web
web

اسم دخترانه / اسم پسرانه / وولك

 

سايت وولك با آدرس اينترنتي voolak.com، سايتي است كه در طي سال هاي اخير به طور تخصصي در زمينه كودك و نوجوان در حال فعاليت بوده است. پدران و مادران مي توانند تمامي نيازها و آموزش هايي كه لازم است بدانند همانند آشنايي با مشكلات و مسائل مختلف دوره كودكي، پيدا كردن بهترين پزشكان كودك در هر شهر و ويژگي هاي آن ها و حتي خصوصيات مهم يك مهد كودك، از طريق مراجعه به سايت وولك پيدا مي كنند. در كنار تمامي اين گونه مطالب، سايت وولك مطالب مفيد و مستند پزشكي مختلفي در رابطه با مسائل و بيماري هاي رايج و همچنين ناشناخته دوره كودكي و نوجواني در اختيار پدران و مادراني قرار مي دهد كه با چنين مشكلاتي درگير هستند. علاوه بر موضوعات متنوعي كه در اكثر اوقات والدين را مخاطب خود قرار داده اند، سايت وولك بخش هايي مخصوص به كودكان نيز دارد. در بخش هاي كودكان، بخش هاي تفريجي و آموزشي بسيار زيادي به چشم مي خورد. آموزش نقاشي ها حيوانات و اشكال مختلف، ساخت صنايع دستي و كار دستي هاي مختلف و حتي قصه هاي شب به صورت متني و تصويري براي سرگرمي و تفريح كودكان در سايت وولك قرار دارد كه پدران و مادران مي توانند از آن ها براي آموزش به كودكان خود استفاده كنند.

علاوه بر تمامي مطالب آموزشي و راهنمايي هايي كه در سايت وولك قرار دارد، بخش هايي به صورت خدماتي و كمك رساني به پدران و مادران نيز وجود دارد. يكي از دشواري هايي كه پدران و مادران با آن مواجه هستند انتخاب اسم براي كودك هنوز متولد نشده خود، مي باشد. دغدغه فكري انتخاب يك اسم پسرانه و يا اسم دخترانه براي كودكي كه هنوز به دنيا نيامده است، ذهن بسياري از پدران و مادران را در تمام طول بارداري به خود مشغول نگه مي دارد. در برخي موارد پدر و مادر حتي پس از به دنيا آمدن كودك خود همچنان براي انتخاب يك اسم براي كودك خود به نتيجه دلخواه نرسيده اند. اسامي ايراني ريشه هاي مختلفي دارند. گاهي اسامي ريشه تركي، گاهي كرد و گاهي ممكن است يك اسم پسرانه ساده از ميان هزاران اسم، توجه پدر و مادر را به خود جلب كند. سايت وولك مي تواند با در اختيار قرار دادن يك ليست از اسامي مختلف كودكان با معني و ريشه هاي آنها، به پدران و مادران كمك كند تا هر چه سريع تر براي انتخاب اسم كودك خود، تصميم نهايي را بگيرند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۵۹:۲۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي براي كودكان / نقاشي ساده   https://www.voolak.com/

 

 

راه هاي زيادي است كه والدين مي توانند به وسيله آن ها به آموزش نقاشي و آموزش نقاشي ساده و زيبا به كودكان خود بپردازند. كودكان معمولا بعد از يك سالگي شروع به كشيدن نقاشي مي كنند؛ يعني از يك سالگي به بعد والدين مي توانند براي آموزش نقاشي براي كودكان خود اقدام كنند. يكي از راه هاي آموزش نقاشي به كودكان استفاده از فيلم آموزش نقاشي كودكان است. فرزندان شما مي توانند با استفاده از فيلم آموزش نقاشي ساده و آسان به راحتي نقاشي هاي زيبا بكشند؛ البته اين كه كودك شما از تصورات خود نيز نقاشي بكشد به تشكيل هر چه بهتر شخصيت كودك شما كمك خواهد كرد. بنابراين سعي نكنيد هميشه يك الگوي خاص را به فرزند خود ياد دهيد و به آموزش نقاشي بپردازيد.

 

آموزش كاردستي راحت را مي توانيد با ديدن و دانلود فيلم كاردستي ساده و راحت ياد بگيريد و به فرزندان كوچكتان در خانه آموزش دهيد و يا با قرار دادن فيلم كاردستي ساده و آسان در اختيار كودك بگذاريد خودش آن را بياموزد. همچنين براي راحتي شما علاوه بر اينكه كانال هاي آموزش كاردستي خلاقانه بسياري در تلوزيون وجود دارد در فضاي مجازي نيز مي توانيد با دانلود فيلم كاردستي براي كودكان كار را براي خود راحت تر كنيد و هميشه فيلم كاردستي را در اختيار داشته باشيد 

 

جستجوي سايتي مناسب در گروه سني خاص كودكان بسيار مهم است ، به ويژه هنگامي كه كودكان به طور روز افزون از طريق سايت كودك آموزش مي بينند و  مهارت پيدا مي كنند همچنين تحقيقات نشان مي دهد كه كودكان كاملاً از تفاوت هاي سني آگاه هستند و با چيزي كه از نظر آنها بسيار كودكانه است ، درگير نخواهند شد. 

رنگ هاي روشن در يك سايت مخصوص كودك توجه كودكان 3 تا 5 ساله را به خود جلب مي كند و همچنين شخصيت هاي زيبا كه براي بچه ها بسيار جذاب هستند نيز تاثير بسزايي براي جلب توجه كودكان دارند از آنجا كه كودكان هنوز به مهارت خواندن دست نيافته اند ، متن ها بايد محدود شود و فقط به معدودي از كلمات منحصر به فرد باقي بماند بنابراين در يك سايت كودكانه از همه اين عناصر استفاده مي شود تا كودكان بتوانند با شخصيت هاي زيبا و رنگارنگ در مقابل يك آسمان آبي و پس زمينه چمن سبز سرگرم شوند بخش هاي مختلفي براي سرگرمي و يادگيري نيز وجود دارد و هر كدام به وضوح با تصاوير دوست داشتني تر و عناوين بارزي كه والدين مي توانند به آنها كمك كنند مشخص شده اند تصاوير در رنگ هاي روشن ، اشباع و طرح هاي جسورانه ، يك سايت جذاب و دوست داشتني براي كودكان به ارمفان خواهد آورد. اين مئاردي است كه سايت وولك به خوبي رعايت است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۲۱:۵۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

بلبرينگ skf اصل / ليست قيمت بلبرينگ koyo / ديجي برينگ

 

همان طور كه پيش تر براي شما عزيزان عنوان شد، عوامل مختلفي باعث مي شوند تا ارائه قيمت بلبرينگ skf اصل امكان پذير نباشد. اما سعي كنيد بلبرينگ خود را از نمايندگي ها و فروشگاه هايي كه بدون واسطه گري اقدام به ارائه محصول مي كنند، تهيه كنيد تا محصول مورد نياز خود را با قيمت مناسب تري تهيه نماييد.شما مي توانيد جهت خريد بلبرينگ skf به روزترين ليست قيمت بلبرينگ skf اصل را در اين صفحه مشاهده كنيد يا براي كسب اطلاعات بيشتر، با كارشناسان ما در فروشگاه اينترنتي ديجي برينگ تماس بگيريد. در صورتي كه در مورد انواع بلبرينگ مارك skf نياز به مشاوره و كسب اطلاعات تخصصي داريد مي توانيد با جستجوي مدل محصول مورد نظر خود در سايت به صفحه اختصاصي محصول در ديجي برينگ رفته و يا با مشاورين مجرب ما ارتباط برقرار نماييد.

با توجه به نوسانات بازار و عدم ثبات نرخ ارز، نمي توان براي اين محصولات قيمت واحد و ثابتي را در نظر گرفت. از آن جايي كه قيمت بلبرينگ گاهي به صورت روزانه افزايش پيدا مي كند، لازم است پيش از خريد بلبرينگ از نمايندگي ها و فروشگاه ها، ليست قيمت بلبرينگ koyo را از طريق منابع معتبر به دست آورده و سپس نسبت به خريد اقدام كنيد. براي اطلاع از آخرين و به روزترين قيمت بلبرينگ كويو مي توانيد صفحه ليست قيمت انواع بلبرينگ را مشاهده كنيد و در صورت وجود هرگونه ابهام يا سوال، با كارشناسان ما در فروشگاه اينترنتي ديجي برينگ تماس بگيريد.

خريد از نمايندگي هاي مجاز و معتبر محصولات خارجي اين امكان را به مشتريان مي دهد تا بدون نگراني از خريد محصولات تقلبي و بي كيفيت، محصول اصل را از نمايندگي مجاز تهيه كنند. گروه صنعتي ديجي برينگ به عنوان نمايندگي بلبرينگ koyo محصولات اين شركت را با ضمانت نامه و خدمات مشتريان به فروش مي رساند.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۵۷:۲۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ليست قيمت بلبرينگ اس كا اف/   فروش بلبرينگ كويو/      https://digibearings.com/

 

ليست قيمت بلبرينگ  اس كا اف همان طور كه پيش تر عنوان شد، عوامل مختلفي باعث مي شوند تا ارائه قيمت بلبرينگ skf اصل امكان پذير نباشد. اما سعي كنيد بلبرينگ خود را از نمايندگي ها و فروشگاه هايي كه بدون واسطه گري اقدام به ارائه محصول مي كنند، تهيه كنيد تا محصول مورد نياز خود را با قيمت مناسب تري تهيه نماييد. شما مي توانيد جهت خريد بلبرينگ skf به روزترين ليست قيمت بلبرينگ skf اصل را در اين صفحه مشاهده كنيد يا براي كسب اطلاعات بيشتر، با كارشناسان ما در ديجي برينگ تماس بگيريد و يا به سايت آن به آدرس https://digibearings.com/ مراجعه كنيد .بلبرينگ مارك skf يكي از شناخته شده ترين و معتبرترين انواع بيرينگ در بازار داخلي است كه كيفيت و كاربرد آن مورد تاييد بسياري از كارشناسان و صنعت گران در زمينه هاي مختلف است. بلبرينگ مارك skf به دليل كيفيت بالا همواره يكي از گزينه هاي انتخابي براي كاربردهاي صنعتي است از اين رو بسياري از افراد سودجو سعي بر ارائه بلبرينگ هاي بي كيفيت در قالب بلبرينگ مارك skf نموده اند كه براي اسير نشدن در دام اين سودجويان بايد بلبرينگ مارك skf را از فروشگاه ها و نمايندگي هاي معتبر خريد كنيد.

شركت Koyo Seiko كه در ابتدا به عنوان يك شركت خصوصي توسط تاسيس شد، كار خود را با فروش برينگ ها و ياتاقان هاي وارداتي آغاز نمود. اما پس از آن و از سال ۱۹۳۵ ميلادي اقدام به توليد انواع بلبرينگ و رولر برينگ نمود.در سال ۲۰۰۶ شركت كويو با شركت Toyoda ادغام شده و پس از آن تحت نام JTEKT به عنوان يك قطب در توليد انواع رولر برينگ و بلبرينگ، محصولات جعبه دنده و ديفرانسيل خودرو و سيستم فرمان خودرو معرفي شد. شركت كويو هم اكنون داراي نمايندگي هاي توليد در سرتاسر جهان است. از دلايل محبوبيت فروش بلبرينگ كويو علاوه بر كيفيت عالي آن ها، استفاده از تكنولوژي هاي خاص توسط اين شركت به منظور سازگار بودن محصولات خود با محيط زيست است و همين امر موجب صرفه جويي در مصرف انرژي و امكان بازيافت مي گردد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۳۵:۱۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

شعر كودكانه كوتاه
وولك

 

 

گوش كردن به آهنگ نه تنها براي كودكان خردسال از نظر تربيتي، تقويت هوش و شادي آفريني مهم است بلكه براي نوزادان نيز اهميت داد سايت وولك در يك مقاله به آن پرداخته است و ميتوانيد بخشي از آنرا را اينجا بخوانيد. يكي از راه هاي ارتباط با فرزند در دوران جنيني گوش دادن به شعر كودكانه كوتاه است . اما بايد بدانيد صداي زياد موجب ترسيدن كودك شما مي گردد و شايد خطراتي را به همراه داشته باشد شما مي توانيد با دانلود آهنگ كودكانه بي كلام و آرام با ا ارتباط بر قرار كنيد و يا اگر مي خواهيد كليپ آهنگ كودكانه ببينيد يا گوش دهيد صداي آن را كم كنيد تا آزاري به كودكتان نرسد . گوش دادن به ترانه كودكانه فارسي باعث مي شود در دوران كودكي كلمات را به راحتي متوجه شوند . در دوران نوزادي نيز به دانلود ترانه كودكانه بپردازيد تا هم او را با كلمات آشنا كنيد هم موجب آرامش او شويد و هم بتوانيد با شعر كودكانه صوتي با او ارتباط برقرار كنيد.
تاثير شعر و آهنگ كودكانه بر روي فرزند شما در سنين مختلف متفاوت است. كودك شما حتي زماني كه در رحم مادر بود نيز قادر به شنيدن صداي شما بود. خواندن آهنگ كودكانه قشنگ با صداي بلند براي نوزاد تازه متولد شده نيز تاثيراتي دارد. شما از زمان تولد فرزند خود مي توانيد شروع به خواندن ترانه كودكانه زيبا براي او كنيد؛ چرا كه شنيدن صداي مادر به فرزند شما آرامش را منتقل مي كند و بي شك شنيدن صداي مادر در حالي كه متن شعر كودكانه را مي خواند براي كودك شما بسيار لذت بخش است.
از حدود سه ماهگي: قدرت شنوايي كودك شما قوي تر و هوشيار تر شده است، در اين سن كودك شما با شنيدن صداي شما هنگام خواندن شعر كودكانه صوتي ممكن است به طور مستقيم به شخص شما واكنش نشان دهد و مستقيم به شما نگاه كند. در صورتي كه شما شروع به خواندن شعر هاي كودكانه كرديد و كودك شما مستقيم به شما نگاه نكرد و به اطراف نگاه كرد نگران نشويد، به احتمال زياد كودك تمركز خود را از دست داده است و يا خسته شده است. از همين امر مي توان نتيجه گرفت كه خواندن شعر كودكانه جديد براي نوزاد باعث تقويت قدرت تمركز او مي شود زيرا كودك شما هنگامي كه صداي خواندن شعر يا آهنگ كودكانه زيبا توسط مادر خود را مي شنود تلاش مي كند تا صاحب آن صدا را پيدا كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۴۹:۳۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

شعر كودكانه كوتاه
وولك

 

 

گوش كردن به آهنگ نه تنها براي كودكان خردسال از نظر تربيتي، تقويت هوش و شادي آفريني مهم است بلكه براي نوزادان نيز اهميت داد سايت وولك در يك مقاله به آن پرداخته است و ميتوانيد بخشي از آنرا را اينجا بخوانيد. يكي از راه هاي ارتباط با فرزند در دوران جنيني گوش دادن به شعر كودكانه كوتاه است . اما بايد بدانيد صداي زياد موجب ترسيدن كودك شما مي گردد و شايد خطراتي را به همراه داشته باشد شما مي توانيد با دانلود آهنگ كودكانه بي كلام و آرام با ا ارتباط بر قرار كنيد و يا اگر مي خواهيد كليپ آهنگ كودكانه ببينيد يا گوش دهيد صداي آن را كم كنيد تا آزاري به كودكتان نرسد . گوش دادن به ترانه كودكانه فارسي باعث مي شود در دوران كودكي كلمات را به راحتي متوجه شوند . در دوران نوزادي نيز به دانلود ترانه كودكانه بپردازيد تا هم او را با كلمات آشنا كنيد هم موجب آرامش او شويد و هم بتوانيد با شعر كودكانه صوتي با او ارتباط برقرار كنيد.
تاثير شعر و آهنگ كودكانه بر روي فرزند شما در سنين مختلف متفاوت است. كودك شما حتي زماني كه در رحم مادر بود نيز قادر به شنيدن صداي شما بود. خواندن آهنگ كودكانه قشنگ با صداي بلند براي نوزاد تازه متولد شده نيز تاثيراتي دارد. شما از زمان تولد فرزند خود مي توانيد شروع به خواندن ترانه كودكانه زيبا براي او كنيد؛ چرا كه شنيدن صداي مادر به فرزند شما آرامش را منتقل مي كند و بي شك شنيدن صداي مادر در حالي كه متن شعر كودكانه را مي خواند براي كودك شما بسيار لذت بخش است.
از حدود سه ماهگي: قدرت شنوايي كودك شما قوي تر و هوشيار تر شده است، در اين سن كودك شما با شنيدن صداي شما هنگام خواندن شعر كودكانه صوتي ممكن است به طور مستقيم به شخص شما واكنش نشان دهد و مستقيم به شما نگاه كند. در صورتي كه شما شروع به خواندن شعر هاي كودكانه كرديد و كودك شما مستقيم به شما نگاه نكرد و به اطراف نگاه كرد نگران نشويد، به احتمال زياد كودك تمركز خود را از دست داده است و يا خسته شده است. از همين امر مي توان نتيجه گرفت كه خواندن شعر كودكانه جديد براي نوزاد باعث تقويت قدرت تمركز او مي شود زيرا كودك شما هنگامي كه صداي خواندن شعر يا آهنگ كودكانه زيبا توسط مادر خود را مي شنود تلاش مي كند تا صاحب آن صدا را پيدا كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۴۹:۳۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اسم دخترانه خاص / اسم دختر محبوب / وولك

 

خبر بارداري و اضافه شدن فردي جديد به خانواده، براي همه خبري خوش و شادي آور است. كودكان نيازها و مايحتاج هاي خاص خود را دارند كه برخي از آنها بايد پيش از به دنيا آمدن آنها محيا شوند. دكوراسيون اتاق كودك، انتخاب يك دكتر كودك مطمئن براي رسيدگي به نيازهاي پزشكي كودك در طي مراحل رشد  و... از جمله لزوماتي هستند كه كودكان پيش از به دنيا آمدن كودك بايد به طور كامل آماده شوند. اما در كنار تمامي اين مسائل، هويت كودك و نحوه خطاب كردن او نيز يك دغدغه فكري هر پدر و مادري است. انتخاب اسم، كاري چالش بر انگيز است كه حتي ممكن است تا بعد به دنيا آمدن كودك نيز همچنان به نتيجه دلخواه نرسيده باشد! اما در اكثر مواقع پدران و مادران حتي پيش از مشخص شدن جنسيت كودك اقدام به انتخاب اسامي مختلف براي دختر و پسر مي كنند. بدين ترتيب زماني كه جنسيت كودك مشخص شد، اسم او نيز آماده خواهد بود.

امروزه همه به دنبال اسامي خاص و پر طرفدار هستند. اسم دخترانه خاص و اسم دختر محبوب از كلماتي هستند كه از ميزان جستجوي بالايي در اينترنت برخوردار مي باشند. شايد به همين دليل است كه اسامي مشابه، بسيار بيش از گذشته به گوش مي خورد. بسياري از اسامي خاص نيز همانند سابق خاص و تك به شمار نمي روند. براي آشنايي با اسامي خاص و منحصر به فرد، بسياري از پدران و مادران به سمت استفاده از اسامي ديگر قوميت ها و حتي استفاده از اسامي خارجي مي روند. اما بسياري از معاني آن را به طور دقيق نمي دانند. استفاده از جستجوي آنلاين و يافتن معني و ريشه اسم، ساده ترين و راحت ترين راه ممكن است كه پدران و مادران مي توانند از آن استفاده كنند.

با توجه به اينكه كودكان به توجه ويژه نياز دارند، سايت هاي متعددي در اين زمينه مشغول به كار شده اند. از جمله يكي از قديمي ترين سايت هاي كودك در كشور مي توان به سايت وولك اشاره كرد. سايت وولك با چندين سال تجربه در زمينه توليد محتواهاي كودكان و نوجوانان و مطالب پزشكي، آموزشي و مفيد براي والدين و كودكان يكي از پر سابقه ترين و مطمئن ترين سايت ها در زمينه كودك و نوجوان مي باشد كه مي توان در زمينه هاي مختلف از مطالب آن، استفاده كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۰۵:۱۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اسم پسر جديد / اسم پسرونه محلي / voolak.com

 

تمامي اسم هاي ايراني داراي اصالت خاصي هستند كه به يك قوم منسوب مي شوند. هر اسم پسرونه محلي را مي تواند در گويش هاي مختلف و به مرور زمان، دچار تغييرات فراواني شود. حتي برخي مواقع ممكن است يك اسم پسرونه محلي را با يك اسم پسر جديد اشتباه بگيرند. اين امر به دليل نا آشنايي با فرهنگ ها و قوميت هاي مختلف كشور ايران، به دفعات زياد رخ مي دهد.  به همين دليل است كه راه هاي مختلفي براي آشنايي با اسامي پسر جديد و ديگر اسامي دخترانه و پسرانه ايراني و محلي وجود دارد. از جمله اين راه ها مي توان به استفاده از كتاب هاي اسم و همچنين سايت هايي كه در زمينه كودك و نوجوان فعاليت مي كنند، اشاره كرد. هر دو روش داراي مزايا و معايب خاص خود هستند.

در روش استفاده از كتاب اسامي و معاني، تمامي اسامي براساس حروف الفبا ليست شده اند. معني و ريشه هر اسم نيز مقابل آن ذكر شده اند. اما در اين روش، حوصله و زمان زيادي لازم است. به همين دليل است كه اكثر افراد از روش دوم، يعني جستجوي اينترنتي و مراجعه به سايت هاي كودك و نوجوان استفاده مي كنند.

در اين روش، كافي است پدر يا مادر اسم مورد نظر خود را جستجو كنند تا با ريشه و معني آن آشنا شوند. يا اگر قصد انتخاب اسم پسرونه محلي از يك قوم خاص را دارند مي توانند با جستجوي همين كلمات به آن دسترسي يابند. سايت وولك با آدرس اينترنتي http://www.voolak.com   با فعاليت و تجربه چند ساله در زمينه كودكان، از جمله گزينه هايي است كه مي توان براي انتخاب اسم پسر جديد و يا اسم پسرونه محلي به آن مراجعه كرد. در سايت وولك، در كنار مطالب آموزنده و مقالات پزشكي در رابطه با مشكلات رايج كودكان در سايت قرار دارند، آموزش هاي رايگان و همچنين قصه هاي شب به صورت متن و تصوير، نيز براي سرگرمي و يادگيري كودكان نيز در دسترس قرار دارند. در واقع مي توان گفت، سايت وولك به طور همزمان مخاطبين خود را تمامي اعضاي خانواده يعني پدر، مادر و كودكان قرار داده است. به همين دليل است كه انواع مختلف مطالب را مي توان در اين سايت پيدا كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۳۰:۵۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي كارخانه هيولاها / نقاشي آدامس / وولك

 

هنگامي كه كودك شما در حال ترسيم نقاشي كارخانه هيولا ها است درواقع بايد رنگ ها و الگو هاي متفاوت را با هم تركيب كند و با اين كار قدرت تصميم گيري در شخصيت كودك شكل مي گيرد و تقويت مي شود. همچنين هنگامي كه كودك نقاشي كارخانه هيولا ها خود را به پايان مي رساند و آن را به اطرافيان خود نشان مي دهد، اين كار باعث تقويت اعتماد به نفس در شخصيت كودك مي شود و همانطور كه مي دانيد اعتماد به نفس يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي است كه بايد از كودكي به آن توجه شود. كمبود اعتماد به نفس در بزرگسالي باعث بروز مشكلات بسيار زيادي مي شود. همچنين اگر اطرافيان از نقاشي كارخانه هيولا ها او انتقاد كنند، اين امر باعث تقويت روحيه ي انتقاد پذيري در كودكان مي شود.

همچنين زماني كه كودكتان نقاشي آدامس خود را به پايان مي رساند، آن را با شوق فراوان به اطرافيان خود نشان مي دهد و اين كار باعث افزايش اعتماد به نفس در كودك شما مي شود. ميزان كافي اعتماد به نفس نقش بسيار پر رنگي در سلامت رواني افراد دارد و از آنجايي كه شخصيت افراد در كودكي شكل مي گيرد بايد از سن بسيار كم كودكان به ميزان اعتماد به نفس آن ها توجه كنيد. حتي اگر از نقاشي آدامس كودك شما انتقاد شود نيز روحيه ي انتقاد پذيري در كودك شما تقويت مي شود. بنابراين با آموزش نقاشي آدامس به كودكان خود آن ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.

حتي براي بيشتر ترغيب كردن كودكان به كشيدن نقاشي آدامس مي توانيد خودتان نيز همراه كودكان خود به كشيدن نقاشي آدامس مشغول شويد. همان طور كه به احتمال زياد مي دانيد كودكان به انجام سرگرمي ها و بازي هاي گروهي بيشتر از انجام بازي هاي انفرادي علاقمند هستند. همچنين كشيدن نقاشي آدامس باعث تقويت بسياري از ويژگي هاي شخصيتي مثبت در كودك شما مي شود.

نقاشي كشيدن فوايد بسيار زيادي براي كودكان در مسير رشد ذهني و رشد شخصيتي و رشد جسمي آن ها دارد. بنابراين شما مي توانيد با آموزش يك نقاشي ساده به كودكان خود باعث رشد بهتر آن ها شويد. به عنوان مثال مي توانيد از طرح نقاشي هايي كه در وولك وجود دارند، براي آموزش به كودكان استفاده كنيد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۵۶:۱۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي ماكروويو / نقاشي پيراشكي / وولك

 

براي كشيدن نقاشي مايكروويو لازم است ماژيك و رنگ هاي متنوع داشته باشيد. يكي از دلايلي كه كودكان به نقاشي علاقمند هستند، استفاده از رنگ هاست. براي كشيدن نقاشي مايكروويو مي توانيد از ويدئوي فوق آموزش ببينيد. آموزش نقاشي مايكروويو در وولك كاملا رايگان است و كودك شما را سرگرم مي كند و بعد از آن نيازي نيست براي كلاس هاي آموزش نقاشي هزينه زيادي پرداخت كنيد. نقاشي مايكروويرو در وولك كاملا ساده كشيده شده و به كودكان آموزش داده مي شود. با ما همراه باشبد تا نقاشي مايكروويو را باهم تماشا كنيم.

تماشاي نقاشي مايكروويو و كشيدن آن براي كودكان هيجان انگيز و جالب است و با كشيدن نقاشي مايكروويو به هر صورتي شايد به آشپزي كردن هم علاقمند شوند و بتوانند در آينده نقاش يا آشپز ماهري شوند. نقاشي مايكروويو در رنگ هاي مختلف رنگ آميزي مي شود و شادي بخش است. شايد حتي كودك علاقه اي به كشيدن يك لوازم آشپزخانه نداشته باشد اما به دليل تنوع رنگ و جذابيت مايكروويو را بكشد. براي كشيدن نقاشي مايكروويو مي توانيد به سايت وولك مراجعه كنيد و همراه ما باشيد. همچنين علاوه بر نقاشي مايكروويو مي توانيد نقاشي هاي ديگر نيز به صورت ويدئويي و آنلاين در وولك تماشا كنيد.

ويدئوي نقاشي پيراشكي را مي توانيد خودتان در وولك تماشا كنيد و سپس براي كودك خود نقاشي پيراشكي را كشيده تا او از شما الگو برداري كند. براي اينكه كودك از پدر و مادر خود راحت تر و ساده تر مي آموزد تا شخص ديگري كه در ويدئو در حال آموزش است. براي اينكه كودك حس استقلال پيدا كند هم مي تواندي ويدئو را براي او پخش كنيد و از او بخواهيد نقاشي پيراشكي را بكشد تا در نهايت حس خوبي به او دست دهد و شما نيز وظيفه تشويق او به كشيدن نقاشي پيراشكي و ديگر نقاشي ها را بر عهده خواهيد داشت.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۷:۰۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی