web
web

 

 

درست كردن كاردستي بخصوص كاردستي هاي ساده و با وسايل ساده مثل كاردستي با كاغذ ، بطري هاي پلاستيكي، مقوا هاي دور ريختني و غيره بسيار براي كودك در دسترس و مفيد است. فوايدي مثل:  رشد اجتماعي

كودك طي آموزش كاردستي و ساخت كاردستي كودكانه و راحت خود بايد با ديگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشكلاتش را در درست كردن كاردستي حل كند. پس از اينكه كاردستي زيبا ي او كاكل شد بايد آن را به ديگران نشان دهد و واكنش آن ها را ببيند و همه اين كار ها و ساخت كاردستي ساده و آسان موجب برقراري ارتباط اجتماعي در كودك مي شود .

رشد خلاقيت

كاردستي خلاقانه جديد كه فرزند شما با استفاده از آموزش ها و يا فيلم كاردستي مي سازد نشان از رشد او دارد و شما بايد او را در اين راه همراهي و تشويق كنيد تا كاردستي ساده كودكانه او به يك كاردستي خلاقانه تبديل شود .

رشد عقلاني

به همين دليل است كه كارشناسان تخصصي حوزه كودك بسيار درست كردن كاردستي هاي خلاقانه را براي كودكان توصيه ميكنند و سايت وولك هم به همين علت نمونه هارا در صفحه اي جكع آوري كرده است.

تا كردن ، قيچي كردن ، وصل كردن و … همه و همه در راستاي ساخت كاردستي ساده و راحت است و اين هدفمند بودن را به كودك القا مي كند در نتيجه ساخت كاردستي ها موجب رشد عقلاني مي شود 

كودكان معمولا از سن 18 ماهگي، كشيدن نقاشي كودكانه ساده را شروع مي كنند و به همين خاطر براي اين كه با دست باز اين كار را شروع كنند شما بايد ابزار هاي متنوعي را در اختيارشان بگذاريد؛ مثل مداد، گچ، مداد شمعي، آبرنگ يا گواش و قلم‌مو. البته همراه با كاغذي كه بدون خط باشد تا كودك براي كشيدن نقاشي جديد قشنگ خود در ابتدا با خطوط ذهن خود را درگير نكند و فضاي باز تري داشته باشد .
در سنين كمتر، شايد يك مداد و يك كاغذ ساده براي شروع نقاشي كودكانه ساده ، كافي باشد، اما با آشنايي بيشتر كودكان با نقاشي و افزايش مهارت آن ها، ابزار هاي حرفه اي تر نيز در كشيدن نقاشي هاي كودكانه براي آن ها اهميت مي يابد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۱۰:۲۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی