web
web

نقاشي فضانورد يكي از جالب ترين نقاشي هايي است كه مي توان گفت تقريبا همه كودكان به ان علاقمند هستند. اكثرا كودكان در جواب اينكه ميخواهيد چه كاره شويد جواب مي دهند: فضانورد. قطعا كشيدن نقاشي فضانورد براي آن ها انگيزه ايجاد مي كند و باعث مي شود روياي خود را به واقعيت تبديل كنند. با ما همراه باشيد تا نقاشي فضانورد را باهم تماشا كنيم و به كودكان در خانه بياموزيم.

براي اينكه به راحتي بتوانيد نقاشي فضانورد را بكشيد مي توانيد همراه با ويدئوي وولك پيش برويد و آن را در قسمت بالا تماشا كنيد. ويدئوي فضانورد باعث مي شود هزينه هاي كلاس هاي هنري از زندگيتان حذف گردد و ديگر نيازي به كلاس هاي آموزشي پرهزينه نيست. براي اينكه بتوانيد در بهترين حالت ممكن فرزند خود را شاد نگه داريد يا او را سرگرمن كنيد مي توانيد با ويدئو هاي وولك و نقاشي فضانورد اين كار را انجام دهيد. براي اينكار كمترين هزينه ممكن را براي سرگرم كردن خود و فرزدنتان مي كنيد.

در نگاه اول كشيدن نقاشي دختر كفشدوزكي يكي از كار هاي سخت براي كودكان محسوب مي شود ولي حتي شايد ندانند كه كشيدن آن همراه با ويدئوي آموزش نقاشي دختر كفشدوزكي بسيار راحت تر از حد تصور آن هاست. براي كشيدن نقاشي دختر كفشدوزكي نيازي به تخصص خاصي نداريد و كودك مي تواند به راحتي و تنها با تماشاي ويدئوي نقاشي دختر كفشدوزكي آن را بكشد.

كشيدن نقاشي دختر كفشدوزكي كار كاملا راحتي هم نيست و نياز به آموزش دارد. براي آموزش نقاشي دختر كفشدوزكي بايد هزينه هاي زيادي پرداخت كنيد. پرداخت هزينه هاي گزاف كلاس هاي نقاشي هم براي پدر و مادر ها بسيار زياد است و هم نظارتي بر آن ندارند اما اگر ويدئوي هاي آموزش در وولك را تماشا كنيد متوجه مي شويد كه چقدر ديدن آموزش نقاشي دختر كفشدوزكي در وولك به صورفه تر از كلاس هاي بيرون از خانه است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۲۲:۰۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي گنجشك يكي از بهترين نقاشي هايي است كه كودئك مي تواند آن را بكشد. نقاشي گنجشك از جمله نقاشي هايي است كه مي توان در آن از رنگ هاي متفاوت و جذاب استفاده كرد. نقاشي گنجشك به سادگي كشيده مي شود و نتيجه نهايي آن بسيار جذاب و زيبا است. از جمله نقاشي هاي كودكانه اي است كه مي توان در مدرسه و مهد كودك نيز ان را اموزش داد و در نهايت از كودكان بخواهيد آن را براي شما بكشند. كودكان با كشيدن نقاشي گنجشك مي توانند از برخي آموزش حيوانات و پرندگان بهره مند شوند و بهترين ها را نقاشي كنند و يا زمان ورود به مدرسه اطلاعات بيشتري به نسبت همسالان خود داشته باشند.

براي تماشاي ويدئوي نقاشي گنجشك در وولك مي توانيد از همين صفحه وارد شويد يا به بخش نقاشي ها وارد شده و همه نقاشي ها را دريافت كنيد. تماشاي نقاشي گنجشك در وولك به صورت رايگان و انلاين است و نياز به كلاس نقاشي در اين سايت از بين رفته پس با داشتن ويدئوهاي نقاشي در اين سايت ديگر نيازي به كلاس نقاشي براي كودكان وجود ندارد. با كمترين هزينه بهترين نقاشي ها را مي توان در وولك تماشا كرد و ياد گرفت. با ما همراه باشيد تا نقاشي گنجشك را به صورت انلاين در وولك تماشا كنيد و به كودك خود به راحتي آموزش دهيد. نقاشي علاوه بر جنبه آموزشي، جنبه سرگرمي نيز دارد.

كشيدن نقاشي پلنگ صورتي براي كودكان مي تواند باعث بالا رفتن حس اعتماد به نفس ان ها شود و استعداد آن ها را شكوفا كند. براي اينكه به راحتي بتوانند هنري از خود نشان دهند مي توانيد نقاشي را كشيده و به او آموزش دهيد كه چگونه آن را رنگ آميزي كند يا چگونه يك نقاشي پلنگ صورتي بكشد. براي كشيدن نقاشي پلنگ صورتي مي توانيد ويدئوي نقاشي پلنگ صورتي را از وولك دريافت و تماشا كنيد. كودكان اهميت و ارزش بالايي در زندگي دارند و با راهنمايي آن ها و نشان دادن مسير درست به ان ها مي توانيد درست ترين و بهترين تربيت را براي آن ها زا عملي كنيد. كار با كودكان و تربيت درست آن ها در اين جاخمعه كار سختي است و سرگرم نگهدشاتن ان ها بسيار سخت تر. نقاشي پلنگ صورتي مي تواند سرگرمي مناسبي براي كودكان باشد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۲۱:۴۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

همچنين ترسيم نقاشي خانه يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري تاثير بسياري مثبت و زيادي بر روي رشد شخصيتي بهتر كودك دارد. به عنوان مثال به اتمام رساندن نقاشي خانه يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري باعث مي شود تا يكي از ويژگي هاي شخصيتي بسيار مهم كودك يعني اعتماد به نفس افزايش پيدا كند. همانطور كه مي دانيد داشتن اعتماد به نفس كافي يكي از شروط اصلي سلامت روان افراد است. بنابراين والدين با مشغول كردن فرزندانشان به كشيدن نقاشي خانه يا هر نقاشي ديگري مي توانند از كافي بودن اعتماد به نفس كودكان مطمئن شوند. همچنين كشيدن نقاشي خانه باعث مي شود تا در مسير ترسيم، كودك با انواع الگو ها، طرح ها و اشكال جديد آشنا شود. همچنين قدرت تصميم گيري او قوي تر مي شود چرا كه بايد اين الگو ها و طرح ها را انتخاب و بايكديگر تركيب كند تا در نهايت به طرح نهايي نقاشي خانه برسد.

حال تركيب علاقه به حيوانات و نقاشي كشيدن مي توانند براي آن ها بسيار هيجان انگيز باشد. شما مي توانيد با آموزش طرح نقاشي فيل كودكان خود را از اين لذت و هيجان بهره مند كنيد. نقاشي فيل به علت فيزيك خاص فيل، براي بچه ها هيجان انگيز است. خرطوم بلند فيل هنگام نقاشي فيل و جالب بودن آن براي كودك يك راه آشنا كردن كودك با ويژگي هاي خاص حيوانات حيات وحش است. اگر كودك شما به كشيدن نقاشي فيل علاقه مند است از اين فرصت براي بالا بردن دانسته هاي او از ويژگي هاي فيل ها استفاده كنيد. هنگام نقاشي فيل ميتوانيد به عنوان مثال به كاربرد خرطوم فيل ها اشاره كنيد يا درباره پستاندار و گياه خوار بودن فيل ها حرف بزنيد. از نكات جذاب ديگر هنگام نقاشي فيل جثه بزرگ فيل است كه ميتوانيد با نقاشي فيل كنار يك موش آنرا نشان دهيد. همچنين اگر علاقه ي كودكان به نقاشي كشيدن تقويت شود آن ها از فوايد نقاشي كشيدن بيشتر بهره مند مي شوند. يكي از راه هاي تشويق كودكان و افزايش تمايل آن ها براي نقاشي كشيدن انتخاب يك طرح مطابق سلايق و علايق آن ها است. براي اين كه انتخاب راحتتري داشته باشيد، مي توانيد از نقاشي هاي وبسايت وولك استفاده نماييد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۰۹:۵۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

يكي از سرگرمي هاي محبوب و جذاب در بين كودكان، نقاشي كشيدن است و همين امر باعث شده است تا درمانگر ها و روانشناسان كودك از روش نقاشي كشيدن در جهت هاي متفاوتي استفاده كنند. نقاشي درماني يكي از روش هاي روان درماني است كه تحقيقات نشان مي دهد در دهه هاي اخير تاثيرگذاري فوق العاده اي بر روي كودكان داشته است. يكي از كاربرد هاي نقاشي درماني در درمان كودكان پرخاشگر يا افسرده است. به عنوان مثال اگر پسر بچه اي پرخاشگر داريد مي توانيد طرح نقاشي كره زمين را با او اجرا كنيد و در حين كشيدن نقاشي كره زمين با او همصحبت شويد تا كودك بتوانند احساساتش را با شما درميان بگذارد. زيرا يكي از ويژگي كودكان پرخاشگر اين است كه آنا نمي توانند احساسات خود را به راحتي بيان كنند بنابراين كشيدن نقاشي كره زمين يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري كه توسط درمانگر پيشنهاد شود مي تواند به فرزند شما در مسير صحبت درباره ي نگراني ها و احساساتش كمك كند.

كشيدن نقاشي ويلچر يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري به فرزندان شما در مسير رشد بهتر شخصيتي نيز كمك مي كند. چرا كه باعث افزايش و تقويت بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي در كودك شما مي شود. به عنوان مثال زماني كه كودك نقاشي ويلچر خود را به پايان مي رساند در واقع فعاليتي را به اتمام رسانده است و اين امر باعث افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي در او يعني افزايش اعتماد به نفسش مي شود.

همچنين زماني كه كودك در حال ترسيم نقاشي ويلچر يا هر نقاشي كودكانه ديگري است بايد طرح ها، الگو ها و رنگ هاي متفاوت را با يكديگر تركيب كند تا به طرح نهايي نقاشي ويلچر نزديك شود. بنابراين در اين مسير ويژگي تصميم گيري در كودك شما تقويت مي شود و شخصيتي مستقل تر پيدا مي كند. همين الان با آموزش نقاشي ويلچر به كودكان خود در وولك آنها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۰۷:۱۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

طرح نقاشي كاكتوس مي تواند طرحي بسيار جذاب براي كودك باشد چرا كه به شناخت بيشتر گياهان اطراف محيط پيرامون او كمك مي كند. بنابراين طرح نقاشي كاكتوس مي تواند طرحي جذاب براي كودك شما باشد زيرا با علاقه ي ديگر كودكان يعني شناخت و افزايش آگاهي درباره ي محيط اطرافش ادغام شده است. كشيدن نقاشي با طرح هاي متنوع و متفاوت فوايد بسيار زيادي براي جسم و روح كودك شما دارد. به عنوان مثال وقتي فرزند شما شروع به كشيدن نقاشي كاكتوس مي كند، در واقع طرح و الگوي نهايي نقاشي كاكتوس را در ذهن خود تجسم مي كند و اين تجسم باعث تقويت قدرت قوه ي تخيل و قدرت تصويرسازي در كودك شما مي شود. از ديگر ويژگي هاي شخصيتي مثبت كه نقاشي كاكتوس يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگر بر روي فرزند شما مي گذارد مي توان به افزايش اعتماد به نفس و افزايش ويژگي انتقادپذيري در شخصيت فرزند شما اشاره كرد.

كشيدن نقاشي بر مهارت هاي فيزيكي كودك شما نيز تاثير مثبت مستقيم دارد زيرا كودكان از سن بسيار كم قلم را در دست مي گيرند و به كاغذ مي كوبند. اين امر به خودي خود باعث تقويت عضلات دستان فرزند شما مي شود. شما با آموزش نقاشي كاكتوس مي توانيد با هزينه ي بسيار كم كودك خود را از اين فوايد بهره مند كنيد.

همچنين كودك شما هنگامي كه شروع به كشيدن نقاشي جادوگر مي كند بايد رنگ هاي مختلف را باهم تركيب كند و قبل از پياده كردن طرح نقاشي جادوگر بر روي كاغذ آن را در ذهن خود تجسم كند. عمل تركيب كردن رنگ ها كودك شما را با رنگ ها آشنا مي كند و تجسم كردن طرح نقاشي جادوگر در ذهن باعث تقويت قوه ي تخيل كودك شما مي شود. كشيدن نقاشي باعث افزايش خلاقيت در كودك شما مي شود و بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي كودك شما را افزايش مي دهد. براي اطلاعات بيشتر به سايت وولك به آدرس https://www.voolak.com/  مراجعه نماييد.

كودك شما با كشيدن نقاشي جادوگر يا هر نقاشي ديگري قدرت اعتماد به نفس را در خود افزايش مي دهد و اعتماد به نفس يكي از مهم ترين ويژگي هايي است كه بايد از كودكي در شخصيت فرزند شما تقويت شود. كودك شما هنگامي كه نقاشي جادوگر خود را به پايان مي رساند و آن را به مربي مهد كودك يا والدين خود نشان مي دهد، ويژگي شخصيتي انتقاد پذيري را نيز در خود تقويت مي كند. شما مي توانيد با آموزش نقاشي جادوگر يا طرح هاي نقاشي كودكانه ي ديگر به فرزند خود و تشويق او به كشيدن نقاشي او را از فوايد جسمي و روحي كشيدن نقاشي بر روي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۴۴:۰۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

از زمان هاي گذشته كودكان همواره به طور غريزي به نقاشي كشيدن علاقه داشتند. اگر طرح نقاشي براي آن ها جذاب باشد اين تمايل و اشتياق در آن ها بيشتر نيز مي شوند. بنابراين با استفاده از طرح هاي نقاشي كودكانه ي جذاب، فرزند خود را به كشيدن نقاشي هاي بيشتر ترغيب كنيد. همچنين مي توانيد با استفاده از آموزش نقاشي زمستان به كودكان خود از سن بسيار كم فصل ها و ويژگي هاي آن ها را بياموزيد.

به عنوان مثال مي توانيد هنگامي كه فرزندتان در حال ترسيم طرح نقاشي زمستان است، به همراه او به خواندن قصه ها يا شعر هاي مربوط به فصل زمستان بپردازيد و از اين راه اطلاعات عمومي كودك خود را افزايش دهيد. همچنين كودك شما براي كشيدن نقاشي زمستان نياز به تركيب و انتخاب طرح ها و رنگ هاي مورد نياز خود است. بنابراين در مسير كشيدن نقاشي زمستان قدرت تصميم گيري در شخصيت كودك شما تقويت مي شود. شخصيت افراد در كودكي شكل مي گيرد بنابراين بايد تا حد الامكان كودكان از سن كم به ويژگي هاي مثبت شخصيت خود اضافه كنند. از ديگر فوايد كشيدن نقاشي زمستان يا هر طرح نقاشي ديگري مي توان به تقويت اعتماد به نفس اشاره كرد.

نقاشي يكي از سرگرمي هاي محبوب در بين كودكان است. با اين كه از گذشته تا به امروز سبك زندگي و در نتيجه نوع بازي هاي كودكان نيز تغيير كرده است اما با گذشت زمان هنوز هم كودكان علاقه ي زيادي به سرگرمي و هنر قديمي يعني نقاشي كشيدن دارند. بنابراين پدر و مادر مي توانند از علاقه ي كودكان به نقاشي كشيدن استفاده كنند و ساعاتي آن ها را از بازي هاي ديجيتال و كنسول هاي بازي دور كنند. در سايت وولك نمونه هاي زيادي از نقاشي وجود دارد.

به عنوان مثال پسر بچه ها به بازي فوتبال علاقمند هستند و امروزه يكي از بازي هاي محبوب در بين پسر بچه ها كه با كنسول هاي بازي انجام مي شود بازي فوتبال است. پدر و مادر ها براي اين كه كودكان را به سرگرمي هاي سالم تر و مفيد تر مانند نقاشي كشيدن ترغيب كنند، در ابتدا بايد طرحي جذاب و هيجان انگيز كه مطابق سلايق و علايق كودك باشد انتخاب كنيد. بنابراين طرح نقاشي زمين فوتبال مي تواند طرحي جذاب براي كودكي كه به بازي فوتبال علاقه دارد، باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۲۵:۵۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

شما با آموزش نقاشي دندانپزشك درواقع كودك خود را از راه مستقيم با بسياري از موارد آشنا مي كنيد، به همين دليل است كه بسياري از مربيان مهدكودك از نقاشي براي آموزش نكات رفتاري و آموزنده اي بسياري به كودكان استفاده مي كنند. نقاشي دندانپزشك يكي از طرح هاي بسيار آسان است كه مي توانيد به كودكان از سن كم آموزش دهيد زيرا اگر طرح انتخابي شما براي كودكتان بيش از حد سخت باشد، او را از كشيدن نقاشي دلزده خواهيد كرد. بنابراين طرح هاي نقاشي كودكانه متناسب با سن فرزند خود را انتخاب كنيد زيرا اگر طرح نقاشي انتخابي شما بيش از حد راحت و آسان باشد نيز جذابيتي براي كودك نخواهد داشت و بنابراين فرزند شما علاقه و تمايلي براي كشيدن نقاشي نشان نمي دهد. با آموزش طرح جذاب نقاشي دندانپزشك فرزند خود را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.

بهتر است علاقه ي كودكان به نقاشي كشيدن را حفظ كنيد تا آن ها را حتي براي ساعاتي از بازي هاي كامپيوتري و كنسول هاي بازي دور كنيد، زيرا كودكان امروزي به گذراندن وقت خود با كنسول هاي بازي نسبت به ساير سرگرمي ها علاقه ي بيشتري دارند. يكي از راه هاي افزايش تمايل كودكان به نقاشي كشيدن اين است كه طرح هيجان انگيزي و جذابي از نقاشي را براي فرزندتان انتخاب كنيد. براي انتخاب يك طرح جذاب براي كودك بايد علايق و سلايق كودك خود را بشناسيد. كودكاني كه روحيه و هوش هيجاني بيشتري دارند از طرح نقاشي تلسكوپ استقبال خواهند كرد. شما مي توانيد با آموزش نقاشي تلسكوپ كودكان خود را به نقاشي كشيدن تشويق كنيد و در نتيجه فرزند خود را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد. زماني كه فرزند شما شروع به كشيدن نقاشي تلسكوپ مي كند در ابتدا طرح نهايي نقاشي تلسكوپ را در ذهن خود تصور مي كند و اين تصويرسازي باعث افزايش و تقويت قدرت خيال پردازي و تخيل فرزند شما مي شود. كودك در حين كشيدن نقاشي تلسكوپ بايد الگو ها و رنگ هاي موردنياز خود را انتخاب كنيد و در اين مرحله قدرت تصميم گيري كودك افزايش پيدا مي كند و همچنين با الگو ها و طرح هاي بيشتري آشنا مي شود.

جستجوي سايتي مناسب در گروه سني خاص كودكان بسيار مهم است ، به ويژه هنگامي كه كودكان به طور روز افزون از طريق سايت كودك آموزش مي بينند و  مهارت پيدا مي كنند همچنين تحقيقات نشان مي دهد كه كودكان كاملاً از تفاوت هاي سني آگاه هستند و با چيزي كه از نظر آنها بسيار كودكانه است ، درگير نخواهند شد. و جالب است بدانيد كه وولك به عنوان يك پلتفرم تخصصي كودكان، تمامي ويژگي هاي يك سايت كودكانه خوب را در خود دارد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۵۲:۱۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

از جمله مواردي كه نقاشي كاراته يا هر نقاشي ديگري در مسير رشد عاطفي كودكان دارد مي توان به افزايش و تقويت اعتماد به نفس در كودكان اشاره كرد. كودكاني كه نقاشي كاراته يا نقاشي هاي ديگر را به طور مداوم ترسيم مي كنند يا انجام اين سرگرمي يكي از بازي ها و سرگرمي هاي محبوب آن ها است، هربار كه طرح هنري خود را به پايان مي رسانند و به اطرافيان و بزرگتر هاي خود نشان مي دهند اين امر باعث افزايش اعتماد به نفس در شخصيت آن ها مي شود.

درباره ي رشد روحي مي توان گفت زماني كه كودك درحال كشيدن نقاشي كاراته هست بايد طرح ها، الگو ها و رنگ هاي متفاوت را انتخاب كند و سپس آن ها را باهم تركيب كند تا به طرح نهايي برسد. اين كار باعث افزايش و تقويت قدرت تصميم گيري در شخصيت كودك مي شود. درباره رشد جسمي، زماني كه كودك درحال ترسيم نقاشي كاراته است درواقع قلم را به دست گرفته و به كاغذ مي كوبد؛ درحال تقويت عضلات دستان خود از سن بسيار كم است و اين كار به رشد جسمي او بسيار كمك مي كند. همچنين پدر و مادر ها مي توانند طرح هايي را در وولك انتخاب كنند كه به طور غيرمستقيم باعث افزايش اطلاعات عمومي كودكان شود. كودكي كه از سن پايين مشغول ترسيم نقاشي كاراته مي شود با انواع لباس ها و پوشاك ها آشنا مي شود و همچنين در حين ترسيم نقاشي كاراته با الگو ها و رنگ هاي بسيار بيشتري آشنا مي شود.

همچنين كودكان با نقاشي كشيدن مي توانند رشد عاطفي و جسمي بهتري داشته باشند. به عنوان مثال هنگامي كه كودك درحال كشيدن نقاشي خرچنگ است درواقع درحال تقويت قدرت عضلات دستان خود است. از فوايد عاطفي و روحي نيز مي توان به تاثير كشيدن نقاشي خرچنگ يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري در تقويت و افزايش اعتماد به نفس در شخصيت كودكان اشاره كرد. زماني كه كودك نقاشي خرچنگ خود را به پايان مي رساند درواقع فعاليتي را با كمك فرد ديگر يا خود به تنهايي به پايان رسانده است و اين امر باعث افزايش اعتماد به نفس در شخصيت او مي شود. با آموزش نقاشي خرچنگ كودكان خود را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد!

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۴۷:۵۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

براي اين كه كودكان خود را به سمت نقاشي كشيدن ترغيب كنيد و تمايل و اشتياق آن ها را به انجام اينگونه فعاليت ها افزايش دهيد بهتر است از طرح هايي كه به روحيات و سلايق و علايق آن ها نزديك باشد، استفاده كنيد. به عنوان مثال طرح نقاشي آليس مي تواند طرحي بسيار جذاب و دوست داشتني براي كودكان شما باشد؛ چرا كه طرح نقاشي آليس الهام گرفته از كاركتر انيميشن و داستان آليس در سرزمين عجايب است كه براي اكثر كودكان بسيار جذاب است.

همچنين زماني كه كودك شما شروع به كشيدن نقاشي آليس يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري مي كند در واقع بايد در ابتدا طرح نهايي نقاشي آليس را در ذهن خود تصويرسازي كند و اين تصور به افزايش و تقويت قدرت خيال پردازي او كمك مي كند و يكي از ويژگي هاي كودكان باهوش، قدرت خيال پردازي قوي است. بنابراين با آموزش نقاشي آليس به كودكان خود در وولك، باعث افزايش و تقويت هوش او شويد و كودكان را از ديگر فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد. همچنين زماني كه فرزند شما نقاشي آليس خود را به پايان مي رساند در واقع يك فعاليت را به پايان رسانده است و اين امر باعث تقويت و افزايش يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي يعني اعتماد به نفس در كودك مي شود.

يكي از راه هاي دور كردن كودكان از دنياي مجازي و تجهيزات الكترونيكي، سرگرم كردن كودكان به بازي ها و سرگرمي هاي مفيدي مانند نقاشي كشيدن است. براي اين كه فرزند خود را به سمت نقاشي كشيدن ترغيب كنيد و تمايل او را به نقاشي كشيدن افزايش دهيد، لازم است تا در ابتدا طرحي كه به روحيات كودك شما نزديك تر باشد و با سلايق و علايق او همخواني داشته باشد انتخاب كنيد. با انتخاب يك طرح مناسب مانند طرح نقاشي ربات، مي توانيد كودكان را به نقاشي كشيدن تشويق كنيد.

كودكان امروزي به تكنولوژي علاقمند هستند. بنابراين طرح نقاشي ربات براي آن ها بسيار هيجان انگيز است. همچنين كودك شما هنگامي كه شروع به كشيدن نقاشي ربات مي كندف بايد در ابتدا طرح نهايي نقاشي ربات را در ذهن خود تصور كند و اين تصوير سازي باعث تقويت قدرت خيال پردازي در او مي شود. يكي از ويژگي هاي بارز كودكان باهوش نيز قدرت خيال پردازي قوي است. به همين دليل شما با آموزش نقاشي ربات به كودكان خود مي توانيد هوش و تمركز او را به چالش بكشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۲۹:۴۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

يو

 

تصميم گيري، انتخاب و خريد ساعت يكي از موارد مهم در استايل افراد به شمار مي رود. ساعت فرد، تاثير بسيار زيادي بر روي برداشت اول ديگران از فرد دارد. نوع ساعت و استفاده صحيح آن با توجه به استايل و مكان، موردي است كه بسياري از افراد به دليل بي اطلاعي به آن توجه نمي كنند. اما هر استايل و تيپي به ساعت مخصوص به خود نياز دارد. برخي ساعت ها براي استفاده روزمره و برخي ديگر جهت استفاده در مراسمات و تشريفات ساخته مي شوند. براي انتخاب صحيح هنگام خريد ساعت بهتر است با توجه به نياز و همچنين استايل خود، براي انتخاب آن تصميم گيري كنيد.

يكي از انتخاب هاي سخت خريد ساعت زنانه مي باشد. خانم ها با توجه به روحيات خود، نوع زيورآلات و اكسسوري و همچنين رنگ و مدل استايل خود براي خريد ساعت زنانه اقدام مي كنند. طراحي اكثر ساعت هاي زنانه متناسب با بدن ظريف و با در نظر گرفتن روحيه حساس خانم ها، صورت مي گيرد. به همين دليل است كه هنگام خريد ساعت زنانه، ساعت هاي ظريف و نگين دار كه از جلوه بسيار زيادي نيز برخوردار مي باشند نسبت به ديگر مدل ها بيشتر به چشم مي خورد.

ساعت كاسيو از جمله توليد كنندگان ساعت در جهان مي باشد كه به تنوع بالاي ساعت هاي زنانه و ساعت هاي مردانه شهرت دارد. ساعت كاسيو كه براي اولين بار در دهه 40 ميلادي در ژاپن كار خود را آغاز كرد، با نوآوري هايي كه در طراحي ساخت و كيفيت بالاي محصولات خود به سرعت به يكي از برندهاي برتر ساعت در جهان تبديل شد. ساعت كاسيو با در نظر گرفتن رده سني هاي مختلف، قابليت ها و ويژگي هاي مختلفي در محصولات خود قرار مي دهد. به عنوان مثال در مدل ساعت هاي جي شاك كه سري اسپرت و ورزشي ساعت كاسيو به شمار مي رود، قابليت هايي همانند ضد آب بودن، ضد ضربه بودن، فشارسنج و ... كه براي افراد ماجراجو و ورزشكار كاربرد دارد در نظر گرفته شده است. به همان اندازه براي طراحي و كيفيت ساخت مدل ساعت هاي شيك و مجلسي خود ظرافت و زيبايي را در اولويت قرار داده است. كاسيو از آن دسته برندهايي است كه تمامي افراد علاقمند به جمع آوري ساعت، چندين مدل از آن را در ميان كلكسيون خود خواهند داشت.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۵۸:۲۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 8
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی