web
web

 

بنابراين بهتر است والدين با راهكار هاي ساده علاقه و تمايل كودكان را به نقاشي كشيدن افزايش دهند. يكي از راه هاي افزايش علاقه ي كودكان به نقاشي كشيدن، انتخاب طرح مناسب سن و روحيات آن ها است. به عنوان مثال نقاشي تاج كه در اين صفحه آپلود شده است مي تواند براي دختر بچه ي شما بسيار جذاب و هيجان انگيز باشد و او با ديدن طرح نقاشي تاج به نقاشي كشيدن تشويق شود. كشيدن نقاشي تاج يا هر نقاشي با طرح هاي كودكانه و مناسب سن كودك باعث تقويت ويژگي هاي مثبت در شخصيت او مي شود. از آن جايي كه شخصيت افراد در كودكي شكل مي گيرد بنابراين پدر و مادر ها مي توانند از سن بسيار كم ويژگي هاي خوب و مثبت شخصيت فرزندان خود را با بازي و سرگرمي هاي سالم و ساده، تقويت كنند.

طرح نقاشي السا كه از انيميشن محبوب كودكان الهام گرفته شده است، مي تواند طرحي هيجان انگيز براي كودكان باشد و اشتياق و تمايل آن ها را به نقاشي كشيدن افزايش دهد. همچنين بهتر است بدانيد كه ترسيم نقاشي السا يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري، فوايد بسيار زيادي براي رشد شخصيتي كودكان نيز دارد چرا كه باعث رشد بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي در آن ها مي شود يا زمينه ساز پديد آمدن بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي در كودك مي شوند. به عنوان مثال زماني كه فرزند شما نقاشي السا خود را به پايان مي رساند و آن را به اطرافيان و دوستان خود نشان مي دهد، اطرافيان از هنر نقاشي السا كودك شما تعريف و تمجيد مي كنند. اين امر باعث افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي يعني اعتماد به نفس در كودك شما مي شود.

تمامي اين نقاشي ها را به همراه نكات آموزنده و انبوهي از سرگرمي هاي ديگر در وولك ببينيد. وولك يك وبسايت تخصصي كودكان است كه در آن مي توانيد به هر آن چيزي كه براي رشد و سرگرمي و تربيت كودكان خود نياز داريد، دسترسي داشته باشيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۰۹:۱۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی