web
web

كاردستي سيب / كاردستي گيلاس / كاردستي

 

فيلم كاردستي سيب كه در اين صفحه بارگذاري شده است، مراحل ساخت يك كاردستي سيب ساده را تنها باك مك مقوا و كاغذ نشان مي دهد. بنابراين ساخت اين كاردستي بسيار ساده و كم هزينه است و مي توانيد در هر شرايطي كودك خود را مشغول ساخت كاردستي سيب كنيد. بهتر است خودتان نيز همراه كودكتان مشغول ساخت كاردستي سيب شويد چرا كه انجام فعاليت ها و سرگرمي هاي گروهي براي كودكان نسبت به بازي ها و سرگرمي هاي انفرادي بسيار لذتبخش تر است.

حتي پدر و مادر ها مي توانند از كاردستي سيب به عنوان يك راه غير مستقيم آموزشي استفاده كنند. به عنوان مثال زماني كه فرزندتان در حال ساخت كاردستي سيب است به او اطلاعاتي درباره ي ميوه سيب منتقل كنيد و از فوايد اين ميوه خوشمزه بگوييد تا كودكتان را نيز به سمت خوردن بيشتر اين ميوه مفيد جذب كنيد.كاردستي يكي از سرگرمي هاي كودكانه است كه از گذشته تا به امروز محبوبيت زيادي را در بين كودكان داشته است. چرا؟ كاردستي به كودكان در مسير شناخت بيشتر و بهتر محيط اطرافشان كمك مي كند و همانطور كه مي دانيد كودكان از بدو تولد روحيه و شخصيتي كنجكاو دارند و همواره تلاش مي كنند تا اطرافشان را بهتر بشناسند. بنابراين انجام فعاليت ها و بازي هايي كه به آن ها در اين مسير كمك مي كند برايشان بسيار جذاب و لذت بخش خواهد بود. به عنوان مثال زماني كه كودكان شما در حال ساخت كاردستي گيلاس است بايد قسمت هاي مختلف كاغذ يا مقوا را به يكديگر بچسباند و از كاغذ رنگي هاي مختلف استفاده كند.

در اوايل يادگيري ساخت كاردستي با كاغذ يا وسايل ديگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نيز همراه او باشيد و ابتدا خودتان انواع كاردستي براي كودكان را به او ياد بدهيد . مثلا قيچي كه براي كودكان خطرناك است و چگونگي كار با آن را نمي دانند ، بهتر است شما در دست بگيريد تا كودك با ديدن ، كار با آن را بياموزد . اين نكته را هم بدانيد كه بهتر است دسترسي كودك را بيشتر كنيد و در هنگام بازي يا انجام كار هاي هنري كه مي دانيد ريخت و پاش زيادي دارد به او امرو نهي نكنيد و از ابتدا مكاني مشخص را براي بازي كودك در نظر بگيريد تا او بداند براي ساخت كاردستي خلاقانه خود از جاي مشخص شده فراتر نرود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۱۸:۲۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي آكواريوم / نقاشي تاكسي / وولك

 

كشيدن نقاشي آكواريم براي كودكان موجب افزايش اعتماد به نفس آن ها مي شود. از آنجايي كه كودكان نقاشي هاي راحت و ساده اي را از ابتدا مي كشند، كشيدن يك نقاشي آكواريم كه پيچدگي خاص خود را دارد موجب افزايش اعتماد به نفس كودك مي شود. كشيدن نقاشي آكواريوم براي كودكان باعث ازايش تمركز آن ها مي شود. همچنين كشيدن آكواريوم با ماهي هاي رنگارنگ و رنگ آبي آكواريوم نشاط بخش و شادي آور است. براي كشيدن نقاشي آكواريوم مي توانيد به فرزند خود كمك كنيد اما اگر نيازي به كمك نيست بهتر است بگذاريد به تنهايي اين كار را انجام دهد. حس مستقل بودن به او احساس خوبي مي دهد و باعث مي شود بتواند كار هاي خود را به تنهايي انجام دهد و رضايت بيشتري نيز نسبت به نتيجه كشيدن نقاشي آكواريوم خواهد داشت زيرا خودش آن را كشيده است.

نقاشي تاكسي مي تواند نمونه اي براي يادگيري شغل راننده تاكسي و استفاده از تاكسي باشد. نقاشي تاكسي بسيار ساده است و به راحتي كشيده مي شود و مي توانند خودشان آن را بكشند. معمولا چون تاكسي ها زرد هستند كودكان از رنگ زرد براي كشيدن نقاشي تاكسي استفاده مي كنند و رنگ زرد هم براي كودكان نشاط آور است. نقاشي تاكسي زرد باعث مي شود كودكان ياد بگيرند چگونه از وسايل نقليه استفاده كنند و چگونه به حقوق شهروندان در سوار شدن به تاكسي احترام بگذراند. نقاشي تاكسي ميتواند مزاياي بسياري براي كودكان و همچنين ورود ان ها به اجتماع داشته باشد.

نقاشي تاكسي نيازي به هزينه زياد ندارد و مي توان با مدادرنگي و ماژيك به راحتي آن را كشيد رنگ آميزي كرد. نقاشي تاكسي با خطوط ساده اي ترسيم مي شود و براي كودك به سادگي انجام مي گردد. اگر مي خواهيد كودكتان كشيدن نقاشي تاكسي را با شوق بسياري انجام دهد مي توانيد ويدئوي نقاشي تاكسي را در وولك براي او پخش كنيد و از دخالت در نقاشي كشيدن او دست بكشيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۵۷:۳۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي جا مسواكي / كاردستي جاي تبلت / https://www.voolak.com

 

همانطور كه گفتيم كاردستي جا مسواكي جنبه آموزشي دارد و مي تواند باعث خوشحالي كودكان هم بشود و كودكان مي‌توانند آن را به ديگران بياموزند و به اين روش بهداشت را رعايت كنند. ساخت كاردستي جا مسواكي بسيار راحت است و كودك نيازي به كمك والدين ندارد مگر در شرايطي كه نياز باشد برشي روي وسايل زده شود تا كارستي جامسواكي ساخته شود. كاردستي جا مسواكي از جمله كاردستي هايي است كه اگر به دست كودك ساخته شود موجب افزايش اعتماد بنفس و مي گردد و مي تواند آن را براي ديگران هم بسازد تا او را تشويق كنند. ويدئوي كاردستي جا مسواكي در وولك به صورت رايگان و آنلاين در حال پخش است براي تماشاي كاردستي جا مسواكي مي‌توانيد به قسمت بالا مراجعه كنيد و فيلم كاردستي جا مسواكي ساده را دريافت كنيد. كاردستي جا مسواكي از جمله كاردستي هايي است كه به درد كودك مي خورد و بهتر است هر كودكي ساختن آن را بياموزد پس در كنار ما باشيد تا علاوه بر كاردستي جا مسواكي كاردستي هاي ديگر را نيز دريافت كنيد.

كاردستي جاي تبلت براي كودكان مي تواند باعث خوشحالي او شود و با يك كاردستي ساده مي توان حس نشاط او را برانگيخت. اما براي اينكه استعداد هاي كودك نيز كشف شود يكي از راه ها ساخت كاردستي است و مي توان كاردستي جاي تبلت را براي شروع ساخت. يكي از رفتار هايي كه در اثر ساخت كاردستي جاي تبلت در رفتار كودك مشاهده مي شود، خلاقيت است. خلاقي كودكان در اين راه ها بروز مي كند. با ساخت يك كاردستي جاي تبلت ساده مي توان تخيل كودك را برانگيخت. براي تماشاي كاردستي جاي تبلت به صورت ويدئوي در اين صفحه به قسمت بالا مراجعه كنيد و آموزش ساخت جاي تبلت را مشاهده كنيد. براي ديدن كاردستي هاي بيشتر در وولك مي توانيد به نشاني اينترنتي https://www.voolak.com مراجعه فرماييد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۲۹:۴۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي فوتبال دستي / كاردستي تراكتور / وولك

 

كاردستي فوتبال دستي مي تواند كودك را به هيجان آورد و او را در خانه سرگرم كند. همچينين با ساخت كاردستي فوتبال دستي و بازي با آن محيطي گرم و صميمي در خانه ايجاد مي كنيد و كودك را قبه نوعي در خانه مشغول و سرگرم نگه مي داريد. كاردستي فوتبال دستي به صورت كاملا ساده ساخته مي شود و جاي نگراني نيست كه كمودك از پس آن بر نيايد مگر اينكه نياز به اندازه گيري داشته باشد كه در اين صورت شما بايد براي او اينكار را انجام دهيد و تمام يرش ها و اندازه گيري هاي دقيق كاردستي فوتبال دستي را انجام دهيد. تمامي نكات در ويدئوي كاردستي فوتبال دستي گفته شده لطفا تماشا كنيد.

لوازم مورد نياز براي كاردستي تراكتور مقوا هايي است كه كارايي ندارند و نيازي نيست مجددا براي خريد مقوا اقدام كنيد و هزينه زياد كنيد. براي ساخت كاردستي تراكتور اگر فرزندتان قصد تنهايي ساختن آن را دارد مي توانيد كار با قيچي را خودتان انجام دهيد و براي سرهم كردن آن كودك را تنها بگذاريد و يا به صورت كلامي او را كمك كنيد. كاردستي تراكتور بسيار ساده ساخته مي شود ولي نتيجه بسيار جالبي براي كودك شما خواهد داشت. نتيجه ساخت كاردستي تراكتور براي كودك ممكن است در طولاني مدت جواب دهد و در آينده به ساخت سازه هاي بزگتر علاقه مند شود. مثلا با ساخت يك كاردستي تراكتور ساده به مهندس شدن علاقمند شود و در ادامه به تحصيل در اين زمينه يا طراحي سازه هاي مختلف مشغول شود. ساخت كاردستي تراكتور مي تواند زمينه رفتار هاي بهتري را فراهم كند. مثلا كودك مي تواند با ساخت كاردستي تراكتور اعتماد به نفس خود را افزايش دهد يا با ساخت كاردستي تراكتور خلاقيت خود را افزايش دهد.

براي ديدن ايده ها و كاردستي هاي بيشتر در وولك كليك كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۰۱:۳۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي روز مادر / كاردستي دايناسور / كاردستي

 

همه اينها نتيجه تلاش كودكان براي ديدن خوشحالي مادرشان است ساخت يك كاردستي روز مادر ساده مي‌توانند هيجان و نشاط فراواني براي كودك داشته باشد و اعتماد بنفس را افزايش دهد. يكي از دلايلي كه كودكان را به ذوق مي‌آورد تشويق والدين است كه در نهايت موجب افزايش خلاقيت و اعتماد به نفس آنها مي‌شود. يكي از كاردستي هاي روز مادر كاردستي گل براي روز مادر است كه كودكان مي توانند به سادگي آنرا انجام دهند و در كليپ كاردستي روز مادر نيز در حال پخش است. براي يادگيري اين كاردستي گل براي روز مادر مي توانيد به ويدئوي قسمت بالا مراجعه فرماييد. يكي ديگر از كاردستي ها، كاردستي كارت پستال روز مادر است كه معمولا كودكان بسياري آن را به مادرشان هديه مي دهند. كاردستي كارت پستال روز مادر نيز مانند كاردستي گل براي روز مادر در ويدئويي كاردستي روز مادر در حال پخش است ساخت كاردستي روز مادر با كاغذ رنگي يا مقوا انجام ميشود و نيازي به كمك بزرگترها ندارد مگر اينكه احتياج به برش كاغذ وجود داشته باشد كه لازم است فردي بزرگ تر آن را با قيچي انجام دهد.

كاردستي دايناسور مي تواند با كاغذ رنگي هاي مختلف تهيه شود ولي معمولا براي ساخت كاردستي دايناسور از رنگ سبز استفاده مي كنند. ساخت كاردستي دايناسور تنها با چند تا امكان پذير است و نيازي نيست والدين كمك كودك كنند تا آن را بسازد. كاردستي دايناسور در نهايت به يك اسباب بازي و كاردستي زيبا تبديل مي شود. براي ساخت كاردستي دايناسور بايد كودك حس استقلال داشته باشد و بتواند آن را به تنهايي بسازد. ساخت كاردستي دايناسور براي كودكان بسيار راحت و آسان است و كودك با ساخت كاردستي دايناسور و نشان دادن آن به والدين خود مي تواند حس اعتماد بهنفس و استقلال را دريافت كند. براي اين كه كودك به ساخت كاردستي هاي جديد تر بپردازد مي توانيد ويدئوهاي بيشتري را به او معرفي كنيد. براي درياقت ويدئوي كاردستي جديد مي توانيد به قسمت كاردستي هاي وولك مراجعه كنيد.

آموزش كاردستي راحت را مي توانيد با ديدن و دانلود فيلم كاردستي ساده و راحت ياد بگيريد و به فرزندان كوچكتان در خانه آموزش دهيد و يا با قرار دادن فيلم كاردستي ساده و آسان در اختيار كودك بگذاريد خودش آن را بياموزد. همچنين براي راحتي شما علاوه بر اينكه كانال هاي آموزش كاردستي خلاقانه بسياري در تلوزيون وجود دارد در فضاي مجازي نيز مي توانيد با دانلود فيلم كاردستي كودكانه كار را براي خود راحت تر كنيد و هميشه فيلم كاردستي را در اختيار داشته باشيد .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۳۸:۳۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي پينوكيو / نقاشي روز پدر / نقاشي كودكانه

 

همچنين كودك شما در طي كشيدن نقاشي پينوكيو ياد مي گيرد كه بايد براي رسيدن به هدف نهايي خود كه در اينجا اتمام نقاشي پينويو است، تلاش كند. همچنين كودك شما هنگام تركيب كردن انواع رنگ ها و الگو ها قدرت تصميم گيري خود را نيز افزايش مي دهد. بنابراين كشيدن نقاشي كودكانه مانند نقاشي پينوكيو به كودكان در مسير تقويت و افزايش بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي آن ها كمك مي كند. كودك شما در طي ترسيم نقاشي پينوكيو با انواع رنگ ها، طرح ها، الگو ها و… آشنا مي شود. حالا چرا نقاشي كشيدن بچه ها براي پدر و مادر ها جذاب است؟ يكي از دلايل امروزي آن اين است كه كودكان را براي ساعاتي از دنياي مجازي و تجهيزات الكترونيكي دور مي كند.

در روز خاصي مانند روز پدر، كودك خود را مشغول كشيدن نقاشي روز پدر كنيد و به او كمك كنيد تا احساسات خود را با نقاشي كشيدن به پدر خود نشان دهد. بنابراين با آموزش نقاشي روز پدر به كودك خود مي توانيد به او در مسير ابراز احساساتش كمك كنيد. كودكان براي ابراز احساسات خود از راه هايي مانند نقاشي كشيدن استفاده مي كنند. زماني كه كودكتان كشيدن نقاشي روز پدر خود را به پايان رساند، به او بگوييد تا نقاشي اش را به پدرش هديه كند. اين كار باعث كمك به ابراز احساسات كودك و تقويت هرچه بيشتر اعتماد به نفس در كودك مي شود.

نقاشي كردن يكي از سرگرمي هاي لذت بخش و در حين حال آموزشي و بسيار مفيد براي كودكان شما است. كودكان معمولا از يك سالگي به بعد شروع به كشيدن نقاشي كودكانه مي كنند. كودكان شما با كمك گرفتن از تخيلات خود يا از روي عكس نقاشي، شروع به كشيدن نقاشي مي كنند. تعداد زيادي عكس نقاشي ساده و طرح ساده نقاشي و يا فيلم نقاشي در اينترنت و فضاي مجازي وجود دارد كه مي توانيد با استفاده از آن ها كودك خود را به كشيدن نقاشي تشويق كنيد؛ زيرا اكثر كودكان از اين كه از روي عكس نقاشي كودكانه و عكس نقاشي ساده، نقاشي كنند بسيار لذت مي برند. همچنين كودك شما مي تواند از سنين بسيار كم با استفاده از تعدادي طرح نقاشي رنگي و طرح نقاشي كودكانه با رنگ ها آشنا شود و اين الگو ها به تكامل اين استعداد در كودكان شما كمك مي كند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۳۳:۱۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

مهد كودك در كرج / شهريه مهد كودك تهران / وولك

 

مهد كودك در كرج در روند اجتماعي شدن بچه ها تاثير بسيار زيادي دارد. در روز هاي اول مربيان مهد با صحبت كردن با بچه ها و برقراري رابطه دوستي با آن ها، تلاش مي كنند محيط مهد كودك را براي كودكان دلپذير و جذاب كنند. اين ارتباط گيري با كودك توسط مربيان، كودكان را براي ورود به دنياي اجتماعي آماده مي كند. كودكان در مهد هاي كودك، با همسالان خود آشنا مي شوند و با آن ها بازي مي كنند و در جريان اين بازي با آن ها ارتباط برقرار مي كنند. آن ها با گفتن جملاتي مانند “اسمت چيه؟” يا “بيا با من بازي كن” با همسالان خود دوست مي شوند.

مهد كودك در تهران، يكي از مباحث و موضوعاتي است كه اكثر پدر و مادر ها به آن فكر مي كنند و ممكن است در راه انتخاب يك مهد كودك تهران براي فرزند خود دچار چالش هاي زيادي شوند. انتخاب يك مهد كودك خوب از مهم ترين مسائلي است كه والدين قبل از ثبت نام كودك خود در يك مهد كودك در تهران بايد به آن توجه ويژه داشته باشند. بهتر است از دليل اهميت انتخاب مهدكودك تهران براي كودك خود آگاه باشيد تا از اين مسئله غفلت نكنيد و فرزند خود را به هر مهد كودكي نسپاريد. شهريه مهد كودك تهران بستگي به عوامل زيادي دارد. ميزان امكانات و رفاهي كه مهد كودك تهران براي كودك شما و خود شما فراهم مي كند طبيعتا تاثير مستقيم بر روي قيمت مهد كودك در تهران دارد.

بهترين مهد كودك هاي تهران كه در ليست مهد كودك هاي درجه يك تهران ذكر شده اند مسلما هزينه بيشتري نسبت به ساير مهدكودك هاي تهران دارند. گرانترين مهد كودك هاي تهران نيز بايد مورد بررسي شما قرار بگيرند زيرا شايد ملاك هاي شما براي بهترين مهد كودك هاي تهران با ملاك هايي كه ديگران متفاوت باشد. قيمت مهد كودك در تهران حتي بستگي به موقعيت جغرافيايي آن مهد كودك نيز دارد و صد البته كه موقعيت جغرافيايي يكي از نكات مهمي است كه در هنگام انتخاب مهد كودك در تهران بايد به آن توجه ويژه داشته باشيد. با استفاده از ليستي كه وولك برايتان تهيه كرده است، به راحتي مي توانيد نزديك ترين مهد كودك به محل سكونت خود براي فرزندتان انتخاب نماييد.

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۴۷:۳۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي خرچنگ/نقاشي نمو/آموزش نقاشي

 

علاقه به نقاشي و يادگيري آن از جمله احساساتي است كه به صورت ذاتي و طبيعي درون كودكان وجود دارد. از آن جايي كه نقاشي كشيدن فوايد بسيار زياد جسمي و روحي بر كودكان دارد، پدر و مادرها بر آموزش نقاشي با روش هاي ساده به كودكان خود سعي در تشويق و ترغيب آنها به نقاشي كشيدن دارند. يكي از راهكارهاي ترغيب كودكان به نقاشي كشيدن انتخاب طرح هاي جذاب براي كودكان است. نقاشي نمو اين شخصيت دوست داشتني و بامزه انيميشيني يكي از طرح هايي است كه به دليل علاقه كودكان به حيوانات، براي اغلب كودكان جذاب خواهد بود.

شما با انتخاب طرح هاي جذاب و حيواناتي كه رسم آنها براي كودكان نسبتا ساده هستند، مانند نقاشي نمو يا نقاشي خرچنگ و يا هر حيوان ديگه اي كه بنظرتان براي فرزندتان جالب است، اولين قدم براي جلب توجه كودك به نقاشي كشيدن را برداشته ايد. سپس با استفاده از روش هاي آموزشي جذابي مانند آموزش هاي ويديويي و يا كتاب هاي رنگ آميزي مي توانيد به كودك براي كشيدن نقاشي انگيزه و اعتماد به نفس دهيد. هنگامي كه كودك شروع به كشيدن طرح هاي ذهني خود مي كند يعني در ابتداي كار طرح نهايي نقاشي را در ذهن خود تصور كرده است و همين امر نشان از قدرت بالاي تخيل و تجسم كودك را نشان مي دهد. مسلما تكرار و ادامه نقاشي كشيدن همانند تمريني براي بالا بردن قدرت تخيل و تجسم كودك عمل مي كند.

نقاشي كشيدن بر قدرت تصميم گيري و برنامه ريزي كودك نيز تاثير گذار است. زماني كه كودك شروع به رسم تصاوير ذهني خود مي كند، در ذهن خود ابتدا و انتهاي آن را برنامه ريزي مي كند. پس از اتمام كار و ديدن نتيجه از تصميمات و برنامه هاي خود احساس غرور مي كند. همين حس غرور نيز باعث تقويت و افزايش اعتماد به نفس كودك مي شود. تمامي اين مراحل در يك نقاشي كشيدن بنظر ساده خلاصه شده اند. نقاشي مي تواند حس اعتماد به نفس و همچنين قدرت تصميم گيري كودك را افزايش دهد. اعتماد به نفس و تصميم گيري از عناصر بسيار مهم در زندگي آينده كودك هستند و هرچه بيشتر بر بهبود آنها تمركز كنيد، كودكي مستقل تر و موفق تر خواهيد داشت.

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۰۵:۳۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي بلوط  /  نقاشي اژدها / آموزش نقاشي

 

تماشاي ويدئوي نقاشي بلوط هم در وولك كاملا رايگان و آنلاين دريافت مي شود. تماشاي ويدئو براي كودكان كه در خانه هستند مزايايي هم دارد كه باعث مي شود از اينترنت به درستي استفاده كنند و از آن آموزش هايي نيز دريافت كنند كه برايشان مفيد باشد. ويدئوي نقاشي بلوط، مي تواند جاي آموزش هاي گران قيمت را بگيرد و به راحتي كودك را در خانه سرگزم آموزش هاي ويدئويي و به صرفه كرد. براي اينكه آموزش نقاشي بلوط در وولك را تماشا كنيد، مي توانيد همراه ما باشيد و همچنين ويدئو هاي بيشتري را نيز دريافت فرماييد. براي دريافت ويدئو هاي بيشتر به صورت آنلاين و رايگان همراه ما باشيد.

كشيدن نقاشي اژدها براي كودكان كه تخيل بالايي دارند بسيار راحت تر است . مي توانند به راحتي موجودات افسانه اي را رنگ آميزي و نقاشي كنند. در وولك ويدئوي نقاشي اژدها در حال پخش است و به راحتي كشيده مي شودو مي توانيد از اين فرصت استفاده كنيد و بدون صرف هزينه به راحتي بهترين نقاشي ازدها را بكشيد. براي كشيدن نقاشي اژدها مي توانيد خودتان هم كمك كودك كنيد و او راهنمايي فرماييد تا با الگو برداري از شما نقاشي اژدها را ترسيم كند.

حتي شما هم مي توانيد اگر نقاشي هاي دوران كودكي خود را داريد، به يك روانشناس مراجعه كنيد، و از او بخواهيد كه شخصيت و ذهن كودكي شما را تحليل كند؛ چرا كه همانطور كه مي دانيد تمام بنا و اساس شخصيت شما از كودكي و تاثيرات متعدد آن، شكل گرفته است.

يكي ديگر از دلايلي كه والدين به آموزش نقاشي براي كودكان مي پردازند؛ اين است كه نقاشي كشيدن به هماهنگي حركات چشم ها و دست هاي كودك شما كمك مي كنند. كسب همچنين مهارت هايي در سن و سال كم براي كودكان بسيار با اهميت است؛ بنابراين اين كه با آموزش نقاشي كودكان خود سعي كنيد تا آن ها را به نقاشي كودكانه كشيدن علاقمند كنيد، به كودك شما كمك بسياري خواهد كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۵۸:۵۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي بادبزن / كاردسيتي پاريس / كاردستي جديد

 

ساخت كاردستي معمولا به صورت گروهي در مدرسه ها، مهد كودك ها و ارگان هايي كه آموزش و سرگرمي را به طور همزمان براي كودكان پيش مي برند، انجام مي شود. اما كودكان امروزي در سال اخير به دليل شيوع ويروس كرونا نتوانسته اند به انجام فعاليت ها، سرگرمي ها، تفريحات و بازي هاي گروهي با دوستان خود بپردازند. بنابراين شما مي توانيد با همراهي كردن كودكان خود در اين راهف اين خلا را براي آن ها پر كنيد. انتخاب يك طرح جذاب براي ساخت كاردستي مي تواند اشتياق فرزند شما را به ساختن كاردستي بيشتر كند. به عنوان مثال طرح و ايده ساخت كاردستي بادبزن مي تواند طرحي هيجان انگيز براي كودكان باشد.

كودكان از بدو تولد روحيه اي كنجكاو دارند و همواره در تلاش هستند تا اطلاعات بيشتري درباره ي محيط اطراف خود به دست آورند. به همين دليل ساخت كاردستي پاريس مي تواند براي آن ها بسيار جذاب باشد. هنگامي كه فرزندتان در حال ساخت كاردستي پاريس است به او اطلاعاتي درباره ي پاريس زيبا بدهيد تا از اين راه اطلاعات عمومي فرزند خود را نيز افزايش داده باشيد.

كاردستي پاريس يكي از طرح ها و ايده هاي جذاب براي ساخت كاردستي كودكانه است كه مي تواند براي فرزندان شما بسيار جذاب باشد. از آن جايي كه كودكان امروزي به گذراندن اوقات فراغت خود با كنسول هاي بازي و بازي هاي ديجيتال علاقه ي بسيار زيادي دارند، انتخاب يك طرح و ايده ي جذاب كه مطابق سلايق آن ها باشد و به روحيات اشان نزديك تر باشد مي تواند ترفندي جذاب و هوشمندانه باشد تا در نهايت بتوانيد با كمك ساخت كاردستي و انجام اينگونه سرگرمي هاي كودكانه، فرزندان خود را براي ساعاتي در دنياي مجازي و تجهيزات الكترونيكي دور كنيد.

يك كاردستي ساده و آسون كه اين همه ريخت و پاش نداره؟ پس بگذاريد كودكتان با خيال راحت و اعتماد به نفس بالا كاردستي خلاقانه جديد بسازد و خود را با آن سرگرم كند . حتي مي توانيد آموزش كاردستي جديد را براي او در فضاي مجازي بيابيد تا از روي آن بسازد و با ديدن فيلم كاردستي با كاغذ كه براي او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها اين كار انجام دهد . نكته مهم ديگر اين است كه لازم نيست ابزار گران قيمت براي كودك خود تهيه كنيد بهتر است با وسايل يا دورريز هايي كه در خانه داريد به او ساخت يك كاردستي جالب را بياموزيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۴۶:۵۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی