم شنوايان تجويز مي كند، بستگي دارد. سمعك ها دستگاه هايي كاملا تكنولوژيك بوده و از اين رو قيمت هاي متفاوتي را پوشش مي دهند.

اگر مدام از خانواده و اطرافيان خود ميشنويد كه به شما ميگويند، چرا صداي تلويزيون بلند است، و يا فكر مي كنيد كه مردم با شما نجواگونه صحبت مي كنند و از آن ها درخواست مي كنيد كه كلامشان را تكرار كنند، بايد بگويك كه درصد نياز به استفاده از سمعك در شما بالاست و بايد به پزشك يا كلينيك شنوايي سنجي مراجعه كنيد.

يكي از نكاتي كه در هنگام خريد سمعك در تهران بايد به آن دقت كنيد اين است كه استفاده از سمعك و كاربردهاي آن را براي كودك خود توضيح دهيد و زمان بدهيد تا با آن كنار بيايد. استفاده از سمعك براي كودكان را از مناطق ارام شروع كنيد و كم كم به مكان هاي سر و صدا منقل كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۹:۱۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی