web
web

تعمير لپ تاپ  / تعمير قاب و بدنه لپ تاپ / ديجي بان

اهميت تعمير لپ تاپ و وجود تجهيزات الكترونيكي در زندگي امروزي

امروزه در هر خانه اي يك دستگاه لپ تاپ و كامپيوتر وجود دارد. با توجه به الكترونيكي شدن جوامع ، تمامي افراد از كودكان گرفته تا بزرگسالان و ميانسالان بايد نحوه كار با سيستم هاي كامپيوتري و لپ تاپ را آموزش ببينند.

معمولا كودكان و نوجوانان از سيستم هاي كامپيوتري براي بازي هاي كامپيوتري و در سنين نوجواني و جواني براي درس خواندن و كارهاي تحصيلي استفاده مي كنند. به دليل كاربرد زياد تجهيزات الكترونيكي مانند لپ تاپ ها، اهميت تعمير لپ تاپ نيز رفته رفته افزايش پيدا مي كند.

به همين دليل امكان خرابي و استهلاك اين دسته از دستگاه ها بسيار بالا مي باشد. هر قطعه كامپيوتري با توجه به نحوه كاركرد و نگه داري از آن، داراي طول عمر خاصي هستند.

در صورت رسيدگي به موقع و درست از سيستم هاي كامپيوتري و لپ تاپ امكان استفاده از آنها براي سال هاي متوالي وجود دارد. اما در صورت خرابي هر قطعه داخلي سيستم هاي كامپيوتري و يا ضربه خوردن به بدنه و قاب آن مي تواند در نحوه عملكرد آن اختلال ايجاد شود.

معرفي يك مركز تعميرات حرفه اي براي لپ تاپ

خرابي قطعاتي مانند رم ، سي پي يو ، كارت گرافيك ، فن كامپيوتر و ... هر كدام از جمله قطعاتي هستند كه هر گونه عيب و ايراد در آنها مي تواند بر تمام عملكرد دستگاه شما تاثير منفي بگذارد. دلايل زيادي وجود دارد كه مي تواند شما را وادار به تعمير لپ تاپ و سيستم كامپيوتر خانگي خود  كنند.

در صورت نياز به تعمير لپ تاپ و سيستم هاي كامپيوتري خود ، بايد يك تعمير كار يا مركز تعمير لپ تاپ و سيستم هاي كاميپوتري مطمئن كه بتواند مشكل سيستم شما را به درستي تشخيص و برطرف كند ، پيدا كنيد. از جمله اين مراكز تعمير لپ تاپ و سيستم هاي كامپيوتري، ما مركز تعميرات ديجي بان را به شما پيشنهاد مي دهيم.

در مركز تعميرات ديجي بان با بررسي تخصصي و حرفه اي سيستم شما و عيب يابي آن ، جلوي خرابي بيشتر دستگاه شما را مي گيرند. در مركز ديجي بان از قطعات اصلي براي تعويض قطعات داخلي سيستم شما استفاده مي شود. در صورت نياز به تعمير قاب و بدنه لپ تاپ نيز با تعويض آن با قطعه اصلي ، كيفيت و عملكرد دستگاه شما را در حد اعلي نگه مي دارند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۵۷:۱۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

برخي از كاربردهاي گلاس آينومر لوتينگ GC عبارت اند از: سمان دائم پين هاي فلزي و پست هاي ريختگي، سمان دائم اينله ها، آنله ها، كرون ها و بريج هاي فلزي، سمان دائم كرون و بريج هاي سراميكي با قدرت بيش از 600 مگاپاسكال

هم چنين از جمله مزاياي استفاده از گلاس آينومر لوتينگ GC مي توان به اين موارد اشاره كرد: سلف كيور، راديواپسيته بالا، ضخامت نازك 15 ميكروني، باند شيميايي محكم به دندان، عرضه با شيد لايت يلو، بدون نياز به اسيد اچ و باندينگ، آزادسازي فلورايد به مقدار زياد و طولاني مدت در دهان، راحتي كاربرد با افزايش زمان كاركرد و كاهش زمان سخت شدن، مقاوم در برابر حلاليت در دهان و ايجاد سيل مارجينالي با دوام و كاهش ميكروليكيج.

همانطور كه مي دانيد از گلاس آينومر لوتينگ GC براي مصارف دندانپزشكي و ترميم دندان و دهان استفاده مي شود. مي دانيم كه در دندان پزشكي براي ارائه خدمات عصب كشي، پر كردن دندان و ارتودنسي و… مواد مختلفي استفاده ميشود؛ سمان يكي از مواد پر كاربردي است كه به عنوان پر كننده، سيمان كف بندي و براكت ارتودنسي و موادي براي چسباندن روكش از آن استفاده مي شود.

به مرور گلاس آينومر لوتينگ GC جايگذين گلاس آينومر هايي شد كه زمان كار طولاني و سخت شدن كندي داشتند. اين گلاس آينومر لوتينگ جي سي با داشتن شفافيت مناسب براي استفاده در زيبايي دهان و دندان ساخته شده است. از ديگر ويژگي هاي گلاس آينومر لوتينگ GC اين است كه حاوي فلورايد مي ‌باشد و از پوسيدگي ميناي دندان جلوگيري مي‌كند.  يكي ديگر از ويژگي هاي گلاس آينومر لوتينگ GC راديواپاسيتي عالي دارد و در برابر سايش و فرسايش بالا مقاومت دارد.

براي تهيه تجهيزات دندان پزشكي و مواد كامپوزيت و آشنايي بيشتر با ساختار و كاركرد هر يك از آن ها مي توانيد با گروه متخصصان ما در رايكادنتال در ارتباط باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۱۶:۴۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اسم دخترانه شيك / اسم دخترانه گيلكي / وولك

 

سايت وولك به عنوان سايت كودك و نوجوان شناخته مي شود. سايتي كه به طور تخصصي به توليد محتواهاي مرتبط با مشكلات كودكان و نوجوانان و همچنين آموزش هايي كه براي توسعه و پيشرفت مهارت ها و استعدادهاي كودكان تاثير گذار هستند ، مشغول مي باشد. از جمله مطالب و محتواهايي كه در سايت وولك قرار دارد مي توان به مطالب پزشكي اي كه به راهنمايي پدران و مادران مي پردازند ، اشاره كرد. اين مطالب حاوي توصيه هاي پزشكي براي مقابله ، كنترل ، مديريت و انواع روش هاي درماني براي بيماري ها و اختلالات رايج و مزمن ميان كودكان ، مي باشند. كاملا واضح است كه مخاطبين اين گونه مطالب را پدران و مادراني تشكيل مي دهند كه كودكشان با چنين مشكلاتي دست و پنجه نرم مي كنند. اما بخش آموزشي با دقت و حساسيت بسيار زيادي تهيه شده است. اين آموزش هاي با اهداف كمك به توسعه و ارتقاي مهارت ها و شكوفايي استعدادهاي كودكان آماده سازي شده اند. به عنوان مثال آموزش طراحي كه در سايت وولك قرار دارد به تمركز و ارتقاي كيفيت حركات ظريف كودك كمك مي كند. يا آموزش ساخت كار دستي حيوانات به كودكان اين امكان را مي دهد كه مهارت هاي تصميم گيري ، حل مساله و همچنين حركات ظريف و درشت آنها به طور همزمان به كار گرفته شوند. اين امر توجه ويژه مديران سايت وولك در تهيه و تدارك مطالب و محتواهاي مفيد و مناسب تمام سنين را نشان مي دهد.

انتخاب اسم كودكان نيز از جمله مسائلي است كه براي بسياري از پدران و مادران تبديل به دغدغه شده است. تنوع بالاي اسامي دخترانه و پسرانه ايراني ، كار انتخاب را بسيار سخت و دشوار كرده است. پدران و مادران براي بيشتر شدن گزينه هاي انتخاب اسم ، به سمت اسامي قوميت ها و گويش هاي ديگر نيز مي روند. از اين ميان براي انتخاب يك اسم دخترانه شيك مي توان نگاهي به اسامي دخترانه تركي و اسم دخترانه گيلكي انداخت. اسامي دخترانه زيبايي ميان گويش ها و قوميت هاي ديگر وجود دارد. همين امر باعث مي شود كه پدران و مادراني كه در انتظار به دنيا آمدن كودك خود هستند ، براي انتخاب اسم به سمت اسامي قوميت هاي ديگر بروند. يكي از راه هاي راحت براي جستجوي اسم دخترانه گيلكي استفاده از سايت هاي ايراني است كه حاوي مطالب كودكان و نوجوانان هستند. همانند سايت وولك كه در ابتدا درباره فعاليت آن توضيح داده شد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۵۶:۲۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نام پسر ايراني / اسم دخترانه شمالي / وولك

سايت وولك ، سايتي است كه در عرصه كودك و نوجوان فعاليت مي كند اما در زمينه كمك به والدين نيز بسيار فعال مي باشد. در سايت وولك مطالب و محتواهاي پزشكي براي كمك به والدين و آموزش هاي متنوع فراواني براي توسعه مهارت هاي كودكان و نوجوانان وجود دارد. مطالبي نظير آموزش انواع صنايع دستي، طراحي و نقاشي هاي مختلف ، قصه هاي شبانه به صورت متن و تصوير، آهنگ هاي كودكانه و... از جمله محتواهايي هستند كه براي سرگرمي و ارتقاي مهارت هاي كودكان و نوجوانان توسط مديران سايت وولك تهيه و گردآوري شده اند. تك تك اين مطالب همزمان با داشتن جنبه هاي تفريحي و سرگرمي، با دقت و حساسيت فراواني جهت آموزش و تربيت كودكان انتخاب شده اند. زيرا يك برنامه آموزشي بايد در كنار جنبه هاي آموزشي براي كودكان جالب و هيجان انگيز نيز باشد. علاوه بر مطالب آموزشي و پزشكي كه در سايت وولك قرار داده مي شود ، به پدران و مادراني كه قصد انتخاب اسم و آشنايي با معاني آنها را دارند نيز كمك هاي فراواني مي كند. مخصوصا زماني كه پدر و مادر قصد دارند يك اسم دخترانه شمالي يا اسم دخترانه تركي كه با قوم خودشان متفاوت است براي فرزند خود انتخاب كنند.

ايران كشوري است كه داراي قوميت هاي مختلف و گويش هاي متنوعي مي باشد. هر يك از اين قوميت ها، داراي فرهنگ ها و لحجه هاي زيبا و دلنشين خود هستند كه از جذابيت و زيبايي خاص خود نيز برخوردار مي باشند. از جمله شيرين ترين و دلنشين ترين گويش ها در ميان قوميت هاي مختلفي كه در كشور ايران وجود دارد مي توان به گويش گيلكي و مازني اشاره كرد. مردم استان هاي شمالي با لهجه شيرين و گويش محلي خود قادر به جلب توجه هر كسي مي باشند. بسياري از افراد به دليل علاقه اي كه به اين نوع گويش پيدا مي كنند، براي انتخاب نام كودكان خود از اسامي شمالي استفاده مي كنند. تنوع بالايي كه اسامي پسرانه و اسم دخترانه شمالي دارند آنها را در ميان اسامي دخترانه و نام پسر ايراني بسيار محبوب و پر طرفدار كرده است. اما همين تنوع بالاي اسامي باعث شده است كه پدران و مادران براي انتخاب نام پسر ايراني يا اسم دخترانه شمالي با مشكل مواجه شوند. سايت وولك به والدين كمك مي كند تا با آشنايي با انواع اسامي و همچنين معاني آنها در هنگام انتخاب كارشان راحت تر و ساده تر شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۲۹:۰۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 اسم دخترانه ايراني / اسم پسرانه باكلاس / voolak.com

 

در دوره كودكي بسياري از كودكان تصور مي كنند زماني كه قرار است خودشان پدر يا مادر شوند چه اسامي اي براي كودكان خود انتخاب مي كنند. با آن ذهن كودكان اغلب ممكن است يك اسم پسرانه باكلاس و يا يك اسم دخترانه ايراني را براي كودك تخيلي خود انتخاب كنند. اما در بزرگسالي در اكثر حالات بارداري، حتي پيش از مشخص شدن جنسيت كودك پدران و مادران شروع به انتخاب اسامي مختلفي براي كودك مي كنند. به دليل مشخص نبودن جنسيت كودك، پدر و مادر مجبور هستند كه براي انتخاب اسم دختر و اسم پسرانه باكلاس به طور همزمان فكر كنند. انتخاب اسم دخترانه ايراني و يا انتخاب يك اسم پسرانه باكلاس براي كودك هنوز به دنيا نيامده، يكي از جذاب ترين قسمت پدر يا مادر شدن است. اما در عين حال از هر انتخاب ديگري، چالش برانگيزترين كارهايي است كه هر پدر و مادر بايد انجام دهند. زيرا اسم كودك چيزي است كه كودك بايد تا آخر عمر با آن زندگي كند و نحوي نشان دهنده هويت كودك است. به همين دليل است كه انتخاب يك اسم دخترانه ايراني يا يك اسم پسرانه از اهميت بيشتري برخوردار است.

سايت وولك با آدرس اينترنتي http://www.voolak.com  با فعاليت و تجربه چند ساله در زمينه كودك و نوجوان از جمله سايت هايي است كه از بسياري جهات مي تواند به خانواده ها و والدين كمك هاي بسياري كند. سايت وولك، علاوه بر مطالب آموزنده و مقالات پزشكي در رابطه با مشكلات و اختلالات رايج و مزمن كودكان و نوجوانان كه براي كمك به والدين در سايت قرار گرفته شده اند، داراي مطالبي مختص كودكان در تمامي رده هاي سني نيز مي باشد. از جمله مطالبي كه كودكان مي توانند با مطالعه آنها بر مهارت هاي خود بيافزايند، آموزش هايي همانند آموزش نقاشي و يا انواع صنايع دستي مي باشد. در كنار تمامي اين آموزش هاي مفيدي كه به صورت رايگان در اختيار كودكان قرار مي گيرد، سايت وولك براي سرگرمي كودكان نيز از بخش هايي همانند قصه شب نيز استفاده كرده است. قصه شب كودكان در سايت وولك به صورت تصويري و متني قرار داده مي شود كه پدران و مادران مي توانند با توجه به شرايط از هر كدام كه مايل هستند استفاده كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۵۷:۵۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اسم پسر كردي / اسم پسرانه تركي / وولك

 

انتخاب اسم براي هر پدر و مادري در عين لذت بخش بودن، يكي از دشوار ترين و چالش برانگيز ترين كار هايي است كه بايد پيش از تولد كودك خود، آن را انجام دهند. اسامي زيبا و جذاب مختلفي وجود دارد كه كار را براي هر پدر و مادري بسيار دشوارتر مي كند. ايران نيز يك كشور چند قوميتي است كه هر قوميت نيز اسامي خاص خود را دارند. مسلما هر پدر و مادري دوست دارند كودك آن ها يك اسم با ريشه و اصل قوميت خود داشته باشد. اسامي قوميتي هر كدام زيبايي و گيرايي خود را براي افراد آن قوميت دارند. به عنوان مثال يك اسم پسر كردي براي آن اقوام كرد كشور، جذابيت بيشتري نسبت به يك اسم پسرانه تركي دارد. همين امر براي افراد ترك زبان صدق مي كند كه انتخاب اسم پسرانه تركي را به انتخاب اسم پسرانه از يك قوميت ديگر ترجيح مي دهند. روش هاي متعددي براي آشنايي با اسامي قوميت هاي مختلف و همچنين معاني آنها وجود دارد. پرسيدن از افراد آن قوميت و يا جستجوي آنلاين را مي توان راحت ترين و ساده ترين اين راه ها دانست. مسلما همه ما افرادي از قوميت هاي مختلف در اطراف خود نداريم، در نتيجه سريع ترين راه ممكن مي تواند جستجوي آنلاين باشد كه از هر نقطه از كشور و در هر زمان امكان پذير مي باشد. با يك جستجوي ساده براي يافتن يك اسم پسر كردي و يا اسم پسرانه تركي با كلي اسامي مختلف و همچنين معاني آن ها مواجه خواهيد شد كه كار انتخاب را هم آسان تر و هم ممكن است دشوارتر كند. آسان تر از آن جهت كه اسامي مختلف زيادي  پيش روي شما قرار دارد، و دشوار تر از اين جهت كه گزينه هاي بيشتر ممكن است باعث گيج شدن براي انتخاب تنها يك اسم از ميان آن همه اسم زيبا، شود!

سايت وولك مي تواند در انتخاب اسم به پدران و مادران كمك هاي فراواني كند. سايت وولك با چندين سال تجربه فعاليت در حيطه كودك و نوجوان، نه تنها مي تواند در انتخاب اسم به پدران و مادران كمك هاي فراواني كند، بلكه مي تواند در رابطه با مسائل و مشكلات مختلف دوره كودكي نيز راهنمايي و مشاوره هاي مختلفي به پدران و مادراني كه با آن مشكلات مواجه هستند، انجام دهد. سايت وولك در كنار مطالبي كه براي والدين قرار مي دهد، آموزش هاي مختلف و مفيدي نيز براي ارتقاي مهارت هاي كودكان و همچنين سرگرمي آنها دارد كه والدين مي توانند متناسب با سليقه كودك خود يكي از آن ها را انتخاب و به كودك خود آموزش دهند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۲۱:۰۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اسم پسر فارسي / اسم دختر محبوب / وولك

 

اضافه شدن يك عضوي كوچك و جديد به خانواده، از مسرت بخش ترين خبرهايي است كه مي توان به يك خانواده داد. آمدن يك كودك به خانواده همه را به تكاپو و جنب و جوش وادار مي كند. كودك داراي نيازهاي خاص خود است. بايد اتاق كودك آماده باشد، لوازم خواب مناسب براي او تهيه شود، دكوراسيون مناسب براي جنس دختر يا جنس پسر انتخاب شود. والدين سعي مي كنند تمام مايحتاجي كه ممكن است يك كودك در بدو تولد به آن نياز پيدا كنند را، فراهم كنند. علاوه بر همچين نيازهايي، كودك به يك هويت نياز دارد. انتخاب اسم براي كودك به اندازه انتخاب دكوراسيون اتاق كودك، لباس كودك و حتي انتخاب دكتر كودكان مناسب براي او، سخت و در عين حال لذت بخش است. 

برخي از پدران و مادران هستند كه دوست ندارند تا جنسيت كودك خود را تا زمان تولد بدانند. به همين دليل است كه براي انتخاب اسم مناسب بين اسم پسر فارسي و اسم دختر محبوب براي كودك خود از هر دو جنسيت دختر و جنسيت پسر جستجو مي كنند. برخي ديگر از پدران و مادران اينگونه نيستند. آنها ترجيح مي دهند تا جنسيت كودك خود را در همان ماه هاي اول بارداري، متوجه شوند. همين دانستند جنسيت كودك پيش از تولد مي تواند كمك كننده باشد. زيرا دايره جستجو بين اسامي را راحت تر مي كند. در هر دو حالت، پدران ومادران بايد زمان زيادي را صرف فكر كردن و انتخاب يك اسم متناسب و دلخواه براي كودك كنند. بسياري از پدران و مادران براي انتخاب اسم پسر فارسي و يا اسم دختر محبوب بين كودكان، از سايت هاي كودك و گزينه هايي همانند كتاب هاي اسم كودكان استفاده مي كنند.

از جمله سايت هايي كه در زمينه كودك و نوجوان فعاليت مي كنند و در بسياري از عرصه هاي مختلف به كودكان كمك مي كنند، سايت وولك مي باشد. سايت وولك با داشتن سال ها تجربه در زمينه هاي آموزشي و مطالب مفيد پزشكي از بسياري جهات مي توانند به پدران و مادران و همچنين كودكان كمك هاي فراواني كنند. پدران و مادران مي توانند با مراجعه به سايت وولك تمامي با نكات و اقدامات مهمي كه نوزادان و كودكان در مراحل مختلف رشد به آن نياز پيدا مي كنند و يا پدران و مادران بايد انجام دهند را، آشنا شوند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۰۲:۴۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اسم پسرانه جديد / اسم دخترانه به روز / وولك

 

پدران و مادران بايد پيش از انتخاب بهترين نوع تخت خواب، بهترين طراحي و دكوراسيون براي اتاق كودك و يا حتي يك دكتر كودكان كه مسئوليت رسيدگي به سلامت كودك را بر عهده بگيرد ، بايد يك اسم براي كودك خود انتخاب كنند. دنياي اسامي ايراني متشكل از هزاران جذاب و زيبا است كه انتخاب را براي هر پدر و مادري را بسيار دشوار مي كنند. آشنايي با معاني و ريشه اصلي هر اسم براي پدران و مادران كار سختي خواهد بود. براي انتخاب اسم دخترانه به روز و يا يك اسم پسرانه جديد ، پدران و مادران از همه اعضاي فاميل و حتي دوستان و آشنايان نظر سنجي مي كنند با اسامي كه آنها مي دانند نيز آشنا شوند. دانستن ريشه و معني هر اسم مسلما كار دشواري است. به همين دليل به شما راه هاي مختلفي كه براي پيدا كردن اسامي و همچنين معاني و ريشه آنها بسيار موثر هستند ، معرفي خواهيم كرد.

يكي از اين راهكارها كه از جمله قديمي ترين روش هاي انتخاب اسم نيز مي باشد ، استفاده از كتاب هاي اسامي و معاني آنها، است. تمامي اسامي در كتاب هاي اسم براساس حروف الفبا ليست شده اند و پدران و مادران مي توانند با مرور آن علاوه بر آشنايي با اسامي بيشتر، با معاني و ريشه هاي مختلف آن ها را نيز آشنا شوند. اما استفاده از كتاب هاي اسم با سختي و خوبي هاي خودش همراه است. سختي استفاده از اين روش را مي توان زمان بر و حوصله سر بر بودن آن، دانست. براي كساني كه اسم خاصي مد نظر دارند استفاده از كتاب براي يافتن معني آن كار سختي خواهد بود چون بايد بين كلي اسم به دنبال اسم مورد نظر خود بگردند. اما استفاده از كتاب داراي مزيت آشنايي با اسامي بيشتر، است.

راحت ترين و سريع ترين راه براي انتخاب اسم دخترانه به روز و يا انتخاب يك اسم پسرانه جديد ، جستجوي اينترنتي و استفاده از سايت هايي است كه در حيطه كودك و نوجوان فعاليت مي كنند. از جمله اين سايت ها كه در زمينه كودك فعاليت مي كند سايت وولك است. سايت وولك ، يك سايت با مطالب مختلفي در رابطه با كودكان و نوجوانان و مشكلات مربوط با آن ها مي باشد. پدران و مادران نيز مي توانند با مراجعه به سايت وولك ، از مطالب مختلف پزشكي كودكان و همچنين آموزش هاي متعددي كه براي كودكان قرار داده شده است ، بهره ببرند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۵۸:۳۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اسم پسرانه جديد / اسم دخترانه به روز / وولك

 

پدران و مادران بايد پيش از انتخاب بهترين نوع تخت خواب، بهترين طراحي و دكوراسيون براي اتاق كودك و يا حتي يك دكتر كودكان كه مسئوليت رسيدگي به سلامت كودك را بر عهده بگيرد ، بايد يك اسم براي كودك خود انتخاب كنند. دنياي اسامي ايراني متشكل از هزاران جذاب و زيبا است كه انتخاب را براي هر پدر و مادري را بسيار دشوار مي كنند. آشنايي با معاني و ريشه اصلي هر اسم براي پدران و مادران كار سختي خواهد بود. براي انتخاب اسم دخترانه به روز و يا يك اسم پسرانه جديد ، پدران و مادران از همه اعضاي فاميل و حتي دوستان و آشنايان نظر سنجي مي كنند با اسامي كه آنها مي دانند نيز آشنا شوند. دانستن ريشه و معني هر اسم مسلما كار دشواري است. به همين دليل به شما راه هاي مختلفي كه براي پيدا كردن اسامي و همچنين معاني و ريشه آنها بسيار موثر هستند ، معرفي خواهيم كرد.

يكي از اين راهكارها كه از جمله قديمي ترين روش هاي انتخاب اسم نيز مي باشد ، استفاده از كتاب هاي اسامي و معاني آنها، است. تمامي اسامي در كتاب هاي اسم براساس حروف الفبا ليست شده اند و پدران و مادران مي توانند با مرور آن علاوه بر آشنايي با اسامي بيشتر، با معاني و ريشه هاي مختلف آن ها را نيز آشنا شوند. اما استفاده از كتاب هاي اسم با سختي و خوبي هاي خودش همراه است. سختي استفاده از اين روش را مي توان زمان بر و حوصله سر بر بودن آن، دانست. براي كساني كه اسم خاصي مد نظر دارند استفاده از كتاب براي يافتن معني آن كار سختي خواهد بود چون بايد بين كلي اسم به دنبال اسم مورد نظر خود بگردند. اما استفاده از كتاب داراي مزيت آشنايي با اسامي بيشتر، است.

راحت ترين و سريع ترين راه براي انتخاب اسم دخترانه به روز و يا انتخاب يك اسم پسرانه جديد ، جستجوي اينترنتي و استفاده از سايت هايي است كه در حيطه كودك و نوجوان فعاليت مي كنند. از جمله اين سايت ها كه در زمينه كودك فعاليت مي كند سايت وولك است. سايت وولك ، يك سايت با مطالب مختلفي در رابطه با كودكان و نوجوانان و مشكلات مربوط با آن ها مي باشد. پدران و مادران نيز مي توانند با مراجعه به سايت وولك ، از مطالب مختلف پزشكي كودكان و همچنين آموزش هاي متعددي كه براي كودكان قرار داده شده است ، بهره ببرند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۵۷:۵۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نام پسر / اسم پسر شيك / وولك

 

انتخاب اسم كودك، يكي از دغدغه هاي هميشگي پدران و مادراني است كه در انتظار به دنيا آمدن كودك خود هستند. هر چند كودك نيز داشته باشند ، همچنان انتخاب اسم براي كودك جديد همانند اولين تجربه آنها دشوار و چالش بر انگيز خواهد بود. انتخاب يك نام پسر يا اسم دخترانه از ميان تنوع بالاي اسامي ايراني كاري بسياري سخت تر از آن است كه بنظر مي آيد. انتخاب يك اسم پسر شيك شايد كاري بسيار سخت تر و چالش بر انگيز به نظر آيد اما در عوض والدين مطمئن خواهند بود كه كودكشان در آينده از اسمي كه براي او انتخاب شده است رضايت كامل را دارد. راه هاي كمكي متنوعي پيش روي والدين وجود دارد كه از ميان آنها مي توانند هر كدام كه براي آنها متناسب تر است را انتخاب كنند.

يكي از اين راه ها استفاده از كتاب هاي اسم ايراني مي باشد. در اين روش قديمي كه شايد امروزه كمتر كسي از آن استفاده كند ، تمامي اسامي دختر و نام پسر به صورت ليست و همراه با معاني و ريشه آنها ذكر شده اند. اين روش به نسبت روش ديگر كه در ادامه معرفي خواهيم كرد ، داراي مزايا و معايب خاص خود مي باشد. از مزيت هاي استفاده از اين روش براي انتخاب نام پسر و نام دختر مي توان به اين مورد اشاره كرد كه در طول فرآيند جستجو ، والدين مي توانند با اسامي بيشتري آشنا شوند و شايد يكي از آنها بيش از اسمي كه مد نظر دارند نظرشان را جلب كند. اما بزرگترين عيب استفاده از اين روش ، زمان بر بودن آن است. پدران و مادران بايد زمان زيادي را صرف مرور اسامي و معاني موجود در كتاب كنند.

اما يك روش ساده تر و بسيار سريع تر نيز وجود دارد. استفاده از اينترنت و مطالب موجود در سايت هاي كودكان يك راه كمكي براي پدران و مادران است كه مي توانند در هر زمان و هر مكاني از آن استفاده كنند. يكي از سايت هايي كه مي تواند در اين مورد به پدران و مادران كمك كند ، سايت وولك است. سايت وولك را مي توان به عنوان سايت كودك و نوجوان توصيف كرد. اما در كنار مطالب و آموزش هايي كه براي كودكان در نظر گرفته شده است ، بسيار از محتواها نيز مخصوص به پدران و مادران تهيه شده اند. از جمله اين مطالب كه به پدران و مادران كمك مي كنند در زمينه اسم و معاني آنها مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۲۹:۱۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 4
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی