web
web

 

با توجه استقبال بي نظيري كه از توليدات مجموعه شبكه خانگي صورت گرفته است، بسياري از سازندگان فيلم و سريال اقدام به عرضه ساخته هاي خود از طريق اين مجموعه مي كنند. سريال ها و فيلم هاي مختلفي مختص مجموعه شبكه خانگي توليد مي شوند كه از طريق سايت ها و پلتفرم هاي مخصوص آنها قابل دانلود و مشاهده مي باشند. به دليل افزايش تقاضا و گسترش فعاليت هاي مجموعه شبكه خانگي، سايت ها و پلتفرم هاي مختلفي در سال هاي اخير شروع به كار كرده اند. سايت دي دي فيلم با آدرس اينترنتي didifilm.com نيز از جمله سايت هاي دانلود فيلم و سريال ايراني مي باشد كه در مدت زمان كوتاهي موفق به جذب مخاطبي بي شماري شد. بروز بودن محتويات و لينك هاي مستقيم و قانوني سايت دي دي فيلم باعث شده است مخاطبين از روش كار و فعاليت سايت دي دي فيلم نهايت رضايت را داشته باشند.

در كنار تمامي فيلم و سريال هاي ايراني كه در سايت دي دي فيلم با آدرس اينترنتي didifilm.com قابل دانلود و مشاهده مي باشند، فيلم و سريال هاي خارجي مختلف و بسياري نيز در دسترس علاقمندان قرار دارند. يكي از فيلم هاي ديدني و بسيار جذاب سال هاي اخير كه در ميان علاقمندان به فيلم و سينما از جايگاه ويژه اي برخوردار مي باشد، فيلم ميان ستاره اي است. فيلم ميان ستاره از ساخته هاي كريستوفر نولان كارگردان سرشناس و محبوب در ميان فيلم بازان است كه در ژانر علمي و تخيلي ساخته شده است. از جمله هنرمنداني كه در فيلم ميان ستاره اي نقش آفريني كرده اند مي توان به متيو مك كاناهي، جسيكا چستين، مت ديمن، آن هاتاوي، تيموتي شالامي و ... اشاره كرد. در صورت تمايل براي دانلود فيلم ميان ستاره اي مي توانيد از صفحه آن در سايت دي دي فيلم ديدن كنيد.

يكي از فيلم هاي سينمايي كه بسياري از علاقمندان بسيار منتظر اكران آن مي باشند، فيلم آواتار 2 مي باشد. پس از گذشت 13 سال از اكران اولين قسمت آواتار، جيمز كامرون با قسمت دوم آواتار دوباره بر پرده هاي سينما باز خواهد گشت. سام ورتينگتون، زويي سالدانا، كيت وينسلت، سيگورني ويور، وين ديزل .... از جمله ستارگاني هستند كه در فيلم آواتار 2 به نقش آفريني پرداخته اند. به محض عرضه لينك هاي دانلود فيلم آواتار 2، امكان دانلود آن از طريق سايت دي دي فيلم براي علاقمندان فراهم خواهد شد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۱۴:۰۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

يكي از سرگرمي هايي كه مي توان به طور خانوادگي از آن لذت برد، دانلود سريال ايراني و ديدن آن در به طور دسته جمعي در كنار دوستان و خانواده است. به لطف استقبال چشمگيري كه از توليدات مجموعه شبكه خانگي صورت گرفته است، تنوع سريال هايي كه در اين مجموعه ساخته مي شوند به ميزان زيادي افزايش پيدا كرده است. سريال هاي مختلفي در ژانرهايي همانند اكشن، درام، كمدي، اجتماعي و ... ازطريق پلتفرم هاي شبكه هاي خانگي در اختيار مخاطبين قرار دارد. دانلود سريال هاي ايراني توليد شده در شبكه خانگي و يا مشاهده آنها از بصورت آنلاين، امكان پذير مي باشد.

اين امر يك مزيت به شمار مي رود. زيرا مخاطبين و علاقمندان مي توانند در هر ساعت شبانه روز براي دانلود سريال مورد علاقه خود و يا مشاهده آن بطور آنلاين اقدام كنند. دانلود قانوني سريال هاي ايراني كه در مجموعه شبكه خانگي توليد مي شود، به طور مستقيم بر روي كيفيت ساخت آن سريال تاثير مي گذارد. مسلما با دانلود و مشاهده قانوني يك سريال، تيم توليد كننده آن از حمايتي كه مخاطبين از ساخته آنها نشان داده اند روحيه اي مضاعف خواهند گرفت. همين امر باعث مي شود براي ساخت سريال هاي جذاب و ديدني بيشتر، انگيزه پيدا كنند.

بسياري از سريال هايي كه در مجموعه شبكه خانگي توليد مي شوند ، با استقبال مخاطبين روبرو مي شوند. از جمله سريال هاي جديدي كه از زمان پخش اولين قسمت خود با استقبال بي نظير مخاطبين مواجه شد، سريال آنتن مي باشد. در سريال آنتن كه در ژانر اجتماعي و كمدي توليد شده است، هنرمندان تواناي بسياري به نقش آفريني پرداخته اند. پژمان جمشيدي ، مرجانه گلچين ، رويا افشار ، هادي كاظمي، اليكا عبدالرزاقي از جمله هنرپيشگان مطرحي هستند كه در سريال آنتن نقش آفريني كرده اند. با توجه به اينكه اين روزها دانلود سريال آنتن يكي از پر تقاضاترين و پر مخاطب ترين موضوعات در ميان كاربران ايراني مي باشد، سايت ها و پلتفرم هاي متعددي اقدام به انتشار اين سريال كرده اند. براي دانلود سريال آنتن به صورت كاملا قانوني مي توانيد به سايت دي دي فيلم مراجعه كنيد. سايت دي دي فيلم با داشتن آرشيوي كامل از سريال هاي شبكه خانگي، مقصدي مناسب براي مخاطبين علاقمند به دانلود سريال ايراني و فيلم هاي سينمايي مي باشد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۱۲:۲۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

هنگامي كه نقاشي تمساح را به كودك خود آموزش مي دهيد درواقع نكات بسيار آموزنده اي را از روش غير مستقيم و به وسيله بازي و سرگرمي به فرزند خود آموزش داده ايد. كودك شما با كشيدن نقاشي تمساح با حيوان تمساح آشنا مي شوند و ياد مي گيرند تا انواع رنگ ها را باهم تركيب كند و در اين راه با رنگ هاي متفاوت نيز آشنا مي شود.

انتخاب رنگ به كودك شما اين فرصت را مي دهد تا قدرت تصميم گيري را در خود تقويت كند. همچنين زماني كه كودك شما نقاشي تمساح را به پايان مي رساند و آن را به شما نشان مي دهد اين امر باعث افزايش اعتماد به نفس كه يكي از مهم ترين ويژگي هاي هر شخصيتي است، مي شود. كودك شما با نشان دادن نقاشي تمساح خود به ديگران ياد مي گيرند تا انتقاد و نظرات ديگران را پذيرا باشد و ويژگي انتقاد پذيري در كودك شما افزايش مي يابد. شما مي توانيد با آموزش نقاشي تمساح بسيار ساده و راحت كودك خود را از تمامي اين فوايد بهره مند سازيد. همچنين كشيدن نقاشي فوايدي براي جسم كودك شما دارد كه بارز ترين آن ها تقويت مهارت هاي حركتي در كودك شما است. كشيدن نقاشي تمساح باعث تقويت عضلات دست هاي كودك شما مي شود. همچنين كودك شما هنگام كشيدن نقاشي تمساح يا هر نقاشي كودكانه ديگري بايد تلاش كند تا حواس پنجگانه ي خود را باهم هماهنگ كند. ميتوانيد در وولك اموزش هاي نقاشي متنوع و ساده اي براي تقويت حواس پنجگانه كودك ببينيد.

كودكان از سن بسيار كم يعني از شش ماهگي تمايل به ضربه زدن بر روي كاغذ با قلم دارند. و تا دوازده ماهگي به وسيله ي قلم بر روي صفحه ي كاغذ ضربه مي زنند. اين كه كودكان به طور غريزي از كشيدن نقاشي توت فرنگي يا طرح هاي نقاشي كودكانه ي ديگر لذت مي برند يكي از ويژگي هاي بسيار مثبت به شمار مي رود زيرا اكثر كودكان امروزي از كودكي به بازي با وسايل الكترونيكي و ضور در دنياي مجازي علاقه دارند و كشيدن نقاشي توت فرنگي مي تواند آن ها را حتي براي چند ساعت از اين فضا دور نگه دارد زيرا مضرات دنياي مجازي براي كودكان بيشتر از فوايد آن است اما كشيدن نقاشي توت فرنگي براي روح و جسم آن ها فوايد بسيار زيادي دارد. رسم طرح هاي متفاوت مانند نقاشي توت فرنگي مهارت حركتي و فيزيكي كودك شما را تقويت مي كند


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۲۴:۲۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

 

يكي از سرگرمي هاي كودكان ساخت كاردستي است . آنان تقريبا از دوسالگي با ابزار مختلف مثل كاغذ ، مقوا ، چسب و قيچي شروع به ساخت كاردستي زيبا مي كنند . گاهي اين كاردستي جديد را از فيلم آموزش كاردستي ياد مي گيرند و گاهي از خلاقيت خود براي ساخت كاردستي آسان در خانه بهره مي گيرند و درست كردن كاردستي براي آنان لذت بسياري دارد و به نوعي با ساخت كاردستي ، خود را به ديگران ثابت مي كنند و در ذهن خود مي گويند من هم مي توانم . كودكان براي داشتن سرگرمي نيز به سراغ كاغذ و قيچي مي روند و بريدن كاغذ يا دادن شكل به آن براي كودكان جذابيت بسياري به همراه دارد. بعضي وقت ها در مهدكودك يا مدرسه از آن ها كاردستي هاي مختلفي خواسته مي شود و شما براي كمك به ساخت كاردستي با كاغذ براي كودكان نياز به آموزش كاردستي داريد. ساخت كاردستي جديد ، استفاده از ابزار را به كودكان مي آموزد و كودك با خلاقيت خود و با سرهم كردن وسايل مختلف كاردستي بسازد. يك كاردستي ساده و آسان ، مانند اريگامي كه تنها با تا كردن كاغذ انجام مي شود براي كودكاني كه به تازگي مي خواهند درست كردن كاردستي با كاغذ ها را آغاز كنند مناسب است .

تقويت قدرت تمركز در كشيدن نقاشي كودكانه جديد
كشيدن نقاشي قدرت تمركز كودك شما را افزايش مي دهد به خصوص اگر كودك شما تلاش كند تا از روي يك طرح براي نقاشي، نقاشي بكشد. نقاشي كشيدن از روي عكس نقاشي ساده و عكس نقاشي زيبا باعث مي شود تا قدرت تمركز و دقت به جزئيات و موارد كوچك در فرزند شما تقويت شود.
عكس نقاشي كودكانه؛ بهترين سرگرمي آموزنده
با گذر زمان، زماني كه كودك شما بيشتر و بيشتر به نقاشي كردن علاقمند شد، مي توانيد نكات آموزنده را در اين سرگرمي بگنجانيد و از سنين كم كودك خود را براي رفتن به مدرسه آماده كنيد. به عنوان مثال كودكان مي توانند از سن بسيار كم به وسيله كشيدن نقاشي هاي كودكانه از روي تعدادي طرح ساده براي نقاشي با رنگ ها و اشكال متفاوت آشنا شوند. براي خواندن فوايد بيشر نقاشي ميتوانيد به آدرس https://www.voolak.com/ سري بزنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۳۸:۳۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

در اوايل يادگيري ساخت كاردستي با كاغذ يا وسايل ديگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نيز همراه او باشيد و ابتدا خودتان انواع كاردستي براي كودكان را به او ياد بدهيد . مثلا قيچي كه براي كودكان خطرناك است و چگونگي كار با آن را نمي دانند ، بهتر است شما در دست بگيريد تا كودك با ديدن ، كار با آن را بياموزد . اين نكته را هم بدانيد كه بهتر است دسترسي كودك را بيشتر كنيد و در هنگام بازي يا انجام كار هاي هنري كه مي دانيد ريخت و پاش زيادي دارد به او امرو نهي نكنيد و از ابتدا مكاني مشخص را براي بازي كودك در نظر بگيريد تا او بداند براي ساخت كاردستي خلاقانه خود از جاي مشخص شده فراتر نرود . از كودك خود انتظار انجام كار بزرگي نداشته باشيد با توجه به سن او با او رفتار كنيد و به او سخت نگيريد كه اين چه كاردستي ساده اي است؟ يا چرا از اين رنگ استفاده كردي ؟ يا چرا انقدر كاغذ مصرف كردي ؟ يك كاردستي ساده و آسون كه اين همه ريخت و پاش نداره؟ پس بگذاريد كودكتان با خيال راحت و اعتماد به نفس بالا كاردستي خلاقانه جديد بسازد و خود را با آن سرگرم كند . حتي مي توانيد آموزش كاردستي جديد را براي او در فضاي مجازي بيابيد تا از روي آن بسازد و با ديدن فيلم كاردستي با كاغذ كه براي او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها اين كار انجام دهد . نكته مهم ديگر اين است كه لازم نيست ابزار گران قيمت براي كودك خود تهيه كنيد بهتر است با وسايل يا دورريز هايي كه در خانه داريد به او ساخت يك كاردستي جالب را بياموزيد .

نقاشي كردن يكي از سرگرمي هاي لذت بخش و در حين حال آموزشي و بسيار مفيد براي كودكان شما است. كودكان معمولا از يك سالگي به بعد شروع به كشيدن نقاشي كودكانه مي كنند. كودكان شما با كمك گرفتن از تخيلات خود يا از روي عكس نقاشي، شروع به كشيدن نقاشي مي كنند. تعداد زيادي عكس نقاشي ساده و طرح ساده نقاشي و يا فيلم نقاشي در اينترنت و فضاي مجازي وجود دارد كه مي توانيد با استفاده از آن ها كودك خود را به كشيدن نقاشي تشويق كنيد. به عنوان مثال در سايت وولك نمونه هاي ويديويي نقاشي بسيار خوبي وجود دارد. زيرا اكثر كودكان از اين كه از روي عكس نقاشي كودكانه و عكس نقاشي ساده، نقاشي كنند بسيار لذت مي برند. همچنين كودك شما مي تواند از سنين بسيار كم با استفاده از تعدادي طرح نقاشي رنگي و طرح نقاشي كودكانه با رنگ ها آشنا شود و اين الگو ها به تكامل اين استعداد در كودكان شما كمك مي كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۱۰:۲۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

خريد اينترنتي ساعت ، كفش ، كيف و بسياري ديگر از وسايل مورد نيازمان تا چند سال پيش شايد دور از تصورات بنظر مي آمد. امروزه با گسترش استفاده از شبكه اينترنت و همچنين راحتي دسترسي به تمامي اطلاعات و لوازم ضروري ، بسياري از كسب و كارها و مشاغل به سمت گسترش فعاليت خود در اينترنت روي آورده اند. حتي بسياري از افراد بدون داشتن مكاني فيزيكي ، تنها از طريق فروشگاه هاي اينترنتي اقدام به عرضه محصولات خود مي كنند. اين امر اشتغال زايي راحت و همچنين فراغت بال از بابت مشكلاتي همانند مكان تجاري را براي صاحبان كسب و كار به همراه داشته است. تمامي مايحتاج هاي ضروري و غير ضروري را مي توان از طريق انواع فروشگاه هاي اينترنتي و تنها در چند دقيقه تهيه كرد. به همين دليل است كه حتي محصولاتي همانند ساعت هاي ديواري ، خوراكي هاي روزانه و حتي قطعات خودرو را مي توان از طريق خريد اينترنتي تهيه كرد. يكي از مواردي كه در چند سال اخير به طرز چشمگيري افزايش يافته است خريد اينترنتي ساعت در ميان كاربران اينترنتي بوده است.

شايد در گذشته افراد به فروشگاه هاي آنلاين براي خريد ساعت زنانه اورجينال اعتماد چنداني نمي كردند، اما با توسعه فعاليت هاي فروشگاه هاي آنلاين اين امر به طور كامل برطرف شده است. امروزه براي خريد هر وسيله اي، فروشگاه آنلاين مخصوص به آن وجود دارد. براي خريد اينترنتي ساعت نيز مي توان به فروشگاه هاي ساعت مراجعه كرد. اكثر فروشگاه هاي ساعت، فروشگاه هايي هستند كه موجوديت فيزيكي نيز دارند. ماهيت فيزيكي فروشگاه هاي آنلاين در جلب اعتماد مشتريان بسيار تاثير گذار بوده است.

يكي از اين فروشگاه هاي ساعت فروشي كه در چند سال اخير فعاليت خود در فضاي مجازي را توسعه بخشيده است، مي نت واچ گالري مي باشد. خريد ساعت كاسيو از طريق مي نت واچ گالري براي افرادي سخت گير و مشكل پسند بسيار راحت مي باشد. زيرا اكثر مدل هاي قديمي و جديدترين محصولات برند معتبر و مشهور كاسيو در سايت مي نت واچ گالري قرار داده شده است. با توجه به بهره مندي از نماد اعتماد الكترونيكي، خريداران مي توانند با اطمينان به اصل بودن ساعت خود، از طريق مي نت واچ گالري آن را خريداري كنند.

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۴۷:۳۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

به لطف گسترش فعاليت نمايندگي ساعت هاي معتبر در فضاي مجازي ، امروزه خريد ساعت كاسيو بسيار راحت تر از گذشته شده است. علاوه بر خريد ساعت كاسيو، اين امر منجر به آشنايي بيشتر مردم با تنوع مدل و قابليت هاي آن ها نيز به ميزان زيادي افزايش يافته است. مخصوصا در مورد ساعت كاسيو كه از تنوع مدل و محصول بسيار فراواني برخوردار مي باشد، آشنايي با مدل هاي مختلف آن در زمان خريد ساعت كاسيو بسيار كمك كننده خواهد بود. ساعت هاي اسپرت، ساعت هاي مجلسي، ساعت ها روزمره و ... از جمله مدل هاي موجود در ميان محصولات برند شناخته شده و معروف كاسيو به شمار مي روند.

خريد ساعت مچي زنانه كاسيو و يا خريد مدل اسپرت آن ك جي شاك نام دارد، در چندين سال اخير به طرز چشمگيري در حال افزايش بوده است كه اين امر نشان مي دهد كه برند كاسيو حتي پس از گذشت چندين سال همچنان با نوآوري در طراحي و افزودن قابليت هاي متنوع به محصولات خود، در ميان اقشار سني مختلف از طرفداران زيادي برخوردار است. در فروشگاه هاي آنلاين همچون مي نت واچ گالري، مي توانيد به خوبي مدل هاي مختلف ساعت مچي زنانه كاسيو و ديگر مدل هاي اين برند معتبر و مشهور را مشاهده كنيد.

خريد اينترنتي ساعت هاي برند، براي افرادي كه در عين اهميت دادن به استايل خود وقت آزاد زيادي براي جستجو براي يافتن مكاني مطمئن جهت خريداري ساعت مورد نظر خود را ندارند، انتخابي بسيار مناسب محسوب مي شود. به لطف اعتماد سازي هايي كه در سال هاي اخير صورت گرفته است، خريد اينترنتي ساعت، كيف، كفش و بسياري ديگر از ملزومات با اطمينان بيشتري انجام مي شود. مي نت واچ گلري نيز از جمله فروشگاه هاي آنلاين فروش ساعت مي باشد كه در چند سال اخير فعاليت خود در فضاي مجازي را گسترش داده است. با توجه به اينكه اين فروشگاه داراي نمايندگي فروش برندهايي همچون كاسيو، لاكسمي، سيكو و ... مي باشد، خريد اينترنتي ساعت كاسيو از طريق مي نت واچ گالري به راحتي امكان پذير مي باشد. براي مشاهده برندها و محصولات موجودر مي نت واچ گالري، مي توانيد به سايت اين فروشگاه مراجعه كنيد.

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۴۴:۳۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

در ميان برندهاي توليد كننده ساعت در جهان، ساعت هاي سويسي و ژاپني به دقت و كيفيت بالا شهرت دارند. ساعت لاكسمي اصل كه يكي از برندهاي لاكچري و لوكس ساعت در جهان به شمار مي رود، در چند سال اخير با معرفي مدل هاي متنوع و زيبا موفق به كسب جايگاه خوبي در ميان برندهاي لاكچري دنيا شده است. خريد ساعت لاكسمي اصل در كشور از طريق نمايندگي ها و فروشگاه هاي معتبر ساعت فروشي در سطح كشور، امكان پذير مي باشد. با توجه به مشكلاتي كه به دليل تحريمات صورت گرفته عليه كشور پيش آمده است، يافتن مكاني مطمئن براي خريداري محصولات اصل و اورجينال به معضل بزرگي تبديل شده بود. بسياري از افراد با اعتماد به فروشگاه هاي قديمي و با سابقه، ساعت هاي اصل و اورجينال خود را خريداري مي كنند.

مي نت واچ گالري از جمله فروشگاه هاي معتبر و شناخته شده اي مي باشد كه مي توانيد انواع ساعت لاكسمي اصل و ديگر برندهاي معتبر جهاني را از طريق مراجعه به آن خريداري كنيد. مي نت واچ گالري كه در چند سال اخير حيطه فعاليت خود را گسترش داده است و با برندهاي مشهور بسياري همكاري مي كند، اورجينال بودن و كيفيت محصولات خود را كالا تضمين مي كند. با در نظر گرفتن اعتباري كه طي ساليان فعاليت در زمينه فروش انواع ساعت هاي لوكس، اسپرت و روزمره كسب كرده است، مي نت واچ گالري مقصد خوبي براي افرادي است كه به دنبال خريداري ساعت هاي برند و اصل با قيمت مناسب مي باشند.

افرادي كه قصد خريد ساعت جي شاك اصل را دارند مي توانند مدل ها و طرح هاي مختلف آن را در سايت مي نت واچ گالري مشاهده كنند. ساعت جي شاك كه لاين اسپرت برند كاسيو به شمار مي رود، در ميان تمامي رده هاي سني از طرفداران بسياري برخوردار مي باشد. بهره مندي از ويژگي ها و قابليت ها متنوع و كاربردي و همچنين مستحكم بودن آن، باعث شده است ساعت جي شاك در ميان افراد ورزشكار نيز از محبوبيت بسيار زيادي بهره مند شود. در سال هاي اخير شاهد افزايش فروش و استقبال قشر جوان از خريد ساعت جي شاك اصل بوده ايم. براي مشاهده قيمت هاي ساعت هاي جي شاك مي توانيد به سايت مي نت واچ گالري مراجعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۴۳:۰۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي هديه براي كودكاني كه به دريا علاقه دارند مي تواند جذاب باشد. همچنين پدر و مادر ها مي توانند هنگامي كه كودكشان به كشيدن نقاشي هديه مشغول است با او شعر ها و قصه هايي مربوط به هديه دادن و كادو گرفتن را بخوانند و از اين راه اطلاعات بيشتري را به كودك خود منتقل كنند. همچنين نقاشي هديه مي تواند فوايدي براي شخصيت كودك شما نيز داشته باشد. زماني كه كودك نقاشي هديه خود را به اتمام مي رساند درواقع كاري را به تنهايي به اتمام رسانده است و اين امر باعث افزايش و تقويت اعتماد به نفس در فرزند شما مي شود. همين الان نقاشي هديه را به كودك خود آموزش دهيد! نقاشي يكي از سرگرمي هاي بسيار محبوب در بين كودكان است. از گذشته تا به امروز سرگرمي ها و بازي هاي بچه ها دچار تغيير و تحول زيادي شده است و اين تغيير و تحول به علت تغيير سبك زندگي و شهر نشيني است اما همچنان از گذشته تا به امروز علاقه ي كودكان به در دست گرفتن قلم و كوبيدن آن به كاغذ حفظ شده است. اكثر كودكان امروزي به سپري كردن وقت خود با تجهيزات الكترونيكي به خصوص كنسول هاي بازي علاقه دارند.

همچنين بهتر است بدانيد زماني كه فرزندتان در حال كشيدن نقاشي ترن هوايي است در واقع در حال تقويت عضلات دست خود و ورزش كردن از سن بسيار كم است كه اين امر باعث كمك به رشد جسمي او مي شود. همچنين كشيدن نقاشي ترن هوايي مي تواند باعث تقويت بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي در كودكان شود. به عنوان مثال زماني كه كودكتان نقاشي ترن هوايي خود را به اتمام مرساندن و هنر خود را به اطرافيان خود نشان مي دهد و آن ها از او تعريف مي كنند، اعتماد به نفس در شخصيت او تقويت مي شود. همچنين اگر نقاشي ترن هوايي او مورد انتقاد قرار بگيرد نيز روحيه ي انتقاد پذيري در فرزند شما تقويت مي شود.

نقاشي يكي از سرگرمي ها و بازي هاي كودكانه است كه از گذشته تا به امروز كودكان به طور غريزي به انجام آن علاقه داشته اند. همواره كودكان از در دست گرفتن قلم و كشيدن آن بر روي كاغذ لذت مي برند و به همين دلايل است كه نقاشي درماني يكي از روش هاي نوين روان درماني است كه در كودكان تاثير مثبت بسيار زيادي دارد. براي كسب يك تجربه خوب از اين روش مي توانيد با نقاشي هاي كودكانه وولك همراه باشيد!

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۱۶:۵۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

يكي از سرگرمي هاي كودكان ساخت كاردستي است . آنان تقريبا از دوسالگي با ابزار مختلف مثل كاغذ ، مقوا ، چسب و قيچي شروع به ساخت كاردستي زيبا مي كنند . گاهي اين كاردستي جديد را از فيلم آموزش كاردستي ياد مي گيرند و گاهي از خلاقيت خود براي ساخت كاردستي آسان در خانه بهره مي گيرند و درست كردن كاردستي براي آنان لذت بسياري دارد و به نوعي با ساخت كاردستي ، خود را به ديگران ثابت مي كنند و در ذهن خود مي گويند من هم مي توانم . كودكان براي داشتن سرگرمي نيز به سراغ كاغذ و قيچي مي روند و بريدن كاغذ يا دادن شكل به آن براي كودكان جذابيت بسياري به همراه دارد. بعضي وقت ها در مهدكودك يا مدرسه از آن ها كاردستي هاي مختلفي خواسته مي شود و شما براي كمك به ساخت كاردستي با كاغذ براي كودكان نياز به آموزش فيلم كاردستي با كاغذ داريد. ساخت كاردستي جديد ، استفاده از ابزار را به كودكان مي آموزد و كودك با خلاقيت خود و با سرهم كردن وسايل مختلف كاردستي بسازد. يك كاردستي ساده و آسان ، مانند اريگامي كه تنها با تا كردن كاغذ انجام مي شود براي كودكاني كه به تازگي مي خواهند درست كردن كاردستي با كاغذ ها را آغاز كنند مناسب است .قيلم هاي آموزش كارديتي را ميتوانيد در وولك ببينيد.

كودكان با نقاشي كردن ، احساسات و تخيلات خود را تخليه مي كنند. كودكان تقريبا از سن يك سالگي نقاشي كودكانه ساده مي كشند و همان نقاشي هاي ساده براي كودكان موجب برقراري ارتباط مي شود . درواقع آن ها در اين سن، دركي كه از اطراف و اجسام آن دارند را مي كشند و همان نقاشي آسان و زيبا كه از نظر ما خط خطي است ، بخش مهمي از فرايند رشد ذهني و ادراكي اوست . به طور كلي كودكان از كشيدن نقاشي جديد كودكانه در هر جايي ، روي كاغذ ، روي بدن خود ، روي ديوار و … لذت بسياري مي برند و به نوعي با اين كار ارتباطات برقرار مي كنند .نشان دادن يا كشيدن نقاشي زيبا براي كودكان، آن ها را ترغيب به امتحان و تجربه اين فعاليت پرخلاقيت مي كند. اگرچه ممكن است طرح نقاشي كودكانه براي شما آسان يا بي معني به نظر بيايد، اما همين نقاشي ساده، نشانه هاي بزرگي است از آن چه در ذهن كودك مي گذرد و دركي كه او از اطراف دارد. در ادامه اين مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثيرات متعدد نقاشي كودكانه صحبت خواهيم كرد. همراه ما باشيد!


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۱۵:۵۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 3
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی