web
web

نقاشي چشم / نقاشي خانه / نقاشي كودكانه

 

همچنين كودك زماني كه در حال ترسيم نقاشي چشم است بايد طرح ها و الگو هاي متفاوت را با يكديگر تركيبك ند و اين امر باعث افزايش قدرت تصميم گيري در كودك مي شود. شما مي توانيد با آموزش نقاشي چشم به كودكان خود آن ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد و كودكان امروزي را كه علاقه به سپري كردن اوقات فراغت خود با انواع كنسول هاي بازي دارند، براي ساعاتي از فضاي مجازي دور كنيد.

نقاشي خانه يكي از اولين طرح هايي از نقاشي كودكانه است كه كودكان فرا مي گيرند. طرح نقاشي خانه به دليل آسان بودن مي تواند براي كودكان از سن بسيار كم مناسب باشد. همچنين طرح نقاشي خانه براي كودكان جذاب و هيجان انگيز نيز هست چرا كه كودكان از بدو تولد روحيه اي كنجكاو دارند و تلاش مي كنند تا درباره ي اطراف خود اطلاعات بيشتري كسب كنند. بنابراين انجام فعاليت هايي كه به آن ها در مسير شناخت بيشتر محيط اطرافشان كمك مي كند برايشان بسيار هيجان انگيز و جذاب خواهد بود.

به طور كلي كودكان با كشيدن نقاشي كودكانه زيباي خود با شما ارتباط برقرار مي كنند و شما با ديدن نقاشي كودكانه ساده آن ها بايد به خواسته هايشان پي ببريد و اين امر كاملا روانشناسي است كه كشيدن يك خط صاف در ذهن كودك با كشيدن يك منحني چه فرقي دارد . مثلا كودك وقتي فردي را در كنار خود مي كشد و از او مي خواهيد در مورد آن توضيح دهد ، مي گويد اين فرد در حال زدن من است و متوجه مي شويد فردي در دنياي واقعي او را زده و به همين صورت او با شما ارتباط برقرار مي كند.

لذا دنيايي از حرف ها و فكر ها را مي توانيد تنها در يك نقاشي ساده از كودكان خود بيابيد. گاهي به يادگار نگه داشتن نقاشي هاي كودكانه براي آن ها در بزرگسالي، نوستالژي هاي جالبي را مي سازد. اين كه در بزرگسالي به اين فكر كنند كه در كودكي خود با چه افكار و دغدغه هايي سر و كار داشتند براي آن ها بسيار خاطره انگيز و جذاب خواهد بود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۳۳:۱۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

قيمت مهد كودك مشهد / مهد كودك در اهواز / https://www.voolak.com

 

تعيين قيمت مهد كودك مشهد با توجه به عناصر متعددي توسط اداره كل بهزيستي استان خراسان رضوي تعيين مي شود. عناصري نظير رده سني كودك، از شيرخواره تا نوباوه، امتياز مهد كودك (از يك تا سه ستاره) و امكانات شهرستان ها در تعيين قيمت مهد كودك در مشهد موثر هستند. اين كميت براي مهد كودك مشهد و مناطق نزديك آن، بالاتر از ساير نقاط استان خراسان رضوي مي باشد. حضور در مهد كودك و توسعه روابط كودك، مهارت كلامي را در ذهن و كلام او تقويت مي كند. صحبت كردن مربيان مهد با كودكان، صحبت كردن كودكان با يكديگر، فعاليت هاي شعر خواني و قصه گويي براي كودكان از جمله كارهايي است كه در بهترين مهد كودك هاي مشهد براي رشد مهارت هاي كلامي در كودك انجام مي شود.

اكثر والدين مي دانند كه مهد كودك تاثيرات بسيار مثبتي بر رشد شخصيتي و تربيت كودكان دارند. از آن جايي كه مهد كودك ها تاثير مستقيم بر روي كودكان دارند بنابراين هنگام انتخاب يك مهد كودك در اهواز براي ثبت نام كودك خود، حتما بايد ملاك هايي را براي خود قرار دهيد و بهترين مهد كودك اهواز را براي فرزند خود انتخاب كنيد. درست است كه مهد كودك بايد مكاني براي راحتي، سرگرمي و بازي كودكان باشد اما صدرصد بهتر است تا مقررات و قوانين مورد نياز و ضروري را نيز داشته باشد و از همه مهم تر به آن قوانين پايبند باشد. به عنوان مثال مهد كودك ها بايد در انجام به موقع واكسيناسيون هاي كودكان و چك آپ هاي منظم آن ها نظارت داشته باشند و در اين مورد سختگيرانه عمل كنند و بهترين مهد كودك اهواز بي شك بايد به اين موارد توجه ويژه داشته باشد.

اگر شما هم به دنبال يك مهد كودك خوب براي فرزند خود هستيد، فرصت را از دست ندهيد و همين الان به وبسايت كودكانه وولك به نشاني اينترنتي https://www.voolak.com مراجعه نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۴۲:۳۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي چراغ راهنمايي رانندگي / كاردستي تير كمان / كاردستي ساده

 

به خاطر داشته باشيد كه ايده و طرح هاي هيجان انگيز و جذابي كه با روحيات و علايق كودكان شما همخواني داشته باشد و به سلايق آن ها نزديك باشد، انتخاب كنيد تا كودكتان به انجام و ساخت كاردستي انتخابي شما علاقه و اشتياق نشان دهد. به عنوان مثال طرح و ايده كاردستي چراغ راهنمايي رانندگي مي تواند براي كودكان بسيار جذاب و هيجان انگيز باشد. همچنين ساخت كاردستي چراغ راهنمايي رانندگي توسط كودكان مي تواند به آن ها در مسير رشد شخصيتي اشان نيز كمك كند. شخصيت افراد نيز در كودكي شكل مي گيرد بنابراين والدين مي تواند با روش ساده اي مانند آموزش ساخت كاردستي چراغ راهنمايي رانندگي به كودكان باعث پرورش شخصيت بهتري در كودكان شوند و ويژگي هاي مثبت شخصيتي را در آن ها تقويت كنند.

همچنين ساخت كاردستي تيركمان يا كار دستي هاي ديگر باعث تقويت روحيه اجتماعي و عاطفي كودك شما مي شود و رفتار اجتماعي فرزند شما را بهبود مي بخشد زيرا قطعا كودك شما هنگام ساخت كاردستي تيركمان به كمك فرد ديگري نياز خواهد داشت يا حتي بعضي از كاردستي ها بايد به صورت گروهي ساخته شوند و اين امر باعث تقويت رفتار اجتماعي كودكان خواهد شد. ساخت كاردستي هاي متفاوت از جمله اوريگامي ها مانند كاردستي تيركمان باعث شكوفايي استعداد هاي ديگر كودك شما نيز مي شود. كودك شما هنگام ساخت كاردستي بايد مراحل ساخت كاردستي تيركمان را به خاطر بسپرد و اين امر باعث تقويت حافظه ي كودكان شما مي شود. به عنوان مثال يادگيري الگو هاي تا كردن كاغذ براي ساخت كاردستي تيركمان باعث افزايش حافظه ي كودك شما مي شود.

آموزش كاردستي راحت را مي توانيد با ديدن و دانلود فيلم كاردستي ساده و راحت ياد بگيريد و به فرزندان كوچكتان در خانه آموزش دهيد و يا با قرار دادن فيلم كاردستي ساده و آسان در اختيار كودك بگذاريد خودش آن را بياموزد. همچنين براي راحتي شما علاوه بر اينكه كانال هاي آموزش كاردستي خلاقانه بسياري در تلوزيون وجود دارد در فضاي مجازي نيز مي توانيد با دانلود فيلم كاردستي كودكانه كار را براي خود راحت تر كنيد و هميشه فيلم كاردستي را در اختيار داشته باشيد .

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۵۴:۴۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي كره زمين / نقاشي ويلچر / https://www.voolak.com

 

به عنوان مثال اگر پسر بچه اي پرخاشگر داريد مي توانيد طرح نقاشي كره زمين را با او اجرا كنيد و در حين كشيدن نقاشي كره زمين با او همصحبت شويد تا كودك بتوانند احساساتش را با شما درميان بگذارد. زيرا يكي از ويژگي كودكان پرخاشگر اين است كه آنا نمي توانند احساسات خود را به راحتي بيان كنند بنابراين كشيدن نقاشي كره زمين يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري كه توسط درمانگر پيشنهاد شود مي تواند به فرزند شما در مسير صحبت درباره ي نگراني ها و احساساتش كمك كند.

البته تنها فايده نقاشي كشيدن در مسير روان درماني نيست. به طور كلي نقاشي كشيدن فوايد بسيار زيادي از جمله تقويت و افزايش ويژگي هاي مثبتي شخصيتي از جمله تقويت اعتماد به نفس، افزايش قدرت تصميم گيري، افزايش قدرت تخيل، افزايش قدرت تصويرسازي و… دارد. طرح نقاشي قوري مي تواند يكي از طرح هاي جذاب براي پسر بچه ها باشد.

كشيدن نقاشي ويلچر يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري به فرزندان شما در مسير رشد بهتر شخصيتي نيز كمك مي كند. چرا كه باعث افزايش و تقويت بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي در كودك شما مي شود. به عنوان مثال زماني كه كودك نقاشي ويلچر خود را به پايان مي رساند در واقع فعاليتي را به اتمام رسانده است و اين امر باعث افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي در او يعني افزايش اعتماد به نفسش مي شود.

همچنين زماني كه كودك در حال ترسيم نقاشي ويلچر يا هر نقاشي كودكانه ديگري است بايد طرح ها، الگو ها و رنگ هاي متفاوت را با يكديگر تركيب كند تا به طرح نهايي نقاشي ويلچر نزديك شود. بنابراين در اين مسير ويژگي تصميم گيري در كودك شما تقويت مي شود و شخصيتي مستقل تر پيدا مي كند. همين الان با آموزش نقاشي ويلچر را در وولك به نشاني https://www.voolak.com  كودكان را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۱:۴۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي كمد / كاردستي كيف پول / https://www.voolak.com

 

همانطور كه مي دانيد اكثر دختران از كودكي براي انجام كار هاي بزرگتر ها علاقه بسياري نشان مي دهند مثلا براي عرسك هاي خود مهماني مي گيرند يا غذاهاي عجيب و غريب مي پزند. قسمتي از خانه را براي خود نگه ميدارند تا در آنجا با عروسك هاي خود خاله بازي كنند. وسايل خانه را نيز به صورت اسباب بازي براي آن ها تهيه كرده ايد تا حس بزرگ بودن داشته باشد. كمد هم يكي از اين وسايل است كه مي تواند لباس هاي عروسكش را در آن جا دهد يا حتي از آن به عوان نگه دارنده وسايل كودك خود استفاده كند در اينجا مي خواهيم آموزش كاردستي كمد را با يكي ديگر تماشا كنيم.

كاردستي كمد علاوه بر اينكه كودك را در حين ساختن آن سرگرم مي كند، براي بازي هاي مختلف نيز براي آن ها لازم ميشود. علاوه بر اين اگر كاردستي كمد كودك خراب شد يا پاره شد مي توانيد جديد آن را بسازيد و به او هديه دهيد. انواع مختلف كاردستي كمد ديگر هم وجود داره كه بسته به خلاقيت شما مي توان ان ها را ساخت. ويدئوي كاردستي كمد را در اختيار كودك خود قرار دهيد تا استعداد هايش بروز كند. براي اينكه استعداد هاي كودك شكوفا شود بايد براي او زمينه آن را محيا كنيد.

بسياري از واليدن براي ساخت و انجام كار هيا هنري كودكان خود را به كلاس هاي آموزشي پرهزينه مي فرستند و در نهايت هم ممكن است براي آن ها نتيجه اي نداشته باشد و براي همين ما ويدئوهاي آموزشي كاردستي را در اختيار شما قرار داده ايم تا به راحتي بتوانيد از اين ويدئو ها به صورت رايگان بهره ببريد و كودكتان نيز خشنود باشد زيرا اين ويدئو ها علاوه بر آموزش او را سرگرم نيز مي كند. ويدئو هاي آموزشي در وولك كاملا رايگان است و نيازي نيست شما هزينه هاي گزاف كلاس هاي هنري را پرداخت كنيد. همچنين كودك از در خانه بودن لذت مي برد و سرگرم ميماند. براي ساخت كاردستي كيف پول با ما همراه باشيد و ويدئوي كاردستي كيف پول را تماشا كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۰۲:۱۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

مهد كودك تهران / قيمت مهد كودك اروميه / https://www.voolak.com

 

هزينه مهد كودك در تهران بستگي به عوامل زيادي دارد. ميزان امكانات و رفاهي كه مهد كودك تهران براي كودك شما و خود شما فراهم مي كند طبيعتا تاثير مستقيم بر روي قيمت مهد كودك در تهران دارد. بهترين مهد كودك هاي تهران كه در ليست مهد كودك هاي درجه يك تهران ذكر شده اند مسلما هزينه بيشتري نسبت به ساير مهدكودك هاي تهران دارند. گرانترين مهد كودك هاي تهران نيز بايد مورد بررسي شما قرار بگيرند زيرا شايد ملاك هاي شما براي بهترين مهد كودك هاي تهران با ملاك هايي كه ديگران متفاوت باشد. قيمت مهد كودك در تهران حتي بستگي به موقعيت جغرافيايي آن مهد كودك نيز دارد و صد البته كه موقعيت جغرافيايي يكي از نكات مهمي است كه در هنگام انتخاب مهد كودك در تهران بايد به آن توجه ويژه داشته باشيد.

قيمت مهد كودك اروميه بستگي به موارد بسيار زيادي دارد به عنوان مثال امكانات و تجهيزاتي كه مهد كودك اروميه اي كه براي كودك خود انتخاب مي كنيد در ميزان هزينه مهد كودك در اروميه تاثيرگذار است و يا حتي موقعيت جغرافيايي مهد كودك اروميه نيز ممكن است در شهريه مهد كودك هاي اروميه تاثيرگذار باشد بنابراين هنگام انتخاب بهترين مهد كودك در اروميه براي فرزند خود تمامي نكات را در نظر بگيريد تا در نهايت مناسب ترين مهد كودك اروميه با مناسب ترين قيمت مهد كودك اروميه را براي فرزند خود انتخاب كنيد.

وولك يك وبسايت با محتواي كودكانه است كه در آن به راحتي مي توانيد ليست بهترين مهد كودك هاي ايران را به تفكيك استان هاي كشور عزيزمان مشاهده نماييد. براي دسترسي و نيز بررسي مهد كودك مد نظرتان در سراسر ايران مي توانيد به سايت وولك، به نشاني اينترنتي https://www.voolak.com مراجعه كرده و از محتواهاي بي نظير اين وبسايت بهره مند شويد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۳۸:۱۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

قيمت مهد كودك تبريز / مهد كودك در اروميه / وولك

 

يكي ديگر از المان هاي بسيار مهم در انتخاب مهد كودك براي بچه ها، قيمت و شهريه آن مهد كودك مي باشد. قيمت مهد كودك تبريز توسط سازمان بهزيستي استان آذربايجان شرقي و با توجه به امكگانات و تجهيزات ان مهد كودك براي خانواده هاي تبريزي تعيين مي شود. واضح است قيمت مهد كودك هاي شخصي تبريز، بالاتر از مهد كودك هاي دولتي اين شهر مي باشد. امكانات و برنامه هاي مدون هر مهد كودك تبريز در نرخ شهريه آن مهد تاثيرگذار است.

مربيان نبايد در مهد كودك به كودك آزاري بپردازند و محيط مهد كودك را براي بچه ها متشنج و ناامن كنند بلكه بايد با ايجاد سرگرمي و برنامه هاي تفريحي و شاد براي كودك، مهد كودك را به محيطي شاد و جذاب براي كودكان تبديل كنند.

بهترين مهد كودك هاي اروميه طبيعتا بايد ويژگي هاي يك مهد كودك در اروميه را داشته باشند اما با توجه به ملاك هاي شخصي شما از بين مهد كودك هاي اروميه مي توانيد بهترين مهد كودك در اروميه را براي كودك خود انتخاب كنيد. به عنوان مثال موقعيت جغرافيايي مهد كودك اروميه اي كه براي كودك خود از بين بهترين مهد كودك هاي اروميه انتخاب مي كنيد بايد به محل سكونت شما نزديك باشد زيرا در صورتي كه مهد كودك اروميه اي كه كودك خود را در آن ثبت نام مي كنيد از محل زندگيتان دور باشد ممكن است كودك شما از رفتن به مهد كودك در اروميه دلزده شود. بنابراين به اين نكات مهم هرچند كوچك در هنگام انتخاب بهترين مهد كودك در اروميه براي فرزند خود نهايت دقت را به خرج دهيد.

وولك سايتي كودكانه است كه علاوه بر سرگرمي هاي متداول براي كودكان، نقاشي و كاردستي هاي متنوع، ليستي كامل از مهد كودك هاي ايران را نيز براي والدين عزيز فراهم آورده است تا بتوانيد به راحتي بهترين مهد كودك را براي فرزندان خود انتخاب نماييد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۱۹:۱۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي تير كمان / نقاشي كامپيوتر / نقاشي

 

از آن جايي كه كودكان امروزي به انجام بازي هاي ديجيتال و كامپيوتري علاقه ي بيش تري دارند شما مي توانيد با انتخاب يك طرح هيجان انگيز مانند طرح نقاشي تيركمان آن ها را حتي براي ساعاتي از فضاي مجازي و تجهيزات الكترونيكي دور كنيد. حتي اگر كشيدن نقاشي تيركمان يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري براي فرزندتان سخت بود مي توانيد در مراحل ترسيم نقاشي تيركمان به كودك خود كمك كنيد. چرا كه كودكان به انجام فعاليت ها و بازي هاي گروهي بيشتر از انجام بازي هاي فردي علاقمند هستند.   همچنين شما مي توانيد با آموزش نقاشي هاي كودكانه مانند نقاشي تيركمان به افزايش اعتماد به نفس كودك خود نيز كمك كنيد. زماني كه فرزند شما نقاشي تيركمان خود را به پايان مي رساند در واقع يك فعاليت را به پايان رسانده است و اين امر باعث افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي يعني اعتماد به نفس در فرزند شما مي شود.

به عنوان مثال طرح نقاشي كامپيوتر مي تواند براي كودكان طرحي هيجان انگيز باشد و آن ها را به وجد بياورد. همچنين بهتر است بدانيد كه كشيدن نقاشي كامپيوتر يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري فوايد بسيار زيادي براي فرزندان شما دارد و به آن ها در مسير رشد بهتر شخصيتي اشان كمك مي كند. به عنوان مثال زماني كه كودكتان نقاشي كامپيوتر خود را به پايان مي رساند در واقع فعاليتي را به پايان رسانده است و اين امر باعث افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي در كودك يعني اعتماد به نفس مي شود.

همانطور كه به احتمال زياد مي دانيد اعتماد به نفس كافي تاثير زيادي بر روي سلامت رواني افراد دارد و از آنجايي كه شخصيت افراد در كودكي شكل مي گيرد، بنابراين بايد از سن بسيار كم به ميزان اعتماد به نفس در كودكان توجه ويژه شود. حتي اگر شما از نقاشي كامپيوتر فرزند خود نيز انتقاد كنيد، اين كار باعث تقويت روحيه ي انتقاد پذيري در كودك شما مي شود. بنابراين با آموزش نقاشي كامپيوتر در وولك به كودكان خود آن ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۵۷:۰۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي جارو / كاردستي كراوات / https://www.voolak.com

 

كاردستي يكي از سرگرمي هاي هنري است كه از گذشته تا به امروز در بين كودكان جذابيت و محبوبيت خود را حفظ كرده است چرا كه كودكان و به طور كلي تر انسان ها به طور غريزي و ذاتي به ساختن و خلق كردن علاقمند هستند و ساختن كاردستي نيز ارتباط مستقيم با اين نياز انسان ها دارد. ساخت كاردستي معمولا به صورت گروهي در مدرسه ها، مهد كودك ها و ارگان هايي كه آموزش و سرگرمي را به طور همزمان براي كودكان پيش مي برند، انجام مي شود. اما كودكان امروزي در سال اخير به دليل شيوع ويروس كرونا نتوانسته اند به انجام فعاليت ها، سرگرمي ها، تفريحات و بازي هاي گروهي با دوستان خود بپردازند. همچنين بهتر است بدانيد كه ساخت جارو بسيار آسان است و با وسايل ساده اي مانند چند تكه كاغذ ساخته مي شود. به كاردستي هايي مانند كاردستي جارو كه تنها با تا زدن كاغذ ساخته مي شوند، كاردستي هاي اوريگامي مي گويند. اين گونه كاردستي ها بسيار كم هزينه هستند.

كودكان امروزي به گذراندن اوقات فراغت خود با كنسول هاي بازي و تجهيزات الكترونيكي علاقمند هستند. بنابراين شما با انتخاب يك طرح جذاب كاردستي مانند كاردستي كراوات مي توانيد كودك خود را حتي براي ساعاتي از فضاي مجازي دور كنيد. همچنين ساخت كاردستي كراوات يا هر كاردستي كودكانه ديگري به تقويت و افزايش بسياري از ويژگي هاي شخصيتي مثبت كودك شما كمك مي كند. به عنوان مثال زماني كه كودك شما ساخت كاردستي كراوات خود را به اتمام مي رساند در واقع فعاليتي را به اتمام رسانده است و اين امر باعث افزايش و تقويت يكي از ويژگي هاي شخصيتي مثبت او يعني اعتماد به نفس مي شود.

كاردستي هاي بيشتر و سرگرمي هاي متنوع تري را در وبسايت وولك https://www.voolak.com مي توانيد براي فرزندان خود ببينيد و آن ها را تا ساعت ها به راحتي سرگرم كنيد.

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۲۱:۲۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي دونات / كاردستي مبل / كاردستي ساده

 

كاردستي دونات يا هر كاردستي كودكانه ي ديگري مي تواند به والدين در اين مسير كمك كند. بنابراين بهتر است كه فرزندان خود را به ساخت كاردستي تشويق كنيد و تمايل آن ها را براي اين كار بيشتر كنيد. انتخاب يك طرح مناسب مي تواند به افزايش تمايل كودكان به ساختن كاردستي بسيار كمك كند. كودكان معمولا عاشق شيريني جات، دسر ها و انواع شكلات هستند بنابراين كاردستي دونات مي تواند براي آن ها بسيار جذاب باشد.

پدر و مادر ها مي توانند هنگامي كه فرزندشان در حال ساخت كاردستي دونات است، شعر يا قصه هايي درباره ي دونات بخوانند. با اين كار كودكان لذت بيش تري از ساخت كاردستي دونات خود مي برند و ساعات بيش تري سرگرم مي شوند و در نتيجه از كنسول هاي بازي دور مي مانند. همچنين ساخت كاردستي دونات يا هر كاردستي ديگر فوايد ديگر براي رشد شخصيتي كودكان دارد.

كاردستي، يكي از فعاليت هاي جذابي است كه كه كودكان از سن بسيار كم به آن علاقمند هستند. ويديو كاردستي مبل كه در اين صفحه مشاهده مي كنيد تنها به وسيله ي كاغذ و تا كردن آن ساخته شده است. به كاردستي هايي مانند كاردستي مبل بالا كه تنها به وسيله ي كاغذ و تا كردن آن ساخته مي شوند كاردستي هاي اوريگامي مي گويند. كاردستي هاي اوريگامي هزينه بسيار كمي دارند زيرا تنها با كاغذ مي توانيد آن ها را بسازيد. بنابراين با آموزش كاردستي مبل و نشان دادن ويديو به فرزند خود، او را از فوايد ساخت كاردستي بهره مند كنيد.

اين نكته را هم بدانيد كه بهتر است دسترسي كودك را بيشتر كنيد و در هنگام بازي يا انجام كار هاي هنري كه مي دانيد ريخت و پاش زيادي دارد به او امرو نهي نكنيد و از ابتدا مكاني مشخص را براي بازي كودك در نظر بگيريد تا او بداند براي ساخت كاردستي خلاقانه خود از جاي مشخص شده فراتر نرود . از كودك خود انتظار انجام كار بزرگي نداشته باشيد با توجه به سن او با او رفتار كنيد و به او سخت نگيريد كه اين چه كاردستي ساده اي است؟ يا چرا از اين رنگ استفاده كردي ؟ يا چرا انقدر كاغذ مصرف كردي ؟ يك كاردستي ساده و آسون كه اين همه ريخت و پاش نداره؟ پس بگذاريد كودكتان با خيال راحت و اعتماد به نفس بالا كاردستي خلاقانه جديد بسازد و خود را با آن سرگرم كند . حتي مي توانيد آموزش كاردستي جديد را براي او در فضاي مجازي بيابيد تا از روي آن بسازد و با ديدن فيلم كاردستي با كاغذ كه براي او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها اين كار انجام دهد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۶:۱۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی