web
web

 

دوربين سيم كارتي را نسل جديد دوربين هاي مدار بسته بي سيم مي باشد. همانطور كه از نام آن مشخص است، دوربين سيم كارتي دوربيني است كه قابليت پشتيباني از سيم كارت مخابرات را دارا مي باشد. اين قابليت به اين دوربين مداربسته اين امكان را مي دهد كه بدون نياز به مودم و تنها از طريق فعالسازي اينترنت همراه سيمكارت، به اينترنت متصل شود. از ديگر ويژگي هاي اين دوربين مداربسته بسيار كاربردي مي توان به قابليت برقراري تماس تلفني با كاربران در صورت وقوع مشكل يا رويت موارد مشكوك، اشاره كرد. راه هاي مختلفي براي آشنايي با انواع دوربين مداربسته و قابليت هاي آنها وجود دارد كه سريع ترين و مطمئن ترين آنها، استفاده از مطالب موجود در سايت هاي تخصصي سيستم هاي امنيتي و نظارتي مي باشد.

سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي doorbinmarket.com،  سايتي است كه  ساليان سال است به طور حرفه اي و تخصصي در زمينه فروش سيستم هاي امنيتي و همچنين انواع محصولات مورد نياز اين سيستم ها، فعاليت مي كند، از جمله سايت هايي است كه شما مي توانيد از خدمات و مطالب موجود در آن بهره ببريد. شما با مراجعه به سايت دوربين ماركت مي توانيد تنوع بالا و كيفيت محصولات آن را از نزديك مشاهده و با يكديگر مقايسه كنيد. دوربين هاي مدار بسته، دزدگير اماكن، دزدگير ماشين، ردياب خودرو، دوربين پلاك خوان و ... از جمله محصولاتي هستند كه مي توانيد در سايت دوربين ماركت مشاهده كنيد.

دوربين مداربسته هايك ويژن يكي از پرفروش ترين محصولات موجود در سايت دوربين ماركت مي باشد. برند چيني و معتبر هايك ويژن كه يكي از برترين توليد كنندگان سيستم هاي امنيتي و نظارتي در جهان محسوب مي شود، در ميان كاربران ايراني نيز بسيار پر طرفدار و پر متقاضي مي باشد. كيفيت بالاي ساخت محصولات هايك ويژن سبب شده است كه دوربين مداربسته هايك ويژن براي استفاده در هر نوع آب و هوايي مناسب و كاربردي باشد. هايك ويژن از جمله پيشروان در توسعه تكنولوژي به كار رفته در دوربين هاي مداربسته مي باشد. دوربين سيم كارتي هايك ويژن نيز هم اكنون در سايت دوربين ماركت تبديل به يكي از پر فروش ترين محصولات موجود در اين سايت شده است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۴۲:۳۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 از كودك خود انتظار انجام كار بزرگي نداشته باشيد با توجه به سن او با او رفتار كنيد و به او سخت نگيريد كه اين چه كاردستي ساده اي است؟ يا چرا از اين رنگ استفاده كردي ؟ يا چرا انقدر كاغذ مصرف كردي ؟ يك كاردستي راحت و آسون كه اين همه ريخت و پاش نداره؟ پس بگذاريد كودكتان با خيال راحت و اعتماد به نفس بالا كاردستي خلاقانه جديد بسازد و خود را با آن سرگرم كند . حتي مي توانيد آموزش كاردستي جديد را براي او در فضاي مجازي بيابيد تا از روي آن بسازد و با ديدن فيلم كاردستي با كاغذ كه براي او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها اين كار انجام دهد . نكته مهم ديگر اين است كه لازم نيست ابزار گران قيمت براي كودك خود تهيه كنيد بهتر است با وسايل يا دورريز هايي كه در خانه داريد به او ساخت يك كاردستي جالب را بياموزيد .

كودكان با تمركز بر خطوط و كشيدن نقاشي كودكانه ساده و آسان علاوه بر كشيدن نقاشي ساده و زيبا ، براي آينده و ورود به مدرسه و تمركز بر خواندن و نوشتن نيز تمرين مي كنند . تمركز بيشتر روي نقاشي كودكانه زيبا به بلوغ بهتر فرزند شما نيز كمك مي كند زيرا كشيدن يك نقاشي كودكانه ساده و رسيدن به نتيجه در آن باعث رشد فكري او مي گردد .
دقت به اتفاقاتي كه در فيلم نقاشي كودكانه مي افتد و تلاش براي اجراي آن ها روي كاغذ، تمركز ذهني كودكان را به طور قابل توجهي تقويت مي كند. يكي از فوايد نقاشي را از نگاه وولك بخوانيد.

نقاشي آسان و هماهنگي اعضاي بدن كودكان

نقاشي كودكانه ساده و آسان باعث مي شود فرزند شما علاوه بر مهارت هاي تمركزي و حل مسائل ، بتواند به راحتي چشم و دست خود را باهم همراه كنند و با ديدن يك تصوير به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشي ساده و آسان را با دست بكشد .در اين مورد آموزش نقاشي كودكانه به بچه ها از طريق فيلم ها و ويديوهاي آموزشي نيز تاثير زيادي دارد؛ چراكه از اين طريق كودك مي تواند ترتيب مراحل نقاشي كودكانه را نيز از طريق ويديو دنبال كند و تمريني براي هماهنگي اعضاي بدن خود داشته باشد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۴۰:۳۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

كشيدن نقاشي اژدها براي كودكان كه تخيل بالايي دارند بسيار راحت تر است . مي توانند به راحتي موجودات افسانه اي را رنگ آميزي و نقاشي كنند. در وولك ويدئوي نقاشي اژدها در حال پخش است و به راحتي كشيده مي شودو مي توانيد از اين فرصت استفاده كنيد و بدون صرف هزينه به راحتي بهترين نقاشي ازدها را بكشيد. براي كشيدن نقاشي اژدها مي توانيد خودتان هم كمك كودك كنيد و او راهنمايي فرماييد تا با الگو برداري از شما نقاشي اژدها را ترسيم كند. در افسانه ها هميشه از اژدهايان زيادي گفته شده و اكثرا با جادو و جادوگران سروكار دارند. اين گونه داستان ها و ماجراها براي كودكان بسيار جذاب است و نظر آن ها را جلب مي كند در بسياري از فيلم ها و كارتون ها هم از اژدها استفاده شده و ما مي خيواهيم با كشيدن نقاشي اژدها هم آن ها را در خانه سرگرم كنيم هم به آن ها چيزي ياد دهيم. براي تماشاي ويدئوي نقاشي اژدها در وولك همراه ما باشيد.

نقاشي ميكروفون كاملاً ساده و راحت آموزش داده شده و كودكاني كه سن كمي دارند مي توانند آن را به راحتي بكشند و نياز به كمك بزرگترها ندارند يكي از دلايلي كه باعث ميشود كودكان اعتماد به نفس بالايي بگيرند كشيدن نقاشي زيبا به تنهايي است و براي اين كار مي توان با مشاهده ويدئو هاي آموزشي سايت ولك اعتماد به نفس كودك را افزايش داد. ويدئوي نقاشي ميكروفون كاملا رايگان در اختيار شما قرار مي گيرد و نيازي نيست هزينه هاي گزاف كلاسهاي نقاشي در خارج از خانه را پرداخت كنيد يكي از دلايلي كه بسياري از كودكان به درستي آموزش نمي بينند اين است كه هزينه هاي زيادي براي اين كلاسها در نظر گرفته شده و والدين از پس پرداخت اين هزينه‌ها بر نمي آيند و به همين دليل سايت وولك به صورت رايگان آموزش نقاشي ميكروفون را در اختيار شما قرار داده است.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۱۲:۱۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

كشيدن نقاشي روز پدر يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري به كودكان در مسير رشد شخصيتي بهتر كمك مي كند. به عنوان مثال زماني كه فرزندتان در حال ترسيم نقاشي روز پدر استف بايد طرح ها، الگو ها و رنگ هاي مختلف را باهم تركيب كند تا به طرح نهايي نقاشي روز پدر برسد و اين امر باعث تقويت و افزايش قدرت تصميم گيري كودك مي شود.

از ديگر ويژگي هايي كه كشيدن نقاشي به تقويت و افزايش آن كمك مي كند، اعتماد به نفس است. زماني كه كودكتان نقاشي روز پدر يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري را به پايان مي رساند، در واقع فعاليتي را به پايان رسانده است و اين امر باعث تقويت و افزايش يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي كه يكي از شروط اصلي سلامت روان افراد است، يعني اعتماد به نفس مي شود. از آن جايي كه كافي بودن ميزان اعتماد به نفس اهميت زيادي دارد و عدم وجود آن در بزرگسالي باعث بروز مشكلات زيادي مي شود. بنابراين از سن بسيار كم و از زمان كودكي افراد بايد به اين موضوع توجه ويژه شود و چه بهتر كه با كمك بازي و سرگرمي اين ويژگي را در فرزند خود تقويت كنيد.

كشيدن نقاشي چشم و نقاشي هاي ديگر باعث رشد بهتر شخصيتي كودك شما نيز مي شود. به عنوان مثال با به اتمام رساندن نقاشي چشم در واقع كودك فعاليتي را به پايان رسانده است و اين امر باعث تقويت و افزايش يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي كودك يعني اعتماد به نفس در او مي شود.

همچنين كودك زماني كه در حال ترسيم نقاشي چشم است بايد طرح ها و الگو هاي متفاوت را با يكديگر تركيبك ند و اين امر باعث افزايش قدرت تصميم گيري در كودك مي شود. شما مي توانيد با آموزش نقاشي چشم به كودكان خود در وولك آن ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد و كودكان امروزي را كه علاقه به سپري كردن اوقات فراغت خود با انواع كنسول هاي بازي دارند، براي ساعاتي از فضاي مجازي دور كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۰۹:۵۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

مي نت واچ گالري، يكي از قديمي ترين و شناخته شده ترين فروشگاه هاي ساعت در شهرستان گرگان به شمار مي رود. پس از چندين سال تجربه فروش ساعت به صورت حضوري، مي نت واچ گالري تصميم گرفته است جهت سهولت كار مشتريان، فعاليت خود را به عنوان فروشگاه اينترنتي گسترش دهد. بدين ترتيب، تمام خريداراني كه در نقاط مختلف كشور زندگي مي كنند مي تواند به راحتي از محصولات با كيفيت و اصلي كه مي نت واچ گالري در اختيار آنها قرار مي دهد، بهره ببرند.

خريد انواع ساعت مچي مردانه و مشاهده مدل ها و برندهاي سازنده ي آن از طريق مراجعه به فروشگاه هاي آنلاين، براي بسياري از افراد همانند افراد شاغل بسيار به صرفه مي باشد. اكثر افراد شاغل به دليل مشغله كاري كه دارند فرصت كافي براي خريد لوازم مورد نياز خود را ندارند. فروشگاه هاي آنلاين بدون محدوديت ساعت كاري و مرز جغرافيايي، براي خريد مايحتاج ها و لوازم مورد نياز ايده اي بسيار عالي و سريع محسوب مي شود. برخي مدل هاي ساعت را در مراجعه حضوري به فروشگاه هاي ساعت فروشي نمي توان خريداري كرد. زيرا همه فروشگاه هاي ساعت نمي توانند تمامي مدل هاي برندهاي ساعت را موجود داشته باشند.

در چند سال اخير خريد ساعت ديزل اصل در ميان قشر جوان به شكل چشمگيري افزايش يافته است. به طور كلي برند ديزل يك برند عامه پسند به شمار مي رود كه در چند سال اخير با توسعه فعاليت هاي خود در صنعت هاي مختلف موفق شده است تا جوانان بسياري را به سمت استفاده از محصولات خود سوق دهد. با يك نگاه به مدل هاي جديد ساعت هاي ديزل به خوبي مي توان دليل اين استقبال را متوجه شد. طراحي منحصر به فرد، شيك و روزمره بودن ساعت هاي ديزل از جمله دلايل محبوبيت آن در ميان قشر جوان مي باشد. ساعت هاي برند ديزل و همچنين برند سيكو را در ميان خريداران ايراني نيز از محبوبيت بسيار زيادي بهره مند مي باشند. براي مشاهده مدل هاي مختلف آن مي توانيد به فروشگاه آنلاين مي نت واچ گالري مراجعه كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۴۳:۴۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

بهترين شيوه ها براي انتخاب سايت كودك

سايت مناسب براي كودكان ، در مقايسه با سايت بزرگسالان كاملا متفاوت است بر خلاف افراد بزرگسال ، كودكان به دنبال اطلاعات در يك سايت نيستند  معمولا كودكان به دنبال تفريح ​​و يادگيري هستند از جمله مي توان به تعامل ، سرگرمي و آموزش  مانند بازي ، فيلم ، معما ، داستان و يا رنگ آميزي اشاره نمود چگونه مي توانيد براي كودكان كه دائماً به دنبال سرگرمي و رضايت فوري از آن هستند ، سايت مناسب آنها را پيداكنيد؟

رشد خلاقيت

كاردستي ساده خلاقانه جديد كه فرزند شما با استفاده از آموزش ها و يا فيلم كاردستي مي سازد نشان از رشد او دارد و شما بايد او را در اين راه همراهي و تشويق كنيد تا كاردستي ساده كودكانه او به يك كاردستي خلاقانه تبديل شود .

رشد عقلاني

تا كردن ، قيچي كردن ، وصل كردن و … همه و همه در راستاي ساخت كاردستي ساده و راحت است و اين هدفمند بودن را به كودك القا مي كند در نتيجه ساخت كاردستي ها موجب رشد عقلاني مي شود .

براي كودكان سرگرمي هاي متعددي وجود دارند كه مي توانند خلاقيت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به كشف استعداد شوند. نقاشي هاي كودكانه، گوش دادن به شعر و آهنگ هاي متنوع و آموزنده براي كودكان، و قصه هاي متنوع، همگي مي توانند به والدين در اين مسير كمك كنند. وولك تمامي اين سرگرمي ها را براي شما عزيزان فراهم آورده است. به راحتي با رفتن به قسمت هاي مختلف وولك، مي توانيد كودكان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد هاي آن ها را كشف كنيد!

پرورش تخيل بچه ها با نقاشي قشنگ

هيچگاه كودك خود را وادار نكنيد تا در چارچوب شما نقاشي هاي جديد بكشد زيرا كودك با كشيدن نقاشي جديد كودكانه خود ، در واقع تخيلاتش را پرورش داده و با نقاشي كودكانه ساده و آسان خود فضايي باي رشد ذهني خود مهيا كرده است .
نشان دادن فيلم نقاشي كودكانه در اين زمينه به كودكان، به گونه اي متنوع كه به آن ها ايده هاي خلاقانه نيز براي كشيدن نقاشي آسان القاء كند، مي تواند موثر و مفيد واقع شود.

توانايي در خلاقيت با ديدن عكس نقاشي كودكانه

كودك با كشيدن نقاشي هاي جديد خلاقيت خود را شكوفا مي كند . كودك با كشيدن نقاشي جديد قشنگ ، احساسات خود را به شما بيان مي كند . در واقع والدين با ديدن نقاشي كودكانه زيبا و ساده مي توانند از احساسات و افكار كودك خود با خبر شوند و حتي يا آموزش نقاشي به پرورش آن كمك كنند .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۵۰:۱۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]


 

 

يكي از فوايد نثاشي افزايش تمركز است. به همين دليل است كه آموزش نقاشي به كودكان اهميت زيادي دارد كودكان با تمركز بر خطوط و كشيدن نقاشي كودكانه ساده و آسان علاوه بر كشيدن نقاشي جديد و قشنگ ، براي آينده و ورود به مدرسه و تمركز بر خواندن و نوشتن نيز تمرين مي كنند . تمركز بيشتر روي نقاشي كودكانه زيبا به بلوغ بهتر فرزند شما نيز كمك مي كند زيرا كشيدن يك نقاشي كودكانه ساده و رسيدن به نتيجه در آن باعث رشد فكري او مي گردد .

دقت به اتفاقاتي كه در فيلم نقاشي كودكانه مي افتد و تلاش براي اجراي آن ها روي كاغذ، تمركز ذهني كودكان را به طور قابل توجهي تقويت مي كند. به همبن دلبيل كه سايت وولك كه مخصوص رشد بچه هاست نقاشي را به صفحات خود اضافه كرده است.

 

يكي از سرگرمي هاي كودكان ساخت كار دستي است . آنان تقريبا از دوسالگي با ابزار مختلف مثل كاغذ ، مقوا ، چسب و قيچي شروع به ساخت كاردستي زيبا مي كنند . گاهي اين كاردستي جديد را از فيلم آموزش كاردستي ياد مي گيرند و گاهي از خلاقيت خود براي ساخت كاردستي آسان در خانه بهره مي گيرند و درست كردن كاردستي براي آنان لذت بسياري دارد و به نوعي با ساخت كاردستي ، خود را به ديگران ثابت مي كنند و در ذهن خود مي گويند من هم مي توانم . كودكان براي داشتن سرگرمي نيز به سراغ كاغذ و قيچي مي روند و بريدن كاغذ يا دادن شكل به آن براي كودكان جذابيت بسياري به همراه دارد. بعضي وقت ها در مهدكودك يا مدرسه از آن ها كاردستي هاي مختلفي خواسته مي شود و شما براي كمك به ساخت كاردستي با كاغذ براي كودكان نياز به آموزش كاردستي داريد. ساخت كاردستي جديد ، استفاده از ابزار را به كودكان مي آموزد و كودك با خلاقيت خود و با سرهم كردن وسايل مختلف كاردستي بسازد. يك كاردستي ساده و آسان ، مانند اريگامي كه تنها با تا كردن كاغذ انجام مي شود براي كودكاني كه به تازگي مي خواهند درست كردن كاردستي با كاغذ ها را آغاز كنند مناسب است .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۰۱:۱۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

بي احتياطي رانندگان و رعايت نكردن قوانين راهنمايي و رانندگي، يكي از دلايل اصلي افزايش آمار تصادفات همراه با تلفات مالي و جاني در جهان به شمار مي رود. در اكثر موارد نيز، تا هنگامي كه پليس به صحنه تصادف برسد و شرايط را بررسي و مقصر را مشخص كند، بين رانندگان بحث و جدل زيادي رخ مي دهد. براي پيشگيري از وقوع مشكلاتي بيشتر از تصادف، اكثر شركت هاي بيمه براي خودروهاي تحت بيمه خود دوربين ثبت وقايع خودرو نصب مي كند. هر چند اكثر شركت هاي سازنده خودرو، به طور پيشفرض دوربين ثبت وقايع خودرو را در محصولات خودت قرار مي دهند، اما براي خودروهايي فاقد دوربين ثبت وقايع خودرو، مالك آن مي تواند هر زمان كه مايل بود اين دوربين را خريداري و نصب كند.

از مزايا و فوايد اين دوربين علاوه در حل و فصل تصادفات، مي توان به ثبت وقايع در زماني كه راننده در ماشين حضور ندارد نيز اشاره كرد. ممكن است ماشين خود را در مكاني پارك كرده و پس از بازگشت به آن متوجه شكسته شدن شيشه و يا به سرقت رفتن لاستيك آن شويد. در همچين مواقعي مي توانيد از تصاويري كه دوربين ثبت وقايع خودرو ثبت كرده است براي يافتن مقصر و يا سارق كمك بگيريد. امروزه برخي از دوربين هاي ثبت وقايع خودرو داراي قابليت ها و ويژگي هاي منحصر به فردي همانند ارسال تصاوير به صورت پخش مستقيم و حتي ارسال و دريافت صوت از درون ماشين، مي باشد كه از بسيار جهات بسيار كاربردي و مفيد مي باشد.

تكنولوژي هاي به كار رفته در دوربين هاي مدار بسته هر روز در حال پيشرفت است. از جديدترين پيشرفت ها و تحولاتي كه در دوربين هاي مدار بسته رخ داده است، قابليت نصب و فعال سازي سيم كارت بر روي آنها مي باشد. دوربين سيم كارت خور، كه به دليل سيم كارتي كه بر روي آن نصب است، مي تواند بدون نياز به هيچگونه اتصال به مودم و يا كابل، تنها از طريق فعال سازي يك بسته اينترنت سيم كارت به اينترنت و شبكه متصل مي شود. از ديگر ويژگي هاي دوربين سيم كارت خور به قابليت برقراري تماس تلفني نيز مي توان اشاره كرد. در صورت تمايل براي خريد دوربين مداربسته سيم كارت خور مي توانيد به سايت دوربين ماركت مراجعه كنيد.

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۱۷:۵۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

تاثير ساخت كاردستي زيبا در توانمندي هاي كودك

رشد جسمي

ساخت انواع كاردستي به رشد عضلاني كودك و كنترل آن كمك مي كند . همچنين با درست كردن كاردستي زيبا مي تواند بين حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار كند .

رشد رفتاري

با خلق و ساخت كاردستي كودكانه، فرزند شما ديگر بيكار نيست و براي خود سرگرمي دارد پس در نتيجه شاداب مي ماند و همين باعث رفتار خوب در كودك مي گردد .

رشد اجتماعي

كودك طي آموزش كاردستي و ساخت كاردستي كودكانه و راحت خود بايد با ديگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشكلاتش را در درست كردن كاردستي حل كند. پس از اينكه كاردستي زيبا ي او كاكل شد بايد آن را به ديگران نشان دهد و واكنش آن ها را ببيند و همه اين كار ها و ساخت كاردستي ساده و آسان موجب برقراري ارتباط اجتماعي در كودك مي شود .

 

دو نمونه از فوايد نقاشي را بخوانيد، براي ديدن بقيه فوايد به سايت https://www.voolak.com/ مراجعه كنيد.

افزايش اعتماد به نفس با توانايي كشيدن نقاشي كودكانه جديد

كودك با كشيدن نقاشي جديد آسان مي تواند به نوعي خود را به شما ثابت كند و تخيلاتي كه در نقاشي جديد قشنگ خود به نمايش گذاشته را به شما نشان دهد . كشيدن نقاشي هاي كودكانه زيبا براي كودكان به آن ها حس اعتماد به نفس مي دهد و ايجاد انگيزه مي كند و تاييد شما باعث مي شود اين انگيزه و اعتماد به نفس در او افزايش يابد .

آموزش نقاشي كودكانه و آمادگي كودك براي ورود به اجتماعي ديگر

نقاشي ساده و زيبا پايه اوليه تفكر منطقي است و به كودك در درك مفاهيم دشوار تر كمك مي كند . مثلا براي ورود به مدرسه كودك براي خواندن و نوشتن با نقاشي هايي كه در خانه و قبل از مدرسه كشيده است ، تمرين كرده و به همين خاطر مي تواند زود تر نوشتن را بياموزد؛ چراكه دستان او براي انجام انعطاف هاي مختلف، آماده تر است. در واقع كشيدن نقاشي كودكانه زيبا و ساده به او در ورود به محيطي بزرگ تر مثل مدرسه كمك خواهد كرد . بدين ترتيب نقاشي هاي كودكانه و تاثيرات آن ها تا بزرگسالي همراه فرزندان شما خواهند بود.

براي خواندن ساير فوايد نقاشي و ديدن ويديو ها و عكس هاي آموزش نقاشي هاي ساده ميتوانيد به سايت وولك سر بزنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۵۹:۰۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

اگر قصد آشنا كردن كودكان با انواع حيوانات را داريد مي توانيد از نقاشي پرنده به عنوان راهي غيرمستقيم براي آموزش به فرزند خود استفاده كنيد. راه هاي آموزش غيرمستقيم به كودكان يعني راه و روش هايي كه با بازي و سرگرمي همراه باشند بيش ترين اثر گذاري را بر روي كودكان دارند. شما مي توانيد هنگامي كه فرزندتان در حال ترسيم نقاشي پرنده است به او اطلاعات اضافه اي درباره ي پرندگان نيز بدهيد.

به عنوان مثال مي توانيد در حين انجام نقاشي پرنده براي او شعر هاي كودكانه ي درباره ي پرندگان را پخش كنيد و از اين طريق اطلاعات عمومي فرزند خود را تنها با كمك كشيدن نقاشي پرنده و شعر هاي كودكانه ي جذاب بالاتر ببريد. همچنين كشيدن نقاشي پرنده يا طرح هاي نقاشي كودكانه ي فوايد بسيار زيادي براي رشد عاطفي كودكان دارند. كودكان هنگام كشيدن نقاشي پرنده بايد رنگ و روش ترسيم را انتخاب كنند و اين امر باعث تقويت و افزايش قدرت تصميم گيري در آن ها مي شود.

نقاشي پليس مي تواند طرحي بسيار آموزنده براي فرزندان شما باشد. شما مي توانيد با آموزش نقاشي پليس به كودكان آن ها را با بازي و سرگرمي جذابي مانند نقاشي كشيدن، با شغل پليس آشنا كنيد. مي توانيد زماني كه كودكتان در حال كشيدن نقاشي پليس است، به خواندن شعر هاي درمورد پليس يا روايت داستان ها و قصه هاي مربوط به اين شغل بپردازيد تا فرزندتان بيشتر با اين شغل اشنا شود. در سايت وولك قصه ها و نقاشي هاي زيادي وجود دارد كه بسيار براي كودك آموزنده است. همچنين لالايي ها و كاردستي هاي ساده. براي ديدن اين سرگرمي هاي سالم كودك به سايت https://www.voolak.com/  سري بزنيد.

از طرفي ديگر نقاشي پليس مي تواند طرحي جذاب براي  بچه ها به خصوص پسربچه ها باشد زيرا كه اكثر مواقع شغل پليس و پليس بازي براي كودكان بسيار هيجان انگيز و جذاب است بنابراين تمايل آن ها به كشيدن نقاشي پليس مي تواند بيشتر از ساير طرح هاي كودكانه باشد. اگر طرحي جذاب و مطابق سلايق كودك خود براي او انتخاب كنيد مي توانيد علاقه ي غريزي كودكان به نقاشي كشيدن را افزايش دهيد. همچنين مي توانيد خودتان نيز به كشيدن نقاشي پليس با كودك خود بپردازيد زيرا اكثر بچه ها به انجام فعاليت ها و كار ها و بازي هاي گروهي بيش تر از انجام بازي ها و سرگرمي هاي فردي علاقه نشان مي دهند.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۲۱:۵۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 5
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی