web
web

 

كشيدن نقاشي گربه باعث شكوفايي استعداد هاي كودك شما مي شود. همچنين كودك شما در راه كشيدن نقاشي گربه بسيار از ويژگي هاي مثبت را در شخصيت خود افزايش مي دهد. معمولا كودكان از سن بسيار كم رابطه ي خوبي با حيوانات دارند به خصوص اگر در محل زندگي خود حيوان خانگي داشته باشند. بنابراين نقاشي گربه مي تواند يكي از طرح هاي نقاشي كودكانه ي جذاب براي فرزند شما باشد. انتخاب طرح نقاشي اي كه تمايل كودك شما را براي كشيدن نقاشي افزايش دهد يكي از مهم ترين مواردي است كه بايد به آن توجه ويژه داشته باشيد و طرحي را براي كودك خود انتخاب كنيد كه بر اساس سلايق و علايق كودك شما باشد. شما با آموزش نقاشي كودكانه گربه به فرزند خود مي توانيد كودك خود را از فوايد روحي و جسمي كه نقاشي كشيدن براي بچه ها دارد، بهره مند سازيد.در سايت وولك صدها نقاشي ساده و جذاب كه به صورت ويديويي اموزش داده شده اند وجود دارد همچنين اين وبسايت تخصصي حوزه كودك صدها قصه صوتي نيز دارد كه ميتوانيد از ديدن شنيدن آنها لذت ببريد.

 

نقاشي خروس نقاشي است كه كه خيلي بين بچه ها طرفدار دارد. چرا كه خروس يكي از حيواناتي است كه كودك بسيار به آن بر ميخورد و به علت اهلي بودن ان ميتواند از نزديك او را ببنيد. به همين علت نقاشي خروس يكي از نقاشي هاي محبوب كودكان است. در سفر هاي روستايي كودكان به مرغ و خروس ها بر ميخوردند و به همين علت كشيدن نقاشي خروس ممكن است دقت انها را نسبت به اطراف بيشتر كند. قبل از رفتن به سفر هاي روستايي به آنها بگوييد قرار  است نقاشي خروس بكشيد و از او بخواهيد به مرغ و خروش ها با دقت بيشتري نگاه بعد از آن ميتوانيد به عنوان كمك از ويديوهاي نقاشي خروس ساده كمك بگيريد. در شخصيت هاي كارتوني و قصه ها نيز  از كاراكتر خروس بسيار استفاده ميشود و بچه ها داستان هاي زيادي در مورد خروس ها و سحر خيزي انها و مغرور بودن آنها ميشنود و نقاشي خروس را در بسياري از كتاب داستان ها ميبينند. هنگام كشيدن نقاشي خروس ميتوانيد ويژگي هاي خروس ها را هم براي بچه ها برشمريد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۴۹:۰۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

هنگامي كه قصد خريد محصولي جديد كه هيچ آشنايي با آن نداريد، را داريد رفتن به سمت نام هاي آشنا در آن حيطه از امن ترين و مناسب ترين انتخاب ها در نظر گرفته مي شود. از اين شيوه براي خريداري تمام لوازم من جمله سيستم هاي امنيتي و نظارتي مي توان استفاده كرد. توليد كنندگان زياد و محصولات متنوع سيستم هاي امنيتي و نظارتي باعث سردرگمي افراد بي تجربه و ناآشنا با آنها مي شود.

دوربين هاي مدار بسته و سيستم هاي امنيتي نيز همانند همه محصولات ديگر از تنوع و مدل هاي متنوعي بهره مند مي باشند. اين كار تصميم گيري و انتخاب را بسيار دشوارتر از قبل مي كند. انتخاب از ميان محصولات شركت هاي نام آشناي و معتبري همانند هايك ويژن و داهوا كه جزو برترين و بزرگترين توليد كننده هاي سيستم هاي امنيتي و نظارتي در دنيا مي باشند، مي تواند كار خريداران و متقاضيان اين قبيل از محصولات را بسيار راحت تر مي كند.

دوربين هايك ويژن يكي از بهترين و قابل اعتمادترين دوربين هاي مدار بسته حال حاضر در بازار مي باشد. مطمئنا خريد برند معتبر و مطمئني همانند دوربين هايك ويژن براي همگي مي تواند حس امنيت به همراه داشته باشد. برند چيني هايك ويژن با ابتكار عمل در طراحي محصولات خود و توسعه تكنولوژي سيستم هاي امنيتي و نظارتي، عنوان برترين و پرفروش ترين دوربين هاي مدار بسته و سيستم هاي امنيتي در جهان را به خود اختصاص داده است. انواع دوربين مدار بسته اعم از دوربين مدار بسته ديد در شب، دوربين لامپي، دوربين خورشيدي و ... از جمله محصولات برند هايك ويژن مي باشند.

در نقطه مقابل، يك برند چيني ديگر در مقام دوم قرار دارد. دوربين مداربسته داهوا همراه با دوربين هايك ويژن در ميان مطمئن ترين دوربين مدار بسته موجود در بازارهاي داخلي و جهاني قرار گرفته است. همانند دوربين هايك ويژن، دوربين مداربسته داهوا نيز از انواع مختلفي برخوردار مي باشد. از مزاياي محصولات توليد شده توسط برند داهوا مي توان به تنوع قيمتي آنها اشاره كرد. استفاده از مواد مرغوب براي توليد بدنه در كنار كيفيت بالاي لنزهاي به كار رفته در محصولات داهوا باعث شده است كه در عين داشتن تنوع بالاي محصولات، افراد با قدرت اقتصادي مختلف توانايي تهيه محصولات آن را داشته باشند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۲۴:۵۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

با توسعه تكنولوژي و پيشرفته تر شدن جوامع و سبك هاي زندگي، به همان اندازه خطرات احتمالي كه جان و مال مردم را به خطر مي اندازند نيز افزايش پيدا كرده است. شركت هاي توليد كننده سيستم هاي امنيتي و نظارتي با توليد محصولات جديد و توسعه فناوري توليدات خود سعي دارند تا در حد توان خود، خطرات را از مردم دور نگه دارند. نصب دوربين هاي مدار بسته، نصب دزدگير و هشدارهاي هوشمند همگي از جمله اقداماتي هستند كه مي توانند امنيت جامعه را تا حد بسيار زيادي تامين كنند.

بسياري از افراد كه بابت امنيت مكان زندگي و محل كسب و كار خود نگراني دارند، با نصب دوربين مدار بسته و دزدگير كه معمول ترين سيستم امنيتي به شمار مي روند، تا ميزان بسيار زيادي خيال خود را راحت مي كنند. دوربين هاي مدار بسته داراي انواع مختلفي مي باشد كه قيمت آنها نيز با توجه كيفيت و برند توليد كننده آن متفاوت مي باشد.

دوربين مداربسته داهوا كه يكي از پر فروش ترين و با كيفيت ترين دوربين هاي مدار بسته حال حاضر بازارهاي داخلي و خارجي به شمار مي رود، داراي انواع و مدل هاي مختلفي مي باشد كه كاربران با توجه به شرايط جغرافيايي محل نصب و نوع كاربري كه از آن انتظار دارند بايد نوع مناسب را انتخاب كنند. قيمت دوربين مدار بسته اي كه براي استفاده داخلي استفاده مي شود با قيمت دوربين مدار بسته اي كه براي مناطق باز و وسيع استفاده مي شود، فرق بسيار زيادي دارد. علت آن نيز تفاوت در كيفيت بدنه و نوع لنز به كار رفته در آنها مي باشد.

امروزه دوربين هاي مدار بسته مختلفي همانند دوربين هاي مدار بسته ديد در شب، دوربين مدار بسته لامپي، دوربين مدار بسته خورشيدي و ... در بازار وجود دارند به خوبي مي توانند پاسخگوي خواسته ها و انتظارات كاربران باشند. نوع كاربري دوربين نيز بر قيمت آن بسيار تاثير گذار مي باشد. به عنوان مثال، قيمت دوربين خودرو كه براي استفاده در خودروها مورد استفاده قرار مي گيرند به دليل امكانات و لوازم جانبي مختلفي كه نياز دارند، با قيمت دوربين مدار بسته اي كه از طريق كابل و سيم كشي در منزل نصب مي شود، فرق بسيار زيادي دارند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۱۹:۲۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

پدر و مادر كودك مي توانند با استفاده از تعدادي طرح نقاشي مدادرنگي و طرح براي نقاشي كه در اينترنت موجود است و ايده هاي ساده اما جذاب براي نقاشي، كودك خود را به كشيدن نقاشي زيبا بيشتر تشويق كنند تا فرزندشان از مزيت هاي نقاشي كشيدن زودتر و بيشتر برخوردار شود. بنابراين يكي از راه كار هايي كه والدين مي توانند با استفاده از آن كودك خود را براي رفتن به مدرسه آماده كنند، سرگرمي كشيدن نقاشي است. يكي از فعاليت هايي كه در مهدكودك ها بسيار انجام مي شوند و به آن توجه بسياري مي شود تقويت كردن علاقه ي كودكان به كشيدن نقاشي قشنگ و جديد است. براي گرفتن ايده براي نقاشي به سايت وولك به آدرس https://www.voolak.com/ سري بزنيد.

شما مي توانيد ايده نقاشي كودكانه جديد را خود بدهيد؛ در حالي كه با كشيدن نقاشي ايده هاي جديد و خلاقي به ذهن كودك شما مي شود چرا كه اين كار باعث افزايش قدرت تخيل كودك شما مي شود. از هر قسمت از نقاشي كودكان مي توانيد اطلاعاتي را به دست آوريد؛ به عنوان مثال اگر كودك شما از روي عكس، عكس نقاشي ساده، نقاشي نكشيده باشيد و نقاشي او برگرفته از تصويرسازي و تخيلات ذهني كودك شما باشد، مي توانيد اطلاعاتي از نقاشي كودكان خود به دست آوريد. كودكان در ابتدا كه شروع به كشيدن نقاشي كردن مي كنند در واقع برگه را فقط خط خطي مي كنند و اين خط خطي كردن براي كودكان بسيار لذت بخش است و باعث تخليه انرژي كودك مي شود. پس از دو سالگي كودكان سعي مي كنند تا خطوط و نقش هاي معني دار رسم كنند، بنابراين در دوسالگي شروع به كشيدن خطوط دايره اي يا زاويه دار مي كنند.

تاثير ساخت كاردستي زيبا در توانمندي هاي كودك

رشد جسمي

ساخت انواع كاردستي كودكانه به رشد عضلاني كودك و كنترل آن كمك مي كند . همچنين با درست كردن كاردستي زيبا مي تواند بين حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار كند .

رشد رفتاري

با خلق و ساخت كاردستي كودكانه، فرزند شما ديگر بيكار نيست و براي خود سرگرمي دارد پس در نتيجه شاداب مي ماند و همين باعث رفتار خوب در كودك مي گردد .

رشد اجتماعي

كودك طي آموزش كاردستي و ساخت كاردستي كودكانه و راحت خود بايد با ديگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشكلاتش را در درست كردن كاردستي حل كند. پس از اينكه كاردستي زيبا ي او كاكل شد بايد آن را به ديگران نشان دهد و واكنش آن ها را ببيند و همه اين كار ها و ساخت كاردستي ساده و آسان موجب برقراري ارتباط اجتماعي در كودك مي شود .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۵۱:۴۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

همانطور كه گفتيم كودكان ذاتي به نقاشي كشيدن علاقه دارند چون در اين سن و سال نياز دارند كه از قوه تخيل خود استفاده كنند و از طريق كشيدن اشكال و طرح هاي مختلف، قدرت تخيل و تصويرسازي خود را تقويت مي كنند. نقاشي كشيدن و آموزش نقاشي به كودكان باعث تقويت قدرت ارتباط آن ها با محيط و افراد اطراف مي شود. كودكان با نقاشي كشيدن قدرت ابراز وجود را در خود تقويت مي كنند. كودكان شما به وسيله كشيدن نقاشي هاي كودكانه احساسات و عواطف خود را به شما نشان مي دهند. به طور مثال اگر كودك شما امروز به پارك رفته باشد با كشيدن يك نقاشي كودكانه زيبا و ساده جديد، احساسات خود را از رفتن به پارك به شما نشان مي دهد. كودكان با استفاده از نقاشي كشيدن، دنيايي را كه در ذهن خود ساخته اند به تصوير مي كشند. نقاشي كشيدن كودكان شما را براي مدرسه رفتن آماده مي كند زيرا به طور مثال كودكان مي توانند با كشيدن نقاشي اندازه ها، طرح ها و رنگ ها را درك كنند. به طور كلي آموزشي نقاشي به كودكان مزيت ها و فوايد بسيار زيادي دارد؛ بنابراين اين كه علاقه كودك خود به نقاشي را مي توانيد با راه هاي مختلفي مثل گذاشتن فيلم نقاشي كودكانه يا طرح نقاشي هاي مختلف تقويت كنيد، يكي از راه هاي كمك به تربيت هر چه بهتر كودك شما است. سايت وولك در زمينه ويديو هاي آموزشي ساده به شما كمك خواهد كرد.

در اوايل يادگيري ساخت كاردستي با كاغذ يا وسايل ديگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نيز همراه او باشيد و ابتدا خودتان انواع كاردستي براي كودكان را به او ياد بدهيد . مثلا قيچي كه براي كودكان خطرناك است و چگونگي كار با آن را نمي دانند ، بهتر است شما در دست بگيريد تا كودك با ديدن ، كار با آن را بياموزد . اين نكته را هم بدانيد كه بهتر است دسترسي كودك را بيشتر كنيد و در هنگام بازي يا انجام كار هاي هنري كه مي دانيد ريخت و پاش زيادي دارد به او امرو نهي نكنيد و از ابتدا مكاني مشخص را براي بازي كودك در نظر بگيريد تا او بداند براي ساخت كاردستي خلاقانه خود از جاي مشخص شده فراتر نرود . از كودك خود انتظار انجام كار بزرگي نداشته باشيد با توجه به سن او با او رفتار كنيد و به او سخت نگيريد كه اين چه كاردستي ساده اي است؟ يا چرا از اين رنگ استفاده كردي ؟ يا چرا انقدر كاغذ مصرف كردي ؟ يك كاردستي ساده و آسون كه اين همه ريخت و پاش نداره؟ پس بگذاريد كودكتان با خيال راحت و اعتماد به نفس بالا كاردستي خلاقانه جديد بسازد و خود را با آن سرگرم كند . حتي مي توانيد آموزش كاردستي ساده كودكانه جديد را براي او در فضاي مجازي بيابيد تا از روي آن بسازد و با ديدن فيلم كاردستي با كاغذ كه براي او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها اين كار انجام دهد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۵۰:۳۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

نقش والدين در درست كردن كاردستي

در اوايل يادگيري ساخت كاردستي با كاغذ يا وسايل ديگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نيز همراه او باشيد و ابتدا خودتان انواع كاردستي براي كودكان را به او ياد بدهيد . مثلا قيچي كه براي كودكان خطرناك است و چگونگي كار با آن را نمي دانند ، بهتر است شما در دست بگيريد تا كودك با ديدن ، كار با آن را بياموزد . اين نكته را هم بدانيد كه بهتر است دسترسي كودك را بيشتر كنيد و در هنگام بازي يا انجام كار هاي هنري كه مي دانيد ريخت و پاش زيادي دارد به او امرو نهي نكنيد و از ابتدا مكاني مشخص را براي بازي كودك در نظر بگيريد تا او بداند براي ساخت كاردستي خلاقانه خود از جاي مشخص شده فراتر نرود . از كودك خود انتظار انجام كار بزرگي نداشته باشيد با توجه به سن او با او رفتار كنيد و به او سخت نگيريد كه اين چه كاردستي ساده اي است؟ يا چرا از اين رنگ استفاده كردي ؟ يا چرا انقدر كاغذ مصرف كردي ؟ يك كاردستي ساده و آسون كه اين همه ريخت و پاش نداره؟ پس بگذاريد كودكتان با خيال راحت و اعتماد به نفس بالا كاردستي خلاقانه جديد بسازد و خود را با آن سرگرم كند . حتي مي توانيد آموزش كاردستي جديد را براي او در فضاي مجازي بيابيد تا از روي آن بسازد و با ديدن فيلم كاردستي با كاغذ كه براي او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها اين كار انجام دهد . نكته مهم ديگر اين است كه لازم نيست ابزار گران قيمت براي كودك خود تهيه كنيد بهتر است با وسايل يا دورريز هايي كه در خانه داريد به او ساخت يك كاردستي جالب را بياموزيد .

پرورش تخيل بچه ها با نقاشي قشنگ يكي از فوايد مهم ديدن ويديو هاي آموزش نقاشي ساده و زيبا

هيچگاه كودك خود را وادار نكنيد تا در چارچوب شما نقاشي هاي جديد بكشد زيرا كودك با كشيدن نقاشي جديد كودكانه خود ، در واقع تخيلاتش را پرورش داده و با نقاشي كودكانه ساده و آسان خود فضايي باي رشد ذهني خود مهيا كرده است .
نشان دادن فيلم نقاشي كودكانه در اين زمينه به كودكان، به گونه اي متنوع كه به آن ها ايده هاي خلاقانه نيز براي كشيدن نقاشي آسان القاء كند، مي تواند موثر و مفيد واقع شود.

توانايي در خلاقيت با ديدن عكس نقاشي كودكانه

كودك با كشيدن نقاشي هاي جديد خلاقيت خود را شكوفا مي كند . كودك با كشيدن نقاشي جديد قشنگ ، احساسات خود را به شما بيان مي كند . در واقع والدين با ديدن نقاشي كودكانه زيبا و ساده مي توانند از احساسات و افكار كودك خود با خبر شوند و حتي يا آموزش نقاشي به پرورش آن كمك كنند. براي خواندن ادامه اين ديدگاه و ساير فوايد نقاشي به سيات وولك به آدرس https://www.voolak.com/ مراجعه فرماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۲۴:۴۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

افزايش اعتماد به نفس با توانايي كشيدن نقاشي كودكانه جديد

كودك با كشيدن نقاشي جديد آسان مي تواند به نوعي خود را به شما ثابت كند و تخيلاتي كه در نقاشي جديد قشنگ خود به نمايش گذاشته را به شما نشان دهد . كشيدن نقاشي هاي كودكانه زيبا براي كودكان به آن ها حس اعتماد به نفس مي دهد و ايجاد انگيزه مي كند و تاييد شما باعث مي شود اين انگيزه و اعتماد به نفس در او افزايش يابد .

آموزش نقاشي كودكانه و آمادگي كودك براي ورود به اجتماعي ديگر

نقاشي جديد ساده پايه اوليه تفكر منطقي است و به كودك در درك مفاهيم دشوار تر كمك مي كند . مثلا براي ورود به مدرسه كودك براي خواندن و نوشتن با نقاشي هايي كه در خانه و قبل از مدرسه كشيده است ، تمرين كرده و به همين خاطر مي تواند زود تر نوشتن را بياموزد؛ چراكه دستان او براي انجام انعطاف هاي مختلف، آماده تر است. در واقع كشيدن نقاشي كودكانه زيبا و ساده به او در ورود به محيطي بزرگ تر مثل مدرسه كمك خواهد كرد . بدين ترتيب نقاشي هاي كودكانه و تاثيرات آن ها تا بزرگسالي همراه فرزندان شما خواهند بود

در اوايل يادگيري ساخت كاردستي با كاغذ يا وسايل ديگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نيز همراه او باشيد و ابتدا خودتان انواع كاردستي براي كودكان را به او ياد بدهيد . ميتوانيد از ويديو هاي آموزشي وبسايت وولك استفاده كنيد، مثلا قيچي كه براي كودكان خطرناك است و چگونگي كار با آن را نمي دانند ، بهتر است شما در دست بگيريد تا كودك با ديدن ، كار با آن را بياموزد . اين نكته را هم بدانيد كه بهتر است دسترسي كودك را بيشتر كنيد و در هنگام بازي يا انجام كار هاي هنري كه مي دانيد ريخت و پاش زيادي دارد به او امرو نهي نكنيد و از ابتدا مكاني مشخص را براي بازي كودك در نظر بگيريد تا او بداند براي ساخت كاردستي خلاقانه خود از جاي مشخص شده فراتر نرود . از كودك خود انتظار انجام كار بزرگي نداشته باشيد با توجه به سن او با او رفتار كنيد و به او سخت نگيريد كه اين چه كاردستي ساده اي است؟ يا چرا از اين رنگ استفاده كردي ؟ يا چرا انقدر كاغذ مصرف كردي ؟ يك كاردستي ساده و آسون كه اين همه ريخت و پاش نداره؟ پس بگذاريد كودكتان با خيال راحت و اعتماد به نفس بالا كاردستي خلاقانه جديد بسازد و خود را با آن سرگرم كند. ميتوانيد از فيلم كاردستي آسان استفاده كنيد..

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۰۶:۴۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 چند نمونه از فوايد كاردستي از نگاه سايت وولك:

رشد اجتماعي

كودك طي آموزش كاردستي و ساخت كاردستي كودكانه و راحت خود بايد با ديگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشكلاتش را در درست كردن كاردستي حل كند. پس از اينكه كاردستي زيبا ي او كاكل شد بايد آن را به ديگران نشان دهد و واكنش آن ها را ببيند و همه اين كار ها و ساخت كاردستي آسان در خانه موجب برقراري ارتباط اجتماعي در كودك مي شود .

رشد خلاقيت

كاردستي خلاقانه جديد كه فرزند شما با استفاده از آموزش ها و يا فيلم كاردستي مي سازد نشان از رشد او دارد و شما بايد او را در اين راه همراهي و تشويق كنيد تا كاردستي ساده كودكانه او به يك كاردستي خلاقانه تبديل شود .

رشد عقلاني

تا كردن ، قيچي كردن ، وصل كردن و … همه و همه در راستاي ساخت كاردستي ساده و راحت است و اين هدفمند بودن را به كودك القا مي كند در نتيجه ساخت كاردستي ها موجب رشد عقلاني مي شود .

براي كودكان سرگرمي هاي متعددي وجود دارند كه مي توانند خلاقيت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به كشف استعداد شوند. نقاشي هاي كودكانه، گوش دادن به شعر و آهنگ هاي متنوع و آموزنده براي كودكان، و قصه هاي متنوع، همگي مي توانند به والدين در اين مسير كمك كنند. وولك تمامي اين سرگرمي ها را براي شما عزيزان فراهم آورده است. به راحتي با رفتن به قسمت هاي مختلف وولك، مي توانيد كودكان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد هاي آن ها را كشف كنيد!

 

شما مي توانيد ايده نقاشي زيبا و ساده به كودكان خود بدهيد؛ در حالي كه با كشيدن نقاشي ايده هاي جديد و خلاقي به ذهن كودك شما مي شود چرا كه اين كار باعث افزايش قدرت تخيل كودك شما مي شود. از هر قسمت از نقاشي كودكان مي توانيد اطلاعاتي را به دست آوريد؛ به عنوان مثال اگر كودك شما از روي عكس، عكس نقاشي ساده، نقاشي نكشيده باشيد و نقاشي او برگرفته از تصويرسازي و تخيلات ذهني كودك شما باشد، مي توانيد اطلاعاتي از نقاشي كودكان خود به دست آوريد. كودكان در ابتدا كه شروع به كشيدن نقاشي كردن مي كنند در واقع برگه را فقط خط خطي مي كنند و اين خط خطي كردن براي كودكان بسيار لذت بخش است و باعث تخليه انرژي كودك مي شود. پس از دو سالگي كودكان سعي مي كنند تا خطوط و نقش هاي معني دار رسم كنند، بنابراين در دوسالگي شروع به كشيدن خطوط دايره اي يا زاويه دار مي كنند. وقتي فرزند شما به سن دو و نيم سالگي مي رسد به علت اين كه عضلات او ورزيده تر شده است و به ثبات بيشتري رسيده است در حين كشيدن نقاشي از روي عكس نقاشي كودكانه يا از تصويرسازي ذهني خود، تلاش مي كنند تا خطوط از محدوده ي مورد نظر بيرون نرود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۱۸:۴۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ساعت كاسيو زنانه از آن دسته ساعت هايي است كه از ديرباز مورد توجه خانم هاي شيك پوش و اهل مد قرار گرفته بود. كاسيو به عنوان برندي شيك و لاكچري، داراي انواع ساعت مچي زنانه، ساعت مچي مردانه، ساعت هاي اسپرت و حتي ساعت مناسب رده سني نوجوانان مي باشد. همچين تنوع بالاي محصولات و توجه به رده سني در كمتر برندي رويت مي شوند. اين امر نشان از توجه و اهميت برند كاسيو به مخاطبين قديمي و مشتريان خود مي باشد. ظرافت در ساخت و طراحي هاي بي نظير انواع ساعت مچي زنانه و ساعت مچي مردانه كاسيو يكي از دلايل محبوبيت اين برند در ميان مردان و زنان مي باشد.

با گسترش فعاليت هاي فروشگاه هاي آنلاين، خريد آنلاين ساعت نيز به كاري راحت و ساده تبديل شده است. خريد آنلاين ساعت براي افرادي كه سعي دارند در اسرع وقت و با قيمتي مناسب محصول مورد نظر خود را تهيه كنند، راهكاري بسيار عالي به شمار مي رود. اكثر ساعت هاي برند و فروشگاه هاي معتبر را مي توان در فضاي مجازي پيدا كرد. فعاليت گسترده فروشگاه هاي ساعت فروشي كه ماهيت فيزيكي نيز دارند، باعث شده است تا افراد با راحتي بيشتري به فروشگاه ها موردنظر اعتماد كنند.

مسلما خريد از فروشگاهي كه داراي ماهيت فيزيكي نيز مي باشد خاطر افراد را جمع تر مي كند، اما بسياري از فروشگاه هاي آنلاين وجود دارند كه تنها به صورت مجازي به فعاليت خود ادامه مي دهند. اين قبيل فروشگاه ها با اينكه هيچگونه ماهيت فيزيكي و آدرس دقيقي ندارند، اما با ثبت فروشگاه خود به عنوان يك فروشگاه مطمئن و كسب نماد الكترونيكي اعتماد، از اعتباري بالا همانند يك فروشگاه فيزيكي برخوردار مي شوند.

يكي از فروشگاه هايي كه براي خريد آنلاين ساعت به شما پيشنهاد مي دهيم، فروشگاه مي نت واچ گالري مي باشد. اين فروشگاه كه هم ماهيت فيزيكي دارد و هم مجازي، يكي از با سابقه ترين و با تجربه ترين فروشگاه هاي ساعت در استان گرگان مي باشد. محصولات اكثر برندهاي معروف اعم از كاسيو، سيكو، امگا، سواچ، تيسوت، ديزل و بسياري ديگر را مي توان در فروشگاه مي نت واچ گالري مشاهده كرد. براي آشنايي بيشتر با نحوه فعاليت مي نت واچ گالري به سايت آن مراجعه كنيد.

 

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۴۶:۱۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

بنابراين بهتر است والدين با راهكار هاي ساده علاقه و تمايل كودكان را به نقاشي كشيدن افزايش دهند. يكي از راه هاي افزايش علاقه ي كودكان به نقاشي كشيدن، انتخاب طرح مناسب سن و روحيات آن ها است. به عنوان مثال نقاشي تاج كه در اين صفحه آپلود شده است مي تواند براي دختر بچه ي شما بسيار جذاب و هيجان انگيز باشد و او با ديدن طرح نقاشي تاج به نقاشي كشيدن تشويق شود. كشيدن نقاشي تاج يا هر نقاشي با طرح هاي كودكانه و مناسب سن كودك باعث تقويت ويژگي هاي مثبت در شخصيت او مي شود. از آن جايي كه شخصيت افراد در كودكي شكل مي گيرد بنابراين پدر و مادر ها مي توانند از سن بسيار كم ويژگي هاي خوب و مثبت شخصيت فرزندان خود را با بازي و سرگرمي هاي سالم و ساده، تقويت كنند.

طرح نقاشي السا كه از انيميشن محبوب كودكان الهام گرفته شده است، مي تواند طرحي هيجان انگيز براي كودكان باشد و اشتياق و تمايل آن ها را به نقاشي كشيدن افزايش دهد. همچنين بهتر است بدانيد كه ترسيم نقاشي السا يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري، فوايد بسيار زيادي براي رشد شخصيتي كودكان نيز دارد چرا كه باعث رشد بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي در آن ها مي شود يا زمينه ساز پديد آمدن بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي در كودك مي شوند. به عنوان مثال زماني كه فرزند شما نقاشي السا خود را به پايان مي رساند و آن را به اطرافيان و دوستان خود نشان مي دهد، اطرافيان از هنر نقاشي السا كودك شما تعريف و تمجيد مي كنند. اين امر باعث افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي يعني اعتماد به نفس در كودك شما مي شود.

تمامي اين نقاشي ها را به همراه نكات آموزنده و انبوهي از سرگرمي هاي ديگر در وولك ببينيد. وولك يك وبسايت تخصصي كودكان است كه در آن مي توانيد به هر آن چيزي كه براي رشد و سرگرمي و تربيت كودكان خود نياز داريد، دسترسي داشته باشيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۰۹:۱۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی