web
web

 

سايت ها و پلتفرم هاي مختلفي وجود دارند كه تمامي سريال ها و فيلم ها توليد شده در شبكه مجموعه خانگي را در اختيار مخاطبين و علاقمندان قرار مي دهند. يكي از فيلم هايي كه بسياري از مخاطبين در انتظار پخش آن در مجموعه شبكه خانگي بوده اند فيلم سينمايي سگ بند مي باشد. فيلم سگ بند با بازي بازيگراني همچون بهرام افشار ، امير جعفري ، بهاره كيان افشار ، سيروس گرجستاني و نازنين بياتي و بسياير هنرمند ديگر كشورمان ، در زمان اكران نقدهاي خوبي از طرف منتقدين دريافت كرد. اين فيلم به كارگرداني مهران احمدي و در ژانر كمدي / اجتماعي ساخته شده است. علاقمنداني كه قصد دانلود فيلم سگ بند را دارند مي توانند از سايت هاي دانلود فيلم و سريال ايراني همانند سايت دي دي فيلم ديدن كنند.

سايت دي دي فيلم با آدرس اينترنتي didifilm.com، مقصد خوبي براي افرادي است كه قصد دانلود فيلم ايراني جديد و سريال هاي درحال پخش دارند. سايت دي دي فيلم از جمله سايت هايي است كه تمامي فيلم ها و سريال هاي ايراني در حال پخش را با كيفيت هاي مختلف و لينك هاي دانلود مستقيم و قانوني در اختيار مخاطبين و كاربران خود قرار مي دهد. سرعت عمل در قرار دادن جديدترين فيلم و سريال هاي ايراني و خارجي در كنار محيط كاربري راحت و دلپسند، باعث شده است كه سايت دي دي فيلم با آدرس اينترنتي didifilm.com در بازه زماني كوتاهي از شروع فعاليت خود، كاربران متعددي را به خود جلب كند.

از جمله فعاليت هايي كه سايت دي دي فيلم در برنامه كاري خود قرار داده است، تكميل آرشيو خود مي باشد. آرشيو يك سايت دانلود فيلم و سريال يكي از موارد مهم به شمار مي رود و بهره مندي از جديدترين فيلم و سريال ها به تنهايي نمي تواند مخاطبين و فيلم بازان حرفه اي را راضي نگه دارد. به همين دليل است كه سايت دي دي فيلم سعي دارد با قرار دادن فيلم هاي سينمايي قديمي و جديد ايراني و خارجي در كنار محبوب ترين و پر طرفدارترين سريال هاي خارجي و ايراني در سايت خود، رضايت مخاطبين با سلايق مختلف را جذب كند. با يك نگاه اجمالي به سايت دي دي فيلم مي توان متوجه تنوع بالاي فيلم و سريال هاي آن شد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۴۰:۵۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

خريد دوربين مدار بسته كه به نوعي به تامين كننده امنيت جان و اموال افراد است، كار بسيار دشواري مي باشد. مسلما انتخاب و تصميم گيري براي خريد اين قبيل محصولات بايد توسط افراد كارشناس و آشنا با آنها صورت گيرد. تنها در اين صورت است كه افراد مي توانند بهترين سيستم امنيتي و نظارتي را براي محل زندگي و يا مكان كسب و كار خود تهيه كنند. تنوع مدل و توليد كنندگان سيستم هاي امنيتي و نظارتي كار خريد دوربين مدار بسته را بسيار دشوار مي كند. هر روز شاهد پيشرفت تكنولوژي و استفاده از آن در محصولات امنيتي هستيم. امروزه دوربين هاي مدار بسته اي وجود دارند كه در مكان لامپ قرار مي گيرند و حتي امكان توليد روشنايي را نيز دارند. يا دوربين هايي با لنزهاي خاص و قدرتمند كه قابليت ثبت و ضبط وقايع در شب هنگام به صورت كاملا رنگي را در اختيار كاربران خود قرار مي دهند. دوربين هاي لامپي و دوربين هاي ديد در شب رنگي از جديد ترين مدل هاي دوربين هاي مدار بسته بي سيم به شمار مي روند.

امروزه شاهد عرضه مدل هاي مختلف و متنوعي از دوربين هاي مدار بسته هستيم. پس از دوربين هاي آنالوگ، شاهد عرضه دوربين هاي مدار بسته وايرلس و آي پي بوديم. هم اكنون دوربين سيم كارتي را مي توان يكي از جديدترين تكنولوژي هاي دوربين هاي مدار بسته دانست. دوربين سيم كارت خور به دليل قابليت نصب سيم كارت بر روي آن و فعال سازي بسته اينترنت سيم كارت، مي تواند به صورت مستقل از مودم و كابل اتصال به اينترنت وصل شود. همين باعث شده است دوربين سيم كارتي كه به دوربين سيم كارت خور نيز معروف است، به سرعت به يكي از پرفروش ترين و محبوب ترين محصولات موجود در بازار تبديل شود.

يكي ديگر از دوربين هاي مدار بسته بسيار كاربردي، دوربين ثبت وقايع خودرو مي باشد. دوربين ثبت وقايع خودرو كه در گذشته تنها توسط شركت هاي بيمه و براي مشخص كردن مقصر در زمان وقوع تصادف مورد استفاده قرار مي گرفت، امروزه كاربردهاي بسيار متفاوت تري پيدا كرده است. هشدار برخورد با اشياء، پارك بهتر و دقيق تر ماشين و فراهم كردن ديد از مناطق كور براي رانندگان از جمله فوايد نصب و استفاده از دوربين ثبت وقايع خودرو مي باشند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۱۱:۵۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

 

آموزش نقاشي كودكانه و آمادگي كودك براي ورود به اجتماعي ديگر

نقاشي كودكانه زيبا و ساده پايه اوليه تفكر منطقي است و به كودك در درك مفاهيم دشوار تر كمك مي كند . مثلا براي ورود به مدرسه كودك براي خواندن و نوشتن با نقاشي هايي كه در خانه و قبل از مدرسه كشيده است ، تمرين كرده و به همين خاطر مي تواند زود تر نوشتن را بياموزد؛ چراكه دستان او براي انجام انعطاف هاي مختلف، آماده تر است. در واقع كشيدن نقاشي كودكانه زيبا و ساده به او در ورود به محيطي بزرگ تر مثل مدرسه كمك خواهد كرد . بدين ترتيب نقاشي هاي كودكانه و تاثيرات آن ها تا بزرگسالي همراه فرزندان شما خواهند بود.

پرورش تخيل بچه ها با نقاشي قشنگ

هيچگاه كودك خود را وادار نكنيد تا در چارچوب شما نقاشي هاي جديد بكشد زيرا كودك با كشيدن نقاشي جديد كودكانه خود ، در واقع تخيلاتش را پرورش داده و با نقاشي كودكانه ساده و آسان خود فضايي باي رشد ذهني خود مهيا كرده است .
نشان دادن فيلم نقاشي كودكانه در اين زمينه به كودكان، به گونه اي متنوع كه به آن ها ايده هاي خلاقانه نيز براي كشيدن نقاشي اسان القاء كند، مي تواند موثر و مفيد واقع شود. اين فقط دوتا از فوايد نقاشي براي كودكان است كه آن را برشمرديم.

اموزش كاردستي  راحت را مي توانيد با ديدن و دانلود فيلم كاردستي ساده و راحت ياد بگيريد و به فرزندان كوچكتان در خانه آموزش دهيد و يا با قرار دادن فيلم كاردستي ساده و آسان در اختيار كودك بگذاريد خودش آن را بياموزد. همچنين براي راحتي شما علاوه بر اينكه كانال هاي آموزش كاردستي خلاقانه بسياري در تلوزيون وجود دارد در فضاي مجازي نيز مي توانيد با دانلود فيلم كاردستي كودكانه كار را براي خود راحت تر كنيد و هميشه فيلم كاردستي را در اختيار داشته باشيد .نقش والدين در درست كردن كاردستي چيست؟ در اوايل يادگيري ساخت كاردستي با كاغذ يا وسايل ديگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نيز همراه او باشيد و ابتدا خودتان انواع كاردستي براي كودكان را به او ياد بدهيد . مثلا قيچي كه براي كودكان خطرناك است و چگونگي كار با آن را نمي دانند ، بهتر است شما در دست بگيريد تا كودك با ديدن ، كار با آن را بياموزد. وولك يك سايت عالي در زمينه كودكان است كه به رشد و پرورش بچه ها اهتمام جدي ورزيده است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۲۶:۰۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

نقاشي كشيدن يكي از سرگرمي هاي بسيار راحت و سالم است كه از سن بسيار كم براي كودكان جذاب است. شما مي توانيد با استفاده از هنر نقاشي كشيدن نكات بسيار زيادي را با روش غيرمستقيم به كودكان خود آموزش دهيد. مي توانيد با انتخاب طرح هاي جذاب كه با سليقه و علايق كودك شما تطابق داشته باشد مانند نقاشي كيك مي تواند علاقه ي كودك شما را به نقاشي كشيدن چند برابر كند. كودك شما هنگامي كه شروع به كشيدن نقاشي كيك يا هر طرح ديگري مي كند قدرت تصميم گيري را در خود افزايش مي دهد زيرا او بايد رنگ هاي متفاوت را انتخاب و سپس با يكديگر تركيب كند. همچنين كودك شما با كشيدن نقاشي كيك با انواع الگو ها، اشكال، رنگ ها و … از سن بسيار كم آشنا مي شود. فرزند شما قبل از اين كه شروع به كشيدن نقاشي كيك كند ابتدا الگو و طرح نقاشي كيك را در ذهن خود تجسم مي كند و اين تجسم باعث افزايش قدرت تخيل كودك شما مي شود.

 

نقاشي كشيدن يكي از تفريحات سالمي است كه اكثر كودكان از سن بسيار كم به آن علاقمند هستند. شما با انتخاب طرح هاي جذاب  نقاشي كودكانه مانند نقاشي موش مي توانيد علاقه ي فرزندان خود را به كشيدن نقاشي بسيار بيشتر كنيد زيرا يك طرح جذاب كه مطابق سليقه و علاقه ي كودك شما باشد، تمايل كودك را براي كشيدن آن طرح بيشتر خواهد كرد. نقاشي موش يكي از طرح هاي جذاب براي كودكان شما خواهد بود زيرا اكثر اوقات بچه ها از كودكي علاقه ي زيادي به حيوانات دارند. به خصوص اگر خانواده ي آن ها حيوان خانگي داشته باشد. كارتون ها و انيميشن هاي بسيار زيادي با طرح و نقش اصلي موش ساخته شده اند كه كودكان به آن ها علاقه ي بسيار زيادي نشان داده اند بنابراين به نقاشي موش نيز علاقه ي زيادي نشان خواهند داد. شما با آموزش طرح نقاشي موش به كودك مي توانيد فرزند خود از فوايد كشيدن نقاشي كه هم بر روح و هم بر جسم كودكان تاثير دارد، بهره مند كنيد.

يكي از بهترين راه هاي آماده سازي كودكان براي مراحل بعدي زندگي استفاده از منابع آنلاين براي يادگيري آنها  است ، اما انتخاب سايت كودكانه مناسب مي تواند يك چالش واقعي باشد بنابراين اگر آنچه كه به دنبال آن براي كودك خود هستيد ، شامل سايت هاي درجه يكي مثل وولك است كه باعث مي شود بچه هاي شما به اندازه كافي باهوش شوند تا مراحل بعدي زندگي موفقيت را كسب كنند ، اين منابع عالي را براي سايت كودك خود در نظر بگيريد همچنين تعدادي از بهترين روش هاي منحصر به فرد براي سايت كودكان وجود دارد كه معمولاً در يك سايت معمولي بكار برده نمي شود. 

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۰۴:۰۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

در سال هاي اخير شاهد افزايش توليدات فيلم ، سريال و برنامه هاي رئاليتي متعددي در مجموعه شبكه خانگي بوده ايم. اين استقبال دلايل بسيار زيادي دارد كه شايد بزرگترين آن ، حضور هنرمندان سينما در اين توليدات مي باشد. هنرمنداني كه به ندرت در توليدات صدا و سيما مشاركت مي كنند اما با حضور در سريال ها و برنامه هاي رئاليتي شو توليد شده در مجموعه خانگي مي توانند به طور هفتگي با مخاطبين خود ارتباط برقرار كنند. يكي از هنرمنداني كه كار خود را از سريال هاي تلويزيون شروع كرد و سپس به موفقيت هاي بي شماري در سينما دست يافت، امير آقايي مي باشد. هنرمندي توانا كه با حضور در پروژه هاي مختلف سريال هاي مجموعه شبكه خانگي همواره مخاطبين و طرفداران خود را غافلگير مي كند. سريال خون سرد، سريال جديد مجموعه شبكه خانگي است كه امير آقايي در آن به نقش آفريني پرداخته است. در اين سريال امير آقايي در نقش دكتري ظاهر مي شود در خفا با خلافكاران مبارزه مي كند. داستاني مهيج و جذاب كه با حضور هنرمنداني همچون امير آقايي، شهرام حقيقت دوست، سارا بهرامي، ليندا كياني و .. روند سريال را بسيار هيجان انگيزتر كرده است. همين عوامل باعث شده اند كه درخواست براي دانلود سريال خون سرد از همان قسمت هاي ابتدايي، بسيار زياد باشد.

يكي ديگر از سريال هايي كه بسيار پر مخاطب و پر بيننده مي باشد، سريال انتن است. پژمان جمشيدي، مرجانه گلچين، هادي كاظمي، رويا افشار، اليكا عبدالرزاقي و بسياري ديگر از هنرمندان توانا و با استعداد در زمينه طنز اجتماعي، از جمله هنرپيشگان سريال انتن مي باشند. همانند سريال خون سرد، دانلود قسمت جديد سريال انتن نيز بسيار پرتقاضا و پر جستجو مي باشد. راه ها و روش هاي مختلفي براي دانلود سريال خون سرد و دانلود قسمت جديد سريال انتن وجود دارد كه سريع ترين و راحت ترين آنها، مراجعه به سايت هاي دانلود فيلم و سريال مي باشد.

يكي از فعال ترين و بروزترين سايت هاي دانلود فيلم و سريال ايراني، سايت دي دي فيلم مي باشد. سايت دي دي فيلم به دليل داشتن محيط كاربري راحت و آرشيو كامل از سريال هاي جديد و قديمي ايراني مي توان پاسخگوي تقاضاهاي مخاطبين و بينندگان فيلم و سريال هاي ايراني و خارجي باشد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۵۲:۴۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

در دوران بيماري فراگير كرونا، صنعت سينما آسيب ها و ضررهاي بسيار زيادي را متحمل شد. مخاطبين از ديدن فيلم هاي مورد علاقه خود بر روي پرده سينما محروم شدند و فعاليت هاي بسياري از سازندگان فيلم هاي سينمايي نيز به حالت تعليق در آمدند. پس از گذراندن دوران سخت كرونا و بازگشايي مجدد سالن هاي سينما، استقبال بي نظيري از فيلم هاي در حال اكران صورت گرفت. يكي از موفق ترين و پر فروش ترين فيلم تاريخ سينماي ايران، فيلم سينمايي ديناميت مي باشد. فيلم سينمايي ديناميت به كارگرداني مسعود اطيابي و با هنرمندي پژمان جمشيدي، احمد مهرانفر، نازنين بياتي، محسن كيايي و زيبا كرمعلي مي باشد. داستاني جالب و خنده دار كه مي تواند براي يك ساعت و نيم اوقاتي خوش و لذت بخش براي بينندگان به ارمغان بياورد. پس از اتمام اكران فيلم ديناميت، لينك هاي دانلود ديناميت بدون سانسور در پلتفرم ها و سايت هاي دانلود فيلم و سريال ايراني قرار گرفت.

يكي از سايت هايي كه مي توان لينك هاي دانلود ديناميت بدون سانسور را به طور كاملا قانوني مشاهده كرد، سايت دي دي فيلم مي باشد. سايت دي دي فيلم، با پيروي از قوانين جمهوري اسلامي ايران همواره سعي در ارائه بهترين خدمات به مخاطبين و كاربران خود بوده است. در راستاي جلب رضايت كاربران و علاقمندان به دانلود فيلم و سريال هاي ايراني و خارجي، تمامي سريال ها و فيلم ها را در كيفيت و حجم هاي مختلف و با لينك مستقيم و كاملا قانوني در سايت دي دي فيلم قرار داده شده اند.

فيلم سينمايي انفرادي نيز كه همانند فيلم ديناميت به كارگرداني مسعود اطيابي مي باشد، در ژانر طنز / اجتماعي توليد شده است. رضا عطاران هنرمند تواناي كشورمان در كنار مهدي هاشمي پيشكوست سينما و تلويزيون و همچنين احمد مهرانفر بازيگر محبوب، در فيلم انفرادي به نقش آفريني پرداخته اند. فيلم انفرادي با بياني طنز به بررسي اتفاقات چند سال اخير كه باعث از دست رفتن سرمايه بسياري از مردم شد، مي پردازد. افرادي عادي با پيشينه هاي متفاوتي كه به اميد سود زياد، تمامي سرمايه خود را در يك موسسه مالي و اعتباري قرار مي دهند ولي متاسفانه با اختلاس مديران موسسه تمامي دارايي خود را از دست مي دهند. فيلم انفرادي يكي از سرگرم كننده ترين فيلم هايي مي باشد كه در سال هاي اخير در سينماي ايران اكران شده است. در صورتي كه قصد دانلود فيلم انفرادي را داريد، مي توانيد به سايت دي دي فيلم مراجعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۴۱:۲۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

همه افراد هميشه به دنبال اين هستند كه با كمترين هزينه، بهترين كيفيت را در محصول مورد نظر خود پيدا كنند. خريد سيستم هاي امنيتي و نظارتي نيز از اين قاعده مستثني نيست. خريد دوربين مدار بسته ارزان و مقرون به صرفه براي كساني كه تجربه خريد ندارند و براي اولين بار مي خواهند از اين سيستم ها استفاده كنند، نوعي قانون محسوب مي شوند. آن ها سعي مي كنند با خريد دوربين مداربسته ارزان قيمت، تجربه استفاده از آن را كسب كنند و گاهي نيز فرض مي كنند قيمت مهم نيست و كارآيي آن كه ضبط وقايع محيط است، كافي مي باشد. دوربين هاي مداربسته با توجه به قابليت و ويژگي و همچنين شركت سازنده ي آن ها، از رنج قيمتي متفاوتي برخوردار هستند. بسياري دوربين مداربسته ارزان قيمت است كه از كيفيت بالايي نيز برخوردار هستند، ولي فقط براي مناطق خاصي مورد استفاده قرار مي گيرند. براي يافتن جايي كه بتوان دوربين مداربسته ارزان قيمت ولي با كيفيت مناسب پيدا كنيد، مي توانيد از سايت هايي همانند سايت دوربين ماركت استفاده كنيد.

سايت دوربين ماركت مي تواند در انتخاب و خريداري دوربين مدار بسته همانند دوربين بي سيم، دوربين ديد در شب، دوربين خودرو، دزدگير اماكن و بسياري ديگر از انواع سيستم هاي امنيتي و نظارتي به كاربران و متقاضيان خريداري اين محصولات، كمك كند. تنوع بالاي محصولات و شركت هاي توليد كننده معتبر و معروفي كه در سايت دوربين ماركت قرار داده است، كار تصميم گيري براي خريد را بسيار دشوار مي كند. به همين دليل است كه متقاضيان و خريداران احتمالي بايد با توجه به خواسته ها و انتظارات خود از نوع سيستم امنيتي مورد نظرشان و همچنين موقعيت جغرافيايي كه قصد نصب و راه اندازي آن را دارند، بهترين انتخاب را انجام دهند.

زماني كه كاربران نمي دانند انتخاب دوربين بي سيم بهتر است يا دوربين با سيم، كمك و مشورت گرفتن از افراد متخصص بهترين گزينه مقابل آنها مي باشد. كارشناسان و افراد فعال در دوربين ماركت، همگي افرادي با تجربه و آشنا با انواع سيستم هاي امنيتي و نظارتي مي باشند كه مي توانند مشتريان و كاربران سايت را در تصميم گيري و راهنمايي براي خريد بهترين و مناسب ترين نوع سيستم امنيتي و نظارتي كمك كنند.

 

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۰۲:۲۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

رشد جسمي

ساخت انواع كاردستي به رشد عضلاني كودك و كنترل آن كمك مي كند . همچنين با درست كردن كاردستي زيبا مي تواند بين حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار كند .

رشد رفتاري

با خلق و ساخت كاردستي كودكانه، فرزند شما ديگر بيكار نيست و براي خود سرگرمي دارد پس در نتيجه شاداب مي ماند و همين باعث رفتار خوب در كودك مي گردد .

رشد اجتماعي

كودك طي آموزش كاردستي فيلم ساخت كاردستي كودكانه و راحت خود بايد با ديگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشكلاتش را در درست كردن كاردستي حل كند. پس از اينكه كاردستي زيبا ي او كاكل شد بايد آن را به ديگران نشان دهد و واكنش آن ها را ببيند و همه اين كار ها و ساخت كاردستي ساده و آسان موجب برقراري ارتباط اجتماعي در كودك مي شود .

رشد خلاقيت

كاردستي خلاقانه جديد كه فرزند شما با استفاده از آموزش ها و يا فيلم كاردستي مي سازد نشان از رشد او دارد و شما بايد او را در اين راه همراهي و تشويق كنيد تا كاردستي ساده كودكانه او به يك كاردستي خلاقانه تبديل شود .

 

دو نمونه از اثرات نقاشي بر كودك:

پرورش تخيل بچه ها با نقاشي قشنگ

هيچگاه كودك خود را وادار نكنيد تا در چارچوب شما نقاشي هاي جديد بكشد زيرا كودك با كشيدن نقاشي جديد كودكانه خود ، در واقع تخيلاتش را پرورش داده و با نقاشي كودكانه ساده و آسان خود فضايي باي رشد ذهني خود مهيا كرده است .
نشان دادن فيلم نقاشي كودكانه در اين زمينه به كودكان، به گونه اي متنوع كه به آن ها ايده هاي خلاقانه نيز براي كشيدن نقاشي آسان القاء كند، مي تواند موثر و مفيد واقع شود.

توانايي در خلاقيت با ديدن عكس نقاشي كودكانه

كودك با كشيدن طرح نقاشي هاي جديد خلاقيت خود را شكوفا مي كند . كودك با كشيدن نقاشي جديد قشنگ ، احساسات خود را به شما بيان مي كند . در واقع والدين با ديدن نقاشي كودكانه زيبا و ساده مي توانند از احساسات و افكار كودك خود با خبر شوند و حتي يا آموزش نقاشي به پرورش آن كمك كنند.

براي خواندن موارد بيشتر به آدرس https://www.voolak.com/ مراجعه فرماييد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۴۹:۱۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

پرورش تخيل بچه ها با نقاشي قشنگ

هيچگاه كودك خود را وادار نكنيد تا در چارچوب شما نقاشي هاي جديد بكشد زيرا كودك با كشيدن نقاشي جديد كودكانه خود ، در واقع تخيلاتش را پرورش داده و با نقاشي كودكانه ساده و آسان خود فضايي باي رشد ذهني خود مهيا كرده است .
نشان دادن فيلم نقاشي كودكانه در اين زمينه به كودكان، به گونه اي متنوع كه به آن ها ايده هاي خلاقانه نيز براي كشيدن نقاشي آسان و زيبا القاء كند، مي تواند موثر و مفيد واقع شود.

توانايي در خلاقيت با ديدن عكس نقاشي كودكانه

كودك با كشيدن نقاشي هاي جديد خلاقيت خود را شكوفا مي كند . كودك با كشيدن نقاشي جديد قشنگ ، احساسات خود را به شما بيان مي كند . در واقع والدين با ديدن نقاشي كودكانه زيبا و ساده مي توانند از احساسات و افكار كودك خود با خبر شوند و حتي يا آموزش نقاشي به پرورش آن كمك كنند .

در ادامه چند مورد از فوايد درست كردن كاردستي براي كودكان را از نگاه سايت وولك كه متخصص در حوزه كودكان است ميخوانيد.

رشد اجتماعي

كودك طي آموزش كاردستي و درست كردن كاردستي كودكانه و راحت خود بايد با ديگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشكلاتش را در درست كردن كاردستي حل كند. پس از اينكه كاردستي زيبا ي او كاكل شد بايد آن را به ديگران نشان دهد و واكنش آن ها را ببيند و همه اين كار ها و ساخت كاردستي ساده و آسان موجب برقراري ارتباط اجتماعي در كودك مي شود .

رشد خلاقيت

كاردستي خلاقانه جديد كه فرزند شما با استفاده از آموزش ها و يا فيلم كاردستي مي سازد نشان از رشد او دارد و شما بايد او را در اين راه همراهي و تشويق كنيد تا كاردستي ساده كودكانه او به يك كاردستي خلاقانه تبديل شود .

رشد عقلاني

تا كردن ، قيچي كردن ، وصل كردن و … همه و همه در راستاي ساخت كاردستي ساده و راحت است و اين هدفمند بودن را به كودك القا مي كند در نتيجه ساخت كاردستي ها موجب رشد عقلاني مي شود .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۱۹:۲۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اكثر افراد كم شنوا از سمعك براي تقويت شنوايي خود و ارتباط با محيط استفاده مي كنند. سمعك داراي يك ميكروفون است كه صدا را دريافت كرده و آن ها را به امواج صوتي تبديل مي كند. پس از اين امواج صوتي به سيگنال هاي الكتريكي در گوش شخص كم شنوا تبديل مي شوند. كودكان زيادي وجود دارند كه در نوزادي نقص شنوايي نداشته اند اما به تدريج و در دوران كودكي خود به كم شنوايي دچار شده اند.

خريد سمعك، شنوايي طبيعي را به كودك شما بر نمي گردانند. براي همين است كه تا مدتي عادت كردن به صداهاي مختلف منتقل شده از سمعك به گوش كودك براي او زمان بر است. نوع و شدت كم شنوايي هم در انتخاب نوع سمعك براي كم شنوايان تاثير گذار است. در انتخاب سمعك براي فرزندتان، توانايي كودك در گذاشتن و بيرون اوردن سمعك را نيز حتما در نظر بگيريد.

نوع و ميزان كم شنوايي در افراد مختلف متفاوت است؛ بنابراين سمعك هر فرد كم شنوا نيز بايد براي او خاص و منحصر به فرد باشد. عملكرد سمعك ها در هنگام استفاده نيز به مهارت باليني و دانش فردي كه سمعك را براي كم شنوايان تجويز مي كند، بستگي دارد. سمعك ها دستگاه هايي كاملا تكنولوژيك بوده و از اين رو قيمت هاي متفاوتي را پوشش مي دهند.

اگر مدام از خانواده و اطرافيان خود ميشنويد كه به شما ميگويند، چرا صداي تلويزيون بلند است، و يا فكر مي كنيد كه مردم با شما نجواگونه صحبت مي كنند و از آن ها درخواست مي كنيد كه كلامشان را تكرار كنند، بايد بگويك كه درصد نياز به استفاده از سمعك در شما بالاست و بايد به پزشك يا كلينيك شنوايي سنجي مراجعه كنيد.

يكي از نكاتي كه در هنگام خريد سمعك در تهران بايد به آن دقت كنيد اين است كه استفاده از سمعك و كاربردهاي آن را براي كودك خود توضيح دهيد و زمان بدهيد تا با آن كنار بيايد. استفاده از سمعك براي كودكان را از مناطق ارام شروع كنيد و كم كم به مكان هاي سر و صدا منقل كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۹:۱۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 8
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی