web
web

 

 

پرورش تخيل بچه ها با نقاشي قشنگ

هيچگاه كودك خود را وادار نكنيد تا در چارچوب شما نقاشي هاي جديد بكشد زيرا كودك با كشيدن نقاشي جديد كودكانه خود ، در واقع تخيلاتش را پرورش داده و با نقاشي كودكانه ساده و آسان خود فضايي باي رشد ذهني خود مهيا كرده است .
نشان دادن فيلم نقاشي كودكانه در اين زمينه به كودكان، به گونه اي متنوع كه به آن ها ايده هاي خلاقانه نيز براي كشيدن نقاشي آسان و زيبا القاء كند، مي تواند موثر و مفيد واقع شود.

توانايي در خلاقيت با ديدن عكس نقاشي كودكانه

كودك با كشيدن نقاشي هاي جديد خلاقيت خود را شكوفا مي كند . كودك با كشيدن نقاشي جديد قشنگ ، احساسات خود را به شما بيان مي كند . در واقع والدين با ديدن نقاشي كودكانه زيبا و ساده مي توانند از احساسات و افكار كودك خود با خبر شوند و حتي يا آموزش نقاشي به پرورش آن كمك كنند .

در ادامه چند مورد از فوايد درست كردن كاردستي براي كودكان را از نگاه سايت وولك كه متخصص در حوزه كودكان است ميخوانيد.

رشد اجتماعي

كودك طي آموزش كاردستي و درست كردن كاردستي كودكانه و راحت خود بايد با ديگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشكلاتش را در درست كردن كاردستي حل كند. پس از اينكه كاردستي زيبا ي او كاكل شد بايد آن را به ديگران نشان دهد و واكنش آن ها را ببيند و همه اين كار ها و ساخت كاردستي ساده و آسان موجب برقراري ارتباط اجتماعي در كودك مي شود .

رشد خلاقيت

كاردستي خلاقانه جديد كه فرزند شما با استفاده از آموزش ها و يا فيلم كاردستي مي سازد نشان از رشد او دارد و شما بايد او را در اين راه همراهي و تشويق كنيد تا كاردستي ساده كودكانه او به يك كاردستي خلاقانه تبديل شود .

رشد عقلاني

تا كردن ، قيچي كردن ، وصل كردن و … همه و همه در راستاي ساخت كاردستي ساده و راحت است و اين هدفمند بودن را به كودك القا مي كند در نتيجه ساخت كاردستي ها موجب رشد عقلاني مي شود .

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۱۹:۲۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی