web
web

شهريه مهد كودك تبريز / بهترين مهد كودك قم / وولك

 

يكي ديگر از المان هاي بسيار مهم در انتخاب مهد كودك براي بچه ها، قيمت و شهريه آن مهد كودك مي باشد. قيمت مهد كودك در تبريز توسط سازمان بهزيستي استان آذربايجان شرقي و با توجه به امكگانات و تجهيزات ان مهد كودك براي خانواده هاي تبريزي تعيين مي شود. واضح است قيمت مهد كودك هاي شخصي تبريز، بالاتر از مهد كودك هاي دولتي اين شهر مي باشد. امكانات و برنامه هاي مدون هر مهد كودك تبريز در نرخ شهريه مهد كودك تبريز تاثيرگذار است.

مهد كودك قم بايد يكي از اولويت هاي والدين در ارتباط با تربيت و پرورش كودكان خود باشد زيرا امروزه كودكان بيشتر اوقات خود را با بزرگسالان مي گذرانند و يا از سنين بسيار كمك بخشي از روز خود را با گوشي هاي همراه  والدين خود سپري مي كنند. به احتمال زياد مي توانيد حدس بزنيد و بدانيد كه اين مسئله براي كودكان شما آسيب زننده است و كودكان شما بهتر است تا بخشي از زندگي روزمره خود را نيز با افراد هم سن و سال خود و كودكان ديگر سپري كنند.

شما كسي هستيد كه انتخاب مي كنيد مناسب ترين و بهترين مهد كودك قم براي فرزندتان كدام مهد كودك قم است زيرا در بين مهد كودك هاي قم، مهد كودك قم اي كه براي كودك خود انتخاب مي كنيد بايد با ملاك هاي شما همخواني داشته باشد. البته با بررسي ليست مهد كودك هاي قم نيز مي توانيد به راحتي بهترين مهد كودك در قم را براي فرزند خود انتخاب كنيد. در بعضي از مهد كودك هاي قم، كلاس قرآن برگزار مي شود كه اين مهد كودك هاي قم به مهد كودك قرآني در قم معروفند. كلاس هاي قرآني در مهد كودك قم يكي از امكانات آن مهدكودك محسوب مي شود كه مي تواند بر شهريه مهد كودك قم نيز تاثيرگذار باشد.

براي دسترسي به مهد كودك هاي اسن دو استان و هم چنين مهد كودك هاي استان هاي ديگر ايران، مي توانيد به وبسايت كودكانه وولك مراجعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۱۸:۰۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي اسب آبي / نقاشي باگز باني / نقاشي ساده

 

براي كشيدن نقاشي اسب آبي بهتر است با مراجعه به ويدئوي هاي موجود در وولك آن را بكشيد. ويدئوي نقاشي اسب ابي در وولك كاملا رايگان است و مي توانيد با مراجعه به اين ويدئو ها و تصاوير نقاشي اسب آبي به راحتي آن ها را بكشيد. كشيدن نقاشي يكي از كار هايي است كه كودكان را شاد مي كند و به آن ها انرژي مي دهد. با كشيدن نقاشي اسب آبي همراه با وولك به راحتي مي توانيد از هزينه هاي گزاف كلاس هاي خارج از خانه راحت شويد. براي اينكه كودكتان خلاقيت و استعداد خود را به نمايش بگذارد و استعداد هايش شكوفا شود، مي توانيد به ويدئوهاي نقاشي در سايت وولك سري بزنيد.

باگز باني از شخصيت هاي معروف كارتون هاست و كودكان هم از تماشاي آن لذت مي برند. براي اينكه اين لذت براي كودكان دو چمندان شود مي توانند پوستر باگزباني را نقاشي كنند. نقاشي باگز باني به راحتي كشيده مي شود و علاوه بر اين ها در سايت وولك به صورت رايگان قابل دريافت است. براي دريافت ويدئوي نقاشي باگز باني همراه ما باشيد و ويدئوي نقاشي باگز باني را به صورت آنلاين و رايگان دريافت كنيد.

نقاشي كودكانه ساده و آسان باعث مي شود فرزند شما علاوه بر مهارت هاي تمركزي و حل مسائل ، بتواند به راحتي چشم و دست خود را باهم همراه كنند و با ديدن يك تصوير به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشي ساده و آسان را با دست بكشد .در اين مورد آموزش نقاشي كودكانه به بچه ها از طريق فيلم ها و ويديوهاي آموزشي نيز تاثير زيادي دارد؛ چراكه از اين طريق كودك مي تواند ترتيب مراحل نقاشي ساده كودكانه را نيز از طريق ويديو دنبال كند و تمريني براي هماهنگي اعضاي بدن خود داشته باشد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۵۹:۵۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي دريم كچر / كاردستي كاكتوس / وولك

 

بهتر است بدانيد كه كودك شما زماني كه ساخت كاردستي دريم كچر را به اتمام مي رساند و آن را به مربي مهد كودك خود يا شما نشان مي دهد درواقع درحال تقويت اعتماد به نفس در شخصيت خود است. همچنين اكثر كاردستي ها به كمك نياز دارند و گروهي ساخته مي شود بنابراين اگر كودك شما هنگام ساخت كاردستي دريم كچر از شما يا دوستان خود كمك بگيرد، اين امر باعث تقويت روحيه ي كار گروهي در فرزند شما مي شود. به همين دليل است كه در مهد كودك ها به كودكان ساخت كاردستي را آموزش مي دهند تا دوستان جديدي در مهد كودك پيدا كنند. يكي ديگر از دلايلي كه در مهد كودك ها به ساخت كاردستي اهميت زيادي داده مي شود اين است كه شما با آموزش ساخت كاردستي دريم كچر به فرزند خود مي توانيد نكات بسيار زيادي را به طور غير مستقيم به كودك خود آموزش دهيد و همان طور كه مي دانيد بهترين راه آموزش به كودكان، آموزش غيرمستقيم همراه بازي و سرگرمي است.

طرح كاردستي كاكتوس مي تواند طرحي بسيار جذاب براي كودك باشد چرا كه به شناخت بيشتر گياهان اطراف محيط پيرامون او كمك مي كند. بنابراين طرح كاردستي كاكتوس مي تواند طرحي جذاب براي كودك شما باشد زيرا با علاقه ي ديگر كودكان يعني شناخت و افزايش آگاهي درباره ي محيط اطرافش ادغام شده است. ساخت كاردستي هاي متنوع كودكانه و متفاوت فوايد بسيار زيادي براي جسم و روح كودك شما دارد. به عنوان مثال وقتي فرزند شما شروع به ساخت كاردستي كاكتوس مي كند، در واقع طرح و الگوي نهايي كاردستي كاكتوس را در ذهن خود تجسم مي كند و اين تجسم باعث تقويت قدرت قوه ي تخيل و قدرت تصويرسازي در كودك شما مي شود.

وولك يك وبسايت كودكانه است كه در برداشتن نقاشي و كاردستي هاي متنوع و جذاب براي كودكان، مي تواند كودكان شما را تا ساعت ها سرگرم كرده و اموزش هاي متعددي را براي آن ها در بر داشته باشد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۴۰:۰۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي بستني / كاردستي موشك / وولك

 

ساخت كاردستي بستني نياز به وسايل زيادي ندارد و با چند تكه كاغذ رنگي آماده ميشود. براي اينكه بتوان به راحت ترين شكل ممكن كاردستي بستني را ساخت، مي تواتيد با استفاده از چند تكه كاغذ رنگي و ماژيك و چوب بستني آن را بسازيد. ساخت كاردستي بستني بسيار راحت است و نيازي به كمك بزرگتر هابراي ساخت آن وجود ندارد. تنها مي توانيد برش هايي كه نياز به قيچي دارند انجام دهيد. براي اينكه كودك به راحتي كاردستي بستني را بسازد مي توانيد آن را ابتدا خودتان بسازيد و سپس كودك از شما الگو برداري كند و آن را بسازد.

كاردستي موشك يكي از راحت ترين كاردستي هاست و براي ساخت آن فقط كاغذ رنگي نياز داريد. براي اينكه بتوانيد كاردستي موشك را بسازيد اصلا نيازي به داشتن تخصص و هنر خاصي نيست و لازم است كه چند تا بزنيد تا كاردستي موشك ساخته شود. كاردستي موشك آنقدر راحت ساخته مي شود كه نيازي به كمك ديگران نيست. اكثرا بزرگتر ها هم به ياد كودكي كاردستي موشك مي سازند و با آن ها بازي هم مي كنند. از آنجايي كه موشك ها بيشتر مورد علاقه پسر ها هستند، اكثر اوقات پسران آن را مي سازند و با آن سرگرم مي شوند. ساخت كاردستي علاوه بر يادگيري، سرگرمي نيز محسوب مي شود و به راحتي نيز ساخته مي شود. برخي از كاردستي هاي موشك اگر به درستي ساخته شوند مي توانند پرواز كنند البته نه به اندازه موشك واقعي ولي در حد چند متر مي توانند پرواز كنند.

يكي از بهترين راه هاي آماده سازي كودكان براي مراحل بعدي زندگي استفاده از منابع آنلاين براي يادگيري آنها  است ، اما انتخاب سايت كودكانه مناسب مي تواند يك چالش واقعي باشد بنابراين اگر آنچه كه به دنبال آن براي كودك خود هستيد ، شامل سايت هاي درجه يكي است كه باعث مي شود بچه هاي شما به اندازه كافي باهوش شوند تا مراحل بعدي زندگي موفقيت را كسب كنند؛ وولك بهترين سايت كودكانه است كه در آن مي توانيد به همه ي سرگرمي هاي متناسب با سن و روحيه ي كودك خود دست يابيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۳۲:۳۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي انگور / كاردستي ماشين لباسشويي / https://www.voolak.com

 

كاردستي انگور كاملا راحت و ساده ساخته مي شود و به هيچ عنوان لازم نيست كمك كودك كنيد تا آن را بكشد. اينكه در ساده ترين كار ها به او حس استقلال دهيد باعث مي شود اعتماد به نفس او افزايش يابد و حس خوبي را از يك كاردستي انگور ساده دريافت كند. كودك با ساخت يك كاردستي به راحتي مي تواند حس اعتماد به نفس و نشاط را دريافت كند. آنچه كه كودك را تشويق مي كند تا كاردستي هاي بيشتري را بسازد، تشويق ديگران است. زماني كه كودك كاردستي انگور خود را به عنوان مثال به كسي هديه مي دهد، از خوشحالي ديگران حس خوبي دريافت مي كند و براي بعد وقت بيشتري براي ساخت كاردستي بهتري صرف مي كند تا خوشحالي ديگران ببيند و لذت ببرد. براي ساخت كاردستي انگور مي توانيد ويدئوي وولك https://www.voolak.com را تماشا كنيد. براي تماشاي ويدئوي كاردستي انگور نيازي به صرف هزينه نيست و بار هزينه كلاس هاي هنري گران قيمت از دوش شما برداشته مي شود.

ساخت كاردستي هايي كه مانند كاردستي ماشين لباسشويي متحرك هستند لذت بيشتري دارند و كودك با تجربه اين كاردستي ها احساس بهتري نيز مي كند. كاردستي ماشين لباسشويي با استفاده از مقوا يا كارتن ساخته مي شود و پس از ساخت مي توان با آن بازي كرد يا به عنوان دكوري اتاق كودك از آن استفاده كرد. ساخت كاردستي ماشين لباسشويي براي كودكان در وولك به صورت ويدئويي پخش مي شود و براي تماشاي آن نيازي به هزينه هاي زياد كلاس هاي آموزشي نيست و اين ويدئو كاملا رايگان پخش مي شود. كاردستي ماشين لباسشويي براي سرگرم كردنن و بازي بچه ها مي تواند ايده خوبي باشد. كاردستي ماشين لباسشويي با لوازم دور ريختني آماده مي شود و اين يكي از ساده ترين روش هاي ساخت كاردستي ماشين لباسشويي است.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۱۴:۱۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي ميكي موس / نقاشي گورخر / https://www.voolak.com

 

ميكي موس! كاركتري جذاب براي دختر بچه و پسر بچه ها است. بنابراين نقاشي ميكي موس نيز مي تواند براي كودكان شما بسيار هيجان انگيز و جذاب باشد و يكي از راهكار هايي كه مي توانيد كودكان خود را به نقاشي كشيدن علاقمند كنيد انتخاب يك طرح مناسب و مطابق با سلايق كودكتان است. بنابراين بايد با سلايق و علايق كودكان خود آشنا باشيد تا بتوانيد طرحي مناسب براي آن ها انتخاب كنيد. كودكان به طور غريزي به كشيدن نقاشي و در دست گرفتن قلم و كوبيدن آن به كاغذ و ترسيم اشكال بدون الگو علاقه ي زيادي دارند. شما براي افزايش تمايل و تشويق كودكان مي توانيد طرحي جذاب مانند طرح نقاشي ميكي موس را به كودك خود نشان دهيد و از آن ها بخواهيد تا آن را ترسيم كنند.

كشيدن نقاشي هاي متنوع كودكانه نوعي از اين فعاليت ها است كه به كودكان به شناخت بيشتر و افزايش آگاهي و اطلاعاتشان كمك مي كند. شما مي توانيد با آموزش طرح هاي نقاشي هاي متنوع به كودكان، اطلاعات عمومي آن ها را افزايش دهيد. به عنوان مثال مي توانيد با آموزش طرح هاي نقاشي هاي حيوانات مانند نقاشي گورخر كودكان را با حيوانات بيش تري آشنا كنيد.

ميزان اعتماد به نفس كافي يكي از شروط اصلي سلامت رواني هر فردي است و از آن جايي كه شخصيت افراد در كودكي شكل مي گيرد بنابراين بايد از سن بسيار كم به ميزان اعتماد به نفس در كودكان توجه ويژه شود. همچنين زماني كه كودك شما در حال ترسيم نقاشي گورخر يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري است درواقع در حال ورزش دادن دست هاي خود با در دست گرفتن قلم است و در نتيجه به رشد جسمي بهتر خود نيز كمك مي كند. با آموزش طرح نقاشي گورخر به كودكان خود در وولك https://www.voolak.com  آن ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۵۶:۱۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي پيراشكي / نقاشي فضانورد / نقاشي كودكانه

 

يكي از خوراكي هاي خوشمزه كودكان، پيراشكي است و كودكان مي توانند چيزهايي كه دوست دارند را نقاشي بكشند. براي اينكه بتوانند راحت تر اين كار را انجام دهند بهتر است كه آموزش ببينند و با توجه به اينكه هزينه هاي آموزش نقاشي بسيار زياد است مي توانند آموزش نقاشي پيراشكي را در وولك به صورت ويدئويي تماشا كنيد. نقاشي پيراشكي در وولك براي همه به صورت رايگان پخش مي شود. براي اينكه نقاشي پيراشكي را تماشا كنيد مي توانيد به قسمت بالا مراجعه كنيد و ويدئو را پلي كنيد.

براي اينكه به راحتي بتوانيد نقاشي فضانورد را بكشيد مي توانيد همراه با ويدئوي وولك پيش برويد و آن را در قسمت بالا تماشا كنيد. ويدئوي فضانورد باعث مي شود هزينه هاي كلاس هاي هنري از زندگيتان حذف گردد و ديگر نيازي به كلاس هاي آموزشي پرهزينه نيست. براي اينكه بتوانيد در بهترين حالت ممكن فرزند خود را شاد نگه داريد يا او را سرگرمن كنيد مي توانيد با ويدئو هاي وولك و نقاشي فضانورد اين كار را انجام دهيد. براي اينكار كمترين هزينه ممكن را براي سرگرم كردن خود و فرزدنتان مي كنيد.

نقاشي كردن يكي از سرگرمي هاي لذت بخش و در حين حال آموزشي و بسيار مفيد براي كودكان شما است. كودكان معمولا از يك سالگي به بعد شروع به كشيدن نقاشي كودكانه مي كنند. كودكان شما با كمك گرفتن از تخيلات خود يا از روي عكس نقاشي، شروع به كشيدن نقاشي مي كنند. تعداد زيادي عكس نقاشي ساده و طرح ساده نقاشي و يا فيلم نقاشي در اينترنت و فضاي مجازي وجود دارد كه مي توانيد با استفاده از آن ها كودك خود را به كشيدن نقاشي تشويق كنيد؛ زيرا اكثر كودكان از اين كه از روي عكس نقاشي كودكانه و عكس نقاشي ساده، نقاشي كنند بسيار لذت مي برند. همچنين كودك شما مي تواند از سنين بسيار كم با استفاده از تعدادي طرح نقاشي رنگي و طرح نقاشي كودكانه با رنگ ها آشنا شود و اين الگو ها به تكامل اين استعداد در كودكان شما كمك مي كند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۲۳:۵۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي اسكلت / كاردستي جدول ضرب / وولك

 

با آموزش كاردستي اسكلت مي توانيد فرزند خود را با ساختار بدن انسان آشنا كنيد و اطلاعات او را در اين زمينه بالا ببريد. همچنين مي توانيد در حالي كه كودكتان در حال ساخت كاردستي اسكلت است براي شعر ها و قصه هاي مربوط به اندام هاي بدن را بخوانيد تا اطلاعات بهتر در ذهن او بماند. همچنين ساخت كاردستي اسكلت يا هر كاردستي كودكانه ي ديگري فوايد بسيار زيادي براي كودكان شما دارند و به رشد بهتر شخصيتي كودك شما نيز كمك مي كنند؛ زيرا بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي را در كودك شما تقويت مي كند. تحقيقات روانشناسان نيز نشان داده است كه آموزش هايي كه با بازي و سرگرمي همراه هستند بيش ترين تاثير را بر روي كودكان دارند. به همين دليل است كه در مهد كودك ها و مدارس به ويژه پايه هاي ابتدايي از ساخت كاردستي هاي متنوع كودكانه به عنوان يك راه آموزش غيرمستقيم استفاده مي شود.

با فرزند يا دانش آموز خود مشغول ساخت كاردستي جدول ضرب شويد و هنگامي كه كودك در حال ساخت كاردستي جدول ضرب است از او سئوالاتي در اينباره بپرسيد و جدول ضرب را با او تمرين كنيد. اين كار درصد يادگيري كودك شما را تا حد بسيار زيادي افزايش مي دهد. همچنين بهتر است بدانيد كه ساخت كاردستي جدول ضرب يا هر كاردستي كودكانه ي ديگري، فوايد بسيار زيادي براي رشد بهتر شخصيتي كودك شما نيز دارد. چرا كه باعث تقويت و افزايش بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي در كودك مي شود. ساخت كاردستي جدول ضرب مي تواند كمك بسيار زيادي به مسير رشد و پيشرفت تحصيلي كودك شما كند. يكي از سخت ترين مسير هاي يادگيري كه كودكان سوم ابتدايي بايد از آن عبور كنند يادگيري جدول ضرب است.

براي مشاهده نقاشي و كاردستي هاي بيشتر مي توانيد از كاردستي هاي رايگان و جذاب وبسايت وولك استفاده نماييد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۲۴:۳۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي پلنگ صورتي / نقاشي دست / نقاشي

 

كشيدن نقاشي پلنگ صورتي براي كودكان مي تواند باعث بالا رفتن حس اعتماد به نفس ان ها شود و استعداد آن ها را شكوفا كند. براي اينكه به راحتي بتوانند هنري از خود نشان دهند مي توانيد نقاشي را كشيده و به او آموزش دهيد كه چگونه آن را رنگ آميزي كند يا چگونه يك نقاشي پلنگ صورتي بكشد. براي كشيدن نقاشي پلنگ صورتي مي توانيد ويدئوي نقاشي پلنگ صورتي را از وولك دريافت و تماشا كنيد. كودكان اهميت و ارزش بالايي در زندگي دارند و با راهنمايي آن ها و نشان دادن مسير درست به ان ها مي توانيد درست ترين و بهترين تربيت را براي آن ها زا عملي كنيد. كار با كودكان و تربيت درست آن ها در اين جاخمعه كار سختي است و سرگرم نگهدشاتن ان ها بسيار سخت تر. نقاشي پلنگ صورتي مي تواند سرگرمي مناسبي براي كودكان باشد.

كشيدن نقاشي دست به راحتي امكان پذير است و نيازي به كمك بزرگتر ها نيست. براي اينكه نقاشي دست را كودكتان به زيبايي بكشد مي توانيد ويدئوي آن را مشاهده كنيد و سپس براي كودك خود پخش كنيد. يا خودتان ابتدا آن را بكشيد و سپس به كودكتان آن را نشان دهيد و و از آنجايي كه كودكان پدر و مادر خود را الگويي مناسب مي دانند مي توانند به راحتي از نقاشي دست كه از سوي والدين كشيده شده الگوبرداري كنند و آن را بكشند. كشيدن نقاشي دست يكي از راه هايي است كه مي توان اعضاي بدن را به كودكان معرفي كرد و همچنين با كشيدن اعضاي ديگر بدن هم مي توانيد به راحتي آناتومي بدن را به كودكان نشان دهيد و آنها را به كودكان معرفي كنيد.

كودك با كشيدن نقاشي جديد آسان مي تواند به نوعي خود را به شما ثابت كند و تخيلاتي كه در نقاشي جديد قشنگ خود به نمايش گذاشته را به شما نشان دهد . كشيدن نقاشي هاي كودكانه زيبا براي كودكان به آن ها حس اعتماد به نفس مي دهد و ايجاد انگيزه مي كند و تاييد شما باعث مي شود اين انگيزه و اعتماد به نفس در او افزايش يابد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۰۸:۵۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي دختر كفشدوزكي / نقاشي زنبور عسل / نقاشي

 

يكي از كارتون هاي جذابي كه كودكان آن را تماشا مي كنندو برايشان جذاب است و شخصيت جالب و هيجان انگيزي براي كودكان دارد، دختر كفشدوزكي است. براي همين علاقه اي كه به اين شخصيت دارند مي توانند نقاشي دختر كفشدوزكي را نيز بكشند و آموزش آن را در وولك تماشا كنند. يكي از كاراي كه كودكانم در خانه سرگرم مي كند، كشيدن نقاشي هاي جذاب و جالب است. از آنجايي كه اين شخصيت براي آن ها بسيار جالب و هيجان انگيز است، مي توانند آن را در خانه حتي اگر سخت هم باشد با كمك ويدئوي وولك بشكند.

تماشاي ويدئوي نقاشي زنبور عسل در وولك كاملا رايگان است و كشيدن آن به صورت ساده و رايگان به كودكان داده مي شود. تماشاي ويدئوي نقاشي زنبور عسل مي تواند بسياري از هزينه ها را نيز كاهش دهد و هزينه كلاس هاي آموزشي نيز حذف شود. كشيدن نقاشي زنبور عسل آنقدر ساده است كه كودك نيازي به كمك كسي براي كشيدن آن ندارد و مي تواند اين نقاشي را به راحتي بكشد و همچنين براي دوران مدرسه هم مي تواند در مورد حشرات اطلاعات داشته باشد. اطلاعاتي كه بوسيله نقاشي ها بدست مي آورد مي تواند در دوره تحصيل براي او يادگيري را آسان تر كند البته بسياري از معلمان هم اين كار را در مدرسه انجام مي دهند.

شما مي توانيد ايده نقاشي ساده به كودكان خود بدهيد؛ در حالي كه با كشيدن نقاشي ايده هاي جديد و خلاقي به ذهن كودك شما مي شود چرا كه اين كار باعث افزايش قدرت تخيل كودك شما مي شود. از هر قسمت از نقاشي كودكان مي توانيد اطلاعاتي را به دست آوريد؛ به عنوان مثال اگر كودك شما از روي عكس، عكس نقاشي ساده، نقاشي نكشيده باشيد و نقاشي او برگرفته از تصويرسازي و تخيلات ذهني كودك شما باشد، مي توانيد اطلاعاتي از نقاشي كودكان خود به دست آوريد. كودكان در ابتدا كه شروع به كشيدن نقاشي كردن مي كنند در واقع برگه را فقط خط خطي مي كنند و اين خط خطي كردن براي كودكان بسيار لذت بخش است و باعث تخليه انرژي كودك مي شود. پس از دو سالگي كودكان سعي مي كنند تا خطوط و نقش هاي معني دار رسم كنند، بنابراين در دوسالگي شروع به كشيدن خطوط دايره اي يا زاويه دار مي كنند. وقتي فرزند شما به سن دو و نيم سالگي مي رسد به علت اين كه عضلات او ورزيده تر شده است و به ثبات بيشتري رسيده است در حين كشيدن نقاشي از روي عكس نقاشي كودكانه يا از تصويرسازي ذهني خود، تلاش مي كنند تا خطوط از محدوده ي مورد نظر بيرون نرود. در سن بين دو و سه سالگي كودك شما سعي مي كند تا اشكال متفاوتي بسازد و بيشتر به تصويرسازي ذهني روي مي آورد تا كشيدن نقاشي از روي طرح نقاشي كودكانه. همچنين با استفاده از طرح نقاشي رنگي مي تواند در سن كم با رنگ ها آشنايي بيشتري پيدا كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۵۳:۱۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی