web
web

اسم دختر/ اسم دخترانه مذهبي / وولك

 

در اغلب موارد، پدران و مادران كشور ما دوست دارند كه براي انتخاب اسم كودك خود چه دختر و چه پسر از اسامي مذهبي استفاده كنند. با توجه به عشق و علاقه اي كه مردم ايران به ائمه اطهار و اسامي با معناي آنها دارند، به طور حتم انتخاب يك اسم دخترانه مذهبي نشان از شخصيت والايي است كه آن كودك در آينده مي تواند با الهام از اسم خود، كسب كند. اسم دختر و اسم پسر كه از اسامي مذهبي ريشه گرفته باشند، به كودكان اين حس را مي دهد كه بايد متناسب با اسم شخصيتي كه بر اساس آن نام گذاري شده اند، رفتار و منش خود را تنظيم كنند. همين امر باعث مي شود كودك به مرور زمان بتواند شخصيت و رفتاري بسيار بزرگتر از سن و سال خود نشان دهد. اين امر نشان مي دهد كه انتخاب يك اسم صحيح تا چه ميزان بر شخصيت، عزت نفس و اعتماد به نفس كودك تاثير گذار مي باشد.

اسامي مذهبي كه تقريبا همگي با آنها آشنايي دارند و براي انتخاب اسم پسرانه و اسم دخترانه مذهبي كار چندان سختي مقابل پدران و مادران نمي باشد. حتي در برخي موارد براي اينكه اسامي قديمي تر با جامعه امروزي هماهنگ شود، از تركيب اسامي امروزي و اسامي مذهبي نيز استفاده مي شود. كاري كه در چند سال اخير بسيار رواج پيدا كرده است. با تركيب اسامي دخترانه مذهبي با اسامي امروزي، نه تنها يك تركيب و اسم جديد ساخته مي شود بلكه كودك علاوه بر يك اسم داراي دو اسم مي شود كه در آينده مي تواند از هر دوي آنها به طور همزمان نيز استفاده كند. بدون اينكه نيازي به حذف كردن يكي از آن دو اسم زيبا داشته باشد.

انتخاب و يا نحوه تركيب اسم دختر با اسامي مذهبي ممكن است براي بسياري از پدران و مادران جديد كار راحتي باشد، اما براي والدين قديمي تر كاري ناآشنا به شمار مي رود. به همين دليل است كه سايت وولك با در اختيار قرار دادن ليستي كامل از اسامي جديد و تركيب هاي اسم دختر با اسم دخترانه مذهبي مي تواند به طرق و روش هاي مختلفي به والدين كمك كند تا با تركيب هاي اسامي و همچنين معاني مختلف آنها، آشنا شوند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۳۰:۰۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ويرگول / داستان كودكانه / سايت دلبرانه

 

در جامعه امروزي ، براي يافتن و يا حتي خريد هر چيزي مي توان از اينترنت استفاده كرد. سايت هاي متعددي هستند كه در زمينه هاي مختلف خدماتي و آموزشي فعاليت مي كنند. كاربران مي توانند متناسب با نياز و خواسته خود به سايت مورد نظر مراجعه كرده و پاسخي براي مشكل و سوال خود پيدا كنند. والدين نيز براي مشكلي كه با آن مواجه هستند حتي پيش از مراجعه به پزشك كودك ، در اينترنت به دنبال راه حل هاي مختلف مي گردند. شايد به همين دليل است كه تعداد سايت ها و يا مطالبي كه در رابطه با كودكان در سايت هاي مختلف خارجي و ايراني منتشر مي شوند ، هر روز در حال افزايش مي باشد. اين امر نشان از توجه و نگاه ويژه جهان به ترتيب كودكان امروزي است. حتي بسياري از كاربران كه در زمينه هاي مختلفي داراي تجربه هستند ، از طريق سايت هايي همانند ويرگول كه يك سايت اجتماعي به شمار مي رود ، اقدام به اشتراك گذاري تجربيات خود با ديگران مي كنند.

تربيت و آموزش كودك در هر كشوري از بزرگترين دغدغه ها و نگراني هاي پدران و مادران مي باشد. روش هاي آموزشي مختلفي براي افزايش اطلاعات والدين براي آشنايي بيشتر با مشكلات و اختلالاتي كه در ميان اكثر كودكان در جوامع امروزي گسترش پيدا كرده اند ، وجود دارد. يكي از آنها مطالعه مقالات و مطالب پزشكي اي است كه در سايت دلبرانه قرار داده شده است. اكثر اين مطالب پزشكي كودكانه براساس جديدترين پيشرفت هاي پزشكي و روانشناسي كودكان تهيه شده است. در نتيجه از اعتبار بسيار زيادي بهره مند مي باشند. در بسياري از اين مطالب پزشكي بر اهميت فعاليت هاي روزمره كودكان در شكوفايي استعداد و ارتقاي مهارت هاي كودكان تاكيد فراواني شده است. فعاليت هايي كه شايد كه از ديد ديگران تنها نوعي سرگرمي و تفريح محسوب شود ، در واقع در حال توسعه و بهبود مهارت هاي كودكان مي باشند. حتي فعاليت هايي همانند بازي مي توانند بر بهبود مهارت هاي فيزيكي و حركتي كودكان تاثيرات فراواني بگذارند. بسياري از والدين حتي از قدرت خواندن داستان كودكانه وولك براي كودكان خود بي اطلاع مي باشند. خواندن داستان كودكانه در طول روز يا هنگام شب براي كودك مي تواند از بسيار از جهات بر مهارت هاي كودكان تاثير گذار باشد. كودكان هنگام گوش دادن به يك داستان كودكانه ، به طور همزمان مهارت هاي حافظه ، مهارت خلاقيت و قوه تخيل خود را به كار مي گيرند. از مهارت حافظه براي حفظ كردن داستان و بازگو كردن مجدد آن براي ديگران و از مهارت خلاقيت و قوه تخيل براي تصوير سازي فضاي داستان استفاده مي كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۵۴:۲۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ويرگول / قصه كودكانه / سايت روزانه

 

در ذهن همگان اينگونه حك شده است كه شبكه ها و سايت هاي اجتماعي مكاني براي آشنايي با افراد جديد و تبادل اطلاعات مي باشد. اين تعريف ابتدايي شبكه هاي اجتماعي و كاربردهاي متنوع آنها مي باشد. امروزه كاربران اينترنتي از شبكه هاي اجتماعي و سايت هاي وبلاگي استفاده هاي مختلفي مي برند. يكي از اين استفاده هايي كه مي توان از شبكه هاي اجتماعي و سايت هاي وبلاگي برد ، قرار دادن مطالب و محتواهاي ساخته شده توسط كاربران است. بسياري از كاربران شبكه هاي اجتماعي را مي توان هنرمندان و نويسندگان آينده قلمداد كرد. اكثر اين افراد كساني هستند كه آثار خود را به طور رايگان در اختيار ديگر كاربران قرار مي دهند. شايد در ابتدا هدف انتشار آثار باشد ، اما نظرسنجي از ديگران و بررسي بازخورد مخاطبين نسبت به آثار در وهله اول قرار دارد. همانند قصه كودكانه وولك كه در سايت مداد قرار داده مي شود و والدين آن را براي كودكان خود مي خوانند و سپس واكنش كودك را از طريق بخش نظرات به نويسنده اعلام مي كنند.

مطالب متعدد و آموزنده اي در سايت هاي همانند ويرگول وجود دارند كه مخاطبين آنها تنها بزرگسالان نيستند. همانند مثال قصه كودكانه ، مخاطب اصلي كودكان و عكس العمل آنها نسبت به روند داستان مي باشد. بنابراين مي توان گفت مطالبي كه در شبكه ها و سايت هاي اجتماعي همانند ويرگول قرار داده مي شود ، تمامي رده هاي سني را شامل مي شوند.

به همين دليل است كه سايت هاي مختلف ديگري همانند سايت روزانه اقدام به قرار دادن مطالب و محتواهايي براي كودكان كرده اند. شايد راحت ترين آنها انواع قصه كودكانه باشد. زيرا كودكان عاشق قصه خواندن و قصه شنيدن هستند. داستان هاي مختلف و هيجان انگيزي كه كودكان را در دنياي تخيلي و سرشار از اتفاقات پيش بيني نشده ، غرق مي كند. سايت رپرتاژ 1 داراي انواع قصه كودكانه در سبك هاي مختلف مي باشد. بسياري از پدران و مادران از قصه خواني به عنوان يك شيوه تربيتي و آموزشي نيز استفاده مي كنند. شايد به همين علت است كه امروزه تنوع قصه هاي كودكانه موجود در سايت ويرگول نيز افزايش پيدا كرده است. داستان ها و قصه كودكانه كه در سايت ويرگول و سايت رپرتاژ 1 قرار داده مي شوند ، اكثرا توسط كاربران همان سايت نوشته شده است. شايد همين حس نا آشنايي با روند داستان براي والدين ، آنها را ترغيب به استفاده از مطالب سايت رپرتاژ 1 و سايت ويرگول مي كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۳۶:۳۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

فروش بلبرينگ ژاپني / بلبرينگ چيني / ديجي برينگ

 

اگر به دنبال بزرگترين بلبرينگ فروش ايران هستيد به شما توصيه مي كنيم تا با ادامه اين مطلب ما را همراهي كنيد تا اطلاعاتي كامل درباره بزرگترين مركز فروش بلبرينگ ژاپني ايران در اختيار شما قرار دهيم اما قبل از هر چيز به بررسي ويژگي هاي چنين مي پردازيم. اولين نكته اي كه يك فروشگاه در كشور را شايسته نام بزرگترين برند عرصضه كننده تجهيزاتي خاص مي كند، وجود تنوع بالايي از جنس در آن زمينه است. بزرگترين بلبرينگ فروش ايران بايد تمامي انواع بلبرينگ هاي با كيفيت از برندهاي معتبر و محبوب دنيا را در سبد كالايي خود داشته باشد. از ديگر ويژگي هاي يك فروشگاه بلبرينگ معتبر، عرضه بلبرينگ هاي ويژه براي كاربردهاي خاص است.

كشور چين يكي از توليد كنندگان برتر بلبرينگ است. با اين كه توليد بلبرينگ در كشور چين قدمت زيادي ندارد، اما توليد كنندگان بلبرينگ كشور چين، طي اين سال ها توانستند توليد كنندگان برتر بلبرينگ در جهان باشند. بلبرينگ هاي چيني بر اساس كيفيت درجه بندي مي شوند كه قيمت آن ها بر اساس درجه بندي آن ها تعيين مي شود. علاوه بر درجه بندي، مقاومت در برابر حرارت، ساييدگي و اصطحكاك عواملي هستند كه بر قيمت بلبرينگ چيني موثر هستند. بلبرينگ هاي چيني قيمت مناسبي دارند به همين دليل در كشور ما محبووبيت زيادي دارد. امروز توليدكنندگان بلبرينگ در كشور چين با استفاده از دستگاه هاي پيشرفته باعث افزايش مقاومت و قدرت اين قطعه كاربردي شده اند.

ما در ديجي برينگ انواع بلبرينگ چيني را با توضيحات كامل محصول در اختيار مشتري قرار داديم تا شما با مطالعه مشخصات، بلبرينگ موردنظر را بخريد. هم چنين شما مي توانيد با كارشناسان با تجربه ما در ارتباط باشيد تا با كمك آن ها بلبرينگ چيني مورد نظر خود را خريد كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۰۱:۲۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ويرگول / قصه صوتي كودكانه / سايت تبيان

جهان كودكان در عين كوچك بودن ، داراي ابعاد بسيار گسترده است. اين پارادوكس را مي توان هنگام مواجه شدن با شرايط خاصي كه براي كودك رخ مي دهد ، به خوبي مشاهده كرد. كودكان و مشكلاتي كه با آن مواجه مي شوند هميشه يكسان و مشابه نيستند. گاه ممكن است يك كودك تا سن بلوغ خود تمامي نقاط عطف را طبق برنامه ريزي كه دكتر كودكان پيش بيني كرده است طي كند و يك كودك ديگر ممكن است براي رسيدن به هر نقطه عطف با مشكل و تاخير مواجه شود.اين موارد در فرآيند رشد و تكامل كودكان امري بسيار عادي است. زيرا بدن هر كودك با كودك ديگر زمين تا آسمان تفاوت دارد. نبايد انتظار داشت تمامي كودكان در يك سن معين با هم دندان در آورند و يا همزمان اولين قدم هاي خود را بردارند. طبق مطالب پزشكي و معتبري كه در سايت ويرگول منتشر شده است ، حتي كودكان دو قلو نيز براي رسيدن به نقاط عطف رشد داراي سرعت و زمان متفاوتي هستند. بنابراين نبايد نگران اين مساله بود و اجازه داد كودك با سرعت مناسب خودش ، مراحل رشد را طي كند.

اما براي كمك به توسعه و پيشرفت استعدادها و مهارت هاي مهم كودك راه حل هاي مختلفي وجود دارد. تمامي مهارت هاي كودكان همانند مهارت هاي فيزيكي ، مهارت هاي عاطفي و مهارت هاي ذهني نياز به تمرين دارند تا به نهايت پتانسيل خود برسند. براي انجام اينكار مي توان از فعاليت هاي سرگرمي كه جنبه تمريني و آموزشي نيز دارند استفاده كرد. به عنوان مثال والدين مي توانند براي پرورش مهارت هاي فيزيكي كودكان آنها را به انجام فعاليت هاي ورزشي و يا ساخت كار دستي تشويق كنند. فعاليت هاي ورزشي به بهبود سلامت جسماني و كنترل حركات درشت كودك كمك هاي زيادي مي كند. اما ساخت كار دستي مي تواند به تسلط كودك بر روي حركات ظريف و همچنين توسعه مهارت تصميم گيري و حل مساله كودك ، منجر شود. مقاله اي مفيد در اينجا گوش دادن به قصه صوتي كودكانه وولك را براي ارتقاي قواي ذهني كودكان پيشنهاد مي دهد. طبق گزارشي كه در سايت رپرتاژ 3 منتشر شده است ، گوش دادن به قصه صوتي كودكانه باعث تحريك شدن عضلات مغز كودك براي پردازش و تصوير سازي همزمان با روند داستان ، مي شود. بدين ترتيب علاوه بر تقويت عضلات مغز ، گوش دادن به قصه صوتي كودكانه به توسعه قوه تخيل و خلاقيت كودكان نيز كمك مي كند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ تير ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۳۱:۰۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ني ني سايت / قصه صوتي كودكانه / سايت تبيان

 

سلامت روحي و رواني كودكان براي هر پدر و مادري در اولويت اول زندگي آنها قرار دارد. پدران و مادران سعي مي كنند از هر روشي استفاده كنند تا بهترين ها را براي كودك خود فراهم سازند. اما گاهي در اين فرآيند ، خود كودك و علايق او را ناديده مي گيرند. در مقاله روانشناسي كودك كه درني ني سايت در رابطه با تاثير پذيري كودك از محيط منتشر شده بود ، از اهميت توجه به اخلاقيات كودك و همچنين قرار دادن او در محيط كم استرس، گفته شده است. كودكان همانند بزرگسالان نمي توانند استرس و اضطرابي كه تجربه مي كنند را به شكل مناسب تحت كنترل خود قرار دهند. به همين دليل است كه ميزان افسردگي و مشكلات رواني در ميان كودكان و نوجوانان در حال افزايش مي باشد. در اين مقاله روانشناسي كه در سايت رپرتاژ 3 منتشر شده بود ، از والدين خواسته شده است كه در صورت مشاهده كوچك ترين تغيير رفتار كودك خود همانند ساكت شدن ناگهاني و يا دوري از تجمعات و ... او را نزد يك روانشناس كودك ببرند. زيرا اين علائم نشان دهنده شروع دوره افسردگي و يا يك اختلال روحي و رواني ديگر مي تواند باشد.

روش هاي متعددي براي هيجان زده كردن و جلب توجه كودكان وجود دارد. فعاليت هاي سالم و مفيدي كه در عين سادگي مي توانند بسيار مفرح و سرگرم كننده نيز باشند. از جمله اين فعاليت ها كه والدين نيز مي توانند در كنار كودكان خود از آن لذت ببرند ، قصه خواني است. اين سرگرمي قديمي موفق شده است در طول ساليان دراز و حتي با گسترش فناوري و افزايش بازي هاي كامپيوتري ، محبوبيت خود را در ميان كودكان حفظ كند. به لطف تكنولوژي امروزه قصه خواني نيز به شكل و روي جديد به خود گرفته است. با پيشرفته تر شدن جوامع ، بسياري از پدران و مادران همانند سابق وقت آزاد براي خواندن قصه براي كودكان خود را ندارند. به همين دليل است از ايده قصه صوتي كودكانه وولك استقبال فراواني شده است. گوش دادن به قصه صوتي كودكانه نيز همانند گوش دادن به قصه كودكانه معمولي از فوايد و تاثيرات خود بهره مند مي باشند. قصه صوتي كودكانه همانند قصه كودكانه سنتي مي تواند مهارت هاي ذهني و حافظه كودكان را بهبود بخشد. والديني كه قصد دارند براي كودكان خود از قصه صوتي كودكانه استفاده كنند مي توانند از سايت تبيان بازديد كنند. سايت رپرتاژ 3 با داشتن تنوع بالاي قصه هاي كودكانه ، يك منبع ايده آل براي يافتن هر نوع سبك و متناسب با هر سن و سالي مي باشد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۱۶:۴۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ويرگول / قصه هاي كودكانه / سايت تاپ ناز

 

شبكه ها و سايت هاي اجتماعي داراي مزاياي متعددي هستند. در نگاه اول ، برقراري روابط دوستانه جديد و گسترش ارتباطات اجتماعي اولين كاربرد شبكه هاي احتماعي بنظر مي آيد. اما در صورت استفاده مفيد از چنين فضاهايي ، داراي  كاربردهاي بسيار متنوعي هستند. مخصوصا براي هنرمندان و افرادي كه در حيطه هاي مختلف هنري فعاليت مي كنند ، سايت هاي اجتماعي همانند سكوي پرتابي براي نمايش آثار آنها به كاربران مي باشد. كاربران سايت هاي اجتماعي متشكل از تمامي رده هاي سني مي شوند و مطمئنا آشنايي با نظرات و ديدگاه هايي هر كدام از آنها در پيشرفت و بهبود فعاليت هاي هنرمندان بسيار تاثير گذار خواهد بود. سايت ويرگول از جمله سايت هايي است كه يك فضاي رايگان و سالم براي انتشار آثار هنري و نظرسنجي درباره آن در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. علاوه بر اينكه كاربران مي توانند از سايت ويرگول براي انتشار آثار خود استفاده كنند ، كاربران مي توانند بسياري از مطالب آموزشي و مفيد نيز مطالعه كنند. به عنوان مثال پدر و مادري كه در سايت ويرگول فعاليت دارند مي توانند از قصه هاي كودكانه وولك متنوعي كه كاربران در اين سايت قرار مي دهند براي سرگرمي كودكان خود استفاده كنند. يا آموزش هاي متنوعي كه در سايت تاپ ناز وجود دارد ، مي توانند به توسعه و بهبود بسياري از مهارت هاي كودكان كمك كنند.

به كمك مطالب مفيد و آموزنده اي كه در سايت رپرتاژ 1 و ويرگول به صورت رايگان در اختيار كاربران قرار گرفته مي شود ، والدين مي توانند تربيت و پرورش استعدادهاي كودكان خود را به سمت و سوي سالمي سوق دهند. مخصوصا پدران و مادراني كه براي اولين بار اين تجربه را مي گذرانند ، براي بسياري از بخش هايي كه از آن اطلاعي ندارند از اينترنت و سايت هاي كودكانه كمك مي گيرند. والدين مي توانند براي انتخاب يك فعاليت و يا قصه هاي كودكانه به نظرات و بازخوردي كه آن فعاليت داشته است توجه كنند. البته هنگام انتخاب يك فعاليت سرگرمي و آموزشي كه در عين مفرح بود كودك را خسته نكند ، بايد به روحيات و اخلاقيات كودك نيز توجه شود. مطالبي و محتواهايي كه در سايت ويرگول و سايت رپرتاژ 1 قرار گرفته مي شود ، متناسب با روحيات و سلايق كودكان امروزي تهيه شده اند. در نتيجه والدين هنگام مراجعه به سايت ويرگول و سايت رپرتاژ 1 به راحتي و با اطمينان مي توانند از بين مطالب آن براي كودكان خود انتخاب كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۵۵:۰۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

مداد / قصه كودكانه / سايت روزانه

 

سايت مداد را مي توان يك پلتفرم براي مخاطبين به شمار آورد. در اين پلتفرم كاربران سايت مداد مي توانند هر مطلبي كه دوست دارند قرار دهند. در واقع مي توان گفت ، سايت مداد يك دفتر سفيد است كه كاربران از آن براي بيان احساسات و افكار خود استفاده مي كنند. در كنار تمامي مطالب و محتواهايي كه در سايت مداد پيدا مي شود ، بسياري از هنرمندان و نويسندگان وجود دارند كه اقدام به انتشار آثار خود نيز مي كنند. مطالب و محتواهايي كه مخاطبين آنها تنها كاربران نيستند. يك نويسنده ممكن است در حيطه كودك مشغول به كار باشد و قصه كودكانه وولك بنويسد. اين نويسنده با انتشار قصه كودكانه خود ، در واقع از ديگر كاربران مي خواهد كه اين قصه كودكانه را براي كودكاني كه در اطراف آنها قرار دارند بخوانند و عكس العمل كودك كه همان بازخورد نسبت به قصه كودكانه مي شود را به اطلاع آنها برسانند. بدين ترتيب يك نويسنده مي تواند در حين انتشار كار خود با كمبودها و ايرادات كار خود نيز آشنا شود.

امروزه بسياري از افراد به سمت فعاليت در حيطه كودك و نوجوان روي آورده اند. كاري دشوار و چالش بر انگيز كه در صورت موفقيت در آن بسيار دلچسب و شيرين خواهد بود. زيرا جلب رضايت كودكان و نوجوانان كار چندان آساني نخواهد بود. قصه كودكانه و يا آموزش نقاشي و ساخت كاردستي هايي كه در سايت هايي همانند سايت روزانه قرار داده مي شود ، همگي توسط كاربران آن سايت صورت گرفته است. با توجه به اينكه پدران و مادران به هر نكته كوچكي كه به كودك آنها مربوط مي شود توجه ويژه نشان مي دهند ، انتخاب فعاليت در حيطه كودك و نوجوان شايد انتخابي اشتباه به نظر آيد. زيرا يك فعال در زمينه كودك بايد پيش از جلب رضايت كودك ، بتواند توجه پدر و مادر او را جلب و آنها را به استفاده از مطالب و محتواهاي خود ترغيب كند. استفاده از مطالب كودك و نوجواني كه در سايت پرتاژ 1 قرار دارند ، اين امكان را در اختيار پدر و مادر قرار مي دهد كه با نظرات ديگر كاربران در رابطه با آن كار نيز آشنا شوند. اين امر به پدر و مادر كمك مي كند تا در انتخاب يك قصه كودكانه از سايت رپرتاژ 1 و يا سايت مداد تصميم گيري راحت تري داشته باشند. انتخاب يك قصه كودكانه كه داراي معناي عميق و آموزشي باشد ، يكي از دغدغه هاي هميشگي هر پدر و مادري مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۲:۵۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ني ني سايت / داستان كودكانه / سايت دلبرانه

 

كودكان در طول روند رشد و تكامل خود با مشكلات متعددي مواجه مي شوند كه بسياري از آنها براي والدين ناشناخته و غريب مي باشند. به لطف پيشرفت هاي پزشكي كه در سال هاي اخير صورت گرفته است ، براي بسياري از رفتارهاي نامتعارف كودكان ، راهكارهاي مختلفي ارائه شده است. اكثر اين رفتارهاي نامتعارف كه همگي به نوعي اختلال شناخته مي شوند ، ناشي از شرايطي روحي و رواني است كه كودك تحت تاثير محيط و يا اطرافيان خود به آن مبتلا مي شود. اختلالاتي كه براي آشنايي با آنها بايد از يك روانشناس كودك و دكتر كودك كمك گرفت. براي شناخت بيشتر و افزايش اطلاعات نيز مي توان از مطالب سايت هاي كودك و نوجوان همانند سايت ني ني سايت هم استفاده كرد. به عنوان مثال در قديم كودكي كه بسيار پر جنب و جوش بود را كودكي فضول مي دانستند ، اما امروزه كاشف به عمل آمده است كه اين دسته از كودكان به اختلالي به اسم بيش فعالي و كمبود توجه مبتلا مي باشند. اختلالي كه به دليل آن كودكان مبتلا به آن از ثابت ماندن در يك جا و يا تمركز كردن بر يك موضوع براي مدت طولاني ، امتناع مي ورزند. به عبارتي ديگر ، كودك نمي توانند همانند ديگر همسن و سالان خود بر سر كلاس در آرام بنشيند و براي ساعات متوالي بر روي موضوع درسي كه به او گفته مي شود ، توجه و تمركز كند.

روش هاي متعددي براي كمك به اين دسته از كودكان وجود دارد. روش هاي پزشكي كه اكثر شامل استفاده از دارو مي شوند. استفاده از دارو به دليل عوارض احتمالي كه ممكن است به همراه داشته باشند ، مايه نگراني بسياري از والدين مي باشد. در نتيجه هميشه به دنبال راهي جايگزين براي استفاده از دارو مي گردند. در مقاله اي كه ميتوانيد اينجا ببينيد ، براي كمك به كودكان مبتلا به اختلال بيش فعالي و كمبود توجه ، استفاده از فعاليت هاي فيزيكي و ذهني متعددي پيشنهاد داده شده است. يكي از اين روش ها داستان كودكانه وولك است. براي كودكاني كه ثابت ماندن و تمركز كردن بر روي يك موضوع كار دشواري است ، خواندن داستان كودكانه نيز مي تواند بسيار چالش برانگيز باشد. زيرا يك داستان بايد به قدري جذاب و هيجان انگيز باشد كه كودك را وادار به ثابت ماندن و گوش دادن آن تا انتها ، كند. سايت رپرتاژ 4 مجموعه اي از داستان هاي مهيج كه براي اكثر كودكان از جذابيت فراواني برخوردار است ، در اختيار والدين قرار داده است تا به كمك آن به كودك خود كمك كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۱۱:۴۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ويرگول / قصه هاي كودكانه / سايت تاپ ناز

 

آموزش و ترتيب كودكان اولويت اول زندگي هر پدر و مادري مي باشد. دوره كودكي ، زماني است كه ذهن كودكان آمادگي پذيرش نكات و آموزش هاي مختلف را دارا مي باشد. به همين دليل ، دوره كودكي زماني كه كودك در حال رسيدن به نقاط عطف رشدي خود است بهترين زمان براي آموزش نكات مهم و حياتي به آنها مي باشد. تمامي مهارت ها و نقاط قوتي كه كودك در دوره بزرگسالي و براي موفقيت در امور تحصيلي و كاري به آنها نياز دارد ، مسائلي هستند كه بايد از دوره كودكي بر تقويت و توسعه آنها تمركز شود. مهارت هايي همانند مهارت هاي حركتي ، مهارت هاي عاطفي و مهارت هاي اجتماعي از جمله نكاتي هستند كه كودكان از زماني كه به مهد كودك مي روند تا زماني كه به بزرگسالي مستقل تبديل مي شوند در محيط هاي كاري و زندگي شخصي به آنها نياز فراواني دارند. به همين دليل است كه تقويت اينگونه مهارت ها داراي اهميت بسياري زيادي مي باشند. راه هاي تربيت و آموزش كودكان بسيار فراوان مي باشند ، والدين بايد مناسب ترين راه كه با روحيات و اخلاقيات كودكشان سازگاري دارد را انتخاب كنند.

هر مهارتي با تمرين صحيح و مناسب است كه ارتقا و توسعه پيدا مي كند. در مورد مهارت هاي كودكان نيز اين قانون صدق مي كند. استفاده از فيلم هاي ورزشي براي انگيزه دهي به كودكان براي انجام فعاليت هاي فيزيكي و يا خواندن قصه هاي كودكانه وولك موجود در سايت تاپ ناز براي بهبود مهارت خلاقيت و قوه تخيل كودكان از جمله روش هايي هستند كه در عين سرگرم كننده بودن بسيار مفيد نيز مي باشند. در كنار تمامي اين آموزش هايي كه كودكان نياز دارند ، والدين نيز بايد از شيوه صحيح آموزش به كودكان مطلع باشند تا تمامي زحمات آنها به نتيجه دلخواه برسد.

والدين مي توانند از مطالب آموزشي كه در سايت ويرگول براي استفاده آنها قرار داده شده است ، استفاده كنند. محتواي سايت ويرگول توسط ديگر والدين و يا افرادي كه در زمينه كودك فعاليت مي كنند تهيه مي شود. استفاده از تجربيات ديگر والدين و يا پيشنهادات و توصيه هايي كه افراد كارشناس در سايت ويرگول قرار مي دهند ، منبع آموزشي مناسبي براي پدران و مادران كم تجربه است. در كنار مطالب آموزشي كه در سايت ويرگول وجود دارد ، قصه هاي كودكانه متنوع  و آموزش هاي مفيد براي كودكان نيز در سايت ويرگول موجود مي باشند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۵۰:۳۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی