web
web

اگر مي خواهيد براي ساعاتي هم كه شده از فكر مشكلات بيرون بياييد و از اين افكار خلاص شويد يكي از بهترين انتخاب هايي كه وجود دارد رئاليتي شو جوكر است. جوكر يك رئاليتي شو سراسر از خنده است. شما با ديدن اين برنامه نمي توانيد جلوي خنده خودتان را بگيريد. بازيگراني و هنرمنداني كه به اين برنامه دعوت مي شوند، خودشان استاد خنداندان مردم هستند. حالا نكته جالب اين برنامه اين است كه آن ها بايد مهمان هاي ديگر را بخندانند بدون آنكه خودشان بخندد و بايد در برابر شوخي هاي مهمان هاي ديگر مقاومت كنند و نخندند. اين رئاليي شو، يك برنامه هوشمندانه با ايده جذاب است كه توانسته دل همگي را شاد كند و از محبوبين بالايي برخوردار باشد. با دانلود رئاليتي شو جوكر لحظات خوشي را براي خود خواهيد ساخت

فيلم نبات يك درام رمانتيك است كه از يك چهارچوب سالم و جذابي برخوردار است. فضا و موسيقي متن فيلم كاملا هوشمندانه ساخته  شده و بيننده را با فيلم همراه مي كند و كاري مي كند كه بيننده بتواند با شخصيت هاي درون فيلم ارتباط برقرار كند. همچنين نقش آفريني شهاب حسيني در اين فيلم ااز ديگر نكات جذاب فيلم سينمايي نبات است. اين فيلم توانست در گيشه از فروش مطلوبي برخوردار باشد و همچنين توانست بازخورد هاي مثبتي را از هم منتقدين و هم مردم كسب نمايد.

اين روز ها كه مردم منتظر فيلم هاي كمدي هستند مي توانند يك سري هم به فيلم هاي كمدي كه قبلا نديده اند هم بزنند. يكي از فيلم هاي كمدي چند سال اخير كه بسيار خوش ساخت بوده  فيلم لازانيا است. اين فيلم توانست در گيشه به يك موفقيت قابل قبول برسد و همچنين بازخود هاي خوبي را از طريق بينندگان كسب كند. از نكات جالب و جذاب اين فيلم آن است كه رضا عطاران كارگرداني بخشي از اين فيلم را بر عهده داشت است و تماشاي سكانس هاي رضا عطاران به عنوان كارگردان هم جذابيت خاص خودش را دارد.

 

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۲۰:۲۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كودكان مي توانند با روش هاي مختلفي قوه تخيل خود را پرورش بدهند. يكي از بهترين روش هايي كه كودكان مي توانند ان ها را انتخاب كنند نقاشي كشيدن است. ان ها مي توانند هر انچه كه در ذهن خود تصور مي كنند را به تصوير بكشند. يكي از بهترين نمونه ها براي شروع نقاشي قصر است. چون قصر ها انواع مختلفي دارن و مي توانند در رابطه با اين موضوع ذهن خودشان را به چالش بكشند. كودكان مي توانند هرجوري كه دلشان بخواهد قصر خودشان را طراحي كنند. اينجور طراحي و تمرين ها مي تواند در پرورش ذهن كودكان نقش بسيار مفيدي را ايجاد كنند.

هيچ چيزي براي كودكان شيرين تر و سرگرم كننده تر از بازي نيست. اما بسيار خوب مي شود اگر ما بتوانيم راهي پيدا بكنيم كه هم اموزش و هم بازي را با هم تركيب كنيم. يكي از بهترين روش هاي اين كار درست كردن كاردستي است. يكي از كاردستي هايي كه مي توان با ان بازي هم كرد كاردستي اردك است است.  درست كردن كاردستي اردك كار سختي نيست و هر كودكي مي تواند اين كار را انجام دهد. ان ها مي توانند پس از درست كردن اين كاردستي همراه با دوستانشان اردك خود را به اب بياندازند تا شنا كردن او را ببينند . ساعت ها مشغول باشند.شنيدن يك داستان كوتاه كودكانه نقش زيادي در تقويت توان ذهني كودكان و تقويت خلاقيت آنها دارد و مي تواند جنبه هاي مختلف هوش يك كودك را تحت تاثير مثبت قرار دهد.

در قالب قصه صوتي مي توان جنبه هاي مختلف تجربه زندگي كه لازم است كودك با آنها آشنا شود مانند شادي و خوشحالي، غم و اندوه، عصبانيت و خشم را به كودكان آموزش داد. پس از قصه كودكانه به عنوان يك ابزار اصلي و مهم براي سرگرمي و آموزش كودكان خود استفاده كنيد و علاوه بر سرگرم شدن به جنبه هاي آموزشي قصه كودكانه شب صوتي و داستان نيز توجه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۴۱:۲۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين ثبت وقايع خودرو وسيله اي است كه خريد ان در دنياي امروز مي تواند كاري هوشمندانه باشد.كار اين دوربين همان طور كه از اسمش پيداست ثبت وقايعي است كه در اطراف خودرو اتفاق ميافتد.محل قرار گيري اين دوربين معمولا در پشست ايينه جلو است تا بتواند به همه زاويه هايي كه چشم راننده مي بيند را بتواند ثبت و ضبط كند.كاربرد ان معمولا براي نشان دادن مدرك به شركت بيمه براي غرامت گرفتن از ان و يا پيدا كردن فردي كه پس از تصادف با خودرو شما اقدام به فرار مي كند.قيمت اين محصول به عوامل زيادي بستگي دارد و مي توان با توجه به بودجه اي كه در اختيار داريد اقدام به خريد دوربين ثبت وقايع خودرو بكنيد.

امروزه كساني كه بدنبال راه اندازي سيستم هاي امنيتي هستند به سراغ پكيج دوربين مدار بسته مي روند. اگر شما هم بدنبال اين اتفاق هستيد خريد پكيج دوربين مدار بسته مي تواند بهترين تصميم براي شما باشد.پكيج هاي دوربين مدار بسته كامل بوده و تمامي تجهيزات مورد نياز براي راه اندازي يك سيستم امنيتي را در اختيار شما قرار مي دهد.از لحاظ قيمت هم با يك مقايسه ساده در اينترنت متوجه خوهيد شد كه چقدر خريد پكيج دوربين مدار بسته نسبت به خريد جدا از هم قطعات به صرفه تر است.مطمئن باشيد خريد پكيج دوربين مدار بسته مي تواند يكي از بهترين تصميم ها براي راه اندازي يك سيستم امنيتي باشد.

امنيت از مهم ترين نياز هاي بشر در طول تاريخ بوده و هست.دوربين مدار بسته امروزه به عنوان قابل اطمينان ترين منبع هاي تامين امنيت براي ما انسان ها، در حال فعاليت اند.دوربين مدار بسته به عنوان يك نگهبان هميشه در صحنه از انواع مختلفي تشكيل شده است و مدل هاي متنوعي در بازار از اين سيستم امنيتي پيدا مي شود.همين امر سبب شده كه از قيمت هاي متنوعي برخوردار باشد طوري كه همگان مي توانند با توجه به بودجه اي كه در اختيار دارند ان را خريد كنند و امنيت را براي خانواده هاي خود تامين كنند. دوربين مدار بسته يك انتخاب بي دردسر و مطمئن براي شما خواهد بود.عملكرد ان اصلا پيچيده نيست و  طوري طراحي شده كه براي همگان استفاده از ان راحت باشد. دوربين مدار بسته با وفا ترين نگهبان شما خواهد بود


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۲۱:۲۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

خريد دوربين مدار بسته بي سيم امري جا افتاده در جامعه امروز است.هم بدليل سادگي نصب و هم بدليل قيمت مناسبي كه دارند.در اين سري از دستگاه ها ديگر سيم هاي اضافي حذف شده اند . نصب دستگاه را بسيار اسان نموده اند. شما با تهيه يك مودم هم براي دوربين خود مي توانيد تجربه استفاده از دوربين مدار بسته بي سيم را براي خود شيرين تر كنيد.با تهيه يك دستگاه مودم مي توانيد تصاوير را با كيفيت بسيار بالا دريافت كنيد. براي دريافت ان ها تنها نياز به اينترنت داريد و فرثي نمي كند كه كجاي دنيا باشيد. قيمت دوربين مداربسته بي سيم بسيار مناسب بوده.تنوع در اين محصولات بالا بوده و همين امر تجربه خريد دوربي مداربسته بي سيم را براي همگان ممكن مي سازد

دوربين لامپي جزو ان دسته از دوربين هاي مدار بسته اي قرار مي گيرد كه همه از استفاده از ان لذت مي برند.اين دوربين مدار بسته همان طور كه از اسمش پيداست در انتهاي يك لامپ بوده و اگر كسي به ان دقت نكند ديدن ان اري مشكل خواهد بود. شما با دوربين لامپي ميتوانيد به طور كامل يك اتاق يا يك راهرو را زير نظر داشته باشيد بدون انكه كسي متوجه ان بشود. قيمت دوربين لامپي با توجه به ويژگي منحصر به فردي كه اين دوربين در خودش جاي داده كاملا مناسب بوده و تجربه اي شيرين را براي شما به ارمغان خواهد اورد.

از انجا كه دوربين مدار بسته مي تواند بهترين منبع تامين امنيت براي ما باشند،خريد دوربين مداربسته امري مهم و اساسي است كه هركس مي تواند براي تامين امنيت خود از ان استفاده كند.دوربين هاي مداربسته با عملكرد عالي و قابل اطميناني كه از خود نشان داده اند سبب شده تا بتوان اثر ان را در تمامي مكان هاي زندگي انسان ها مشاهده نمود.دوربين مداربسته انواع بسيار مختلفي دارد و مي توان پاسخگو نياز هاي مختلف شما بشود. خريد دوربين مداربسته گامي بلند و محكم براي تامين امنيت خود و خانواده خود است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۰۸:۰۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

دوربين مداربسته پلاك خوان جزو ان دسته از دوربين هاي مدار بسته اي است كه عموما در خيابان ها از ان ها استفاده مي شود.اين سري از دوربين ها از تكنولوژي پيشرفته اي برخوردار است.فناوري كه در ان ها استفاده شده بخصوص و منحصر به فرد بوده است.كار اين دوربين همان طور كه از اسمش پيداست خواندن پلاك خودرو هاي متخلف است.قيمت اين محصول با توجه به تكنولوژي نوينيكه در ان استفاده شده به نسبت باقي دوربين هاي موجود گرا تر بوده است.با استفاده از دوربين مداربسته پلاك خوان بسياري از تخلف هايي كه توسط برخي از رانندگان ايجاد ميشد به شدت كاهش يافته و سطح امنيت در شهر به ميزان قابل توجهي بالاتر رفته است.

دوربين هاي مدار بسته امروزه حتي پا در خودرو هاي ما گذاشته اند تا امنيت مارو بيش از پيش تامين كنند.امروزه يكي از شناخته شده ترين دوربين هاي مدار بسته ا كه در ماشين ها استفاده مي شود، دوربين ثبت وقايع ماشين است كه معمولا در پشت اينه جلو قرار مي گيرد.اين دوربين از اندازه كوچكي برخوردار بوده و نصب ان نيز ساده است.با دوربين ثبت وقايع ماشين مي توانيد تمامي اتفاقاتي كه براي ماشين خود ميافتد را ثبت و ضبط كنيد.قيمت اين محصول به دليل تنوعي كه در بازار دارد متغير بوده و هركس مي تواند با توجه به بودجه اي كه در اختيار دارد اقدام به خريد ان بكند.

در سال 1389 يك تيم تحصيل كرده در زمينه شبكه و دوربين مداربسته كنار هم جمع شديم و كار فروش دوربين مدار بسته  و تجهيزات شبكه را در سايت دوربين ماركت شروع كرديم ، گروه دوربين ماركت با تمام مشكلات در زمينه  رقابت با رقيب هاي معتبر تونست با احترام به نياز هاي مشتري و هزينه هاي مناسب پروژه هاي بزرگ تا كوچيك رو با موفقيت انجام بده. تيم ما هيچوقت فراگيري آموزش رو فراموش نكرده و هميشه با پيشرفت تكنولوژي تونسته خودش رو با شرايط به روز كنه ، و در كنار تمام موفقيت هاي موجود بحث اعتماد مشتري و كارفرما برامون از همه چي مهمتر بوده. كليت ماجراي شروع كار ما از سال 89 فروش و تجهيز و نصب دوربين مداربسته و اجراي پسيو واكتيو شبكه تو شرايط محدود تبليغاتي و رقابتي بود تا اينكه سال 92 تيم حرفه اي طراحي سايتمون ، با اجرا و طراحي سايت دوربين ماركت و صرف وقت و تلاش مستمر تونست بين رقباي عزيزمون به سطح مطلوبي از پيشرفت و فروش و نصب و راه اندازي از طريق سايت دوربين ماركت برسد كلا موفقيت در هر زمينه اي ابتدا نياز به آگاهي و درك شرايط و نياز هاي يك جامعه  رو در بر ميگيرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۲۳:۱۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

با نقاشي مي توان مسائل مختلف بسياري را به كودكان اموخت و ان ها را با محيط پيرامونشون بهتر اشنا كرد. گياهان از مهم ترين موجودات پيرامون انسان ها هستند و اشنايي با ان ها امري مهم  و اساسي است. يكي از جالب ترين و خاص ترين گياه ها كاكتوس است. به همين علت اشنايي با  ان ها از اهميت بالايي برخوردار است. نقاشي كاكتوس در همين امر نقش بزرگي را ايفا مي كند. كشيدن نقاشي كاكتوس اصلا امر سختي نيست.

شما مي توانيد ايده هاي كاكتوس را از روي سايت وولك به فرزند خود نشان دهيد و در همام حين ويژگي هاي ان را به او توضيح دهيد.زيبايي اسمان چه در روز و چه در شب بر هيچ كس پوشيده نيست. ما هم مي توانيم اين لذت را از كودكانمون محروم نكنيم و ان ها را با اين زيبايي ها اشنا سازيم. يكي از كار هاي بسيار جالب و مهمي كه ما در همين امر مي توانيم انجام دهيم ياد دادن  كاردستي ستاره است. كودكان ما مي توانند با درست كردن كاردستي ستاره با ويژگي ان ها خيلي بهتر اشنا بشوند. درست كردن كاردستي ستاره اصلا كار سختي نيست و با كمك شما والدين امري كاملا امكان پذير براي هر كودكي است. شما مي توانيد طرز درست كردن كاردستي ستاره را از طريق سايت وولك به كودك خود اموزش دهيد.

در اين عصري كه ما زندگي مي كنيم ديگر پدر و مادر ها وقت كافي براي فرزندان خود شايد نداشته باشند و به دليل مسائل كاري ممكن است كودكانمان در برخي از لذت ها محروم شوند. مثلا ديگر با اين مشغله كاري كه والدين دارند شايد ديگر نتوانند هر شب براي كودك خود قصه بخوانند. اما تكنولوژي در اين امر هم به كمك ما امده است و در همين زمينه سايت هايي وجود دارد كه قصه سوتي براي شما مي گويند و شما ديگر نيازي نيست خود را به زحمت بياندازيد و هر كجا كه باشيد با وصل بودن به اينترنت مي توانيد براي كودكتان قصه صوتي پخش كنيد.            


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۲۰:۴۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دنياي كارتون براي كودكان بسيار شيرين است.كارتون ها مي توانند ساعت ها كودك شما را سرگرم كند. كودكان معمولا با شخصيت هاي كارتوني ارتباط  بسيار خوبي برقرار مي كنند.اما در همين حين خيلي خوب مي شود كه ما بتوانيم براي فرزندان خود از طريق همين شخصيت هاي كارتوني پلي به سمت نقاشي براي ان ها بسازيم و ان ها را در همين امر تشويق كنيم.علاقه اي كه ان ها از شخصيت كارتوني مورد علاقه خود دارند سبب مي شود كه علاقه ان ها براي كشيدن اين مدل نقاشي ها دو چندان بشود.

به عنوان مثال ان ها مي توانند با نقاشي پري هم خلاقيت خودشان و هم نقاشي كشيدن خود را بهبود ببخشند. درست كردن كاردستي جزو هنر هاي شايسته و مناسب براي كودكان است.ان ها مي توانند هر انچه كه دلشان مي خواهد را يك تكه كاغذ درست كنند و خودشان را به چالش بكشند.ان ها هر روز مي توانند در رابطه با موضوعات مختلف كاردستي درست بكنند. مانند حيوانات، مثلا  در ان روز كاردستي زرافه را درست كنند،يك روز در رابطه با وسايل خانه و كاردستي ليوان را بكشند.

ان ها مي توانند با همين ايده ها مهرات خود را در اين زمينه گسترش بدهند و بتوانند اين هنر را به ديگران هم نشان بدهند. داستان كودكانه جزو محبوب ترين و پرفروش ترين كتاب ها در بازار است.اين داستان هاي كودكانه داراي مطالبي بسيار مناسب و اموزنده اي است كه مناسب سن كودكان است.تنوع در موضوع كتاب هاي داستان كودكانه بسيار بالاست و هيچگاه براي كودكان خسته كننده نمي شود و ان ها مي توانند با خواندن ژانر هاي مخلف،ژانر مورد علاقه خودشان را پيدا كنند.در نتيجه خريد اين نوع كتاب ها بسيار مفيد و اموزنده بوده و مي تواند در تعليم صحيح فرزند شما نقش چشمگيري داشته باشد و در نتيجه كودك شما نسبت به كودكان ديگر از طرز فكر بالغ تري برخوردار باشند


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۲۱:۵۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

براي اين كه علاقه و تمايل كودكان را به نقاشي كشيدن افزايش دهيد در مرحله ي اول بايد طرح و ايده ي جذابي كه با علايق و سلايق كودكتان همخواني داشته باشد و به روحيات او نزديك باشد انتخاب كنيد. به عهنوان مثال كشيدن نقاشي كفشدوزك براي كودكاني كه به حيوانات علاقمند هستند و رابطه ي خوبي با آن ها دارند مي تواند طرحي جذاب و هيجان انگيز باشد. همچنين كشيدن نقاشي كفشدوزك يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري كه كودكان به آن مشغول شوند در مسير رشد شخصيتي، ذهني، رواني و جسمي آن ها بسيار تاثير گذار است.

كاردستي يكي از بهترين سرگرمي ها براي  كودكان است كه در رشد و پرورش ذهن ان ها تاثير بسزايي دارد. يكي از خلاقانه ترين و زيبا ترين مدل هاي كاردستي، كاردستي كفشدوزك است. درست كردن اين كاردستي كار سختي نيست اما چالش هاي زيادي دارد كه همين امر باعث جذاب تر شدن درست كردن ان مي شود. براي درست كردن اين كاردستي بهتر است از دو رنگ كاغذ استفاده كنيم تا نتيجه كار زيبا تر شود. شما مي توانيد در پيان هم سليقه به خرج بدهيد و كودكتان را تشويق كنيد كه روي كاردستي رنگ اميزي بكند تا محصول نهايي بسيار جذاب شود. با همين كار ها اين وسيله مي تواند نماي زيبايي را به ويترين اتاق كودكتانت بدهد.در دوران فعلي اكثر پدر و مادر هاي جوان با مجموع درگيري ها و مشغله هاي فكري و كاري كه دارند زمان مورد نياز براي قصه گويي براي كودك خود در اختيار ندارند.

از طرفي وابستگي كودكان به بازي هاي الكترونيكي، ديجيتالي و تكنولوژي محور باعث شده ذائقه كودكان براي سرگرم شدن تغيير پيدا كند.به همين دليل هنر و فن قصه گويي و سرگرم كردن بچه ها با قصه ها و داستان هاي كودكانه در حال از ياد رفتن است.قصه گويي نقش مهمي در رشد كلي شخصيت كودك دارد كه بخش قابل توجهي از رشد كودكي ما هم درگير همين هنر بوده است.وقتي براي فرزند خود يك قصه تعريف مي كنيد كودك مي تواند تخيل كند مي تواند روياپردازي كند و خود را جاي قهرمان قصه ها قرار دهد و ذهن و فكر خود را براي ارتباط برقرار كردن با قصه فعال نمايد. بهترين سايتي كه در اين زمينه وجود دارد سايت وولك است كه از نيرو هاي با تجربه اي برخوردار است و مي تواند قصه هاي بسيار اموزنده را براي كودكان شما بخواند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۲۲:۳۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

يكي از محبوب ترين و معتبر ترين برند هاي فروش دوربين هاي مداربسته، برند داهوا است. يكي از با كيفيت ترين و محبوب ترين مدل هاي دوربين هاي مداربسته داهوا، B1a21p است. شما مي توانيد با تهيه دوربين هاي مداربسته از شركت سازنده ي داهوا از كيفيت ساخت دوربين هاي اين شركت اطمينان داشته باشيد و با خيال راحت خريد كنيد. شركت داهوا بيش تر از 15 سال است كه در زمينه ي توليد فناوري و تكنولوژي در حال فعاليت است و هميشه در هر زمينه اي حرفي براي گفتن داشته است و بهترين محصولات را معرفي و به بازار عرضه كرده است.

دوربين هاي اسپيد دام نيز در بازار تجهيزات و تكنولوژي امنيتي محبوبيت بسيار زيادي دارند چرا كه كاربرد بسيار زيادي دارند. دوربين هاي اسپيد دام، دوربين هاي بسيار قوي اي هستند كه مي توانند تردد را كنترل كنند و جزئيات را بررسي كنند. دوربين هاي اسپيد دام با نام هاي دوربين هاي گردان و دوربين هاي چرخشي نيز شناخته مي شوند. يكي از انواع دوربين هاي اسپيد دام نيز، دوربين هاي ميني اسپيد دام است. يكي ديگر از انواع دوربين هاي مداربستهف دوربين هاي بولت است. دوربين هاي بولت معمولا در محيط هاي بيروني مورد استفاده قرار مي گيرند.

دوربين هاي بولت ضد آب هستند و اين امر باعث مي شود تا براي استفاده در محيط هاي بيرون مناسب تر باشند. دوربين هاي مداربسته بولت داراي ديد در شب IR هستند. دوربين هاي بولت معمولا ديد در شب با برد بسيار بالايي دارند تا بتوانند جزئيات را بررسي كنند. دوربين هاي بولت معمولا استوانه اي شكل هستند و بدنه ي آن ها نيز فلزي است. يكي از مدل هاي محبوب دوربين هاي بولت نيز، v380 بولت است كه با توجه به كيفيت و كارايي بالا، قيمت بسيار مناسبي نيز دارد. به طور كلي انواع زيادي از دوربين هاي مداربسته وجود دارد كه در ابتدا بايد نياز خود را بشناسيد تا بتوانيد مناسب ترين نوع دوربين را براي رفع نياز خود انتخاب كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۳۹:۲۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

در مواقع بسياري هنگام سرقت ماشين يا تعقيب خودرو ها اگر ردياب ماشين در ماشين نصب شده باشد به راحتي مي توان آن را جستوجو و پيدا كرد؛ در واقع به نوعي امنيت خودرو تامين مي گردد. ردياب ها علاوه بر خودرو براي اشياء و مكان هاي ديگر هم مورد استفاده قرار مي گيرد. ردياب خودرو توسط جي پي اس مورد پوشش قرار مي گيرد.  gps خودرو يا ردياب خودرو توسط ارتش ايالت متحده آمريكا براي جستوجوي خودروها در جنگ توليد شده است. بسياري از افراد در دنيا هنوز از فايده اين سيستم براي زندگي و امنيتي كه خريد جي پي اس ماشين به خودروي آن ها مي دهد خبر ندارند و به دليل بالا بودن قيمتgps خودرو و شناختي كه در رابطه با آن ندارند ، اهميتي به اين موضوع نمي دهند .

داهوا يكي از شركت هاي سازنده بسيار محبوب است كه همواره بيش از 15 سال است در زمينه ي توليد فناوري و تكنولوژي امنيتي فعاليت مي كند و هميشه محصولات امنيتي با كيفيت و پركاربردي را به كاربران معرفي كرده است. البته بهتر است بدانيد كه قيمت مدل هاي دوربين هاي مداربسته داهوا با يكديگر تفاوت دارند. به عنوان مثال قيمت دوربين داهوا b2a21p ممكن است با محصول ديگري از داهوا تفاوت داشته باشد. اما تمامي محصولات داهوا نسبت به كيفيت و كارايي بالايي كه دارند، قيمت بسيار مناسبي نيز دارند.

دوربين ماركت يك سايت فروش دوربين هاي مداربسته اس تكه بدون واسطه قادر است تا تمامي محصولات امنيتي شركت هاي سازنده ي متفاوت را در كم ترين زمان ممكن تهيه كند. تمامي محصولات اين مجموعه داراي گارانتي هاي شركتي هستند. گارانتي شركتي محصولات شامل يك سال و نيم پشتيباني، هرگونه تعمير و در نهايت تعويض دستگاه مي باشد. بنابراين شما مي توانيد با مراجعه به سايت دوربين ماركت با خيال راحت تجهيزات امنيتي مورد نياز خود را تهيه كنيد و امنيت اموال و محيط اطراف خود را افزايش دهيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۲۸:۳۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی