web
web

دوربين بيبي كم شيائومي / دستگاه xvr5116hs-i2 / دوربين ماركت

چه نوع دوربيني براي پوشش دهي محيط باز مناسب است؟ كدام مدل دستگاه ان وي آر مناسب دوربين مدار بسته شما مي باشد؟ كدام برند بهتر است؟ همچين سوالاتي براي تمام كساني كه قصد خريد دوربين مدار بسته يا هر نوع سيستم امنيتي ديگر را دارند، پيش مي آيد. يافتن پاسخ اين سوالات از طريق مراجعه به سايت دوربين ماركت را مي توان سريع ترين و راحت ترين راه حل مقابل شما دانست. سايت دوربين ماركت كه در زمينه فروش محصولات و سيستم هاي امنيتي فعاليت مي كند، داراي تنوع بالايي از محصولات است كه دست شما در انتخاب باز گذاشته است. برندهاي معتبر همانند داهوا، هايك ويژن و شيائومي و...  در كنار كيفيت عالي محصولاتي كه در سايت دوربين ماركت قرار دارند، كار را براي شما آسان و راحت كرده است. كافي است با مراجعه به سايت دوربين ماركت و انتخاب محصول خود، آن را با بهترين قيمت و عالي ترين كيفيت خريداري نماييد. مشورت با كارشناسان و متخصصين سايت دوربين ماركت مي تواند كار شما را براي انتخاب و خريد بسيار ساده تر كند.

برند شيائومي، يكي از برندهاي معتبر و شناخته شده اي است كه برخي از محصولات آن مانند دوربين بيبي كم شيائومي جزو محصولات پرفروش دوربين ماركت قرار دارد. دوربين بيبي كم شيائومي بي سيم گردان با قابليت اتصال به اينترنت توانايي ارسال تصاوير بر روي برنامه نصب شده بر روي گوشي تلفن همراه و يا سيستم كامپيوتر را دارد. علاوه بر اين، دوربين فول اچ دي دوربين بيبي كم شيائومي و حالت گردان آن، اين دوربين را براي پوشش دهي فضاهاي داخلي تبديل به گزينه اي ايده آل كرده است.

در كنار دوربين بيبي كم شيائومي، يكي ديگر از محصولات پرفروش و البته ضروري سيستم هاي امنيتي و نظارتي، دستگاه xvr5116hs-i2 است. دستگاه xvr5116hs-i2 كه يكي از دستگاه هاي آنالوگ توليدي شركت معتبر و مشهور داهوا مي باشد، با پشتيباني از انواع فرمت هاي گرافيكي قابليت اجراي تصاوير با كيفيت هاي مختلف را دارد. علاوه بر اين موارد، بهره مندي از  كانال تصوير و قابليت پشتيباني از هارد ديسك تا ظرفيت 6 ترابايت، دستگاه xvr5116hs-i2 به يكي از مطمئن ترين و محبوب ترين دستگاه هاي آنالوگ موجود در بازار تبديل كرده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۴۳:۵۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دزدگير بتا z7 / dh-hac-hdw1400emp-a / doorbinmarket.com

هنگامي كه قصد خريد محصولات سيستم هاي امنيتي و نظارتي را داريد ولي تا به حال اين كار را انجام نداده ايد و هيچ ايده اي از محصولات موجود در بازار و كيفيت هاي مختلف آن نداريد، اولين مكاني كه براي بدست آوردن اطلاعات مورد نياز به ذهنتان خطور مي كند، رفتن به بازار و يا كسب اطلاعات از طريق جستجو در اينترنت خواهد بود. مطمئنا پيدا كردن مكاني كه همزمان از تنوع محصولات و كيفيت بالا برخوردار باشد، كار سختي است. به خصوص هنگامي كه قصد خريد وسيله اي جديد داريد كه هيچ آشنايي با نحوه عملكرد آن نداريد. شما قبل از خريد به دنبال جايي مي گرديد تا علاوه بر پيشنهاد محصولات مختلف، اطلاعاتي كافي درباره نحوه كار با آن محصول را نيز در اختيار شما بگذارد. سايت هاي متعددي در زمينه ارائه خدمات سيستم هاي امنيتي و نظارتي فعاليت مي كنند. سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي doorbinmarket.com ، از جمله سايت هاي معتبر و با تجربه در اين حيطه است كه ساليان سال است به طور تخصصي در زمينه ارائه خدمات و فروش انواع سيستم هاي امنيتي و نظارتي فعاليت مي كند.

يكي از محصولات موجود در سايت دوربين ماركت، دزدگير بتا z7 است. دزدگير اماكن بتا z7 را مي توان يكي از محبوب ترين و پرفروش ترين دزدگيرهاي حال حاضر بازار كشور دانست.  دزدگير بتا z7 با قابليت پشتيباني از سيم كارت، قابليت تعريف 20 عدد  شماره تلفن و پشتيباني از منوي فارسي براي كاربران ايراني يك گزينه فوق العاده مناسب به شمار مي رود. علاوه بر قابليت هاي گفته شده كه سهولت كار با  دزدگير بتا z7 را نشان مي دهند، بهره مندي از ميكروفون داخلي كه امكان شنود صداي محيط را فراهم م يكند در كنار زون 7 و 2 طبق استفاده از طريق سيم يا بي سيم از ديگر ويژگي اي دزدگير بتا z7 مي باشند.

دوربين مدار بسته داهوا مدل dh-hac-hdw1400emp-a نيز يكي ديگر از محصولات پرفروش سايت دوربين ماركت محسوب مي شود. اين دوربين مدار بسته دام آنالوگ با بهره مندي از حسگرهاي مادون قرمز و ديد در شب با پوشش دهي 50 متر، مقاوم برابر آب و گرد و غبار و همچنين دوربين 4 مگا پيكسلي كه فيلمبرداري اچ دي نيز پشتيباني مي كند، مسلما يكي از گزينه هاي مطمئن و قابل اعتماد در بين دوربين هاي مدار بسته حال حاضر در بازار مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۴۹:۴۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

قيمت دوربين خورشيدي / دستگاه IPC-HFW4431T / doorbinmarket.com

 

سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي doorbinmarket.com، سايتي است كه به طور تخصصي و حرفه اي در زمينه سيستم هاي امنيتي فعاليت مي كند. انواع دوربين هاي مدار بسته، دزدگيرهاي اماكن محصول برندهاي معتبر، ردياب خودرو، دوربين ماشين، دوربين مدار بسته  بيبي كم و... از جمله محصولاتي هستند كه مي توانيد در اين سايت مشاهده كنيد. با يك مقايسه كوچك ميتوانيد متوجه تفاوت قيمت هاي موجود در بازار و قيمت هاي محصولات سايت دوربين ماركت شد. به عنوان مثال قيمت دوربين خورشيدي موجود در سايت دوربين ماركت، به نسبت باقي سايت ها و مغازه هايي كه دوربين خورشيدي دارند، بسيار مناسب تر و به صرفه تر مي باشد. مطالب و اطلاعاتي كه سايت دوربين ماركت در اختيار شما قرار مي دهد، كار خريد را حتي براي اشخاص بي تجربه و تازه كار نيز راحت و آسان كرده است. شما مي توانيد با اطلاعاتي كه در صفحه محصولات ذكر شده است، با كاربردها و ويژگي هاي هر محصول آشنا شويد. مسلما هنگامي كه متوجه شويد آن دوربين مدار بسته يا دزدگير براي چه چطور اماكني مناسب است، انتخاب براي شما نيز آسان تر خواهد شد. در دوربين ماركت شما مي توانيد محصولات را از نظر كيفيت و كارآيي با يكديگر مقايسه كنيد تا بهترين سيستم امنيتي ممكن با بودجه خودتان را تهيه كنيد. علاوه بر اطلاعات درباره محصولات، مطالب وبلاگ نيز در اين سايت قرار دارد. با خواندن مطالب وبلاگ، شما اطلاعاتي بسيار مفيد و آموزنده اي درباره انواع محصولات و برندهاي دنيا كسب خواهيد كرد.

سايت دوربين ماركت، از تنوع بالاي دوربين هاي مدار بسته برخوردار مي باشد. از جمله دوربين هاي مدار بسته اي كه در اين سايت وجود دارد، دوربين IPC-HFW4431T از محصولات برند مشهور داهوا مي باشد. دستگاه IPC-HFW4431T با بهره مندي از دوربين 4 مگا پيكسلي كه تصاوير را با كيفيت فول اچ دي ثبت مي كند، از قابليت ديد در شب با پوشش دهي تا 80 متر را ساپورت مي كند. بدنه فلزي دستگاه IPC-HFW4431T برابر آب، گرد و غبار مقاوم مي باشد و داراي درجه حفاظت IP67 مي باشد كه همين امر دستگاه IPC-HFW4431T را به گزينه اي مناسب براي استفاده در فضاهاي بيروني تبديل مي كند. براي مشاهده محصولات ديگر و مشابه دستگاه IPC-HFW4431T مي توانيد از سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي doorbinmarket.com ديدن كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۳۶:۳۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين سيم كارتي / دستگاه  2108HS-4KS2/ doorbinmarket.com

 

با توجه به افزايش جرم و جنايت و خطراتي كه جان و مال مردم را تهديد مي كنند، تقاضا و استفاده از انواع سيستم هاي نظارتي و امنيتي روز به روز در حال افزايش است. امروزه در تمامي مراكز تجاري و منازل شاهد دوربين هاي مدار بسته مختلفي هستيم كه متناسب با محيط پيرامون خود، انتخاب شده اند. با پيشرفت هايي تكنولوژي براي دنياي سيستم هاي امنيتي و نظارتي به همراه داشته است، تنوع محصولات دوربين هاي مدار بسته و لوازم جانبي آنها نيز به طرز قابل توجهي بيشتر شده است. امروزه شاهد دوربين سيم كارتي كه قابليت برقراري تماس را دارند، دوربين هاي خورشيدي كه انرژي خود را از نور خورشيد تامين مي كنند، دوربين هاي خودرو كه با حسگرهاي به كار رفته در خود قادر به هشدار پيش از برخورد با سطوح هستند و ... بسياري مدل جديد ديگر هستيم.

پيشرفت دوربين هاي مدار بسته به تنهايي كافي نيست. در كنار پيشرفته تر كردن تكنولوژي به كار رفته در دوربين هاي مدار بسته بايد تمامي لوازم ديگري كه براي سيستم امنيتي و نظارتي ضروري محسوب مي شوند نيز هماهنگ با آنها پيشرفت كنند تا عملكرد و امنيت بهتري داشته باشند. دستگاه ان وي آر نيز با توجه به نقش حياتي و مهمي كه در سيستم هاي امنيتي و نظارتي ايفا مي كند، از اين قاهده مستثني نيست. دستگاه  2108HS-4KS2 از محصولات مطمئن و پر فروش شركت معتبر و معروف داهوا، يكي از پيشرفته ترين دستگاه هاي ان وي آر حال حاضر بازار كشور مي باشد. دستگاه  2108HS-4KS2 كه يك دستگاه ضبط و نگه داري تصاوير و صداهاي ثبت شده توسط دوربين هاي مدار بسته مي  باشد، يك دستگاه 8 كانال ورودي براي دوربين هاي مدار بسته IP مي باشد. علاوه بر ويژگي هاي ذكر شده، دستگاه  2108HS-4KS2 با پشتيباني از هارد ديسك تا ظرفيت 8 ترابايت و برخورداري از خروجي هايي با كيفيت اچ دي ام آي و وي جي اي مي تواند تصاوير زنده و ضبط شده را با شفافيت بسيار بالايي پخش كند.

دستگاه  2108HS-4KS2 و انواع مختلف ديگر دوبين هاي مدار بسته همانند دوربين سيم كارتي را مي توانيد از طريق سايت دوربين ماركت سفارش دهيد. سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي doorbinmarket.com يكي از معتبرترين و شناخته شده ترين سايت هاي فعال در زمينه فروش و نصب دوربين هاي مدار بسته و انواع سيستم هاي امنيتي مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۳۴:۰۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين سيم كارت خور بولت / دستگاه XVR-1B04 / doorbinmarket.com

با توجه به افزايش نياز و تقاضا براي سيستم هاي امنيتي و نظارتي، شركت ها و برندهاي معتبر زيادي اقدام به توليد اين محصولات كرده اند. تنوع بالاي محصولات و تفاوت كيفيت و عملكردهاي مختلف آن ها، هر فرد تازه كار در اين عرصه را گيج و سردرگم مي كند.  بنابراين سايت هايي كه در زمينه فروش اين سيستم ها فعاليت مي كنند نيز با توجه به تقاضاي فراوان براي نصب سيستم هاي امنيتي و نظارتي، متقابلا رشد روز افزوني داشته اند. از جمله اين سايت ها كه شما مي توانيد از طريق مراجعه به آن بسياري از برندها و توليدات آن ها را مشاهده كنيد سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي doorbinmarket.com است. مطالعه مطالب و سپس خريداري كالاي مورد نظر از سايت دوربين ماركت،  براي افرادي كه به تازگي قصد آشنايي و خريد سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مدار بسته دارند و هنگام مواجه به تنوع كالاها و اسامي مختلف آن ها دچار سردرگمي مي شوند، گزينه مناسبي است. نقاط قوت و مكان صحيح قرار گيري اكثر دوربين ها در قالب توضيحات بيشتر هر محصول در صفحه آن درج شده است كه مي تواند به مشتريان در انتخاب مناسب ترين دوربين مدار بسته متناسب با مكان دلخواه خود، كمك كند.

دوربين هاي مدار بسته سيم كارت خور را مي تواني يكي از پيشرفت ها و تغييرات مفيد دنياي دوربين هاي مدار بسته دانست. به دليل استقبالي كه از اين تكنولوژي صورت گرفت، دوربين هاي سيم كارت خور به شكل هاي متنوع و متناسب با اماكن مختلف به بازار عرضه و به سرعت جزو پر فروش ترين محصولات بازار شدند. دوربين سيم كارت خور بولت، به دليل بي نياز بودن به وجود مودم براي اتصال به اينترنت و ارسال تصاوير به صورت بي سيم، يكي از امن ترين و كاربردي ترين دوربين هاي موجود در بازار مي باشد.

دوربين هاي سيم كارت خور بولت و به طور كلي تمامي دوربين هاي مدار بسته اي كه تحت شبكه كار مي كنند، به يك دستگاه ان وي آر نياز دارند تا تصاوير و صداهاي ضبط شده خود را به آن ارسال كنند. دستگاه XVR-1B04 كه يكي از محصولات پر فروش برند داهوا مي باشد، قادر است از تكنولوژي ها و كيفيت هاي متعدد تصاوير پشتيباني كند كه يك نكته مثبت در رابطه با دستگاه XVR-1B04 به شمار مي رود. هر دو محصول دوربين سيم كارت خور بولت و دستگاه XVR-1B04 در سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي doorbinmarket.com موجود هستند كه مي توانيد با مراجعه به آدرس آن، با جزئيات و ويژگي هاي بيشتر اين دو دستگاه آشنا شويد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۴۵:۰۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 / دزدگير كلاسيك / دوربين ماركت

 

زماني كه قصد خريد محصولي جديد و ناآشنا را داريم، تحقيق و جستجو در مغازه ها و سايت هاي مختلف با انواع و اقسام آن و شركت هاي سازند، يكي از راه هاي انتخاب مي باشد. هرچند تحقيق و جستجو كار خريد و انتخاب را آسان تر مي كند، اما در در مقابل كاري بسيار وقت گير و طاقفت فرسا است. به همين دليل است كه جستجو در اينترنت و مشاوره گرفتن از كارشناسان فعال در اين زمينه مي تواند سريع ترين و راحت ترين راه حل پيش رويمان باشد. خريد سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مداربسته براي منزل و يا محل كار از جمله مواردي است كه بسياري از افراد هيچ گونه تجربه سابقي در آن ندارند. سايت دوربين ماركت، سايتي است كه به طور حرفه اي در زمينه فروش سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مداربسته فعاليت مي كند. شما مي توانيد با مراجعه به سايت از تنوع محصولات و برندهاي مختلفي كه در آن قرار دارد نهايت استفاده را ببريد. محصولات فراواني از شركت هاي مختلف سازنده سيستم هاي امنيتي و نظارتي همانند دوربين دزدگير كلاسيك، دوربين هاي واي فاي، دوربين ثبت وقايع خودرو، دزدگير اماكن، دوربين بيبي كم و... در اين سايت براي استفاده ي شما قرار داده شده است. شما با مراجعه و جستجويي ساده در سايت دوربين ماركت مي توانيد از انواع محصولاتي كه به شما پيشنهاد داده مي شود بهره ببريد. اكثر اين محصولات از بين بهترين برندهاي دنيا انتخاب شده اند و از كيفيت بالايي برخوردار هستند.

از جمله  قوي ترين و مطمئن ترين دوربين هاي مدار بسته موجود در بازار كه از طريق سايت دوربين ماركت نيز مي توانيد آن را مشاهده و تهيه كنيد، دوربين مدار بسته داهوا مدل dh-hac-hdw1200emp-a است. دوربين مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a با برخورداري از ميكروفون داخلي كه امكان شنود صداي محيط را محيا مي كند، داراي كيفيت فول اچ دي مي باشد كه قابليت ديد در در شب تا فاصله 50 متري را نيز پشتيباني مي كند. دوربين مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a كه از تمامي امكانات و ويژگي هاي مهم و حياتي يك دوربين مدار بسته مطمئن برخوردار است، به دليل قيمت فوق العاده مناسبي كه دارد، يكي از پرفروش ترين و محبوب ترين دوربين هاي مدار بسته در بين مخاطبان و خريداران سيستم هاي امنيتي و نظارتي مي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۰۴:۴۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دي وي آر / دستگاه ipc-hdw4431em-as / دوربين ماركت

 

يكي از محصولات شركت داهوا كه از طريق سايت دوربين ماركت قابل تهيه و خريداري مي باشد، دوربين مدار بسته مدل ipc-hdw4431em-as است. اين مدل دوربين مدار بسته كه نام ديگر آن،  دوربين ipc-hdw4431em-as است، جزو سري IP دوربين هاي مدار بسته شركت داهوا است، و از نوع فيلمبرداري آن با كيفيت اچ دي مي باشد. دستگاه ipc-hdw4431em-as از يك دوربين دام 4 مگا پيكسلي بهره مي برد كه قابليت ديد در شب تا مسافت 50 متري را به خوبي قادر به پوشش دهي مي كند. جنس بدنه دستگاه ipc-hdw4431em-as از نوع فلزي است كه اين دستگاه را برابر ضربه و همچنين آب، گرد و غبار مقاوم مي كند. يكي از خصوصيت هاي بسيار كاربردي دستگاه ipc-hdw4431em-as، ميكروفون داخلي اين دستگاه مي باشد. بهره مندي از ميكرفون داخلي با كيفيت كه به خوبي مي تواند صداي محيط را نيز ثبت كند، ضبط تصاوير و صدار به طور همزمان براي اين دستگاه امكان پدير شده است. به لطف پشتيباني از شبكه، دستگاه ipc-hdw4431em-as قادر به ارسال مستقيم و مستل تصاور به دستگاه ان وي آر است. يكي از كاربردهايي بسيار خوبي كه دستگاه ipc-hdw4431em-as مي تواند به مشتريان خود ارائه دهد، قابليت پلاك خواني است. دستگاه ipc-hdw4431em-as به علت بهره مندي از قابليت يكسان سازي نور بكار رفته در اين دوربين مدار بسته و همچنين ديد در شب كيفيت قابل قبولي آن ، مي توان به عنوان دوربين پلاك خوان مقرون به صرفه نيز مورد استفاده قرار گيرد.

سايت دوربين ماركت، سايتي است كه به طور حرفه اي و تخصصي در زمينه سيستم هاي امنيتي، انواع دوربين هاي مداربسته و انواع دزدگير فعاليت مي كند. شما در اين سايت مي توانيد برندهاي متنوع و محصولات مختلفي را يافته و با قيمت مناسب تهيه كنيد. تمامي لوازم مورد نياز براي نصب و راه اندازي يك سيستم امنيتي و نظارتي همانند دستگاه ان وي آر، دستگاه دي وي آر و ... در سايت دوربين ماركت موجود مي باشد. كيفيت بالا و تنوع بسياري زيادي كه سايت دوربين ماركت به شما ارائه مي دهد در هيچ مغازه اي يافت نمي شود. حتي اشخاصي كه هيچ تجربه اي در زمينه خريد دوربين هاي مداربسته، دزگير اماكن و دزدگير ماشين دارند با مراجعه به سايت دوربين ماركت و با خواندن مطالب و استفاده از اطلاعاتي كه در اختيار آنها گذاشته شده است،  اقدام به خريد موارد موردنظر خود كنند. امكان مقايسه محصولات از نظر كيفيت و كاربرد و همچنين قيمت مناسب و تخفيفاتي كه در اين سايت وجود دارد، شما را مشتاق خريد از دوربين ماركت خواهد كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۱۵:۱۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين ماركت/ 4116HS-4KS2/ دوربين مداربسته 3 انتن بيبي كم v380

 

سايت دوربين ماركت از جمله سايت هاي است كه  ساليان سال به طور تخصصي و حرفه اي در زمينه سيستم هاي امنيتي فعاليت مي كند. متخصصين و كارشناساني كه در دوربين ماركت فعال هستند مي توانند به شما در انتخاب بهترين و مناسب ترين سيستم هاي امنيتي كمك كندكارشناسان و متخصصين سايت دوربين ماركت مي توانند با توجه به انتظارات شما و همچنين شرايط مكاني كه قصد نصب سيستم امنيتي در آنجا را داريد، در انتخاب صحيح به شما ياري برسانند. دوربين ماركت علاوه بر فروش سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مدار بسته، داراي مطالب و محتواهاي آموزشي فراواني نيز مي باشد. مطالب و اخبار موجود در سايت براي كساني كه به تازگي قصد آشنايي و يا خريد سيستم هاي امنيتي را دارند، بسيار موثر خواهند بود.

شما مي توانيد در دوربين ماركت علاوه بر دوربين هاي مداربسته و امنيتي منازل و كسب و كار، دستگاه هاي مورد نياز براي نصب و راه اندازي سيستم هاي امنيتي و نظارتي را نيز پيدا كنيد. از جمله دستگاه هاي مورد نياز در هنگام راه اندازي يك سيستم امنيتي و نظارتي، دستگاه ان وي آر مي باشد. اين دستگاه، مكاني براي ذخيره سازي تصاويري است كه توسط دوربين هاي مدار بسته ثبت و به آن ارسال مي شود. يكي از بهترين محصولات داهوا كه در اين زمينه جزو پيشگامان توليد محصولات سيستم هاي هاي امنيتي و نظارتي در دنيا به شمار مي رود، دستگاه ان وي آر مدل 4116HS-4KS2 است. دستگاه ان وي آر مدل 4116HS-4KS2 يكي از پيشرفته ترين و قوي ترين دستگاه هاي ان وي آر حال حاضر بازار كشور است. دستگاه ان وي آر مدل 4116HS-4KS2، يك ضبط كننده 16 كانال تحت شبكه است كه توانايي پشتيباني از دوربين هاي 8 مگا پيكسلي را به راحتي دارد. استفاده از دستگاه ان وي آر مدل 4116HS-4KS2 در كنار نصب دو عدد هارد با ظرفيت 6 ترابايت، مي تواند براي مدت ها خيال مشتريان را بابت ذخيره سازي اطلاعات دوربين هاي مدار بسته خود، آسوده كند.

يكي ديگر از محصولات جالب و كاربردي كه در سايت دوربين ماركت در دسترس شما قرار دارد، دوربين بيبي كم v380 است. همانطور كه از اسم دوربين مداربسته 3 انتن بيبي كم v380 مشخص است، اين دوربين براي اماكني كه كودك در آن قرار دارد همانند اتاق كودك و مهد كودك، گزينه مناسبي مي باشد. علت آن هم چرخش 360 درجه در جهت افقي و 60 درجه در جهت عموي اين دوربين است كه قادر به دنبال كردن حركات كودكان مي باشد. هر دو دستگاه دوربين مداربسته 3 انتن بيبي كم v380 و دستگاه ان وي آر مدل 4116HS-4KS2 را مي توانيد از طريق سفارش از سايت دوربين ماركت، تهيه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۱۶:۰۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

دوربين سيمكارتي / دستگاه NVR4216HS-4KS2L / دوربين ماركت

 

به لطف پيشرفت هاي تكنولوژي، دنياي سيستم هاي امنيتي و نظارتي در چند سال اخير دستخوش تغيير و تحولات بسياري شده است. اكثر اين تغييرات را مي توان در عملكرد دوربين هاي مدار بسته و لوازم جانبي آنها همانند ان وي آر مشاهده كرد. دوربين سيمكارتي در حال حاضر يكي از جديدترين و پيشرفته ترين دوربين هاي مدار بسته موجود در بازارهاي كشور مي باشد. دوربين سيمكارتي، با بهره مندي از قابليت ها و ويژگي هايي همانند انتقال تصاوير به صورت بي سيم و پشتيباني از سيمكارت مي توان با فعال سازي يك بسته اينترنت بر روي سيمكارت نصب شده بر روي دوربين مدار بسته، عملكرد اين دوربين مدار بسته را كاملا مستقل و بي نياز از مودم و كابل اينترنت دانست.

يك سيستم امنيتي و نظارتي تنها از دوربين مدار بسته و كابل تشكيل نمي شود. تصاوير ضبط شده توسط دوربين ها بايد در بخش ديگري ثبت، نگه داري و اجرا شوند. يك دستگاه كه هنگام نصب دوربين سيمكارتي يا هر نوع دوربين تحت شبكه اي مورد نياز است، دستگاه ان وي آر مي باشد. شركت هاي توليد كننده دوربين هاي مدار بسته، همزمان دستگاه هاي جانبي هماهنگ با آنها را نيز به بازار عرضه مي كنند. دستگاه NVR4216HS-4KS2L، از جمله توليدات شركت داهوا است كه با اكثر دوربين هاي تحت شبكه هماهنگي و همخواني بالايي دارد. دستگاه NVR4216HS-4KS2L با وجود 16 كانال ورودي اي كه دارد به راحتي قادر است از دو عدد هارد ديسك تا ظرفيت 6 ترابايت پشتيباني كند.

در صورتي كه قصد خريد سيستم هاي امنيتي و نظارتي از مكاني مطمئن با تنوع محصولي بالا را داريد، سايت دوربين ماركت مي تواند مقصد بسيار مناسبي براي شما باشد. سايت دوربين ماركت را مي توان يكي از معتبرترين و تخصصي ترين سايت هايي فعال در زمينه فروش و نصب انواع سيستم هاي امنيتي و نظارتي دانست. سايت دوربين ماركت بهره مندي از تنوع بالاي محصولات و برندهاي معتبر جهاني، قادر خواهد بود به خوبي پاسخگوي خواسته ها و نيازهاي امنيتي مشتريان خود باشد. مدل هاي مختلف دوربين هاي مدار بسته همانند دوربين سيمكارتي، دوربين خورشيدي، دوربين هاي آي پي، دزدگير اماكن، دزدگير خودرو، دوربين خودرو و... از توليدات شركت هاي معتبر و معروف جهاني را مي توانيد از طريق سايت دوربين ماركت، خريداري كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۴۹:۵۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين DAHUA DH-HAC-HFW1200TP / دوربين ماركت / دزدگير گپ

 

امروزه سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مداربسته بسيار بيشتر از سال هاي قبل مورد استفاده قرار مي گيرند. همه ي افراد دوست دارند از اتفاقاتي كه كه در غيابشان در منزل و يا محل كار رخ مي دهد، خبردار شوند. مطلع شدن زود هنگام و به موقع در زمان وقوع اتفاقي ناگوار مانند آتش سوزي و يا  مورد سرقت قرار گرفتن مي تواند با نشان دادن واكنش سريع و مناسب، از بيشتر شدن خسارات و تلفات جلوگيري كرد. امروزه سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مداربسته اين نياز را تامين مي كنند. استفاده از سيستم هاي امنيتي و نظارتي حس نياز مردم به امنيت و حفاظت برابر اتفاقات پيش بيني نشده، را تا حدود زيادي برطرف مي كند. به لطف تنوع محصولاتي كه شركت هاي مختلف در اين عرصه به بازار ارائه مي دهند، تقريبا مي توانند تمام حس امنيتي كه دوست داريد به شما القا كنند. تنوع بالا و حس امنيتي كه استفاده از اين محصولات به آدم مي دهد، مردم بسياري را به استفاده از اين نوع سيستم هاي امنيتي و نظارتي تشويق كرده است. شما با خريد دوربين مدار بسته بيسيم و دوربين مداربسته براي محل زندگي و محل كسب و كار خود نه تنها امنيت آن را تامين مي كنيد بلكه خاطر خودتان را بابت آنجا راحت مي كنيد.سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مدار بسته از نظر هزينه ها نيز بصرفه هستند.

در صورتي كه در اين زمينه تازه كار و بي تجربه هستيد، كمك گرفتن از كارشناسان سيستم هاي امنيتي و يا فروشندگان اين محصول فكر خوبي مي تواند باشد. از آنجايي كه سيستم هاي امنيتي و نظارتي شامل دوربين هاي مدار بسته (از نوع بي سيم و با سيم)، دزدگير اماكن، دزدگير ماشين، دوربين بيبي كم و ... مي شوند، انتخاب گزينه مناسب با توجه به نياز و مورد استفاده، مي تواند كار دشواري باشد. مشورت و راهنمايي گرفتن از كارشناسان مي تواند به شما را در انتخاب بهترين محصول با توجه به كاربردي كه شما از آن انتظار داريد، كمك فراواني كند. مشاوره گرفتن و سپردن اين وظيفه به افراد متخصص، نه تنها كار شما را راحت تر مي كند بلكه كيفيت سيستم امنيتي را نيز تا حد بسيار زيادي افزايش مي دهد. از جمله سايت هايي كه مي توانيد دوربين هاي مدار بسته مختلف را تهيه كنيد، سايت دوربين ماركت است. شما مي توانيد با دزدگير گپ و يا انواع دوربين هاي مدار بسته ديگر همانند دوربين DAHUA DH-HAC-HFW1200TP، امنيت محل كار يا زندگي خود را تامين كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۴۴:۴۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی