web
web

 

 

 

آموزش كاردستي راحت را مي توانيد با ديدن و دانلود فيلم كاردستي ساده و راحت ياد بگيريد و به فرزندان كوچكتان در خانه آموزش دهيد و يا با قرار دادن فيلم كاردستي ساده و آسان در اختيار كودك بگذاريد خودش آن را بياموزد. همچنين براي راحتي شما علاوه بر اينكه كانال هاي آموزش كاردستي خلاقانه بسياري در تلوزيون وجود دارد در فضاي مجازي نيز مي توانيد با دانلود فيلم كاردستي كودكانه كار را براي خود راحت تر كنيد و هميشه فيلم كاردستي را در اختيار داشته باشيد .

نقش والدين در درست كردن كاردستي

در اوايل يادگيري ساخت كاردستي با كاغذ يا وسايل ديگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نيز همراه او باشيد و ابتدا خودتان انواع كاردستي براي كودكان را به او ياد بدهيد . مثلا قيچي كه براي كودكان خطرناك است و چگونگي كار با آن را نمي دانند ، بهتر است شما در دست بگيريد تا كودك با ديدن ، كار با آن را بياموزد .

تمركز بيشتر با فيلم نقاشي كودكانه

كودكان با تمركز بر خطوط و كشيدن نقاشي كودكانه ساده و آسان علاوه بر كشيدن نقاشي جديد و قشنگ ، براي آينده و ورود به مدرسه و تمركز بر خواندن و نوشتن نيز تمرين مي كنند . تمركز بيشتر روي نقاشي كودكانه زيبا به بلوغ بهتر فرزند شما نيز كمك مي كند زيرا كشيدن يك نقاشي كودكانه ساده و رسيدن به نتيجه در آن باعث رشد فكري او مي گردد .
دقت به اتفاقاتي كه در فيلم نقاشي كودكانه مي افتد و تلاش براي اجراي آن ها روي كاغذ، تمركز ذهني كودكان را به طور قابل توجهي تقويت مي كند.

نقاشي آسان و هماهنگي اعضاي بدن كودكان

نقاشي كودكانه ساده و آسان باعث مي شود فرزند شما علاوه بر مهارت هاي تمركزي و حل مسائل ، بتواند به راحتي چشم و دست خود را باهم همراه كنند و با ديدن يك تصوير به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشي ساده و آسان را با دست بكشد .در اين مورد آموزش نقاشي كودكانه به بچه ها از طريق فيلم ها و ويديوهاي آموزشي نيز تاثير زيادي دارد؛ چراكه از اين طريق كودك مي تواند ترتيب مراحل نقاشي كودكانه را نيز از طريق ويديو دنبال كند و تمريني براي هماهنگي اعضاي بدن خود داشته باشد. ساير فوايد و نكات مربوط به نقاشي را ميتوانيد در وبسايت وولك ببينيد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۵۶:۱۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

با توجه به افزايش ساعت هاي كپي و تقلبي در بازار، خريد ساعت كاسيو اصل كار بسيار دشوار شده است. شايد اولين مقصد براي خريد ساعت مراجعه به فروشگاه هايي هستند كه به عنوان نمايندگي آن برند شناخته مي شوند. مسلما خريد ساعت از فروشگاه هاي معتبر و نمايندگي مي توان اصل بودن و كيفيت آن را براي خريداران تضمين كند. ساعت كاسيو نيز كه در زمره ساعت هاي لاكچري قرار دارد، از تنوع بالاي محصولات و مدل برخوردار مي باشد. اين امر براي افرادي كه به استايل خود اهميت زيادي مي دهند، بسيار راضي كننده خواهد بود. زيرا اين تنوع بالا، اين امكان را در اختيار آنها قرار مي دهد كه براي هر استايل خود همانند استايل روزمره و يا استايل مجلسي، نوع خاص ساعت و متناسب با مكان و تيپ خود را انتخاب و خريداري كنند.

يكي ديگر از برندهاي فوق لاكچري ساعت در جهان، ساعت هاي امگا مي باشد. ساعت هاي امگا كه به طراحي خاص و كيفيت بالاي خود شهرت دارند، در همكاري جديد خود با برند معتبري ديگر يعني سواچ، ساعت امگا سواچ را به جهانيان معرفي كردند. ساعت هاي كالكشن امگا سواچ در 11 مدل مختلف و براساس اسامي منظومه شمسي طراحي و نامگذاري شده اند. با الهام از ظاهر سياره هاي منظومه شمسي براي انتخاب طرح و رنگ، ساعت هاي امگا سواچ داراي جنس بدنه بيوسراميك مي باشند. تمامي ساعت هاي كالكشن امگا سواچ برگرفته از سري ساعت امگا اسپيد مستر موون واچ مي باشند. علت اصلي شهرت سري اسپيد مستر موون واچ، استفاده فضانوردان ناسا از اين سري ساعت هاي امگا در ماموريت هاي فضايي از جمله تمامي ماموريت ها و سفرها به ماه مي باشد.

يكي ديگر از دلايل استقبال از سري ساعت هاي امگا سواچ را قيمت استثنايي آنها مي توان دانست. ساعت هاي امگا سواچ داراي رنج قيمت مختلف و معقولي مي باشد كه هر فرد داراي درآمد معمول، قادر به تهيه آن مي باشد. البته اين امر در كشور ما كه هزينه ها بر اساس نوسان دلار تخمين زده مي شود كمي دشوار مي باشد. اما به طور كلي، ساعت هاي امگا سواچ با دليل طراحي و قيمت بسيار خوبي كه دارند، در زمان بسيار كوتاهي از عرضه به بازار در ميان رده هاي سني مختلف از طرفداران بسياري برخوردار شده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۳۱:۵۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

استقبال از خريد آنلاين ساعت در چند سال اخير، باعث شده است فروشگاه هاي متعددي شروع به فعاليت كنند. خريد ساعت مچي مردانه و يا انواع ساعت هاي زنانه از طريق سفارش آنلاين مزيت هاي بسيار زيادي نسبت به مراجعه حضوري به فروشگاه هاي ساعت فروشي دارد. اولين مزيت آن را مي توان صرفه جويي در زمان دانست. همان زماني كه صرف جستجو در مغازه هاي مختلف و سرو كله زدن با فروشندگان متعدد مي شود، توام با خستگي و اعصاب خردي مي باشد. اما در خريد آنلاين ساعت اين مشكلات به طور كامل رفع شده است. خريداران مي توانند با بررسي چندين فروشگاه آنلاين و مقايسه قيمت ها و مدل هايي كه مدنظرشان است، به راحتي ساعت دلخواه خود را سفارش دهند و درب منزل آن را تحويل بگيرند.

به لطف توسعه فعاليت هاي فروشگاه هاي معتبري همچون مي نت واچ گالري، خريد ساعت هاي اصل همچون خريد ساعت سيكو اصل بسيار آسان و راحت شده است. ساعت سيكو كه يك برند قديمي و معروف در جهان محسوب مي شود، به دليل مقرون به صرفه بودن برخي مدل هاي آن بسياري از افراد براي خريد آن تمايل نشان مي دهند. در كنار مدل هاي مقرون به صرفه ساعت هاي سيكو، بسياري از مدل هاي جديد آن نيز وجود دارند كه در زمره مدل هاي لوكس و شيك قرار مي گيرند. خريداران اين قبيل از محصولات اكثرا افرادي هستند كه به دنبال خريد ساعتي برند و در عين حال شيك مي باشند كه امكان استفاده بصورت روزمره و يا در مراسمات را داشته باشد. به چنين افرادي خريد ساعت سيكو اصل را پيشنهاد مي دهيم.

شخصي كه قصد خريد مدلي خاص از برند مورد علاقه خود را دارد، به جاي هدر كردن زمان و انرژي خود با جستجو در فروشگاه ها و مغازه هاي شهر خود سعي مي كند آن را در فروشگاه هاي آنلاين معتبر پيدا كرد. با افزايش اعتماد به فروشگاه هاي آنلاين، خريد آنلاين ساعت نيز با خيالي راحت تر صورت مي گيرد. خريداران مي توانند براي خريد ساعت مچي مردانه مورد نظر خود و يا لوازمي بسيار گران قيمت تر و بزرگتر به فروشگاه هاي آنلاين عرضه كننده آن اعتماد كامل داشته باشند. براي اطمينان يافتن از معتبر بودن يك فروشگاه آنلاين، كافي است به نماد الكترونيكي و مشخصات ثبت شده آن توجه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۲۹:۳۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

يك سايت خوب براي كودك كه بتواند دوست هميشگي كودك باشد و مرتبا به روز شود، محتواي آن كارشناسي شده و مناسب كودك باشد و بتوان از بد آموز نبودن آن اطمينان خاطر داشت. خوشبختانه چنين سايت هايي وجود دارند. يكي از آنها و شايد بهتريني كه من شناختم وولك است براي ديدن اين سايت به آدرس https://www.voolak.com/ برويد.

در اين سايت نقاشي هاي زيادي كه موضوع بحث ماست هم وجود دارد. كودكان از سن بسيار كم علاقه ي ذاتي به در دست گرفتن قلم و كوبيدن آن بر روي كاغذ دارند. از آن جايي كه نقاشي كشيدن فوايد بسيار زياد جسمي و روحي بر كودكان دارد، پدر و مادرها با روش هاي ساده مي توانند فرزندان خود را به كشيدن نقاشي تشويق كنند. يكي از راه هاي تشويق كودكان به نقاشي كشيدن انتخاب طرح هاي جذاب براي كودكان است. نقاشي لك لك يكي از طرح هايي است كه اغلب براي كودكان جذاب و دوست داشتني خواهد بود زيرا بچه ها از سن بسيار كم به حيوانات علاقه دارند.

اگر شما طرحي جذاب مانند نقاشي لك لك را براي كودك خود انتخاب كنيد، در واقع در مرحله ي اول توجه فرزندتان را به نقاشي جلب كرده ايد. سپس با روش هاي جذاب مي توانيد كودك را براي كشيدن نقاشي لك لك تشويق كنيد. هنگامي كه كودك شروع به كشيدن نقاشي مي كند در ابتدا طرح نهايي نقاشي لك لك را در ذهن خود تصور مي كند و اين امر باعث تقويت قدرت تصويرسازي و قدرت تخيل او مي شود. سپس روش ترسيم را در ذهن خود انتخاب مي كند و در اين مرحله قدرت تصميم گيري در فرزند شما افزايش مي يابد

نقاشي كشيدن يكي از سرگرمي هاي كودكانه است كه بچه ها از سن بسيار كم به آن علاقه دارند. كشيدن نقاشي جغد يا طرح هاي نقاشي كودكانه ي ديگر فوايد عاطفي و جسمي بسيار زيادي براي كودكان دارد. زماني كه كودك شما شروع به كشيدن نقاشي جغد مي كند در ابتدا طرح نهايي را در ذهن خود تصور مي كند و اين تصويرسازي باعث افزايش و تقويت قدرت تخيل و خيال پردازي كودك مي شود. اگر كودك قدرت خيال پردازي بالايي داشته باشد هوش او نيز تقويت مي شود. بنابراين انجام كار ساده اي مانند كشيدن نقاشي جغد باعث تقويت و افزايش هوش فرزند شما مي شود.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۵۰:۰۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

انتخاب و خريد ساعت، شايد دشوارترين بخش و تكميل كننده ترين قسمت استايل فرد باشد. در دنياي فشن و مد از ساعت بعنوان نشان دهنده شخصيت فرد ياد مي شود. انتخاب صحيح و استفاده متناسب با استايل، يكي از موارد مهمي است كه هنگام خريداري و استفاده از ساعت بايد به آن توجه شود. برندهاي معتبري در سطح جهان وجود دارند كه هر مدل از محصولات آنها متناسب با استايل و مكان خاصي مي باشد. افراد بايد با در نظر داشتن مكان و همچنين استايل خود، اقدام به انتخاب و خريد ساعت مورد نظر خود كنند. دو برند معتبري كه تقريبا همگان با نام آنها آشنايي دارند ساعت كاسيو و ساعت امگا مي باشد.

ساعت كاسيو كه در سال 1946 ميلادي در ژاپن تأسيس شد، از ديرباز تا به امروز يكي از برندهاي پيشرو ساعت در زمينه نوآوري و فناوري شناخته مي شود. اين شركت يكي از اولين شركت هايي بود كه شروع به توليد ساعت هاي كوارتز كرد. معروف ترين و شناخته شده ترين نوآوري برند كاسيو در توليد و طراحي ساعت، عرضه ساعت ماشين حساب معروف در دهه 70 ميلادي به بازار جهاني بود. در دهه 80 ميلادي كاسيو با مدل هاي كاسيو جي شاك و بيبي جي مقاوم در برابر ضربه به برند و توليد كننده اي جاودانه تبديل شد. علاوه بر اين، برند كاسيو را مي توان يكي از اولين سازندگان ساعت هاي راديويي در جهان دانست. شايد براي علاقمندان به مسابقات فرمول 1 جالب باشد كه بدانند، برند ساعت كاسيو ساليان سال با مدل كاسيو اديفايس حامي و اسپانسر اصلي تيم فرمول 1 ردبول در مسابقات جهاني بوده است.

در نقطه مقابل ساعت امگا قرار دارد. ساعتي كه كاراكترهاي محبوب و مشهوري همچون جيمز باند در سري فيلم هاي خود از آن استفاده مي كند. ساعتي لاكچري با طراحي خاص و منحصر به فرد، كه دقت و شهرت ساعت هاي سوييسي را به نحو عالي به همگان نشان داده است. ساعت امگا در سال 1884 ميلادي شروع به كار كرد و از آن زمان تا به حال، همواره يكي از برندهاي لوكس و شيك ساعت در جهان شناخته شده است. براي آشنايي بيشتر با مدل هاي ساعت كاسيو و ساعت امگا مي توانيد از گالري مينت واچ ديدن كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۴۱:۴۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

يكي از سايت هاي ايراني دانلود فيلم وسريال ايراني و خارجي كه به سرعت به يكي از پر مخاطب ترين سايت هاي ايراني در اين حيطه تبديل شده است ، سايت دي دي فيلم با آدرس اينترنتي didifilm.com مي باشد. با يك نگاه اجمالي به آرشيو سايت دي دي فيلم مي توان متوجه شد كه در اين بازه زماني كمي كه از شروع به كار آن مي گذرد ، تا چه ميزان موفق به تكميل آرشيو خود و همچنين جلب رضايت مخاطبين و كاربران خود شده است. تمامي لينك هايي كه در سايت دي دي فيلم قرار مي گيرند ، لينك هاي دانلود مستقيم و البته قانوني هستند. به عبارت ديگر ، كاربراني كه قصد دانلود جديدترين فيلم و سريال هاي ايراني را دارند ، در ابتدا بايد كيفيت دلخواه خود را انتخاب كرده و سپس لينك دانلود آن را خريداري كنند. از طريق خريداري لينك هاي دانلود فيلم و سريال دلخواه خود ، حمايت مالي و معنوي خود را از عوامل فيلم و سريال مورد علاقه خود نشان خواهيد داد.

سايت دي دي فيلم كه امروزه يكي از بروزترين سايت هاي دانلود فيلم و سريال در ميان انبوه سايت هاي ايراني ديگر ، به شمار مي رود، همواره سعي در تكميل آرشيو خود و قرار دادن سريال ها و فيلم هاي محبوب خارجي و ايراني بوده است. از جمله سريال هايي كه به تازگي در سايت دي دي فيلم قرار داده شده است، دانلود سريال افسانه نه دم مي باشد. اين سريال كره اي كه ستارگاني همچون لي دونگ ووك، كيم بوم و جو بوآه در آن به نقش آفريني پرداخته اند، داراي داستاني فانتزي و عاشقانه مي باشد. براي علاقمندان به سريال هاي توليد كشور كره جنوبي كه به دنبال سريالي جذاب و ديدني مي باشند، دانلود سريال افسانه نه دم مي تواند همان چيزي باشد كه به دنبال آن مي گردند.

در كنار فيلم و سريال هايي كه مي توانيد در سايت didifilm.com دانلود كنيد، كالكشن هاي متعددي نيز وجود دارد كه مشاهده آنها خالي از لطف نيست. يكي از خاطره انگيزترين كالكشن ها كه بسياري از افراد از دوران نوجواني تا بزرگسالي خود را با آن سپري كرده اند، سري فيلم هاي هري پاتر مي باشد. به لطف لينك هاي مستقيمي كه در سايت دي دي فيلم وجود دارد مي توانيد براي دانلود harry potter با كيفيت هاي مختلف، اقدام كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۵۹:۳۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

دوربين سيم كارتي را نسل جديد دوربين هاي مدار بسته بي سيم مي باشد. همانطور كه از نام آن مشخص است، دوربين سيم كارتي دوربيني است كه قابليت پشتيباني از سيم كارت مخابرات را دارا مي باشد. اين قابليت به اين دوربين مداربسته اين امكان را مي دهد كه بدون نياز به مودم و تنها از طريق فعالسازي اينترنت همراه سيمكارت، به اينترنت متصل شود. از ديگر ويژگي هاي اين دوربين مداربسته بسيار كاربردي مي توان به قابليت برقراري تماس تلفني با كاربران در صورت وقوع مشكل يا رويت موارد مشكوك، اشاره كرد. راه هاي مختلفي براي آشنايي با انواع دوربين مداربسته و قابليت هاي آنها وجود دارد كه سريع ترين و مطمئن ترين آنها، استفاده از مطالب موجود در سايت هاي تخصصي سيستم هاي امنيتي و نظارتي مي باشد.

سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي doorbinmarket.com،  سايتي است كه  ساليان سال است به طور حرفه اي و تخصصي در زمينه فروش سيستم هاي امنيتي و همچنين انواع محصولات مورد نياز اين سيستم ها، فعاليت مي كند، از جمله سايت هايي است كه شما مي توانيد از خدمات و مطالب موجود در آن بهره ببريد. شما با مراجعه به سايت دوربين ماركت مي توانيد تنوع بالا و كيفيت محصولات آن را از نزديك مشاهده و با يكديگر مقايسه كنيد. دوربين هاي مدار بسته، دزدگير اماكن، دزدگير ماشين، ردياب خودرو، دوربين پلاك خوان و ... از جمله محصولاتي هستند كه مي توانيد در سايت دوربين ماركت مشاهده كنيد.

دوربين مداربسته هايك ويژن يكي از پرفروش ترين محصولات موجود در سايت دوربين ماركت مي باشد. برند چيني و معتبر هايك ويژن كه يكي از برترين توليد كنندگان سيستم هاي امنيتي و نظارتي در جهان محسوب مي شود، در ميان كاربران ايراني نيز بسيار پر طرفدار و پر متقاضي مي باشد. كيفيت بالاي ساخت محصولات هايك ويژن سبب شده است كه دوربين مداربسته هايك ويژن براي استفاده در هر نوع آب و هوايي مناسب و كاربردي باشد. هايك ويژن از جمله پيشروان در توسعه تكنولوژي به كار رفته در دوربين هاي مداربسته مي باشد. دوربين سيم كارتي هايك ويژن نيز هم اكنون در سايت دوربين ماركت تبديل به يكي از پر فروش ترين محصولات موجود در اين سايت شده است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۴۲:۳۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 از كودك خود انتظار انجام كار بزرگي نداشته باشيد با توجه به سن او با او رفتار كنيد و به او سخت نگيريد كه اين چه كاردستي ساده اي است؟ يا چرا از اين رنگ استفاده كردي ؟ يا چرا انقدر كاغذ مصرف كردي ؟ يك كاردستي راحت و آسون كه اين همه ريخت و پاش نداره؟ پس بگذاريد كودكتان با خيال راحت و اعتماد به نفس بالا كاردستي خلاقانه جديد بسازد و خود را با آن سرگرم كند . حتي مي توانيد آموزش كاردستي جديد را براي او در فضاي مجازي بيابيد تا از روي آن بسازد و با ديدن فيلم كاردستي با كاغذ كه براي او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها اين كار انجام دهد . نكته مهم ديگر اين است كه لازم نيست ابزار گران قيمت براي كودك خود تهيه كنيد بهتر است با وسايل يا دورريز هايي كه در خانه داريد به او ساخت يك كاردستي جالب را بياموزيد .

كودكان با تمركز بر خطوط و كشيدن نقاشي كودكانه ساده و آسان علاوه بر كشيدن نقاشي ساده و زيبا ، براي آينده و ورود به مدرسه و تمركز بر خواندن و نوشتن نيز تمرين مي كنند . تمركز بيشتر روي نقاشي كودكانه زيبا به بلوغ بهتر فرزند شما نيز كمك مي كند زيرا كشيدن يك نقاشي كودكانه ساده و رسيدن به نتيجه در آن باعث رشد فكري او مي گردد .
دقت به اتفاقاتي كه در فيلم نقاشي كودكانه مي افتد و تلاش براي اجراي آن ها روي كاغذ، تمركز ذهني كودكان را به طور قابل توجهي تقويت مي كند. يكي از فوايد نقاشي را از نگاه وولك بخوانيد.

نقاشي آسان و هماهنگي اعضاي بدن كودكان

نقاشي كودكانه ساده و آسان باعث مي شود فرزند شما علاوه بر مهارت هاي تمركزي و حل مسائل ، بتواند به راحتي چشم و دست خود را باهم همراه كنند و با ديدن يك تصوير به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشي ساده و آسان را با دست بكشد .در اين مورد آموزش نقاشي كودكانه به بچه ها از طريق فيلم ها و ويديوهاي آموزشي نيز تاثير زيادي دارد؛ چراكه از اين طريق كودك مي تواند ترتيب مراحل نقاشي كودكانه را نيز از طريق ويديو دنبال كند و تمريني براي هماهنگي اعضاي بدن خود داشته باشد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۴۰:۳۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

كشيدن نقاشي اژدها براي كودكان كه تخيل بالايي دارند بسيار راحت تر است . مي توانند به راحتي موجودات افسانه اي را رنگ آميزي و نقاشي كنند. در وولك ويدئوي نقاشي اژدها در حال پخش است و به راحتي كشيده مي شودو مي توانيد از اين فرصت استفاده كنيد و بدون صرف هزينه به راحتي بهترين نقاشي ازدها را بكشيد. براي كشيدن نقاشي اژدها مي توانيد خودتان هم كمك كودك كنيد و او راهنمايي فرماييد تا با الگو برداري از شما نقاشي اژدها را ترسيم كند. در افسانه ها هميشه از اژدهايان زيادي گفته شده و اكثرا با جادو و جادوگران سروكار دارند. اين گونه داستان ها و ماجراها براي كودكان بسيار جذاب است و نظر آن ها را جلب مي كند در بسياري از فيلم ها و كارتون ها هم از اژدها استفاده شده و ما مي خيواهيم با كشيدن نقاشي اژدها هم آن ها را در خانه سرگرم كنيم هم به آن ها چيزي ياد دهيم. براي تماشاي ويدئوي نقاشي اژدها در وولك همراه ما باشيد.

نقاشي ميكروفون كاملاً ساده و راحت آموزش داده شده و كودكاني كه سن كمي دارند مي توانند آن را به راحتي بكشند و نياز به كمك بزرگترها ندارند يكي از دلايلي كه باعث ميشود كودكان اعتماد به نفس بالايي بگيرند كشيدن نقاشي زيبا به تنهايي است و براي اين كار مي توان با مشاهده ويدئو هاي آموزشي سايت ولك اعتماد به نفس كودك را افزايش داد. ويدئوي نقاشي ميكروفون كاملا رايگان در اختيار شما قرار مي گيرد و نيازي نيست هزينه هاي گزاف كلاسهاي نقاشي در خارج از خانه را پرداخت كنيد يكي از دلايلي كه بسياري از كودكان به درستي آموزش نمي بينند اين است كه هزينه هاي زيادي براي اين كلاسها در نظر گرفته شده و والدين از پس پرداخت اين هزينه‌ها بر نمي آيند و به همين دليل سايت وولك به صورت رايگان آموزش نقاشي ميكروفون را در اختيار شما قرار داده است.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۱۲:۱۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

كشيدن نقاشي روز پدر يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري به كودكان در مسير رشد شخصيتي بهتر كمك مي كند. به عنوان مثال زماني كه فرزندتان در حال ترسيم نقاشي روز پدر استف بايد طرح ها، الگو ها و رنگ هاي مختلف را باهم تركيب كند تا به طرح نهايي نقاشي روز پدر برسد و اين امر باعث تقويت و افزايش قدرت تصميم گيري كودك مي شود.

از ديگر ويژگي هايي كه كشيدن نقاشي به تقويت و افزايش آن كمك مي كند، اعتماد به نفس است. زماني كه كودكتان نقاشي روز پدر يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري را به پايان مي رساند، در واقع فعاليتي را به پايان رسانده است و اين امر باعث تقويت و افزايش يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي كه يكي از شروط اصلي سلامت روان افراد است، يعني اعتماد به نفس مي شود. از آن جايي كه كافي بودن ميزان اعتماد به نفس اهميت زيادي دارد و عدم وجود آن در بزرگسالي باعث بروز مشكلات زيادي مي شود. بنابراين از سن بسيار كم و از زمان كودكي افراد بايد به اين موضوع توجه ويژه شود و چه بهتر كه با كمك بازي و سرگرمي اين ويژگي را در فرزند خود تقويت كنيد.

كشيدن نقاشي چشم و نقاشي هاي ديگر باعث رشد بهتر شخصيتي كودك شما نيز مي شود. به عنوان مثال با به اتمام رساندن نقاشي چشم در واقع كودك فعاليتي را به پايان رسانده است و اين امر باعث تقويت و افزايش يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي كودك يعني اعتماد به نفس در او مي شود.

همچنين كودك زماني كه در حال ترسيم نقاشي چشم است بايد طرح ها و الگو هاي متفاوت را با يكديگر تركيبك ند و اين امر باعث افزايش قدرت تصميم گيري در كودك مي شود. شما مي توانيد با آموزش نقاشي چشم به كودكان خود در وولك آن ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد و كودكان امروزي را كه علاقه به سپري كردن اوقات فراغت خود با انواع كنسول هاي بازي دارند، براي ساعاتي از فضاي مجازي دور كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۰۹:۵۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی