web
web

اسم دخترانه آذري / اسم پسرانه تركي / وولك

 

با توجه به نيازهاي خاصي كه كودكان و نوجوانان دارند، سايت هاي كودكان و نوجوانان متعددي در اين زمينه مشغول به فعاليت هستند. تعداد اين سايت ها در طي سال هاي اخير به طرز چشمگيري نيز افزايش پيدا كرده است. از جمله اين سايت ها مي توان به سايت وولك اشاره كرد. سايت وولك، با چندين سال تجربه در زمينه آموزش و توليد محتواهاي كودكان و نوجوانان يكي از با اعتماد ترين سايت هاي فعال در اين حيطه مي باشد. بسياري از مطالب پزشكي در رابطه با مشكلات رايج در ميان كودكان مانند بيماري هاي مزمن و اختلالاتي كه كودكان در مراحل مختلف رشد به آن مبتلا مي شوند، را مي توان در سايت وولك پيدا كرد. در كنار اينگونه مطالب كه مخاطب آنها پدران و مادران هستند، محتواهايي كه مخاطب آنها به طور مستقيم كودكان باشند نيز در سايت وولك وجود دارد. از جمله اين مطالب مفيد مي توان به آموزش هاي مختلف ساخت صنايع دستي و يا نقاشي طرح هاي مختلف از جمله محتواهايي آموزشي و مفيدي هستند كه كودكان مي توانند به عنوان سرگرمي و يادگيري مهارت هاي مختلف از آنها استفاده كنند.

سايت وولك مي تواند در زمينه هاي مختلف به پدران و مادران كمك هاي فراواني كند. از جمله اين زمينه ها، انتخاب اسم براي كودكان دلبند آنها مي باشد. به طور حتم انتخاب اسم براي كودك، يك از سخت ترين كارهايي است كه پدران و مادران پيش از به دنيا آمدن كودك خود بايد براي آن تصميم گيري كنند. انتخاب اسم متناسب با قوميت كه معناي زيبايي نيز داشته باشد، دغدغه بسياري از پدران و مادران امروزي مي باشد. انتخاب يك اسم دخترانه آذري و يا يك اسم پسرانه تركي، يكي از پر طرفدارترين اسامي در ميان نام هايي هستند كه امروزه به گوش مي رسند. اسامي آذري در عين زيبايي آوا، داراي معاني عميق و زيبايي هستند كه آنها را تبديل به يكي از پر كاربردترين اسامي در ميان اسامي ايراني كرده است. تعداد زيادي اسم دخترانه آذري و اسم پسرانه تركي وجود دارند كه براي آشنايي با آنها بايد از سايت هاي آنلاين و يا كتاب هاي اسم كمك گرفت. سايت وولك در اين زمينه نيز مي تواند كار پدران و مادران را بسيار راحت كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۴۱:۵۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اسم دختر به روز / اسم پسرونه / voolak.com

 

پيش از انتخاب بهترين تخت خواب، بهترين دكوراسيون اتاق كودك و حتي بهترين دكتر كودكان، تمامي پدران و مادران بايد براي كودكي كه در راه دارند، يك اسم انتخاب كنند. هزاران هزار اسم زيبا و جذاب ايراني و اصيل وجود دارند كه انتخاب را براي هر پدر و مادري دشوار مي كنند. آشنايي با معاني و ريشه اسامي كار سختي است. هنگام انتخاب اسم دختر به روز و يا يك اسم پسرونه ، همه اعضاي فاميل و حتي دوستان و آشنايان سعي مي كنند اسامي مختلفي كه ممكن است شنيده باشند را به پدران و مادراني كه در انتظار به دنيا آمدن كودك خود هستند، معرفي كنند. آشنايي با ريشه و معاني مختلف اسامي كار دشواري است كه مسلما براي همه امكان پذير نمي باشد. به همين دليل است كه راه هاي مختلفي براي پيدا كردن اسامي و همچنين معاني و ريشه آن مقابل پدران و مادران قرار دارد.

از جمله قديمي ترين روش هاي انتخاب اسم استفاده از كتاب هاي اسامي و معاني آنها، مي باشد. در اين كتاب ها، تمامي اسامي را براساس حروف الفبا ليست مي كند و پدران و مادران مي توانند با خواندن آن علاوه بر آشنايي با اسامي بيشتر، معاني و ريشه هاي مختلف آن ها را نيز بشناسند. اما استفاده از كتاب هاي در عين دسترسي آساني كه دارند، داراي يك ايراد و سختي نيز مي باشد. اين ايراد را مي توان زمان بر و حوصله سر بر بودن آن، دانست. براي كساني كه اسم خاصي مد نظر دارند استفاده از كتاب براي يافتن معني آن كار سختي خواهد بود چون بايد بين كلي اسم به دنبال اسم مورد نظر خود بگردند. اما استفاده از كتاب داراي مزيت آشنايي با اسامي بيشتر، نيز مي باشد.

آسان ترين و راحت ترين شيوه براي انتخاب اسم دختر به روز و يا انتخاب يك اسم پسرونه، استفاده از سايت هايي است كه در حيطه كودك و نوجوان فعاليت مي كنند. از جمله اين سايت ها كه در زمينه كودك فعاليت مي كند سايت وولك است. سايت وولك با آدرس اينترنتي  http://www.voolak.com يك سايت با مطالب متعدد در رابطه با كودك و مسائل مرتبط با آن ها مي باشد. والدين مي توانند با مراجعه به سايت وولك، به مطالب مختلف پزشكي كودكان و همچنين آموزش هاي متعدد براي كودكان خود دسترسي پيدا كنند. تمامي اين آموزش ها و مطالب به طور رايگان در اختيار والدين و كودكان قرار مي گيرند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۱۰:۱۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اسم دختر ايراني / اسم پسرانه پر طرفدار / voolak.com

 

پيش از انتخاب بهترين پزشك كودك، بهترين دندانپزشك كودك و حتي بهترين دكوراسيون اتاق كودك، پدران و مادران بايد براي كودك خود يك اسم انتخاب كنند. دنياي اسامي ايراني بسيار گسترده است. آشنايي با معاني و ريشه اسامي كار سختي است. هنگام انتخاب اسم دختر ايراني و يا يك اسم پسرانه پر طرفدار، تمامي اعضاي خانواده و حتي دوستان و آشنايان سعي مي كنند اسامي مختلفي كه مي شناسند را به پدران و مادراني كه منتظر تولد كودك خود هستند، معرفي كنند. آشنايي با ريشه و معاني مختلف اسامي كار دشواري است كه به طور حتم همگان با آن آشنايي ندارند. به همين دليل است كه راه هاي مختلفي براي پيدا كردن اسامي و همچنين معاني و ريشه آن مقابل پدران و مادران قرار دارد.

يكي از سنتي ترين و قديمي ترين روش هاي انتخاب اسم، استفاده از كتابچه هاي اسامي مي باشد. در اين كتابچه ها اسامي براساس حروف الفبا ليست شده و پدران و مادران مي توانند با خواندن آن علاوه بر آشنايي با اسامي بيشتر، معاني و ريشه هاي مختلف آن ها را نيز بشناسند. اما استفاده از كتابچه ها يك عيب و سختي دارد، و آن اين است كه كاري زمان بر و وقت گير مي باشد. براي كساني كه اسم خاصي مد نظر دارند استفاده از كتابچه براي يافتن معني آن كار سختي خواهد بود چون بايد بين كلي اسم به دنبال اسم مورد نظر خود بگردند. اما مزيت استفاده از اين راه، آشنايي با اسامي بيشتر مي باشد. براي پدران و مادراني كه تنها به دنبال يافتن معني يا ريشه يك اسم هستند يك راه ساده تر نيز وجود دارد.

ساده ترين و راحت ترين راه براي انتخاب اسم دختر ايراني و يا آشنايي با اسامي دخترانه پر طرفدار يا اسم پسرانه پر طرفدار، استفاده از سايت هايي است كه در حيطه كودك فعاليت مي كنند. يكي از سايت هايي كه در زمينه كودك فعاليت مي كند سايت وولك است. سايت وولك با آدرس اينترنتي voolak.com، يك سايت با مطالب متعدد در رابطه با كودك و مسائل مرتبط با آن ها مي باشد. والدين مي توانند با مراجعه به سايت وولك، به مطالب مختلف پزشكي كودكان و همچنين آموزش هاي متعدد براي كودكان خود دسترسي پيدا كنند. تمامي اين آموزش ها و مطالب به طور رايگان در اختيار والدين و كودكان قرار مي گيرند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۳۷:۳۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اسم دخترانه / نام پسر فارسي / وولك

 

دنياي اسم هاي ايراني بسيار گسترده و متنوع مي باشد. ايران كشوري است چند قوميتي و داراي گويش هاي مختلف است. همين امر به افزايش تنوع و زيبايي اسامي ايراني كمك هاي فراواني كرده است. اما اين تنوع و گستردگي باعث شده است انتخاب نام پسر فارسي و يا اسم دخترانه بسيار دشوارتر از سابق شود. پدران و مادران نيز براي انتخاب اسم كودك خود از هر روشي استفاده مي كنند تا با اسامي مختلف آشنا شوند و سپس تصميم گيري كنند. انتخاب اسم كودك در راه ، يكي از شيرين ترين و جذاب ترين بخش هاي پدر و مادر شدن است. حتي تمامي اعضاي خانواده و اقوام و همچنين دوستان و نزديكان نيز سعي مي كنند با گفتن نام هايي كه شايد به گوش پدران و مادران نرسيده باشد به آنها كمك كنند و در اين امر مشاركت داشته باشند. اسم دخترانه و نام پسر فارسي اصيل را مي توان در ميان اسامي قوميت هاي مختلف ايراني جستجو كرد. جذابيت معنايي و زيبايي آوايي كه اسامي ايراني دارند ، استفاده و انتخاب از ميان آنها را به كاري بسيار سخت تبديل كرده است. در برخي موارد زماني كه پدران و مادران نمي توانند بر روي يك نام پسر فارسي و يا اسم دخترانه به توافق برسند ، ممكن است تصميم بگيرند چند اسم براي كودك خود انتخاب كنند. بدين ترتيب كودك داراي يك اسم تركيبي خواهد شد كه سليقه پدر و مادر را به طور همزمان به همراه خواهد داشت.

علاوه بر انتخاب نام ، كودك نيازهاي ديگري نيز دارد. كودكان موجودات حساسي هستند كه بايد پيش از به دنيا آمدن آنها برخي از موارد را براي آنها به طور كامل آماده و محيا كرد. مواردي همانند انتخاب دكوراسيون اتاق كودك ، انتخاب شيوه مناسبي براي چيدمان وسايل اتاق ، رنگ اتاق و ... از جمله مسائلي هستند كه پدران و مادران بايد پيش از به دنيا آمدن كودك براي آن تصميم گيري و اقدامات لازم را انجام دهند. اينكه چه دكوراسيون و چه نوع تختي براي كودك مناسب تر است ممكن است والدين را با سختي در انتخاب مواجه كند. سايت وولك ، مي تواند در اين زمينه به پدران و مادران كمك كند. سايت وولك كه به طور تخصصي در حيطه كودك و نوجوان و مسائل مهم مرتبط به آنها فعاليت مي كند ، داراي مطالب و محتواهايي است كه پدران و مادران مي توانند از آنها براي برطرف كردن مشكلاتي كه با آنها مواجه هستند ، استفاده كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۲۵:۴۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اسم پسر گيلكي / اسم دختر تركي / وولك

 

كشور ايران داراي قوميت هاي مختلف و متنوعي مي باشد. تمامي اين قوميت ها، داراي فرهنگ ها و گويش هاي زيبا و دلنشين خود هستند كه به نوبه خود جذاب و گيرا مي باشند. يكي از شيرين ترين و دلنشين ترين گويش ها در ميان قوميت هاي مختلف كشور ايران، متعلق به خطه شمال و استان گيلان مي باشد. مردم استان گيلان با لهجه شيرين و گويش محلي خود از همان ابتدا مي توانند توجه مخاطبين را به خود جلب كند. بسياري از افراد به دليل علاقه اي كه به اين نوع گويش پيدا مي كنند، براي انتخاب نام كودكان خود از اسامي گيلكي استفاده مي كنند. شايد جالب باشد كه يك خانواده ترك به جاي انتخاب اسم دختر تركي از اسامي دختر گيلكي استفاده كند. امروزه با گسترش ارتباطات ميان قوميت هاي مختلف و همچنين ازدواج هاي مشتركي كه در ميان اقوام ايراني صورت گرفته است، بسياري از خانواده ها داراي هويت هاي چند قوميتي هستند. به همين دليل است كه شنيدن اسم پسر گيلكي در يك خانواده كه داراي اصل و نسبي شيرازي هستند، چندان مايه تعجب نخواهد بود!

اما همين انتخاب اسم را مي توان يكي از سخت ترين كارها و چالش هاي زندگي هر پدر و مادري دانست. پدران و مادران براي انتخاب دكوراسيون اتاق كودك مي توانند از طراح كمك بگيرند، براي انتخاب پزشك كودك با آشنايان مشورت و يا تحقيق كنند، براي خريد لباس هاي كودك از اقوام نزديك همفكري بگيرند و ... اما يك مورد مهم است كه تصميم نهايي آن بر عهده پدران و مادران مي باشد. انتخاب اسم كودك، از تمامي مسائل ذكر شده با اهميت تر است. پدران و مادران براي انتخاب اسم كودك خود از روش هاي مختلفي استفاده مي كنند. برخي به روش قديمي از كتاب هاي اسم كودكان استفاده مي كنند و برخي ديگر به سمت روش هاي جديدتر كه شامل جستجوي آنلاين و بازديد مطالب سايت هاي مختلف است، را انتخاب مي كنند. هر دو روش مي توانند به والدين كمك كنند تا يك اسم مناسب و دلخواه براي كودك دلبند خود انتخاب كنند.

در كنار انتخاب اسم، كودكان در دوره رشد خود با مشكلات مختلفي مواجه مي شوند. بسياري از پدران و مادراني كه براي اولين بار كودك داري را تجربه مي كنند، با بسياري از اين مسائل نا آشنا هستند. براي شناخت اين مسائل ما سايت وولك را به شما معرفي مي كند. سايت وولك با فعاليت در عرصه كودك و نوجوان، سعي دارد با قرار دادن مطالب آموزنده و مفيد به روش هاي مختلف به پدران و مادران كمك هاي لازم براي رسيدگي به كودكان خود را، برساند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۱۵:۰۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اسم پسر مازني / اسم دختر / وولك

 

كشور وسيع و پهناور ايران را قوميت هاي مختلفي تشكيل مي دهد. هر قوم و گويشي كه در ايران وجود دارند داراي فرهنگ و آداب و رسوم منحصر به فرد خود مي باشند. اين تفاوت فرهنگ ها در گويش و لهجه و حتي اسامي اي كه والدين براي كودكان خود انتخاب مي كنند ، به وضوح قابل رويت مي باشد. استان هاي شمالي ايران همانند گيلان و مازندران نيز داراي گويش محلي خاص خود مي باشند. در اين ميان اسامي مختلف اين گويش ها نيز داراي طرفداران خاص خود هستند.در بسياري از خانواده هاي مازندراني انتخاب يك اسم پسرانه مازني را به هر اسم ديگري ترجيح مي دهند. انتخاب يك اسم دختر يا اسم پسر مازني ، از ميان انبوه اسامي اصيل و زيباي مازني كار دشواري است كه پدران و مادران بايد انجام دهند. هر پدر و مادري سعي مي كند يك نام فارسي از قوم و فرهنگ بومي خود براي كودكشان انتخاب كنند. مسلما براي پدران و مادران مازندراني كه قصد انتخاب تنها يك اسم از ميان اسم هاي زيبا و دلنشين مازندراني را دارند كار بسيار چالش بر انگيزي خواهد بود.

در كنار انتخاب اسم ، كودكان پيش از تولد و پس از آن نيازهاي مختلفي دارند. هر كودك در دوره رشد و نمو خود با مشكلات و مسائل متعددي مواجه مي شود كه هر كدام از آنها به راهكار خاص و منحصر به فرد خود نياز دارند. آشنايي با اين گونه مشكلات و راهكارهاي مناسب براي مديريت و كنترل آنها كاري است كه بسياري از پدران و مادران به اندازه كافي اطلاعي از آنها ندارند. كمك گرفتن از دكتر كودكان در هر زمان و هر مكاني امكان پذير نمي باشد. پدران و مادران بايد اطلاعات شخصي خود را در رابطه با مشكلات كودكان خود افزايش دهند. يكي از راه هاي افزايش اطلاعات پزشكي پدران و مادران ، استفاده از مطالب مستند و معتبري است كه در سايت هاي كودك و نوجوان قرار دارند. سايت وولك نيز از جمله سايت هايي است كه به طور تخصصي در زمينه كودك و نوجوان فعاليت مي كند. سايت وولك با توجه به تجربه اي كه از در طول ساليان فعاليت در حيطه كودك و نوجوان كسب كرده است ، يكي از اولين مقاصد پدران و مادران براي دسترسي به اطلاعات مورد نياز خود مي باشد. مطالب پزشكي معتبري در رابطه با مشكلات و اختلالات رايج و مزمن كودكان تهيه شده است كه در تمامي آنها راهكارهاي مديريت و كنترل هر كدام ذكر شده است ، در سايت وولك قرار داده شده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۱۴:۰۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

تعمير لپ تاپ  / تعمير قاب و بدنه لپ تاپ / ديجي بان

اهميت تعمير لپ تاپ و وجود تجهيزات الكترونيكي در زندگي امروزي

امروزه در هر خانه اي يك دستگاه لپ تاپ و كامپيوتر وجود دارد. با توجه به الكترونيكي شدن جوامع ، تمامي افراد از كودكان گرفته تا بزرگسالان و ميانسالان بايد نحوه كار با سيستم هاي كامپيوتري و لپ تاپ را آموزش ببينند.

معمولا كودكان و نوجوانان از سيستم هاي كامپيوتري براي بازي هاي كامپيوتري و در سنين نوجواني و جواني براي درس خواندن و كارهاي تحصيلي استفاده مي كنند. به دليل كاربرد زياد تجهيزات الكترونيكي مانند لپ تاپ ها، اهميت تعمير لپ تاپ نيز رفته رفته افزايش پيدا مي كند.

به همين دليل امكان خرابي و استهلاك اين دسته از دستگاه ها بسيار بالا مي باشد. هر قطعه كامپيوتري با توجه به نحوه كاركرد و نگه داري از آن، داراي طول عمر خاصي هستند.

در صورت رسيدگي به موقع و درست از سيستم هاي كامپيوتري و لپ تاپ امكان استفاده از آنها براي سال هاي متوالي وجود دارد. اما در صورت خرابي هر قطعه داخلي سيستم هاي كامپيوتري و يا ضربه خوردن به بدنه و قاب آن مي تواند در نحوه عملكرد آن اختلال ايجاد شود.

معرفي يك مركز تعميرات حرفه اي براي لپ تاپ

خرابي قطعاتي مانند رم ، سي پي يو ، كارت گرافيك ، فن كامپيوتر و ... هر كدام از جمله قطعاتي هستند كه هر گونه عيب و ايراد در آنها مي تواند بر تمام عملكرد دستگاه شما تاثير منفي بگذارد. دلايل زيادي وجود دارد كه مي تواند شما را وادار به تعمير لپ تاپ و سيستم كامپيوتر خانگي خود  كنند.

در صورت نياز به تعمير لپ تاپ و سيستم هاي كامپيوتري خود ، بايد يك تعمير كار يا مركز تعمير لپ تاپ و سيستم هاي كاميپوتري مطمئن كه بتواند مشكل سيستم شما را به درستي تشخيص و برطرف كند ، پيدا كنيد. از جمله اين مراكز تعمير لپ تاپ و سيستم هاي كامپيوتري، ما مركز تعميرات ديجي بان را به شما پيشنهاد مي دهيم.

در مركز تعميرات ديجي بان با بررسي تخصصي و حرفه اي سيستم شما و عيب يابي آن ، جلوي خرابي بيشتر دستگاه شما را مي گيرند. در مركز ديجي بان از قطعات اصلي براي تعويض قطعات داخلي سيستم شما استفاده مي شود. در صورت نياز به تعمير قاب و بدنه لپ تاپ نيز با تعويض آن با قطعه اصلي ، كيفيت و عملكرد دستگاه شما را در حد اعلي نگه مي دارند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۵۷:۱۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

برخي از كاربردهاي گلاس آينومر لوتينگ GC عبارت اند از: سمان دائم پين هاي فلزي و پست هاي ريختگي، سمان دائم اينله ها، آنله ها، كرون ها و بريج هاي فلزي، سمان دائم كرون و بريج هاي سراميكي با قدرت بيش از 600 مگاپاسكال

هم چنين از جمله مزاياي استفاده از گلاس آينومر لوتينگ GC مي توان به اين موارد اشاره كرد: سلف كيور، راديواپسيته بالا، ضخامت نازك 15 ميكروني، باند شيميايي محكم به دندان، عرضه با شيد لايت يلو، بدون نياز به اسيد اچ و باندينگ، آزادسازي فلورايد به مقدار زياد و طولاني مدت در دهان، راحتي كاربرد با افزايش زمان كاركرد و كاهش زمان سخت شدن، مقاوم در برابر حلاليت در دهان و ايجاد سيل مارجينالي با دوام و كاهش ميكروليكيج.

همانطور كه مي دانيد از گلاس آينومر لوتينگ GC براي مصارف دندانپزشكي و ترميم دندان و دهان استفاده مي شود. مي دانيم كه در دندان پزشكي براي ارائه خدمات عصب كشي، پر كردن دندان و ارتودنسي و… مواد مختلفي استفاده ميشود؛ سمان يكي از مواد پر كاربردي است كه به عنوان پر كننده، سيمان كف بندي و براكت ارتودنسي و موادي براي چسباندن روكش از آن استفاده مي شود.

به مرور گلاس آينومر لوتينگ GC جايگذين گلاس آينومر هايي شد كه زمان كار طولاني و سخت شدن كندي داشتند. اين گلاس آينومر لوتينگ جي سي با داشتن شفافيت مناسب براي استفاده در زيبايي دهان و دندان ساخته شده است. از ديگر ويژگي هاي گلاس آينومر لوتينگ GC اين است كه حاوي فلورايد مي ‌باشد و از پوسيدگي ميناي دندان جلوگيري مي‌كند.  يكي ديگر از ويژگي هاي گلاس آينومر لوتينگ GC راديواپاسيتي عالي دارد و در برابر سايش و فرسايش بالا مقاومت دارد.

براي تهيه تجهيزات دندان پزشكي و مواد كامپوزيت و آشنايي بيشتر با ساختار و كاركرد هر يك از آن ها مي توانيد با گروه متخصصان ما در رايكادنتال در ارتباط باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۱۶:۴۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اسم دخترانه شيك / اسم دخترانه گيلكي / وولك

 

سايت وولك به عنوان سايت كودك و نوجوان شناخته مي شود. سايتي كه به طور تخصصي به توليد محتواهاي مرتبط با مشكلات كودكان و نوجوانان و همچنين آموزش هايي كه براي توسعه و پيشرفت مهارت ها و استعدادهاي كودكان تاثير گذار هستند ، مشغول مي باشد. از جمله مطالب و محتواهايي كه در سايت وولك قرار دارد مي توان به مطالب پزشكي اي كه به راهنمايي پدران و مادران مي پردازند ، اشاره كرد. اين مطالب حاوي توصيه هاي پزشكي براي مقابله ، كنترل ، مديريت و انواع روش هاي درماني براي بيماري ها و اختلالات رايج و مزمن ميان كودكان ، مي باشند. كاملا واضح است كه مخاطبين اين گونه مطالب را پدران و مادراني تشكيل مي دهند كه كودكشان با چنين مشكلاتي دست و پنجه نرم مي كنند. اما بخش آموزشي با دقت و حساسيت بسيار زيادي تهيه شده است. اين آموزش هاي با اهداف كمك به توسعه و ارتقاي مهارت ها و شكوفايي استعدادهاي كودكان آماده سازي شده اند. به عنوان مثال آموزش طراحي كه در سايت وولك قرار دارد به تمركز و ارتقاي كيفيت حركات ظريف كودك كمك مي كند. يا آموزش ساخت كار دستي حيوانات به كودكان اين امكان را مي دهد كه مهارت هاي تصميم گيري ، حل مساله و همچنين حركات ظريف و درشت آنها به طور همزمان به كار گرفته شوند. اين امر توجه ويژه مديران سايت وولك در تهيه و تدارك مطالب و محتواهاي مفيد و مناسب تمام سنين را نشان مي دهد.

انتخاب اسم كودكان نيز از جمله مسائلي است كه براي بسياري از پدران و مادران تبديل به دغدغه شده است. تنوع بالاي اسامي دخترانه و پسرانه ايراني ، كار انتخاب را بسيار سخت و دشوار كرده است. پدران و مادران براي بيشتر شدن گزينه هاي انتخاب اسم ، به سمت اسامي قوميت ها و گويش هاي ديگر نيز مي روند. از اين ميان براي انتخاب يك اسم دخترانه شيك مي توان نگاهي به اسامي دخترانه تركي و اسم دخترانه گيلكي انداخت. اسامي دخترانه زيبايي ميان گويش ها و قوميت هاي ديگر وجود دارد. همين امر باعث مي شود كه پدران و مادراني كه در انتظار به دنيا آمدن كودك خود هستند ، براي انتخاب اسم به سمت اسامي قوميت هاي ديگر بروند. يكي از راه هاي راحت براي جستجوي اسم دخترانه گيلكي استفاده از سايت هاي ايراني است كه حاوي مطالب كودكان و نوجوانان هستند. همانند سايت وولك كه در ابتدا درباره فعاليت آن توضيح داده شد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۵۶:۲۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نام پسر ايراني / اسم دخترانه شمالي / وولك

سايت وولك ، سايتي است كه در عرصه كودك و نوجوان فعاليت مي كند اما در زمينه كمك به والدين نيز بسيار فعال مي باشد. در سايت وولك مطالب و محتواهاي پزشكي براي كمك به والدين و آموزش هاي متنوع فراواني براي توسعه مهارت هاي كودكان و نوجوانان وجود دارد. مطالبي نظير آموزش انواع صنايع دستي، طراحي و نقاشي هاي مختلف ، قصه هاي شبانه به صورت متن و تصوير، آهنگ هاي كودكانه و... از جمله محتواهايي هستند كه براي سرگرمي و ارتقاي مهارت هاي كودكان و نوجوانان توسط مديران سايت وولك تهيه و گردآوري شده اند. تك تك اين مطالب همزمان با داشتن جنبه هاي تفريحي و سرگرمي، با دقت و حساسيت فراواني جهت آموزش و تربيت كودكان انتخاب شده اند. زيرا يك برنامه آموزشي بايد در كنار جنبه هاي آموزشي براي كودكان جالب و هيجان انگيز نيز باشد. علاوه بر مطالب آموزشي و پزشكي كه در سايت وولك قرار داده مي شود ، به پدران و مادراني كه قصد انتخاب اسم و آشنايي با معاني آنها را دارند نيز كمك هاي فراواني مي كند. مخصوصا زماني كه پدر و مادر قصد دارند يك اسم دخترانه شمالي يا اسم دخترانه تركي كه با قوم خودشان متفاوت است براي فرزند خود انتخاب كنند.

ايران كشوري است كه داراي قوميت هاي مختلف و گويش هاي متنوعي مي باشد. هر يك از اين قوميت ها، داراي فرهنگ ها و لحجه هاي زيبا و دلنشين خود هستند كه از جذابيت و زيبايي خاص خود نيز برخوردار مي باشند. از جمله شيرين ترين و دلنشين ترين گويش ها در ميان قوميت هاي مختلفي كه در كشور ايران وجود دارد مي توان به گويش گيلكي و مازني اشاره كرد. مردم استان هاي شمالي با لهجه شيرين و گويش محلي خود قادر به جلب توجه هر كسي مي باشند. بسياري از افراد به دليل علاقه اي كه به اين نوع گويش پيدا مي كنند، براي انتخاب نام كودكان خود از اسامي شمالي استفاده مي كنند. تنوع بالايي كه اسامي پسرانه و اسم دخترانه شمالي دارند آنها را در ميان اسامي دخترانه و نام پسر ايراني بسيار محبوب و پر طرفدار كرده است. اما همين تنوع بالاي اسامي باعث شده است كه پدران و مادران براي انتخاب نام پسر ايراني يا اسم دخترانه شمالي با مشكل مواجه شوند. سايت وولك به والدين كمك مي كند تا با آشنايي با انواع اسامي و همچنين معاني آنها در هنگام انتخاب كارشان راحت تر و ساده تر شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۲۹:۰۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی