web
web

كاردستي بشقاب / كاردستي بادبادك / كاردستي

 

ساخت كاردستي باعث افزايش و تقويت مهارت هاي حركتي و فيزيكي كودك شما مي شوند، به خصوص امروزه كه اكثر كودكان به گذراندن وقت خود با كنسول هاي بازي و سرگرمي هايي كه در آن تكنولوزي دخيل باشد و حضور در فضاي مجازي علاقه ي زيادي دارند، ساخت كاردستي هاي جذاب و دوست داشتني و البته آسان مانند كاردستي بشقاب، مي تواند كودك شما را براي ساعاتي از اين فضا ها دور كند.  به دليل ساده و راحت بودن كاردستي بشقاب كودك شما از سن بسيار پايين مي تواند براي ساخت كاردستي بشقاب اقدام كند و در اين راه از فوايد ساخت كاردستي براي جسم و روح خود بهره مند شود.

همچنين بهتر است بدانيد كه ساخت كاردستي بادبادك بسيار آسان است و با وسايل ساده اي مانند چند تكه كاغذ ساخته مي شود. به كاردستي هايي مانند كاردستي بادبادك كه تنها با تا زدن كاغذ ساخته مي شوند، كاردستي هاي اوريگامي مي گويند. اين گونه كاردستي ها بسيار كم هزينه هستند. بنابراين مي توانيد با آموزش كاردستي هاي ساده و كم هزينه اي مانند كاردستي بادبادك، فرزندان خود را از فوايد ساخت كاردستي و انجام فعاليت هاي گروهي و دوستانه بهره مند كنيد. همچنين زماني كه كودك ساخت كاردستي بادبادك خود را به پايان مي رساند، در واقع فعاليتي را با كمك اطرافيان يا به تنهايي به پايان رسانده است. اين امر باعث افزايش مهم ترين ويژگي مثبت شخصيتي يعني اعتماد به نفس در كودك مي شود.

گاهي اين كاردستي جديد را از فيلم آموزش كاردستي ياد مي گيرند و گاهي از خلاقيت خود براي ساخت كاردستي آسان در خانه بهره مي گيرند و درست كردن كاردستي براي آنان لذت بسياري دارد و به نوعي با ساخت كاردستي ، خود را به ديگران ثابت مي كنند و در ذهن خود مي گويند من هم مي توانم . كودكان براي داشتن سرگرمي نيز به سراغ كاغذ و قيچي مي روند و بريدن كاغذ يا دادن شكل به آن براي كودكان جذابيت بسياري به همراه دارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۱۳:۱۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي سفيد برفي / نقاشي پيتر پن / نقاشي كودكانه

 

براي كشيدن نقاشي سفيد برفي تنها داشتن آبرنگ يا مداد رنگي كافي است. نقاشي سفيد برفي براي كودكان كاملا مناسب است و به راحتي مي توانند آن را بكشند. نقاشي سفيد برفي يكي از زيباترين شخصيت هايي است كه كودكان به ان علاقه نشان مي دهند و كارتون آن را تماشا مي كنند. نقاشي سفيد برفي به طور بسيار ساده اي كشيده مي شود و براي كودكان بسيار راحت است.

بسياري از كودكان شخصيت هاي كارتوني را براي خود الگو قرار مي دهند و براي كشيدن نقاشي سفيد برفي ذوق بسياري نشان مي دهند. كشيدن نقاشي سفيد برفي كودك را شاد مي كند و او را براي انجام كارهاي هنري بزرگتر آماده مي كند.

وسايل لازم براي كشيدن نقاشي پيتر پن ماژيك و مداد رنگي است. كودكان به راحتي مي توانند نقاشي پيتر پن را بكشند و براي كشيدن آن نياز به كمك والدين ندارند. يكي از كار هايي كه كودك مي تواند با آن كشف استعداد كند، كشيدن نقاشي پيتر پن است. همچنين در آينده نيز مي توانند نقاشي پيتر پن را به صورت حرفه اي تر نقاشي كنند. نقاشي پيتر پن از رنگ هاي جذابي تشكيل شده كه مي تواند انرژي و نشاط فراواني به كودك بدهد. همچنين از آنجايي كه نقاشي پيتر پن يك شخصيت كارتوني است با كشيدن آن و نشان دادن آن به هم سن و سالان خود و شايد بزرگتر ها حس اعتماد به نفس بالايي پيدا خواهند كرد.

نقاشي كردن يكي از سرگرمي هاي لذت بخش و در حين حال آموزشي و بسيار مفيد براي كودكان شما است. كودكان معمولا از يك سالگي به بعد شروع به كشيدن نقاشي كودكانه مي كنند. كودكان شما با كمك گرفتن از تخيلات خود يا از روي عكس نقاشي، شروع به كشيدن نقاشي مي كنند. تعداد زيادي عكس نقاشي ساده و طرح ساده نقاشي و يا فيلم نقاشي در اينترنت و فضاي مجازي وجود دارد كه مي توانيد با استفاده از آن ها كودك خود را به كشيدن نقاشي تشويق كنيد؛ زيرا اكثر كودكان از اين كه از روي عكس نقاشي كودكانه و عكس نقاشي ساده، نقاشي كنند بسيار لذت مي برند. همچنين كودك شما مي تواند از سنين بسيار كم با استفاده از تعدادي طرح نقاشي رنگي و طرح نقاشي كودكانه با رنگ ها آشنا شود و اين الگو ها به تكامل اين استعداد در كودكان شما كمك مي كند.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۲۴:۲۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي اسكوتر / نقاشي ماشين پليس / وولك

 

به همين خاطر است كه روانشناسان متخصص كودك معتقد هستند كه مي توان با بررسي طرح هاي رسم شده توسط كودكان به اطلاعات و ويژگي بسياري زيادي از شخصيت شكل گرفته در آن ها پي برد. نقاشي اسكوتر يكي از طرح هايي است كه شايد براي پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراين اينطور نيست كه كشيدن نقاشي تنها براي دختر بچه ها جذاب باشد بلكه اين طرح هاي انتخابي شما است كه كودك شما را براي كشيدن آن طرح مانند طرح نقاشي اسكوتر تشويق كند يا خير. كشيدن نقاشي يكي از فعاليت هاي فيزيكي سرگرم كننده كودكان است كه به رشد فعاليت ها و مهارت هاي حركتي كودكان كمك بسيار زيادي مي كند. پسر بچه ها معمولا از سن بسيار كمك علاقه بسيار زيادي به ماشين ها و بازي هايي كه در آن ماشين دخيل باشد دارند بنابراين نقاشي اسكوتر مي تواند براي آن ها بسيار جذاب باشد. نقاشي اسكوتر يكي از طرح هاي بسيار ساده و ابتدايي به حساب مي آيند بنابراين كودك شما از سن بسيار پايين مي تواند آن را رسم كند و زماني كه طرح نقاشي اسكوتر را به پايان مي رساند اين امر باعث تقويت اعتماد به نفس كودك شما خواهد شد زيرا در واقع كودك شما از سن بسيار كم فعاليت را به تنهايي انجام داده و به پايان رسانده است.

از طرفي ديگر نقاشي ماشين پليس مي تواند طرحي جذاب براي  بچه ها به خصوص پسربچه ها باشد زيرا كه اكثر مواقع شغل پليس و پليس بازي براي كودكان بسيار هيجان انگيز و جذاب است بنابراين تمايل آن ها به كشيدن نقاشي ماشين پليس مي تواند بيشتر از ساير طرح هاي كودكانه باشد. اگر طرحي جذاب و مطابق سلايق كودك خود براي او انتخاب كنيد مي توانيد علاقه ي غريزي كودكان به نقاشي كشيدن را افزايش دهيد. همچنين مي توانيد خودتان نيز به كشيدن نقاشي ماشين پليس با كودك خود بپردازيد زيرا اكثر بچه ها به انجام فعاليت ها و كار ها و بازي هاي گروهي بيش تر از انجام بازي ها و سرگرمي هاي فردي علاقه نشان مي دهند.

براي ديدن نقاشي هاي كودكانه و جذاب بيشتر مي توانيد به وبسايت وولك مراجعه نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۷:۰۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي مريدا / نقاشي دامن / نقاشي كودكانه

 

مريدا يكي از شخصيت هاي كارتوني جذاب است كه به شجاعت معروف مي باشد. بسياري از مربيان و والدين از اين شخصيت به عنوان الگوي شجاعت ياد مي كنند. معمولا كودكان كه سن كمي دارند از شخصيت هاي كارتوني الگو برداري مي كنند و با آن ها خيال پردازي هاي جالبي مي كنند. شما مي توانيد با آموزش نقاشي مريدا به نوعي به او آموزش دهيد كه چگونه با شجاعت رفتار كند و بتواند شخصيت هاي مختلف را به درستي الگوي خود قرار دهد.

براي كشيدن نقاشي ساده دامن به هيچ عنوان نياز نيست كه به كودك كمك كنيد. مي توانيد نقاشي دامن را به راحتي به كودك بياموزيد و بگذاريد آن را به تنهايي بكشد. كشيدن نقاشي دامن هم براي كودك سرگرمي است و هم مي تواند نشاط و شادي و اعتماد به نفس او را افزايش دهد. براي كشيدن نقاشي دامن كه كاملا ساده و راخت است مي توانيد از طرح ها و رنگ هاي مختلف و دلخواه خودتان استفاده كنيد. با ما همراه باشيد تا نقاشي دامن را باهم تماشا كنيم.

همانطور كه گفتيم كودكان ذاتي به نقاشي كشيدن علاقه دارند چون در اين سن و سال نياز دارند كه از قوه تخيل خود استفاده كنند و از طريق كشيدن اشكال و طرح هاي مختلف، قدرت تخيل و تصويرسازي خود را تقويت مي كنند. نقاشي كشيدن و آموزش نقاشي به كودكان باعث تقويت قدرت ارتباط آن ها با محيط و افراد اطراف مي شود. كودكان با نقاشي كشيدن قدرت ابراز وجود را در خود تقويت مي كنند. كودكان شما به وسيله كشيدن نقاشي هاي كودكانه احساسات و عواطف خود را به شما نشان مي دهند. به طور مثال اگر كودك شما امروز به پارك رفته باشد با كشيدن يك نقاشي كودكانه جديد، احساسات خود را از رفتن به پارك به شما نشان مي دهد. كودكان با استفاده از نقاشي كشيدن، دنيايي را كه در ذهن خود ساخته اند به تصوير مي كشند. نقاشي كشيدن فعاليتي است كه كودكان شما با دست هاي خودشان انجام مي دهند و جز اولين فعاليت هايي است كه مي توانند به تنهاي از پس آن بربيايند همچنين انجام مكرر نقاشي توسط كودكان از استرس آن ها مي كاهد همچنين اين سرگرمي و هنر مي تواند در ادامه حرفه اي تر دنبال شود. نقاشي كشيدن مي تواند يك گزينه سرگرمي و در حين حال آموزشي براي كودكان شما باشد. نقاشي كشيدن كودكان شما را براي مدرسه رفتن آماده مي كند زيرا به طور مثال كودكان مي توانند با كشيدن نقاشي اندازه ها، طرح ها و رنگ ها را درك كنند. به طور كلي آموزشي نقاشي به كودكان مزيت ها و فوايد بسيار زيادي دارد؛ بنابراين اين كه علاقه كودك خود به نقاشي را مي توانيد با راه هاي مختلفي مثل گذاشتن فيلم نقاشي كودكانه يا طرح نقاشي هاي مختلف تقويت كنيد، يكي از راه هاي كمك به تربيت هر چه بهتر كودك شما است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۵:۳۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي پيتزا / كاردستي روز پدر / وولك

 

كاردستي يكي از سرگرمي هاي جذاب كودكانه است كه مي تواند براي كودكان در مسير هاي رشد متفاوت بسيار مفيد است. حتي ساخت كاردستي هاي كودكانه مي تواند در مسير رشد شخصيتي كودكان شما نيز كمك كند چرا كه باعث افزايش و تقويت بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي در كودكان مي شوند.

براي اين كه بتوانيد كودكان امروزي را به بازي هاي ديجيتالي و كامپيوتري بايد از ترفند هايي هوشمندانه استفاده كنيد. به عنوان مثال طرح و ايده ي ساخت كاردستي پيتزا مي تواند ايده اي جذاب براي كودكان شما باشد. شما مي توانيد هنگامي كه فرزندتان در حال ساخت كاردستي پيتزا است خودتان نيز با او به ساخت كاردستي پيتزا مشغول شويد چرا كه كودكان به انجام بازي ها، فعاليت ها و سرگرمي هايي كه به صورت گروهي انجام مي شوند بيشتر از انجام فعاليت ها و بازي هاي انفرادي علاقمند هستند.

زماني كه كودك شما ساخت كارستي روز پدر خود را به اتمام مي رساند در واقع فعاليتي را به اتمام رسانده است و اين امر باعث افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي او يعني اعتماد به نفس مي شود. از آن جايي كه اعتماد به نفس يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي است چرا كه كافي بودن ميزان آن يكي از شروط سلامت روتاني است، بهتر است از سن بسيار كم به آن توجه ويزه شود تا كودكان امروزي در روز هاي بزرگسالي خود دچار اختلالات متفاوت نشوند.

همانطور كه موارد متفاوت اشاره كرديم ساخت يك كاردستي روز پدر ساده مي تواند فوايد متفاوتي براي كودك شما داشته باشد. همچنين بهتر است بدانيد كه ساخت كاردستي هاي متنوع كودكانه باعث رشد بهتر جسمي كودك شما نيز مي شود. به عنوان مثال كودك شما براي ساخت كاردستي روز پدر خود بايد از دست هاي خود كمك بگيرد تا بتواند به طرح نهايي برسد. بنابراين در حال ورزش و تقويت عضلات دست خود نيز هنگام ساخت كاردستي روز پدر مي شود.

اين دو كاردستي جذاب و صدها كاردستي و نقاشي ديگر را مي توانيد در وولك دنبال كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۲۱:۴۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

شهريه مهد كودك كرج / ليست مهد كودك تهران / وولك

 

قيمت شهريه مهد كودك، از معيار هاي مهم انتخاب يك مهد كودك براي والدين مي باشد. شهريه مهد كودك كرج با توجه به فعاليت ها و برنامه آموزشي و تفريحي مدون براي كودكان تعيين مي شود. هم چنين قيمت مهد كودك هايي كه زير نظر سازمان بهزيستي و توانبخشي كشور فعاليت مي كنند، طبق مصوبات اين سازمان تعيين مي شود، اما مهد كودك هايي كه به صورت خصوصي تاسيس شده و فعاليت مي كنند، مي توانند با انجام فعاليت هاي فوق برنامه و امتيازات متعدد براي والدين و كودكان، شهريه مورد نظر خود را تصويب كنند. هرچه برنامه هايي كه مهد كودك كرج براي كودكان تنظيم مي كند بيشتر باشد، مسلما شهريه مورد نظر مهد كودك در كرج نيز بالا تر است. براي ديدن ليست و نرخ شهريه هاي مهد كودك هاي ايران مي توانيد به وبسايت وولك مراجعه نماييد.

يكي ديگر از عوامل تاثيرگذار در تعيين شهريه و قيمت مهد كودك در كرج، امكانات رفاهي مهد كودك كرج مي باشد. تامين ميان وعده و وعده هاي غذايي اصلي براي كودكان، سرويس هاي بهداشتي مجهز و مناسب با جسم كودكان، سالن هاي بازي و فراغت، ميز و صندلي هاي مجهز و مناسب كودكان از جمله مهم ترين امكانات رفاهي مهد كودك كرج است كه والدين بايد در هنگام بررسي و انتخاب مهد كودك هاي كرج به آن ها توجه كافي را داشته باشند.

مهد كودك هاي تهران بر اساس معيار ها و شرايط خاصي درجه بندي مي شوند، ممكن است مهد كودك هاي پنج ستاره تهران نسبت به ساير مهدكودك هاي تهران از بعضي نظر ها بهتر باشند اما شما حتما معيار ها و ملاك ها شخصي خود را در هنگام انتخاب يك مهدكودك تهران در نظر بگيريد و تنها به درجه بندي مهد كودك هاي تهران و ليست مهد كودك تهران اكتفا نكنيد. يكي از اهداف اصلي حتي گرانترين مهد كودك تهران بايد اين باشد كه كودكان در محيط آن مهد كودك تهران تعامل كردن با افرادي جز خانواده خود را به خوبي ياد بگيرند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۲۰:۳۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

مهد كودك كرج / قيمت مهد كودك تهران / https://www.voolak.com

 

مهد كودك در روند اجتماعي شدن بچه ها تاثير بسيار زيادي دارد. در روز هاي اول مربيان مهد با صحبت كردن با بچه ها و برقراري رابطه دوستي با آن ها، تلاش مي كنند محيط مهد كودك كرج را براي كودكان دلپذير و جذاب كنند. اين ارتباط گيري با كودك توسط مربيان، كودكان را براي ورود به دنياي اجتماعي آماده مي كند. كودكان در مهد هاي كودك، با همسالان خود آشنا مي شوند و با آن ها بازي مي كنند و در جريان اين بازي با آن ها ارتباط برقرار مي كنند. آن ها با گفتن جملاتي مانند “اسمت چيه؟” يا “بيا با من بازي كن” با همسالان خود دوست مي شوند. در اقصي نقاط شهر كرج مهد كودك  هاي متعددي وجود دارند كه امكانات مختلفي را در اختيار كودكان و والدين آن ها قرار مي دهند. انتخاب بهترين مهد كودك كرج كه كامل ترين تجهيزات و بهترين مربيان كودك را داشته باشد، تحت تاثير عوامل متعددي است و والدين بايد با در نظر گرفتن اين عوامل مهد كودك مناسب فرزند خود را سنجش و بازبيني كنند. براي اين كار مي توانيد به وبسايت وولك يعني https://www.voolak.com مراجعه نماييد.

هزينه مهد كودك در تهران بستگي به عوامل زيادي دارد. ميزان امكانات و رفاهي كه مهد كودك تهران براي كودك شما و خود شما فراهم مي كند طبيعتا تاثير مستقيم بر روي قيمت مهد كودك در تهران دارد. بهترين مهد كودك هاي تهران كه در ليست مهد كودك هاي درجه يك تهران ذكر شده اند مسلما هزينه بيشتري نسبت به ساير مهدكودك هاي تهران دارند. گرانترين مهد كودك هاي تهران نيز بايد مورد بررسي شما قرار بگيرند زيرا شايد ملاك هاي شما براي بهترين مهد كودك هاي تهران با ملاك هايي كه ديگران متفاوت باشد. قيمت مهد كودك در تهران حتي بستگي به موقعيت جغرافيايي آن مهد كودك نيز دارد و صد البته كه موقعيت جغرافيايي يكي از نكات مهمي است كه در هنگام انتخاب مهد كودك در تهران بايد به آن توجه ويژه داشته باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۳۵:۳۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي مرد عنكبوتي / كاردستي دلقك / وولك

 

كاردستي يكي از سرگرمي هاي قديمي و جذاب است كه همواره محبوبيت زيادي در بين كودكان دارد. چرا كه انجام و ساخت كاردستي هاي متنوع كودكانه، كودكان را با الگو ها، طرح ها و ايده هاي جديد آشنا مي كند. اما به طور كلي امروزه كودكان به نسل شبكه معروف هستند و به انجام بازي هاي ديجيتالي و كامپيوتري علاقه ي بيشتري دارند. بنابراين انتخاب يك طرح و ايده ي جذاب كودكانه براي ساخت كاردستي مي تواند كودكان امروزي را كه حتي براي ساعاتي از دنياي مجازي و تجهيزات الكترونيكي جدا كند.

به عنوان مثال انتخاب طرح و ايده كاردستي مرد عنكبوتي مي تواند براي پسر بچه ها بسيار جذاب باشد. چرا كه مرد عنكبوتي يكي از كاركتر هاي انيميشني و كارتوني محبوب در بين بچه ها است. بنابراين ساخت كاردستي مرد عنكبوتي مي تواند براي آن ها بسيار هيجان انگيز باشد.

كاردستي دلقك به دليل ظاهر رنگارنگي و بامزه اي كه دارد كودكان را به خود جذب مي كند. كودكان امروز علاقه ي زيادي به انجام فعاليت هاي ديجيتالي مانند گذراندن اوقات فراغت خود با كنسول هاي بازي و بازي هاي كامپيوتري، دارند. شما با آموزش ساخت كاردستي دلقك به كودكان خود مي توانيد آن ها را حتي براي ساعاتي از دنياي مجازي و تجهيزات الكترونيكي دور كنيد.

كاردستي يكي از سرگرمي هاي جذاب كودكانه است كه از گذشته تا به امروز محبوبيت خود را در بين كودكان حفظ كرده است. بهتر است بدانيد كه كودكاني كه از سن بسيار كم مشغول انجام بازي ها، سرگرمي ها و فعاليت هاي هنري مي شوند باهوش تر از ساير كودكان خواهند بود. چرا كه از كودكي ذهن و فكر آن ها مشغول يادگيري مسائل جديد بوده است.

كاردستي ها و نقاشي هاي جديد و ايده هاي سرگرمي كودكان خود را مي توانيد در وبسايت تخصصي كودكان وولك دنبال كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۵۳:۱۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي كولر / كاردستي دوربين شكاري / وولك

 

كاردستي كولر باعث مي شود كه كودك حس اعتماد به نفس بالايي را دريافت كنند زيرا  بسيار كاربردي است و شايد در مواقعي هم به درد بخورد. كودك مي تواند كاردستي كولر را به ديگران نشان دهند و از تعريف و تمجيد ديگران اعتماد به نفس اش افزايش يابد شايد براي شما جالب باشد كه يك كاردستي ساده كه با لوازم دور ريختني آماده مي شود بتواند در رفتار و انگيزه يك كودك تاثيرگذار باشد. هزينه‌هاي كلاسهاي هنري بسيار بالاست تماشاي ويدئوهاي وولك به راحتي مي توان بهترين ها را ساخت و به فرزند خود منتقل كرد. براي ساخت كاردستي كولر همراه ما باشيد. كاردستي كولر در وولك به صورت رايگان قابل دريافت است. كاردستي كولر با مقوا و تعدادي وسيله به درد نخور و دور ريختني كه معمولاً مورد استفاده قرار نمي‌گيرند ساخته مي شود ساخت آن كاملاً راحت است و در برخي قسمت ها در حد خيلي كم لازم باشد والدين هم در ساخت كاردستي كولر دخيل باشند. كاردستي كولر از آن جايي كه يك وسيله خنك كننده و كاربردي است مي تواند كودك را از ساختنش خوشحال كند.

كاردستي دوربين شكاري، همانطور كه گفته شد، يكي از بيهترين نمونه هاي كاردستي است كه كودك را سرگرم مي كند. اين كاردستي با مقواهاي دور ريختني آماده مي شود و به راحتي هم ساخته مي شود كه مي توان، از پدر و مادر براي ساختن آن كمك گرفت و كودك ساخت كاردستي دوربين شكاري لوازم دور ريختني و مقوا تهيه مي شود حس اعتماد به نفس بالا مي گيرد زيرا دوربين هاي شكاري سيستم ساخته مي شوند كه شايد يك كودك نتواند به‌صورت دقيق آن را بسازد اما ماكت و كاردستي آن توسط كودك ساخته مي شود.

كاردستي دوربين شكاري يكي از كاردستي هايي است كه كودك براي دذرست كردن آن ذوق بسياري خواهد كرد. ضمنان اين كاردستي و ساختنش كار نسبتا سختي است و اگر كودك از عهده آن بر بيايد، اعتماد به نفس بسياري بدست خواهد آورد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۳۸:۱۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي جشن تكليف / نقاشي تينكربل / نقاشي

 

زماني كه كودك شما مشغول كشيدن نقاشي جشن تكليف يا هر نقاشي ديگري مي شود در حال در حال ورزش دادن و تقويت كردن عضلات دست خود است. بنابراين از اين طريق به رشد بهتر جسمي او كمك مي شود. همچنين كشيدن نقاشي جشن تكليف يا نقاشي هاي ديگر باعث تقويت بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي در كودكان مي شود يا بسياري از ويژگي هاي شخصيتي مثبت را در آن ها به وجود مي آورد. به عنوان مثال زماني كه فرزند شما نقاشي جشن تكليف خود را به پايان مي رساند در واقع فعاليتي را به تنهايي به پايان رسانده است و اين امر باعث افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي او يعني اعتماد به نفس مي شود و همانطور كه مي دانيد داشتن اعتماد به نفس كافي يكي از مهم ترين شرط ها براي داشتن رواني سالم است.

علاوه بر اينكه سرگرم كردن كودكان با كشيدن نقاشي تينكربل آن ها را براي ساعاتي از فضاي مجازي و تجهيزات الكترونيكي دور مي كند، باعث افزايش و تقويت بسياري از ويژگ هاي شخصيتي مثبت در كودك شما مي شود. يعني شما تنها با آموزش نقاشي تينكربل يا نقاشي هاي ديگر كودكانه قادر خواهيد بود به رشد بهتر شخصيتي فرزند خود كمك كنيد. زماني كه كودك شما نقاشي تينكربل خود را به پايان مي رساند در واقع فعاليتي را به پايان رسانده است و اين امر باعث افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي يعني اعتماد به نفس در كودك مي شود. همانطور كه مي دانيد يكي از مهم ترين شروط سلامت روان، داشتن اعتماد به نفس كافي است.

هيچگاه كودك خود را وادار نكنيد تا در چارچوب شما نقاشي هاي جديد بكشد زيرا كودك با كشيدن نقاشي جديد كودكانه خود ، در واقع تخيلاتش را پرورش داده و با نقاشي كودكانه ساده و آسان خود فضايي باي رشد ذهني خود مهيا كرده است .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۳۶:۱۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی