web
web

 

نقاشي يكي از سرگرمي هاي بسيار محبوب در بين كودكان است. از گذشته تا به امروز سرگرمي ها و بازي هاي بچه ها دچار تغيير و تحول زيادي شده است و اين تغيير و تحول به علت تغيير سبك زندگي و شهر نشيني است اما همچنان از گذشته تا به امروز علاقه ي كودكان به در دست گرفتن قلم و كوبيدن آن به كاغذ حفظ شده است. اكثر كودكان امروزي به سپري كردن وقت خود با تجهيزات الكترونيكي به خصوص كنسول هاي بازي علاقه دارند.

نقاشي صدف براي كودكاني كه به دريا علاقه دارند مي تواند جذاب باشد. همچنين پدر و مادر ها مي توانند هنگامي كه كودكشان به كشيدن نقاشي صدف مشغول است با او شعر ها و قصه هايي مربوط به دريا، صدف يا موضوعات مربوطه را بخوانند

بنابراين سرگرمي كشيدن نقاشي يكي از بهترين روش ها براي دور كردن كودكان از كنسول هاي بازي و بازي هاي كامپيوتر است زيرا آن ها به طور غريزي خودشان به نقاشي كشيدن علاقه دارند. سايت وولك به اين موضوع اعميت زيادي داده و بهترين نمونه هاي نقاشي را جمع آموري كرده. بهتر است در اولين مرحله اي يك الگو و طرح نقاشي كودكانه جذاب و هيجان انگيز مطابق سلايق و علايق كودك خود براي او انتخاب كنيد و با اين كار فرزند خود را به كشيدن نقاشي تشويق كنيد. فرزند شما با ديدن طرحي جذاب تمايل بيشتري براي نقاشي كشيدن از خود نشان مي دهد و بنابراين از فوايد كشيدن نقاشي بهره مند مي شود.

كتاب! بهترين يار كودك و بزرگسال است كه امروز زمان كتابخواني در كودكان نسبت به روز هاي گذشته بسيار كاهش داشته است؛ زيرا كودكان امروزي به گذراندن وقت خود با كنسول هاي بازي و بازي هاي كامپيوتري بيشتر علاقه دارند. بنابراين پدر و مادر هاي امروزي بايد سعي كنند با سرگرمي ها و بازي هاي جذاب و هيجان انگيز كودكان خود را حتي براي ساعاتي از بازي هاي ديجيتال دور كنند. همه ي كودكان به طور غريزي به نقاشي كشيدن علاقه نشان مي دهند. يكي از راه علاقمند كردن كودكان به كتابخواني مي تواند طرح نقاشي كتاب باشد!

درواقع مي توانيد از علاقه ي كودك به نقاشي كشيدن استفاده كنيد و با نقاشي كتاب كودك خود را با كتاب هاي كودكانه و زيبا بيشتر آشنا كنيد. همچنين مي توانيد هنگامي كه كودكتان در حال كشيدن نقاشي كتاب است، شعر ها و قصه هاي مربوط به كتاب و كتابخواني را براي او بخوانيد و از اين راه غير مستقيم يعني نقاشي كتاب يا شعر هاي درباره ي كتابخواني، فرزند خود را به كتابخواني علاقمند كنيد. همانطور كه مي دانيد هميشه روش هاي غيرمستقيم كه با بازي و سرگرمي همراه باشند بيش ترين تاثير را بر روي كودكان دارد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۵۱:۴۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی